Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
poikkeuksellisen kova rinta treeni, tein kaikki lähes superina vaa, meni varmaa 25min ite liikkeisii, kauhee polte ja tuli myös enkat kehonpaino dipis (@84kg bw) 15 puhast toistoo, tosin melko rivakoi, mut kliinei lattiansuuntasest, ylös lukkoo asti, ei mikkää time under tension hirmu ku luokkaa 40-60 sekas sarja tehty mut hyvä poundage mun mielest kuitenki kaikenkaikkiaa :hyvä:

Kliineitimeundertensionpoundage.

Joko minä olen tapani mukaisesti pihalla tai sinä vetelet ammattislangia enemmän kuin laki salli. Veikkaan molempia.

Kliineitimeundertensionpoundage.

Joko minä olen tapani mukaisesti pihalla tai sinä vetelet ammattislangia enemmän kuin laki salli. Veikkaan molempia.
paha tapa, tarttunu t-nation tyyppisilt sivuilt :D poundage=toistot ja käytettävä paino, time under tension= kui kauan sarja kestää/niin sanotusti lihas/lihakset on "pinteessä" kliini=clean englannin kielest väännetty suomalaisversio, kirjakielellä puhdas suomeksi. Auttosko?

Mietiskelin salilla, perhana vuosi tulee kohta täyteen salitreeniä kunto on TODELLA paljon parempi mitä olisin uskaltanut odottaa ja edelleenkään ei ole pienintäkään innostuksen hiipumista havaittavissa, Kiitos Pakkotoiston tuntuu että motivaatio vaan kasvaa ja kasvaa..

Nuhailun jälkeen eka päivä salilla ja treeni jopa kulki hyvin! (Kiitos ehkä myös eilisen onnistuneen hiilaritankkauksen) Ja tuli niiin huippufiilis olla taas salilla; hyvät musat korvissa, runttaat ylätaljaa (niinku oisit muka kovaki tekijä;) eikä pieni iltapäiväruuhkakaan häirinny. Karkkia tän kotiäidin mielenterveydelle.
Ja tähän päälle vielä äsken telkkarista terminaattorin tunnari, hah haa! Tästä hyvä jatkaa huomiseen jalka-persepäivään.

Penkki kulki hyvin, ja lisäks 70v+ ukko tuli kehuskelemaan meitsin reenailua ja selitti omista kulta-ajoistaan puntilla. Ihan mielenkiintosta oli kuunnella.

Mikenki näin, jeejee.
Mua meinasi yksi päivä ilahduttaa sama, mutta kyseessä olikin joku kaksoisolento. Näytti kasvoista ja hiuksista aivan samalta, ja olin jo menossa sanomaan, että Gymlog rules, mutta sitten huomasin, että tämän tyypin hanskat olikin 20cm pienemmät.

No pakko kai on tää fiilis jakaa.... aamulla kello soi kuten normaalia kuudelta - vähän tuntui kuin olis ollu "ruohoo potkurissa" ja painoin torkkua. Eilenaamuinen jalkatreeni ja illan WOD tuntui kropassa. Kampesin kuitenkin itseni ylös ja salille - penkkipäivä. Pari lämpösarjaa ja sitten 5x70+3x80+1+2x90 - eli 90 meni puhtaasti - siitä innostuneena 5x10x60kg meni myös puhtaasti - vuosi sitten oli tuskaa tehdä pelkästään 3x10x60kg ei tainnut viimeinen sarja edes mennä loppuun. Viimeistelin treenin soudulla 5x10 ja 5x10 dippiä. HYVÄ TREENI ja olo ihan mainio - jalat ja ylökroppa mukavassa olotilassa... HIANOOOOO

Tässä muutama kuukausi sitten kehuin naamakirjassa kuinka penkkiennätykseni on kasvanut,nii sit tänään salilla ollessani tuli yks tyttö jonka kanssa en kovin juttele,tuli kyselemään että onko penkkiennätys kasvanut vai pysynyt entisellään,tuli hyvä olo ja siitä sai jalkareeniin lissää puhtia :D

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom