Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ärsyttää ne jotka tekee liikkeitä väärin ja opettaa jollekin alottelijalle kans tekemään väärin.
Kyyläilijät ei niinkään ärsytä, siinäpähän kattoo.
Semmoset egoilijat kyl jotka tosiaan sen egoilun takia paiskii painoja jne..
Sitte nää jotka koettaa puhua vaikka kuuntelisin musiikkia kuulokkeilla, koska mä en kuule sillon mitään. Yleensä nää on kavereita viel kaiken lisäks :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lisäksi myös tyypit, jotka haisevat 5 metrin päähän siltä, etteivät ole käyneet viikkoon suihkussa, eivät lämmitä sydäntä.

Jotkut ilmeisesti luulevat että samaa salipaitaa voi käyttää 10 kertaa pesemättä sitä välillä. Kerran salilla oli niin karmean hajuinen jätkä että porukka melkein lakosi viiden metrin säteeltä. Olisi tehnyt mieli kysyä, että etkö tajua itse haisevasi vai etkö vain välitä ympäristösi myrkyttämisestä...

Mun sali on mukava, kun siellä käy melko vähän porukkaa ja kaikki örisevät wannabebodarit käy kaupunnin
toisella salilla.

Lähinnä ärsyttää keski-ikäiset jumppien alkamista odottavat naikkoset, jotka ennen tunnin alkua käyvät
salin ovensuussa olevissa laitteissa istuskelemassa ja jauhamassa scheissea eikä koskaan pääse
lähentäjiä/loitontajia reenaan, kun siinä joku mummeli heiluttelee vaihtelevaan tahtiin koipiaan...

Ne naikkoset ovat myös ainoita, jotka ovat koskaan mua salilla kyylänneet (tai sitten en ole huomannut).
Tein kyykkyjä Smitillä ja keräsin muutaman mummelin katseet itseeni. On niin hyvä perse. :rolleyes:

Ärsyttää tosissaan

- keski-ikäiset naikkoset jotka tulee vaihtaan viikon kuulumiset salille, kälättävät niin kovaa että koko sali raikaa ja oma keskittyminen menee plörinäksi
- vaihdat huonetta "naisten puolelta" "yleisen salin" puolelle, jotta pääsisit eroon kälättävistä naikkosista, saat vastaasi joukon teinipoikia ja limaisia keski-ikäisiä ukkeleita, jotka kyttää ihan koko ajan, mitä teet
- lähdet kyttääjien silmistä "aerobiseen saliin loppuverkkaamaan, joka on niin tunkkainen, ettei pysty kunnolla hengittämään, kuntopyöräily jää vaivaiseen viiteen minuuttiin pyörtymisen välttämiseksi

Eli vituiks meni seki treenipäivä. Kun pääsis taas treenaamaan niihin epätavallisiin aikoihin, jolloin sali on miltein tyhjä.

-Painojen kolistelu (oikeasti sattuu korviin)
-Hien haju
-hikiläntit laitteissa (tosin en voi muita syyttää unohtuu joskus itselläkin hikipyyhe kotiin)
-naiset jotka tekevät laitteissa 20min putkeen olemattomalla vastuksella joa lukevat lehteä
-mummelit jotka laittavat radion erittäin hiljaiselle (olen kyllä varmaan itsekin aika ärsyttävä kun tykkään laittaa radion aika kovalle ja kunnon jumputusta tyyliin KLFM, nrj tai Radio rock :rolleyes:)

Niin ja tunnustaudun nenän niistäjäksi. :nolo: Olen siitepölyallerginen koivulle, lepälle ja vähän heinällekkin, että koko kesä ja kevät niiskutusta. Anteeksi kaikki joiden päivän tällä pilaan.

Mul on sama kokemus, et pissiksiä ei oo eikä kauheesti kyylääjiäkään :) Treenaan isoilla painoilla ja täytyy myöntää, että vaikka yritän pitää suuni kiinni myös pakkotoistoissa, pääsee suusta joskus lopussa IIIH- ääni, sekä myös pari muuta voihkaisua - mutta johtuu vain siitä, että tekemisen meininki on oikeasti kova! Mut nyt pitää alkaa kiinnittää tuohon huomiota :D Tosin, ei tuolla oo miehet paljon seiniä mittailleet, ihan ovat rennosti siinä vieressä olleet. Ja koska teen toistot loppuun asti, kuuluu suusta lopussa kyllä pieni ärjäisy - mut en onneks tee sitä siks, että sais pitää meteliä, vaan kyl se vaan auttaa tempsemaan sen viimeisen toiston.

Mua ärsyttää meidän salilla legginseissä ja shortseissa treenaava miespuoleinen dorka, joka tosiaan karjuu koko ajan, kävelee lesona salilla hikipyyhe olkapäällä, yrittää olla niin sairaan komea, vaikka näyttää mun mielestä noidalta! Tekee penkkiä kässäreillä ja ulvoo ku pöpipää ja lopulta tiputtaa suorilta käsiltä painot maahan vaikka varmasti ne vois laskea alas paljon hallitummin. Ja sit ku se heittää ne painot telineisiin, se tiputtaa ne varmaan 20 cm korkeudelta varmistaakseen oikein voimakkaan iskumelu-äänen, joka tuntuu korvissa ihanalta. Kattoo nokkaansa myöten. Mut kattokoon, sankari sukkahousuissa!! Mä ku meen salille, meen treenaa kovaa ja aika hyvin unohdan kaiken (ja kaikki) muut. Se on mun omaa paineenpurkuaikaa :)

Sieltä salilta tuntuu aina löytyvän niitä urpoja jotka tekee joka laitteessa kerran ja jokaiseen jätetään painot. Aika vitun ärsyttävää miettiä sit koko ajan että no tekeeköhän toi tossa vielä.

Mulle tuli kerran eräs herra jakamaan neuvoja, jotka olivat kaikkea muuta kuin kaivattuja. Olin/olen kokematon mutta kiinnostunut treenaamaan kunnolla eikä vain heiluttelemaan kilon painoja ja päätin tarttua härkää sarvista ja harjoitella maastavetoa (kyseinen kerta ei ollut ensimmäinen kun kokeilin, mutta aloittelija todellakin olin/olen!). Aluksi kokeilin pelkällä tangolla ja vähän painoa lisäten ja sujui ihan hyvin ja päätin vielä vähän lisätä. Mutta se olikin sitten liikaa jo, ja selkä pääsi vähän notkahtamaan suorituksen aikana eli siis suoritin liikkeen väärin kun en jaksanutkaan niillä painoilla. Olin juuri laittamassa painoja pois ja kevyitä tilalle kunn eräs mies hyökkää huutaen kimppuuni, että mitä sä yrität tehdä!? Piipitin sille, että yritin maastavetoa mutta en ihan onnistunut... Mies alkaa selittämään että teen ihan väärin ja se rupes huutelee niille viereisissä laitteissa treenajille että kattokaa nyt tuota ja näyttäkää te esimerkkiä... Mä olin aivan itku kurkussa ja jonku paniikkikohtauksen partaalla, olin muutenkin ollut masentunut tuolloin ja kaikkea. Nyt en ole vuoteen juurikaan käynyt salilla tuon jälkeen ja tässä olisi tarkoitus aloittaa kun muutin uuten paikkaan ja uusi sali olisi tuossa ihan vieressä . :)

Huvittavinta oli että mies ei todellakaan ollut mikään bodari vaan näytti joltain pyöräilijältä/juoksijalta ja sanoi itsekin ettei itse osaa koko liikettä, mutta piti tulla mua "neuvomaan". Ja se huutelu muille ihmisille.. :/ Se kyllä pilasi mun saliharrastuksen kokonaan. Mutta nyt yritän aloittaa puhtaalta pöydältä.. :) Tosin menen vieläkin ihan paniikkin jos joku katsoo mua kun treenaan, että kohta tuo alkaa huutaa....

Oisi edes tullut ystävällisesti neuvomaan ja näyttämään miten tehdä se oikein, oisin ollut kiitollinen, mutta kun koko sali hiljeni ja kaikki ihmiset piti ottaa siihen mukaan. Ei vaan pystynyt enää sen jälkeen menemään sinne. Kiitos ja HV Sinulle jos luet tän!! Vaikka tuskinpa sellaiset hintelät h****t tällä foorumilla käy.

Mulle tuli kerran eräs herra jakamaan neuvoja, jotka olivat kaikkea muuta kuin kaivattuja. Olin/olen kokematon mutta kiinnostunut treenaamaan kunnolla eikä vain heiluttelemaan kilon painoja ja päätin tarttua härkää sarvista ja harjoitella maastavetoa (kyseinen kerta ei ollut ensimmäinen kun kokeilin, mutta aloittelija todellakin olin/olen!). Aluksi kokeilin pelkällä tangolla ja vähän painoa lisäten ja sujui ihan hyvin ja päätin vielä vähän lisätä. Mutta se olikin sitten liikaa jo, ja selkä pääsi vähän notkahtamaan suorituksen aikana eli siis suoritin liikkeen väärin kun en jaksanutkaan niillä painoilla. Olin juuri laittamassa painoja pois ja kevyitä tilalle kunn eräs mies hyökkää huutaen kimppuuni, että mitä sä yrität tehdä!? Piipitin sille, että yritin maastavetoa mutta en ihan onnistunut... Mies alkaa selittämään että teen ihan väärin ja se rupes huutelee niille viereisissä laitteissa treenajille että kattokaa nyt tuota ja näyttäkää te esimerkkiä... Mä olin aivan itku kurkussa ja jonku paniikkikohtauksen partaalla, olin muutenkin ollut masentunut tuolloin ja kaikkea. Nyt en ole vuoteen juurikaan käynyt salilla tuon jälkeen ja tässä olisi tarkoitus aloittaa kun muutin uuten paikkaan ja uusi sali olisi tuossa ihan vieressä . :)

Huvittavinta oli että mies ei todellakaan ollut mikään bodari vaan näytti joltain pyöräilijältä/juoksijalta ja sanoi itsekin ettei itse osaa koko liikettä, mutta piti tulla mua "neuvomaan". Ja se huutelu muille ihmisille.. :/ Se kyllä pilasi mun saliharrastuksen kokonaan. Mutta nyt yritän aloittaa puhtaalta pöydältä.. :) Tosin menen vieläkin ihan paniikkin jos joku katsoo mua kun treenaan, että kohta tuo alkaa huutaa....

Oisi edes tullut ystävällisesti neuvomaan ja näyttämään miten tehdä se oikein, oisin ollut kiitollinen, mutta kun koko sali hiljeni ja kaikki ihmiset piti ottaa siihen mukaan. Ei vaan pystynyt enää sen jälkeen menemään sinne. Kiitos ja HV Sinulle jos luet tän!! Vaikka tuskinpa sellaiset hintelät h****t tällä foorumilla käy.
:curs::curs::curs:

Harvinaisen nuija tyyppi kyllä ollut kyseessä, enpä ole aiemmin vastaavaa kuullut :o Tekniikan ollessa dramaattisesti pielessä on asiallinen neuvominen mielestäni ok, mutta tuo nyt kyllä oli kaukana siitä..

Itseäni hieman hämäsi tänään, kun tein vipareita ja eräs kanssatreenaaja katsoi fiksuksi säntäillä vaarallisen lähellä käsieni liikerataa sarjani aikana. Haahuilun olisi voinut suorittaa toista, ei-niin-vaarallistakin reittiä, mutta nix, ja sain sitten näppärästi tehdä hieman suppeampia vipareita.. :p

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun huonolla paivalla ei sitten luonnollisesti ole mitaan tekemista taman avautumisen kanssa :D

Oleskelen talla hetkella ulkomailla ja arsyttavia asioita on ihan muutama. Erityisesti mun silmiin sattuu paikallisten nuorten tyttojen suosima puolialasti treenaaminen. Yleisurheilijalta ymmarran joten kuten kun kisa-asutkin on melko pikkuisia, mutta kun normitreenaajalla on treenikamoissaan saman verran kangasta kuin mun alusvaatteissa niin minusta on hiukan liian vahan paalla. Taalla on lammin, mutta ei ihan niin lammin.

Lisaksi mua arsyttaa salilla puhuminen silloin kun on kyse lajitreenista. Perus salilla se on mulle ihan yksi ja sama. Mua ei kiinnosta mita kukainenkin teki/tekee viikonloppuna tai etta onko ne Armi ja Reiska yhdessa vai ei. Kerro sitten, kun mulla ei ole enaa sarjoja jaljella.

Lisaksi olen nyt kaksi kertaa sattunut treeneihin silleen, etta salilla on alkanut yhtakkia seuran kokous. Ensimmaisella kerralla alkoi henkilokohtaisen likapyykin pesu julkisesti ja toisella kertaa oli joku vanha patu esitelmoimassa yhteishengen ja ystavyyden merkityksesta tulosten saavuttamisessa. Hiljaa kyykkaaminen on yllattavan vaikeaa, etta se siita maksimitreenista.

Mua naurattaa jo itseanikin lukea tata :D Oikeasti taalla on ihan kiva treenata - ehka jopa kivempaa kuin Suomessa. Mulla on vaan huono paiva!

Mua ei oo koskaan häirinnyt ihmisten keskustelut salilla. Sellaiset "sit se sano ja sit mä sanoin" keskustelut voivat olla yllättävän mielenkiintoisia :D (Varoitus salilla juoruajat, joku voi kuunnella)

Käyn duunin salilla jonne on ilmainen pääsy 24h, joten hinta-laatu-suhde on kyllä ihan kohdillaan:thumbs:. Tosin matkaa sinne on sellanen 18km eli ei tule vapaapäivinä käytyä. Mutta pari asiaa sielläkin tietysti ärsyttää:

* Mä olen tietääkseni ainoa nainen joka käy meidän salilla. Salilla on yleensä 2-3 tyyppiä samaan aikaan mun kanssa. Ruuhkaa ei varsinaisesti ole, vaikka kaikkea on vain 1kpl. Mutta se kyylääminen aina välillä! Tuntuu että jotkut ei ole koskaan nähneet naista... Tosin vielä enemmän mua todennäköisesti häiritsisi jos siellä olisi naisia jotka kyyläävät.

* Käsipainot menee ärsyttävästi 2,5kg välein. Mä tykkäisin jos menisi varsinkin pienissä painoissa 1-1,5kg välein. Isoilla ei niin väliä kun mähän teen niillä pienimmillä. :D

* Painojen paiskominen lattiaan. Siis eikö sitä jättitankoa voi laittaa nätisti maahan, vaan pitää tiputtaa sieltä metrin korkeudesta? Kyseisessä kohdassa on lattialla kumimatto että vaimentaa vähän, mutta jumatsuikkeli miten hyvin säikähtää kesken oman treenin kun joku pamauttaa sen tankonsa sadan kilon kera lattialle. Peilikin helisee vieressä!

* Se valkoinen jauhe. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa pyyhkäistä crosstrainerin kahvoista omat jätöksensä pois.

* Puolikkaat tai tyhjät juomamukit ympäri salia! :curs: Meillä on hana, hanan vieressä kertakäyttömukiteline. Samassa paikassa on myös käsipyyheteline, josta voi napata pyyhkeen jolla pyyhkisi hikipisarat ja jauheensa veke vaikka siitä crosstrainerista. Joillekin tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa viedä se oma käytetty muki siihen hanan viereiseen roskikseen treeninsä päätteeksi. Niitä mukeja lojuu sitten ympäri salia, parhaimmillaan vielä puolillaan vettä ettei tiedä onko se nyt jonkun joka mahdollisesti vielä juo vai onko tyyppi häipynyt jo aikoja sitten. En myöskään tajua miksei porukka käytä juomapulloa. Mukeista tulee turhaa jätettä ja itse ainakin tykkään pitää pulloa aina siinä vieressäni että voin hörpätä sitten kun siltä tuntuu eikä tarvitse pelätä pullon/mukin kaatumista.

* Pukkarin ja pesuhuoneen lämpötila. Tulee hiki jo vaatteita vaihtaessa, koska pesuhuoneesta on käynti saunaan ja oven alareunassa 10cm rako josta saunan lämpö hohkaa ulos. Lisäksi melkein aina kun mä menen pukkariin niin se väliovi pesuhuoneeseen on jätetty auki. Tuon lämpötilan takia on ihan turhaa käydä siellä suihkussa treenin jälkeen, koska hiki valuu taas jo ennen kuin olen pukenut päälle ja pääsen pukkarista ulos. Ja koska toi pukkari on työntekijöiden ja mun oma kaappi on ihan eri puolella isoa taloa, mä joudun jättämään mun kamat penkille kun seinällä ollut naulakkokin on revitty irti. Kaipa jengi sitten siirtelee mun läjää jos sattuu olemaan oman kaappinsa kohdalla jonne tahtoo päästä...

Muuten ihan kiva sali ja ei tule jätettyä treeniä välistä kun ottaa jo aamulla töihin mukaan kamat, silloin on pakko mennä töiden jälkeen vaikka kuinka ramasis kun koko oma duuniporukkakin on jo nähnyt että mulla on treenikassi mukana. ;)

^ :lol2:
Itseäni häiritsee eniten pienet lapset jota tuodaan mukaan 'treenaamaan' juoksevat ympäri salia, siinä saa sitten varoa ettei satu juhaa leukaan.

Zone-sarja -42%
^
Millä salilla käyt? Siellä mis ite treenaan olen joskus törmännyt mieheen joka ilmentää samaa hajuilmiötä

Tänään törmäsin taas ilmiöön "puhun-pukuhuoneessa-kännykkään-ja on kivaa-selittää-kovaan-ääneen-yksityiskohtaisesti-omia-ongelmia yms. ". Tämä siis on aika yleistä, mutta hei pliis eikö niitä puolentunnin keskusteluja kaverin/poikaystävän kanssa vois käydä jossain muualla?

Back
Ylös Bottom