Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun elämänarvoja muutti se, kun oma terveys kävi koetuksella. Silloin tuli täydellinen pakkopysähdys elämässä ja joutui oikeasti priorisoimaan elämän tärkeitä asioita. Tajusin, etten ole materialisti, enkä haaveile maailmanvalloituksesta. Elämä voi loppua milloin tahansa ja siksi jokainen päivä on ainutlaatuinen. Mun elämässä asiat, joista tulen onnelliseksi, ovat usein hyvin pieniä juttuja. Mutta juuri ne pienet jutut tekevät elämästä hetkittäin juhlaa. Ja mikä tärkeintä, olen saavuttanut niitä ja elän parhaillaan unelmaani. Elän aika tavallisen arkista, mutta oman näköistä elämää. Ja mulla on elämässä edelleen motivaatiota ja tavoitteita, joten toivon, että saan vielä kokea muitakin ihania asioita.
No parempi vaihtoehto olis toki Kalifornia. Joskus Applen jobs sivua tsekkailinkin, mutta vähän omat kompetenssit epäilyttää, tuolla kun on kuitenkin maailman aivot paikalla. Pitäis olla aika kova luu että firman kannattaa lennättää joku suomalaispertti perheineen ja sumplia green cardit jne.
Hyviä tosiaan nuo "elämä oppaat".Yleensä ne on pitkälti ton tyylisiä ja niissä mainitaan esimerkkeinä yleensä jotain miljonäärejä jotka alotti tyhjästä.
mitä helvettiä sä valitat? mä vedin lukion justenkusten, eli mikään ei kiinnostanut. valvoin yöt ja kävin koululla nukkumassa 6h jotta jaksoin taas mennä treeneihin illalla ja valvoa seuraavan yön koneella.. paras arvosana C, joita oli sitten 4 kpl. yksi niistä sattui jostain helvetin mahdottomasta syystä olemaan pitkä matematiikka.
pääsin sitten lukemaan yliopistoon fysiikkaa ja aikomukseni on suuntautua Lääketieteelliseen fysiikkaan. sairaalafyysikon alkupalkka kunnallisella about 5,5k ja yksityisellä sen kai melkein itse saa realismin valossa "päättää" eli yli 10k, sillä Lääketieteellisen fysiikan lisensiaatteja on suomessa vain about 80 ja heidän olemassaolo on sairaaloille ja kliniikoille elintärkeää.
pointti on siinä että jos haluat jonnekkin niin sitten menet sinne vaikka läpi harmaan kiven. kuopion lääkiksen ennätys on kuulemma 8 hakukertaa ja sen jälkeen hakija pääsi sisälle.
M- papereilla sä voit päästä IHAN minne vain jos haluat.