Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eniten vituttaa tyypit jotka enemmän jauhavat paskaa kun treenaavat.

Toiseksi se, ettei painoja/varusteita osata laittaa paikoilleen.

Tarpeeton painojen paiskominen tai metelöinti myös vituttaa, mutta tiukassa sarjassa pitääkin vähän ääntä lähteä ja sellainen vain nostaa omaakin treenifiilistä. Loppujen lopuksi mua vituttaa salilla yllättävän harva asia näköjään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käyn pienellä oman työpaikan salilla, josta en nyt oikein keksi mitään ärsytystä...ehkä tilaa voisi olla enemmän? Ei tosiaan ole kovin iso paikka. Mut toisaalta tosi usein siellä saa olla ja treenailla omassa yksinäisyydessään, että sillon kyllä mahtuu hyvin.

hmm.. hyvä ensivaikutelma: tokana viestinä tuun heti avautumana tänne :D mutta jostainhan se pitää alottaa, viestittely siis.
Mua niin ärsyttää salilla sellaset mimmit, jotka tulee täydessä tällingissä sinne vaan näyttämään näteiltä ja treenaamisesta ei ole tietoakaan :puntti: eiks salille kuitenkin tulla tekemään töitä ja hikoilemaan? ;)
Ja myös sellaset ihmiset häiritsee, jotka tunkee juttusille väkisin.. ei siinä mitään, musta on ihan kiva jutella, mut EI salilla. Salilla täytyy saada keskittyä, musat korvissa.. ehkä just siks käynkin aina kun mahdollista sellaisina aikoina, ettei siellä ole paljon muita ihmisiä :)

ja niinkuin foxi tossa edellä totesi, myös paska radiokanava saa mielialan laskemaan jos oma soitin on unohtunu kotiin.. meidän salilla soi vähän turhan usein Nova, joka ei ihan saa treenifiilistä huippuunsa...... :wtf:

1) mimmit, jotka meikkaa ja tupeeraa tukkaa pukkarissa ennen salille menoa. ne kun ottaa kaiken tilan ja ei päästä kuivaa hiuksia :((
2) karjuvat äijät- ok ne pari viimeistä toistoa voi mennä vähän voihkien... mutta eihän se ole luonnollista, että lämmittelysetin ekasta toistosta alkaen on pakko vetää kunnon orgasmihuutoja.

Parasta on nähdä aina välillä naisia lähtemässä pukkarista salille, ja viimeinen asia jonka he tekevät peilin edessä, on NOSTAVAT TISSEJÄÄN!!! Lopettaisivat ny sen Cosmon lukemisen, jossa käsketään mennä pokailemaan salille vastakkaisen sukupuolen edustajia.... Ainakin itse vihaan sitä, jos joku tulee lässyyttää jotain kesken sarjan tai ylipäätään kesken treenin. "Ekkönää huomaa, että mä yritän tässä tehdä jotain sali-kontekstiin kuuluvaa, mitä hä?!?!!" :curs: (tai no, mistä noista miehistä tietää, ehkä ne tykkääkin tulla pokatuksi salilta... ;) )

Zone-sarja -42%
Parasta on nähdä aina välillä naisia lähtemässä pukkarista salille, ja viimeinen asia jonka he tekevät peilin edessä, on NOSTAVAT TISSEJÄÄN!!!

Joskus se voi johtua ihan siitäkin ettei ne liivit oikeen istu kunnolla, eikä sillä hetkellä vältämättä ole varaa panostaa sopivamman kokoisiin liiveihin :( Ei niitä siellä salin puolella välttämättä viitsis asetella :D :jahas:

Joskus se voi johtua ihan siitäkin ettei ne liivit oikeen istu kunnolla, eikä sillä hetkellä vältämättä ole varaa panostaa sopivamman kokoisiin liiveihin :( Ei niitä siellä salin puolella välttämättä viitsis asetella :D :jahas:

:D Juu kyllä nää keistä puhun on niitä emäntiä, jotka nostavat meijerit "esille", eivätkä niinkään asettele niitä sopivasti paidan sisäpuolelle... ;) Ko. henkilöiden salivarustukseen kuuluu myös tottakai kilon verran huulikiiltoa a.k.a. kiimaliimaa.

Kullakin tietysti omat motiivinsa salillakäymisessä, pääasia että käy! Ja hyvähän se on, että joku niitäkin paikkoja koristaa. Itse kun vetää aina ponnari kireällä, naama punaisena ja hiestä kiiltävänä, ei paljoo oo miehillä ajanvietettä taukojen aikana, heh :)

Ja hyvähän se on, että joku niitäkin paikkoja koristaa. Itse kun vetää aina ponnari kireällä, naama punaisena ja hiestä kiiltävänä, ei paljoo oo miehillä ajanvietettä taukojen aikana, heh :)
Sama :D Mulla on lisäksi toki vielä tissitkin liiskattuna urheilurintsikoilla... :D

Turun GYM2000:n naisten puolella ei ole leuanvetotankoa. Tai sitten oon vaan sokea. Enkä kyllä tiedä, että onko miestenkään puolella. Mutta mä oon niin alokki vielä, etten mä kehtaa yleensä mennä sinne raavaiden karjujen keskelle nysväämään ja yrittämään vetää leukoja :nolo:

Toinen on pitkään katselijat. Ei sillä, saahan mua kattella mutta semmonen jäätävä viiden minuutin tuijotus silmät ammollaan saa ajattelemaan jo, että onkos itsessä jotain vikaa vai onko mun _lihakset_ vaan niin uber...

Lista jatkukoon jos purnattavaa ilmenee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös siellä ollut smith-teline? Laita tanko ihan ylös ja vedä leuat siinä. :)

Onkä tää ihan "yleisesti hyväksyttyä" vetää leukoja smith-telineessä? Meilläkään ei ole leuanvetotankoa ja oon pohdiskellut uskailtaisikohan smithissä kokeilla.. :rolleyes:

Onkä tää ihan "yleisesti hyväksyttyä" vetää leukoja smith-telineessä? Meilläkään ei ole leuanvetotankoa ja oon pohdiskellut uskailtaisikohan smithissä kokeilla.. :rolleyes:

Eiköhän ne telineet sen verran kestä painoa. :P Ei ole mua ainakaan kukaan koskaan kieltänyt tekemästä.
edit. Ja jos jotkut laittaa smithiin esim. kyykätessäkin yli sata kiloa, niin jos et paina montaa sataa kiloa niin eiköhän kestä yhdet leuat. :D

Itse ainakin kiskon gymillä juurikin smithissä leuat. Onhan se toki vähän eri kuormitus sille tangolle laittaa molempiin päihin 50 kg kuin et riuhtoa ruhoaan keskellä ;) Mut kyllä sen kaiken järjen mukaan pitäis kestää. Korjatkaa toki, jos oon väärässä.

Nostan myös tissejä pukkarissa. Johtuu ihan siitä, et nykyisen urheilutopin/-rintsikoiden kanssa jää rinnat ikävästi, jos niitä ei pukemisen jälkeen nosta.

Jos vielä jatkaisi ontopic, niin ärsyttää kyylääjät. Sellaiset, joiden ilme on et "mitä ihmettä sä oikein teet?", kun istutaan siinä jossain hauiksenvitkutuslaitteessa ja itse yrittää kyykkäillä edessä.

Lisäksi se yleinen epäsiisteys, kun niitä levypainoja kuljetellaan ympäri salia ja jätetään lomaan mihin sattuu.

Smithiä ajattelin, mutta sit tuli just sama mieleen että onks se sallittua. Ilmeisesti siis ei, hyvä :) En kuitenkaan ihan sataa kiloa sentään paina :D

Ärsyttää/häiritsee:
-Eräs tietty nainen treenaamassa ilman rintsikoita. Kyllä varmaan saa muiden huomion itseensä jos juosta hölköttelee juoksumatolla ilman liivejä :jahas:
-Sama nainen sheivaamassa karvojaan pukuhuoneessa, siinä niin ihan vieressä ja täysin alasti.

Haah :D (juu, ei varmaan naurata siellä paikan päällä, mut näin luettuna kuulostaa aika koomiselta)

Itseäni ärsyttävät juurikin noi moneen kertaan mainitut kyttääjät, kuhertelijat ja tyrkyt. Mä en halua katsella salilla mitään flirttailua, yök.
(erv. Moraalinvartija :D )

Kyllä se piittaamattomuus ärsyttää kaikista eniten: pukuhuoneen ovea ei suljeta kun sieltä lähdetään (vaikka porukka olisi vaatteita siellä vaihtamassa), jätetään painot ja muut vempeleen minne sattuu, jos olen ilmaissut että haluan johonkin laitteeseen niin ei vaivauduta huikkaamaan että laite olisi nyt vapaa, väännetään radion volyymit kaakkoon. Onneksi näitä tapauksia on harvassa, eniten ihme kyllä on tuota ensimmäiseksi mainitsemaani juttua, joskus oon huutanu perään kun on jätetty ovi sepposen selälleen.

Käyn välillä pikkusalilla, jossa käy todella piittaamatonta porukkaa. Kaikki kamat aina pitkin poikin. Todella raivostuttavaa! Ja joku kerta sieltä oli joku jauhopää ilmeisesti varastanut voimapyörän (salilla ei siis ole "valvontaa").

Ja pakko jatkaa samaa virttä, tää tammikuun alku on ihan sieltä itestään. Pitää ihan tosissaan miettiä mihin aikaan sitä edes kannattaa salille lähteä.

Kyttääjät (vielä kerran) ja sitten vanhat papat jotka käy kyselemässä: oletko aivan varma että osaat/ pystys nostamaan noita painoja :D

Ja pakko jatkaa samaa virttä, tää tammikuun alku on ihan sieltä itestään. Pitää ihan tosissaan miettiä mihin aikaan sitä edes kannattaa salille lähteä.

Aivan. Eilen satuin salille puoli viideltä ja viiteen mennessä paikka oli aivan tukossa. Onneks olin etukäteen päättänyt vain kuluttaa juoksumattoa ja sainkin ihan rauhassa hölkkäillä 40 min. Salin puolella olis ollut hermot kireällä. No, josko ne ylimääräiset häviäis taas viimeistään helmikuussa...

Latest posts

Back
Ylös Bottom