Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
:rock:Voitettii Ammattikoulussa sählyturnauksessa kultaa ja siitä menin suoraa salille treenaa jalkoja... Liikkeet meni hyvin perille ja pumppi oli mahtava :)

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Eipä ole salilla kulkenut häävisti tämän vuoden puolella, mutta parin kuukauden keventelyiden jälkeen 10x100kg penkissä. Perään vielä 7x ja 6x 100kg. Hitaasti mutta varmasti kunto kehittyy, kunhan muistaa kolmivuorotyön ja iän rajoitukset reeni määrään.

Vihdoinkin voi kehua et olkapää jumpat menee oikeasti perille, tekniikkaa rikkoen hiukan isompaa romua liikkeelle ja johan alkaa uppoamaan reenit :haart:. Joku joskus totes et "hifistelyt vittuun", pakko on ainakin olkien osalta olla samaa mieltä :D

Viime yönä unta ehkä yhteensä 4h useassa pienessä pätkässä, mutta lähdinpä kuitenkin kokeilemaan salille. Yllätyin kun olikin kevyttä. Dipissä tuli helposti 3x10, kun ennen ei 3x9:kään mennyt kunnialla läpi.

1x4 sumo mave 80 kg! Ja alla oli jo 5 sarjaa, mutta tuntui silti että jäi jopa pari varalle. Oma paino tuosta yli 20 kg vähemmän, joten ehkä tämä tästä vielä.. :evil:

Treeni kulki ihan mielettömän hyvin.

Tähän syynä puolfaija, joka onnistui jälleen kerran saamaan sellaset agressiot päälle että rauta sai kyytiä. Rinta/ojentajapäivän päätteeksi vielä 3x15 dipit mielettömällä puhinalla ja raivolla. :puntti:

Muutenkin on treeni lähtenyt kulkemaan taas hyvin intin jälkeen. Voimatasot ja lihakset palaa kovaa vauhtia 9kk takaisiin.

Tällä viestillä päättyy kuiva kausi myös pakkiksen osalta. Mikä tarkoittaa, että nyt reenataan taas kovaa!

Viime aikoina on ilahduttanut melkein kaikki: tuloksia tulee taas ja painoja saa lisätä melkein joka kerta. Usein tuntuu että vieläkin enemmän menis, mutta nyt just alotin uudella ohjelmalla joka vaatii vielä pientä tekniikkaharjottelua, niin en viitsi ihan kerralla repästä kahta pykälää isompia kun edellisessä treenissä.

Onks tää oikeesti joku juttu, että syödyn ruuan määrä on verrannollinen nostetun raudan määrän?

Onks tää oikeesti joku juttu, että syödyn ruuan määrä on verrannollinen nostetun raudan määrän?

Ei. Syön aivan liian vähän, koska ruokahaluni on ollut viime aikoina tipotiessään, mutta tulokset nousevat silti paremmin kuin koskaan.

Puurolle —›

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Pystäri 100 kilolla smithistä. Oli se kivaa, mutta tiedä sitten kuinka tarkka ton salin smith oli :D

Missä oot käyny rempan ajan?

Nimim. Housen ikkunan takana joka ilta kurkkimassa että joko saatana. Tänään tosin kävin monnarilla selkää vähän junttaamassa. 6pv pakkolevon jälkeen teki hyvää. :hyper:

Missä oot käyny rempan ajan?

Nimim. Housen ikkunan takana joka ilta kurkkimassa että joko saatana. Tänään tosin kävin monnarilla selkää vähän junttaamassa. 6pv pakkolevon jälkeen teki hyvää. :hyper:
Kerran kävin aaltoalvarissa, mutta muuten karbonilla. Mulla veti selkä totaalijumin tossa, niin ei voi edes kauheasti mitään twhä ennenkuin se aukee. :(

Pysyin kuntopyöräilytunnilla samassa vauhdissa ohjaajan kanssa, ilman että kuolin hengästymiseen.

Vaikka onkin paska aerobinen kunto vielä tässä vaiheessa, koska on ollut nilkka kipeänä eikä ole päässyt vielä hölkkäämään, ainoastaan kävelyä on ollut.

Ensi viikolla sitten uudella tarmolla urheilemaan lisää, ja sama tahti kuntosalilla jatkuu!

Vähäpukeiset, tai ainakin niukkapukeiset ja tiukkapukeiset naiset. Mä en häpeä katsoa reittä ja persettä salilla kun sellanen kohdalle sattuu. :)

No tietysti se eka 1x100 penassa ja kevyesti...

On se kumma että toi 100kg on jotenkin maaginen raja...mä oon jumal*uta 34 ja eihän sillä pitäisi olla mulle mitään väliä oli maksimi 90 tai se sitten 100, mut kumma homma et se vaan hymyilyttää ja hymyilyttää... :)

Saliohjaaja, joka treenasi omaa treeniään samaan aikaan, kehui kuinka hienosti leuanvetoni sujui. Tuli siinä jaettua vinkkejä, mikä tosin tuntui hieman hassulta kun reilu 2 kk olen salilla käynyt ja kyse oli liikunta-alan ammattilaisesta, mutta ehkä niistä joku voi hyötyä... Vuorotellessani jonkun pojan kanssa taljassa nauroi hän kuinka teen isommilla painoilla samaa liikettä. Ehkä tässä kuitenkin ollaan menossa ihan oikeaan suuntaan. Oma treeni tuntuu tehokkaalta, mutta kuitenkin mukavuusalueella liikutaan. Tuntuu oudolta kuinka nopeasti olen voinut kehittyä tähän kuntoon (sarjapainoina esim. leuat myötäotteella 8 kpl, mave 85 kg, kyykky 65 kg, dippi 10 kg lisäpainolla) kun olen kuitenkin hoikka tyttönen 175 cm/60 kg... Noh ehkä tämä treeni jossain alkaa näkyä joskus. Nyt näyttää vaan huvittavalta kun voimat kehittyvät nousujohteisesti, mutta kropan ulkomuotoon ei ole ehtinyt kovinkaan suurta muutosta tapahtua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom