Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kuulun siihen sarjaan, että kun teen treenin niin en keskity siihen mitä ympärilläni tapahtuu. Kovat volyymit pistävät oikeasti näkemään joskus tähtiä ja hiki virtaa kuin Paavo-pesusienestä. Yritän nykyisin hillitä itseäni noissa luonnonäänissä. Minulla on aina mp3-soitin mukana ja musiikki pauhaa korvissa enkä kuule mitään. Joskus päästän hyvällä tahdilla viimeisissä toistoissa kirosanoja tulemaan tuutista eikä se kuulosta mitenkään kovin fiksulle. Mutta, kun se auttaa rutistamaan viimeiset niin minkäs teet. Joskus otin ämppärin pois hetkeksi ja puristin jalkaprässin viimeiset, niin kyllä se "vittusaatana* kaikui ja raikasi. Hävetti suunnattomasti! Mutta asiaan...

Kaikenlaiset katselijat tosiaan ärsyttää. Etenkin pukukopissa, kun joutuu olemaan vähissä vaatteissa tai on tullut suihkusta ja haluaa pukea rauhassa. Aina pyörii joku pissa-liisa siinä venkoilemassa ja vilkaisemassa peilin kautta. Sitten ilmiömäinen oman perseensä tuijottelu ja meikkien/hiusten korjaaminen ennen pukuhuoneesta lähtemistä salin puolelle pistää hymyilyttämään ja myötähäpeän määrää ei voi sanoin kuvailla! Peilaillaan sitä ahteria ja tarvittaessa korjataan toppia tai housuja HUOH*. Sarjojen aikana yleensä hyvin moni nuori nainen suorastaan tuijottaa eikä laske silmistään ennen kuin poistuu paikalta.

Klassinen laitteiden varaaminen siinä mitään tekemättä veetuttaa ja joskus olen jopa mennyt kysymään, saisiko tehdä välissä. Vastaukseksi sain muminaa ja silmien pyörittelyä, kun halusin tulla tekemään sarjat, jotka oletettavasti kuuluivat ohjelmaani enkä voinut tehdä variaatio liikkeitä vain siksi, että onneton pissis voisi hengailla korjaillen harakanpesäänsä korjailla ylipursuavia tissejään ylipienessä topissaan katsoen kuin halpaa makkaraa. Olen puhunut! 8)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Salilla, jossa käyn, on välillä joku eläkeläismummo joka vain pomppii siellä yms... kerran kun olin tekemässä vapailla painoilla askelkyykkyä, kyseinen mummo vaan tokaisi: "Varo nyt hyvä tyttö ettet satuta itseäsi!" -.- Voi hyvä luoja...

Lisäksi ärsyttävät mm. juuri nämä tyypit, jotka vain istuvat laitteissa ja juttelevat kaverilleen.

hahah, tää on nyt ihan ot mutta tuli tosta mummelista mieleen.. mun vanhassa duunissa oli semmonen eläkeikää lähestyvä venäläisnainen duunissa. kannoin yhen asiakkaan muuttolodjuja, ei siis mitään mitä ei yksin sais kannettua... duunikaveri: "et saa kantaa noin painavia, sun täytyy vielä synnyttää!!"

hahahahah :D ihan kun mun kohtu valahtais housuun heti kun vähän jotakin kantaa :hyvä:

ite aiheeseen.
ruvennu ihmetyttämään meiän salilla viime viikkoina hirvee JENGI siivoojia! siis niitä on parhaillaan samaan aikaan 5kipaletta. kolme heiluttaa pölyhuiskua ja kaks rättiä - saman kohteen kimpussa kaikki!!
sitte yks niistä virnuilee mulle aina kun kävelen ohi :(

yks päivä joku näistä naisista erehtyi imuroimaan, ihan kiva. mutta ite tein askelkyykkykävelyä, ja tuntu että sen imurin kanssa piti koko ajan tulla just siihen mun eteen :face: muutenkin melkosta soveltamista että siellä pääsee kävelemään.. eipä siinä, kiva kun siivotaan!

Ei ärsytä enää mikään koska treenaan nykyisin kotona. Ei ole ketään katsomassa kun treenaan, ei tarvitse odottaa painojen ja penkkien vapautumista, saan kuunnella mitä musiikkia haluan, ei tarvitse matkustaa salille. Niin no paitsi se ärsyttää että ei ole pyytää ketään spottaamaan, varsinkin silloin kun teen penkkipunnerrusta isoilla käsipainoilla tai tangolla, en voi nostaa rajoille asti. Kyykyssä ei haittaa, mulla on hyvä räkki. :D

^Mulla suunnilleen sama. Sillä erotuksella että oma mies treenaa mun kanssa samaan aikaan ja puolin ja toisin sitten jeesitään niin voi tosiaan koittaa limitillä. Eikä ärsytä juuri mikään, paitsi joskus häiritsee kun mies jää katsomaan että teen liikkeet oikein (mikä on kyllä hyvä, mutta silti se häiritsee jonkin verran). :)

Ite käyn aina yksin, sillä en kestä että joku tulee höpöttelemään kesken kun lasken jotain sarjaa. Tai en tykkää kun tauot venyy kun joku höpisee ja höpisee tajuamatta lopettaa.
Mulla on kans ihan sama. Joskus erehdyn menemään salille kaverini kanssa ja silloin tiedän jo etukäteen, että en saa aikaiseksi kunnon treeniä. Hankala keskittyä kun se välillä jää papattamaan laitteen viereen tai kysyy että "mitä sulla vielä on jäljellä" tai "joko mennään venyttelemään" yms. Aina se itse puhuu siitä miten hänestä on ärsyttävää jos joku puhuu kesken sarjan ja se häiritsee keskittymistä. Mutta kuitenkin paljon tuolla tuntuu olevan asiaa juuri silloin kun minä yritän keskittyä omaan sarjaani. :face:

Mua ärsyttää kans ne tyttöporukat, jotka kyyläilee pukkarissa ja salilla kuin halpaa makkaraa, istuvat laitteissa ja juttelevat kovaan ääneen. Tuntuu, että ne tulee sinne enemmänkin keikistelemään miehille kuin treenaamaan.

Ja ylipäänsä ihme kyylärit pistää ärsyttämään. Tulee ihan nolo olo, että onko mulla tukka pystyssä, räkää poskella vai näytänkö muuten vain vajakilta kun pitää tuijottaa.

Rupespa ihan perkeleesti nyt vituttamaan kun rupesin näitä ajattelemaan. :hyvä:

Muut ihmiset. :D Olen vallan päässyt erakoitumaan treenaillessani useimmiten yksikseni taloyhtiön salilla, ja kova kulttuurisokki aina, kun menee johonkin ihmisten ilmoille treenaamaan eikä voikaan aina tehdä treeniä omanapaisesti just niin kuin tykkää, esim. supersarjat jäävät ruuhkaisella salilla usein tekemättä. Olenpas ihana itsekseni mörköilijä... No, enköhän taas sosiaalistu, kun joudun kesäksi vaihtamaan salia.

Ärsytyksen aiheita on useita, yritän vain ignoorata ne parhaani mukaan. Esimerkkinä liian avuliaat mieshenkilöt. Jos ehdin 5 sekuntia saada jotain ränkkänää taljan nuppia liikahtamaan on siinä heti paikalla joku salin karvainen kaveri tulossa auttamaan. Ei siinä kohteliastahan tuo on, mutta haluan itse touhuta rauhassa ennen kuin olen varma etten saa itse laitettua laitteita treenikuntoon. Toinen juttu on salilla juoksentelevat pikkulapset joiden perään vanhemmat eivät katso ollenkaan, tarvitseeko sanoa enempää? Ja onko se pukuhuoneen ovi vaikea laittaa kiinni perässään? etenkin kun ovelta on suora näköyhteys tiskiltä pukkariin. Ärrr. Myös jaksan itsekseni ihmetellä niitä tyyppejä, jotka viettävät kaiken vapaa-aikana lipittämällä kahvia salin pöytien ääressä, treenamassa heitä ei juurikaan näy... Kylläpä helpotti, kiitos! :hyper:

Olet vissiin kohtuu kivan näkönen mimmi, jos sedät tulee nuin nopeeta auttaan taljan nupin kanssa ;)
Itse olen vasitella huutanu pari kertaa täysillä, jos se ovi ei mene kiinni "OVI KIINNI PRKL!" niin tullaan naama punasena takaisin laittaan se kiinni :D Toisaaltaan ei vois vähempää kiinnostaa meneekö se ovi kiinni vai ei, ihmisiähän tässä ollaan..
Mua on viime aikoina häirinny välillä (vitutuspäivinä) nämä "hahatitihassuti" huomionauru-naiset. Bimboillaan laitteiden kans tai juorutaan bimboja tapahtumiansa, välillä kovaan ääneen nauraen ja katotaan ympärille et huomaahan muutkin.. Toisaaltaan tuonkin ohittaa ku on mp3 mukana.
Kaikista paras kun keskittyy vaan siihen omaan tekemiseen, niin mikään ei ressaa.

Mua on viime aikoina häirinny välillä (vitutuspäivinä) nämä "hahatitihassuti" huomionauru-naiset. Bimboillaan laitteiden kans tai juorutaan bimboja tapahtumiansa, välillä kovaan ääneen nauraen ja katotaan ympärille et huomaahan muutkin.. Toisaaltaan tuonkin ohittaa ku on mp3 mukana.
Kaikista paras kun keskittyy vaan siihen omaan tekemiseen, niin mikään ei ressaa.

Paitsi kun ne samat hihittäjät hengailee laitteella kuin laitteella, yleensä tekemättä oikeastaan mitään. Yritä siinä sitten saada mitään tehdyksi. Onneksi toki vapaat painot jää heiltä melkein aina paitsioon..

Paitsi kun ne samat hihittäjät hengailee laitteella kuin laitteella, yleensä tekemättä oikeastaan mitään. Yritä siinä sitten saada mitään tehdyksi. Onneksi toki vapaat painot jää heiltä melkein aina paitsioon..

Ja parasta vielä se kun yhdellä laitteella istutaan 15 minuuttia välillä pari sarjaa tehden samalla rupatellen. Ja kun kysyy ystävällisesti ootko siinä kauan ni sit katotaan ku halpaa makkaraa ja lähdetään mielenosoituksellisesti siitä vetämään. Olen oppinut siis kiertämään sellaset kaukaa ja juuri tekemään mahdollisimman monet liikkeet vapailla painoilla.

Vähän samaa hihittelijäkeskustelua jatkan.
Teki mieli napata oikein kuva itsestäni ja vieressä olevasta pimatsusta kun me molemmat juoksimme juoksumatolla. Itse olin lämmittelyt tehnyt, reeniä alla ja välissä tulin vain nostamaan pulsseja hetkeksi ylös. Eli itselläni naama punainen, hiki otsalla ja terve "vielä jaksan" hymy naamalla. Päällä tukevat urheiluliivit, hengittävä urheilutoppi ja housut. No, viereinen neiti.. Ei edes napaa peittävä t-paitanen ja housut samaa settiä, niin että maha ja napakoru sopivasti näkyi kaikille, meikki täydellinen naamalla ja hän katseli peilistä koko ajan että hiukset pysyy hyvin. Kaikkein ärsyttävintä oli vieläpä se, että neiti ylimielisesti katseli mun raatamista, vaikka itse oli melkoinen laihaläski -minkä tietysti napapaita paljasti.

Meinaan, kyllä salilla hiki täytyy tulla ja rasvan palaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen oli salilla klassinen tapaus, istui lähentäjävitkuttimessa ja näpytteli tekstareita. Välillä vaihtoi reidenkoukistajalaitteeseen jota teki pienimmällä mahdollisella vastuksella, sitten kävi kyykkäämässä pelkkä jumppakeppi harteillaan. Suunnilleen tunnin vemputteli noita kolmea liikettä vuorotellen. Kaikki tämä tietysti mahdollisimman hitaasti, ettei vahingossakaan tule hiki ja syke nouse.

uuh-mä-oon-niin-kuuma-tapaukset, sukupuolella ei väliä. totta munassa saa olla ylpeä kropastaan jos on raatanu sen eteen verenmaku suussa, mutta pelistä haluttas joskus nähdä sitä omaakin tekniikkaa eikä jonkun toisen mahtavaa selkää tai timmiä persettä. nämä tyypit on usein juuri niitä, joilla on kunnon rusketus ja viimisen päälle treenivaatteet. en sitten tiedä, missä ne treenaa kun harvoin ollaan ihan hiestä märkiä ja naama punakkana.

toinen juttu on sitten näitä "istunpa nyt tässä juoksumaton reunalla, lätisen kaverille joka polkee viereistä kuntopyörää" - eli just nuo yllämainitut hahatitihassuti-hihittäjät.

-Tämä perinteinen: mieskyttääjät. Joo, tätä on tullut todistettua monen monet kerrat peilin kautta. No ei siinä, treenaavilla naisilla on hyvät perseet joten samaan olen itse sortunut, mutta _huomattavasti_ hienovaraisemmin. :D Lyhyt vilkaisu riittää, ei tarvitse jäädä tuijottamaan suu auki.
- Olen huomannut myös jännän ilmiön: liikuntakeskuksessa jossa käyn on kolme salia, joista yksi on naisille. Itse käyn eniten siellä, koska se on yleensä aika autiona. Olen keskivertoa naista lihaksikkaampi ja se jostain syystä kiinnostaa myös naisia. Monesti olen huomannut kun joku (naispuolinen siis) on alkanut ihan seuraamaan katsellaan kaikki liikkeet mitä teen. Ehkä he sitten yrittävät oppia jotain (?). Mutta on kyllä tosi erikoinen ilmiö minusta....tuskinpa kaikki nämä kyylänaiset on samaan sukupuoleen suuntautuvia. :D
- Toinen ihana ilmiö naistensalilla on tämä marttakerhoilu. Tyväret oikein pätevänä treenaavat kahta osaa kehostaan: persettä ja vatsaa, yleensä aaaaivan liian pienillä painoilla. Ihankuin perse kasvaisikin 5 kilon painolla. Tämän lisäksi he menevät kahteen vierekkäisiin laitteisiin ja höpöttävät vain. Niin tekeväthän he niitä liikkeitäkin välillä...samalla kun keskustelevat ensi vklopun bileistä.
- Y-malliset miehet. Aika yleinen ilmiö meidän liikuntakeskuksessa. Kyllä hauiksia ja vatsaa treenataan, mutta jalkoja ei edes vaivauduta rasittamaan...ihme porukkaa.

Älkää toki käsittäkö väärin, nämä ihanan erikoiset ihmiset ilahduttavat salikäyntejäni ja saan erittäin hyvät naurut = vatsalihakset saavat hyvää treeniä. :D

Kyllä mä tuossa omalla tutulla salilla omien sarjataukojen aikana tykkään katsoa esim. taitavien painonnostajien treenaamista, eikä sillä ole mitään väliä onko suorittaja mies vai nainen. Se tekeminen on vaan niin huikeaa seurattavaa. :)

Mua ei hirveesti häiritse muutaku ne kilon painojen kolisuttajat ku eivät tunnu tietävän mitä tekee, joskus menny sanomaan ja ovat olleet kiitollisia, joskus ottaneet nokkiinsa.. No mutta olin kyllä toisella asialla liikenteessä :DD Hieman ehkä nolompi kysymys, mutta häiritseekö teitä jos jonkun nännit alkaa nöpöttämään tehdessä jotain tiettyjä liikkeitä varsinkin rutistuksia? Ku jostain olen saanu päähäni et se ei oo hirveen soveliasta, niin olen sitten pitäny hupparia tai jopa teipannu ne ettei nöpöttäisi, mutta alkaa risomaan se vaivan näkö ja kun asialle tosiaan en voi mitään.. Että miten on, häiritsisikö teitä kattella ku toinen tekee hauiksia tai kyykkyä nännit nöpöttäen?? :DD

Salilla nyt näkee hikoilua, suonia ja niitä nännejä. Kaikki kuuluvat lajiin. Naisena itse en halua esitellä salikavereille tisujani enempää kuin tarvitsee, joten kotona valitsen peittävät eli paksut liivit treenipaidan alle. Ehkä sulla on turhan ohuet liivit?
Sopivan tiukka ukko ihoa nuolevassa paidassa, jonka läpi näkyy nännit - en valita :)

Zone-sarja -42%
Salilla nyt näkee hikoilua, suonia ja niitä nännejä. Kaikki kuuluvat lajiin. Naisena itse en halua esitellä salikavereille tisujani enempää kuin tarvitsee, joten kotona valitsen peittävät eli paksut liivit treenipaidan alle. Ehkä sulla on turhan ohuet liivit?
Sopivan tiukka ukko ihoa nuolevassa paidassa, jonka läpi näkyy nännit - en valita :)

Veikkaampa liian ohuet, mutta empä sitten tiedä mistä sais paksumpiakaan?? Sama ongelma kaikkien kanssa ku toi etupuskuri tuppaa olee sen verran iso, et koot loppuu kesken.. E 75 oli ainaki vähän aikaa sitten, tosin nyt epäilen hiukan lähteneen, mutta ei silti mitkää hirveen pienet kumminkaan... Rasittavaa tämmönen, aina saa tissien kans tapella :D Toivon mukaan pienenis vielä jonkun verran.. Ja sama jos ois tietoa semmosista mitkä oikeesti lyttää ne tissit rintaan kiinni makso mitä makso, risoo ku alkaa pomppia varsinki jossain spinnin nopeessa.. -.-

Veikkaampa liian ohuet, mutta empä sitten tiedä mistä sais paksumpiakaan?? Sama ongelma kaikkien kanssa ku toi etupuskuri tuppaa olee sen verran iso, et koot loppuu kesken.. E 75 oli ainaki vähän aikaa sitten, tosin nyt epäilen hiukan lähteneen, mutta ei silti mitkää hirveen pienet kumminkaan... Rasittavaa tämmönen, aina saa tissien kans tapella :D Toivon mukaan pienenis vielä jonkun verran.. Ja sama jos ois tietoa semmosista mitkä oikeesti lyttää ne tissit rintaan kiinni makso mitä makso, risoo ku alkaa pomppia varsinki jossain spinnin nopeessa.. -.-

Itse olen käyttänyt Shock Absorberin nelostason liivejä (koko DD/E 80). Varsinkin nuo keskimmäiset ovat loistavat, eivät pääse tissit tosiaan liikkumaan mihinkään, eivätkä nännit sieltä mielestäni hirveästi läpi näy. Vähän hankalat ehkä pukea päälle, mutta harjoittelulla oppii senkin. Kalliita ovat, mutta mielestäni hyvä sijoitus.

Itse olen käyttänyt Shock Absorberin nelostason liivejä (koko DD/E 80). Varsinkin nuo keskimmäiset ovat loistavat, eivät pääse tissit tosiaan liikkumaan mihinkään, eivätkä nännit sieltä mielestäni hirveästi läpi näy. Vähän hankalat ehkä pukea päälle, mutta harjoittelulla oppii senkin. Kalliita ovat, mutta mielestäni hyvä sijoitus.

Kiitos paljon.. :)

Mulla on samat ja suosittelen, tässä kuppikokoluokassa ei mitään kovin ohkasia ja hentosia viitti liikkuessa pitääkään. Päällelaitto vielä menee, ärsyttävämpää niistä on vähän hikisenä kiemurrella ulos. Nettikaupoista tilaamalla saa halvemmalla kun liikkeistä.

Salilla ärsyttää lähinnä pommin jäljiltä olevat pukutilan suihkut/vessat. Tietty tämä on lähinnä salinpitäjän ongelma, mutta välillä tekis mieli vaihtaa miesten puolelle jos se vaikka pysyis siistimpänä. Luultavasti ei, mutta olis ehkä vähemmän niitä hiustuppoja, meikinpoistolappuja ynnä muuta ryönää pitkin lattioita, yäk.

Latest posts

Back
Ylös Bottom