Mulle tuli kerran eräs herra jakamaan neuvoja, jotka olivat kaikkea muuta kuin kaivattuja. Olin/olen kokematon mutta kiinnostunut treenaamaan kunnolla eikä vain heiluttelemaan kilon painoja ja päätin tarttua härkää sarvista ja harjoitella maastavetoa (kyseinen kerta ei ollut ensimmäinen kun kokeilin, mutta aloittelija todellakin olin/olen!). Aluksi kokeilin pelkällä tangolla ja vähän painoa lisäten ja sujui ihan hyvin ja päätin vielä vähän lisätä. Mutta se olikin sitten liikaa jo, ja selkä pääsi vähän notkahtamaan suorituksen aikana eli siis suoritin liikkeen väärin kun en jaksanutkaan niillä painoilla. Olin juuri laittamassa painoja pois ja kevyitä tilalle kunn eräs mies hyökkää huutaen kimppuuni, että mitä sä yrität tehdä!? Piipitin sille, että yritin maastavetoa mutta en ihan onnistunut... Mies alkaa selittämään että teen ihan väärin ja se rupes huutelee niille viereisissä laitteissa treenajille että kattokaa nyt tuota ja näyttäkää te esimerkkiä... Mä olin aivan itku kurkussa ja jonku paniikkikohtauksen partaalla, olin muutenkin ollut masentunut tuolloin ja kaikkea. Nyt en ole vuoteen juurikaan käynyt salilla tuon jälkeen ja tässä olisi tarkoitus aloittaa kun muutin uuten paikkaan ja uusi sali olisi tuossa ihan vieressä .
Huvittavinta oli että mies ei todellakaan ollut mikään bodari vaan näytti joltain pyöräilijältä/juoksijalta ja sanoi itsekin ettei itse osaa koko liikettä, mutta piti tulla mua "neuvomaan". Ja se huutelu muille ihmisille.. :/ Se kyllä pilasi mun saliharrastuksen kokonaan. Mutta nyt yritän aloittaa puhtaalta pöydältä..
Tosin menen vieläkin ihan paniikkin jos joku katsoo mua kun treenaan, että kohta tuo alkaa huutaa....
Oisi edes tullut ystävällisesti neuvomaan ja näyttämään miten tehdä se oikein, oisin ollut kiitollinen, mutta kun koko sali hiljeni ja kaikki ihmiset piti ottaa siihen mukaan. Ei vaan pystynyt enää sen jälkeen menemään sinne. Kiitos ja HV Sinulle jos luet tän!! Vaikka tuskinpa sellaiset hintelät h****t tällä foorumilla käy.