Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Koko treeni kulki kuin siivillä

edit: kengät jäi himaan joten sukkasillani kyykyt ja mavet sun muut. meni melkein paremmin kuin ilman kenkiä

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Tänään oli se myyttinen Paras Treeni Ikinä. Paras treeni-YT pompsahti kahdeksalla kilolla ylöspäin, ja päälle vielä ennätyssarja kyykyssä. Luvut nyt 80+100 ja 3x130 kg. Ei tälle taida olla muuta selitystä kuin Klokov-paita.

Vuoden kestäneen olkapää ongelmien/kuntoutuksen jälkeen ekan kerran pitkästä aikaa pystyy tekemään liikkeitä ilman kipua. 3v taukoa salitreeneistä ja nyt takana kolme hyvää treeniä tällä viikolla. Kyllä se tästä taas :) :rock:

e. Niin ja pistihän se hymyilyttämään tälläisen tauon jälkeen kun lisäsi rautaa tankoon ja suureksi yllätykseksi 100kg nous erittäin helposti penkistä :)

Saanu salihommat taas käyntiin ihan hyvin ja torstaina 80kg mavet tuntu olevan suht raskaita ja tänään 120kg nous ihan ku ilmaa vaan o.O Ja se et kyykys sai lyödä 52.5kg -> 60kg eikä ees tuntunu missää vaikka alkuviikosta joku 40kg:ki tuntu ikävältä. Penkkiki kulki ihan hyvin, vaikka 5x5 jäi 4x5 ja 1x4.. Oon jo niin paljo edellä omaa aikatauluani sarjapainoissa että huhhu. Kyllä ne vanhat tulokset vaan lähenee nopeeta kun ottaa asiaksi treenata lujaa :)

Äiti lähti pitkästä aikaa salille mukaan, ehkä mun propagandatyö tuottaa tulosta. Ja kuulemma mulla näkyy jo lihaksia yläkropassa. :dance:

Lisäksi huvitti eräs täti-ihminen joka ähisi ja puhisi ja kiroili puoliääneen mennessään. Hyvä asenne. :thumbs:

kyykyssä 8x100 :puntti: Ennen edes yrittäny ykköstä 100kg, 4x90 oli edellinen kyykky ennätys pari kk sit :P

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Alkaa mave kulkea, nyt kun alko lopulta tehdä sitä viksusti, ilman vöitä ja remmejä. PR:n on kyllä vielä matkaa yli 40kg, mutta askel kerrallaan!

Dipit 12. Mukava huomata, että kunto alkaa olla samaa luokkaa mitä marraskuun alussa ennen parin kuukauden totaali pakkotaukoa. Plussana vielä se, että oli vasta kolmas kerta, ku tein dippejä tän vuoden puolella. Ja jos totta puhutaan, dippejä uskaltanu tehä vasta maaliskuun puolen välin jälkeen. Keskiviikkona salilla piristi, kun vieras henkilö tuli sanomaa, että treenit näyttää hyvältä ja pitää jatkaa samaan malliin :) Tuntu kyllä mukavalta, varsinkin kun loppuvuosi meni miten meni ja alkuvuodesta on saanut soveltaa treeniä kuntoutumisen ehdoilla.

dipit täälläkin. tuntui perhanan kevyeltä ja niinpä lisäpainovyöhön sai iskeä tällä kertaa 50kg levyn, jolla tuli 6toistoa. Viimeks tuli samat 6 toistoa 40kg:lla.

Nyt kun selkävaivat ja jalkavaivat on selätetty niin heti paukkuu ennätykset. Kyykyssä vuoden 2014 tavoitteeni eli 140kg meni rikki. Lisäksi Mavekin on ruvennut kulkemaan kuten ennenkin -> 190kg vetästy ja hyvin todennäköisesti se 200 menee aika pian. :) Hieno treeni viikko siis takana. Kunhan nyt ei vaan sattuis mitään.. Jep, ja heikko paska minäkin kuten Turrikkakin tuossa aiemmin sanoi. :D

Treeni kulki pitkästä aikaa hyvin ja motivaatiokin kohdillaan : ). Pitkästä aikaa taas täällä vuosi sitten varmaan viimeksi kävin foorumilla:rock:

Kyykky seuraavalle kymmenelle. Tekniikka kyllä on varmaan lähinnä sinne päin, mutta silti tuntuu että oon alkanu kehittyy paljon paremmin kun pääsin eroon smithistä. :wtf:

Kaksi minulle tuntematonta tunnisti ja tuli rupateltua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom