Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eiköhän noita haisuleita mahdu joka salille... ainakin oman kokemuksen perusteella.

Mua ärsyttää tällä hetkellä yli kaiken höpöttävät ihmiset, jotka ei tajua että häiritsevät treeniä kun suunnilleen 10 min välein pitää tulla jotain sanomaan. Ei näitä onneksi paljoa ole, mutta nykyään välttelen menemästä tiettyyn aikaan salille, etten törmäisi siellä tällaiseen tyyppiin.
Kerran valitettavasti satuin jotain höpisemään salilla tän kanssa, ja siitä lähtien joka kerta kun ollaan satuttu samaan aikaan, niin joutuu jotain turhanpäiväisiä asioita puhumaan varmaan puolet treenistä. Ja tietty oon niin kiltti etten kehtaa sanoa että painu nyt helvettiin siitä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jahjah, "nuoret" pojankoltiaiset ovat nähtävästi vallanneet salin näin keväästä (vai satuinko vain huonoon aikaan salille?). Pakostakin hieman ärsyynnyin: A) blokataan näkymä peilille! B) suurin osa ajasta menee iphonen näpräämiseen ja kovaan ääneen juoruamiseen, ei treenaamiseen (vaikka mitäs se mulle kuuluu :)) C) housut roikkuu puolitangossa ja kalsarit paistaa pakaroiden puolivälistä ylöspäin D) kiskotaan tuplasti liian isoilla painoilla haubereita eli heilutaan ja revitään miten sattuu. Paljonkohan jäi itse hauislihaksille töitä? :D Käytöstavat ainakin oli huonot, ei oteta muita huomioon ja varataan penkkiä näpräillen kännyä :jahas:

Mun kanssa samalla salilla käy nuorehko poika jonka verkkarit roikkuu vaarallisen matalalla. On joo muotia kun housut puolitangossa, mutta kun ei se näytä farkuillakaan hyvältä jos vyö sijoittuu perseen alapuolelle, jotenmikä ihme järki on roikottaa salihousuja? Salille ei mun mielestä ylipäätään tulla näyttämään hyvältä, mutta näyttäis tääkin yksilö järkevämmältä jos housut pysyis jalassa. Häiritsevää...

Zone-sarja -42%
Tuli käytyä kuntokeskuksessa taannoin jossa huomasin tämän venäläisilmiön... eivät ne paljoa lastensa perään katsele. Siinä vaiheessa kyllä pitäisi itse kuntokeskuksen puuttua asiaan, onhan se turvallisuuskysymys.
Sali jossa käyn on aika pissisvapaata aluetta,mutta kyllä semmoisia nuoria neitejä siellä toisinaan pyörii jotka meikkaavat ja laittavat naamaansa ennen soutulaitteeseen menoa. Ärsyttää myös kun pukuhuoneeseen ei koputeta vaan marssitaan suoraan sisälle! Pahat kyyläilijät käy hermoon,eritoten ne vanhat miehet..onneksi käyn semmoisena aikana yleensä että "eläkeläisten vuoro" on jo mennyt.. Muita kiukustumisen aiheita on mm. laitteisiin istumaan jääminen ja tyypit joiden ego on niin iso ettei ne mainaa mahtua sisään salin ovesta ja se ettei omistaja tervehdi kunnolla kun tulee salille on aika erikoista. Juu ja sen kuhertelunkin ja nuolemisen voi jättää kotiin, onhan se hienoa että ihmiset on niin tuituituiii, mutta silti..

Juoksumatolla treenaavien ohjaajan kommentit kaikuu aina koko saliin, koska mikki on aina liian kovalla! ARgh! Kiva kuunnella prässin lomassa ikuisia jaarituksia sykealueista ja kaikkea sitä ylipirteetä tsemppailua.

Tein kerran sen virheen, että menin salille, kun samaan aikaan viereisessä huoneessa oli spinning-tunti. Musiikki oli välillä jopa
ihan jees (Peitti alleen salin radion), mutta ei sitä jatkuvaa ylipirteää tsemppaamista kestänyt kuunnella...

Mulla vain hämmästyttää, miten moni asia (jopa mielestäni olematon) häiritsee niin monia :O
Ainoat ärsyttävät asiat on tässä:
- varataan joku laite pitkäksi aikaa, EIKÄ anneta tehdä välissä. Tätä onneksi harvoin
- Jätetään painot tankoihin/telineisiin kun on lopetettu. Menee aikaa hukkaan kun hengailee siinä vieressä odottaen tuleeko joku treenaan vai onko lopetettu jo

Mulla ei häiritse muiden meikkaus, juttelut keskenään, puhelimella värkkäämiset tai kuhertelut ym. kun ei ne mun treeniin vaikuta. NIin kauan kun joku ei tahallaan häiritse tai vaikeuta mun treeniä tai tee vaaralliseksi tilanteita (lapset säntäilemässä salilla) niin en vain saa ärsytystä aikaiseksi. Voisko tähän liittyä se, että harvoin on kiire/paha mieli ym. salille mennessä niin ei ne pikkujutut tunnu miltään edes? Sitten jos olis valmiiksi kärty päällä, niin joka asia ärsyttäs kahta kauheammin?

Mulla ei häiritse muiden meikkaus, juttelut keskenään, puhelimella värkkäämiset tai kuhertelut ym. kun ei ne mun treeniin vaikuta. NIin kauan kun joku ei tahallaan häiritse tai vaikeuta mun treeniä tai tee vaaralliseksi tilanteita (lapset säntäilemässä salilla) niin en vain saa ärsytystä aikaiseksi.

Meidän salilla tuo jouruaminen ja hengailu tapahtuu usein laitteita varaten, kuten myös puhelimella värkkääminen. Mut kyl mä joskus sitten ihan suoraan menen kysymään onko kesken et voisko päästä treenaamaan :) Harvemmin meikääkään pistää harmittamaan, ellei käytös ole sitten todella huonoa.

Muissa harrastuksissa (mm. kiipeilyssä) en ole havainnut samanlaista junttia käytöstä ja muut otetaan aina huomioon. Meininki on ihan eri, jolloin myös tietysti ero salimeininkiin korostuu.

Ihmiset jotka ei väistä vaan kävelee ku maailmanomistajat niin salin tiloissa, kuin pukuhuoneessa. Tämä ärsyttää mua muutenki ja erityisesti pienissä tiloissa. :<

Toljottaminen ärsyttää. Niin naiset kun miehet keskittykää nyt saatana siihen omaan treeniin.
Toisaalta itsekin syyllistyn tähän kun ihmettelen että mitä helvettiä nuo ylipainoset mammat meinaavat tosta treenaamisesta hyötyä = tuijotetaan telkkaria, juorutaan, eikä treenatessa kuulu tietenkään tulla edes hiki. "Me kiinteytetään!" Argh. Pitää hankkii itelle jotkut silmälaput ettei ala pahana päivänä tollaset pikkujutut ketuttamaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sykkeellä ei ärsytä mikään muu, kuin joidenkin tiettyjen tyyppien harjoittama laitteiden "multivaraaminen".

Aikoinaan toisella salilla vitutti yksi mies, joka mm tuli pitämään luentoa siitä kuinka vaarallinen (!!!) liike SJMV on ja että minun pitäisi lopettaa se ja tehdä vain selän rullauksia penkissä. Öö?! Whatever.. Muutenkin äijä otti päähän, kun kyyläsi epäilyttävästi. YÖK!

Yleensä ärsytys syntyy siitä kun painoja ei oteta pois sen jälkeen kun on liikkeen lopettanut :jahas:
Rasittavaa tutkailla ja ihmetellä että onkohan tuo nyt jollain kesken vai ei...

Laitteissa jutustelijoita ei onneksi omalla salilla kovin usein osu kohdalle, mutta jos osuisi niin
luulen että se nostaisi myös kireystasoa, varsinkin jos laitetta ei edes käytä...

Myös yli-isoilla painoilla ja väärällä tekniikalla tehdyt liikkeet tekevät pahaa.
Se ei ärsytä, mutta häiritsee ja on aika kauheaa katseltavaa :wtf:

Tein kerran sen virheen, että menin salille, kun samaan aikaan viereisessä huoneessa oli spinning-tunti. Musiikki oli välillä jopa
ihan jees (Peitti alleen salin radion), mutta ei sitä jatkuvaa ylipirteää tsemppaamista kestänyt kuunnella...

Joo, tämä on paha...

Sama jos sattuu olemaan ylipäätänsä mikä tahansa ryhmäliikuntatunti ja tsemppaaminen vuotaa salin ulkopuolelle. Ei mulla mitään ryhmäliikuntaa vastaan toki ole, itsekin tulee joskus käytyä, mutta välillä haluaisi keskittyä vain nostelemiseen ilman että joku kiljuu seinän takana. :D

Ylipirteät trendiliikuntakeskusten personal trainerit on kanssa harvinaisen rasittavia. Työpaikan kautta käyn moisessa ja diiliin sisältyi pt-kertoja, mutta en yksinkertaisesti pystynyt käymään kaikilla pt-kerroilla sen teennäisen tsemppaamisen takia.

~Isokokoiset ihmiset jotka eivät viihdy salilla~

Meidän salilla käy sellainen räikeä ja railakas "Laihdutaan yhdessä" kiloklubi-jengi, tulevat salille valittamaan kaikesta, tai ennemminkin kertovat kovaan ääneen kaikille miksi eivät voi treenata vaikka niiiiiiin haluaisivat.

Kaiken lisäksi heillä on tapana kuiskailla ja osoittaa sormella meitä muita reenaajia..
Not nice.

Nyt täytyy vastata, vaikka itse ohjaankin salille sekä ryhmistä että teen saliohjauksia. Mutta eniten ottaa päähän ne joille teen saliohjauksia. Ensinnäkin moni haluaa uuden ohjelman (ilmaista jäsenille) kolmen kuukauden välein, vaikka eivät ole noudattaneet sitä edellistäkään ohjelmaa. Haluavat siis ohjelman, koska se kuuluu hintaan ja toisaalta kuvitellaan, että sillä ohjelmalla saadaan kroppaan muutoksia, tekemättä itse mitään. Samoin nämä samaisen lajin edustajat eivät ymärrä kirveelläkään, että niitä painoja pitäisi oikeasti lisätä. Tyypillisesti aloitetaan valittamaan jalkaprässissä jo 30kg kohdalla, että tää on kyllä ihan hyvä paino jo, että tuntuu tosi raskaalle. Samalla se treenaajaa on tehnyt jo 20 toistoa (vaikka ohjelma kehoittaisi tekemään 12 toistoa)ja puhua pajattanut samalla. Oikeesti tekis mieli mennä nurkantaakse hakkaamaan päätä seinään. Sitten ehkä kerran vuodessa osuu joku tosissaan treeniä tekevä immeinen kohdalle ja pelastaa mun päivän :))))

Tää menee vähän samaan kuin toi Mantelin postaus, mutta naiset jotka pelkää vahingossa kasvattavansa isot lihakset ja hinkkaa sen takia niillä kilon painoilla min 20toiston sarjoja. Onneks niistä ei tarvi ite välittää antaa vaan heilutella rimppakinttujaan..

Mun uudella salilla häiritsee ja ärsyttää lukuisat kieltolaput. "Älä käytä magnesiumia", "Ethän vie juomapulloa salin puolelle" "Desinfioithan kädet ennen kuntoilemaan menoa ja sieltä tullessasi", "Varothan ettet lukitse avainta kaappisi sisäpuolelle", "Ethän koske televisioon, henkilökunta vastaa säädöistä". :jahas:

Pitkän haeskelun ja harkinnan jälkeen aloin treenaamaan Wasamovella Vaasassa.

Muutama kuukausi takana, eikä tähän mennessä ole mikään koskaan ärsyttänyt. Paikka on siisti ja välineet tosi hyvät. Musiikki ok ja porukka mukavaa. Jos kamppailulajit kiinnostaa, voi niitäkin treenata monipuolisesti. Ja mikä parasta, lapset saan kerran viikossa otettua mukaan lasten potkunyrkkeilytunnille :)

Nyt tässä viime viikkoina erityisesti silmään ovat pistäneet joka salilta löytyvä "pakko-anorektikko". Ei siksi, että henkilöt olisivat minusta vastenmielisiä, vaan siksi että nämä samat henkilöt viettävät viikosta ja päivästä toiseen useita tunteja saman laitteen kimpussa pakonomaisesti riuhtoen. Sydämeen sattuu katsoa, hakisivatpa nämä naiset apua.

Back
Ylös Bottom