Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
- No ne perus paskanjauhajat. Oman kylän pojat kokoontuvat aina jossai vaiheessa iltaa rupattelemaan proteiinijauheista ja naisista keskellä salia "treenaamisen" lomassa. Yleensä minun treenini aikana
- Kaksin salilla oleminen. Siinä on sitä jotain, kun on vain minä, ja joku tuntematon kaveri. En tiedä miksi on niin kiusallista, ehkä siksi että sali on neliskanttinen ja toinen koko ajan näköpiirissä.
- Lemppari juoksumatto ! Herjaa jostain syystä elektroniikkaa (esim, kuulokkeen johdoista alkaa tulemaan sähköiskuja ja napsautuksia korville), jokin siellä maton alla synnyttää ilmeisesti liikaa hankaussähköä tai jotain
- Tuijottajat. Tarvitseeko tätä edes perustella :P

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pakko munkin avautua, kun eilen kävi taas niiiiiiiin ärsyttämään..

- Teinipissikset, jotka tulevat pukkariin/salille näyttäytymään mahd kireissä ja pienissä vaatetuksissa.. ekaks pulistaan KOVAAN ääneen pukkarissa hiuksista, meikeistä, "isosta" perseestä, selluliitistä sun muusta.. "siis voi daa ku mullon perse iso, siis voi yäk.. tsiisus niinqu kato ny hei, kuinka mä voin elää itteni kaa". Tämän jälkeen laitetaan ripsaria, tupeerataan tukkaa ja lähdetään salin puolelle heilumaan crossariin ja lukemaan naistenlehteä..
- Samat tsigut valtaa pesuhuoneen, suihkuttelee ja sheivailee itteään puol tuntia, huolimatta siitä olisko kenties muitakin tulossa suihkuun.
- Edelleen pissikset meikkailee ja laittelee tukkaansa peilin eessä niin kauan, ettei siihen hiustenkuivaajalle / peilin eteen ole mitään asiaa muilla..
- Kyttääjät salilla (lähinnä miespuoliset). Ärsyttää ku omalla salilla on juoksumatot pitkän peilirivistön edessä, vaikka pidät urheilurintsikoita JA rintaliivejä JA tiukkaa toppia, silti tissit heiluu juostessa ja aina sitä bongaa jonkun kyyläämässä sieltä peilin kautta..

Kiitos ja anteeks. :curs::puntti:

Hahaha no onneks en oo ainoo, mietin jo et kuulostanko ihan sopimattoman ahdasmieliseltä ja kuivalta tapaukselta.. :D Kyllähän mäki meikkaan ja diggaan huolehtia ulkonäöstäni, mut rajansa kaikella....

Naisten voihkinta reenaamisen lomassa, joka kuulostaa siltä, kuin kyseiset henkilöt olisivat orgasmin partaalla. Tehdään siis esim. maastavetoa tai kyykkyä tai prässiä ja voihkitaan "AAAHHH, OOOHH, AAIIIHH, AA-AA-AAAIIIHHHH!!!!!", kun on niin valtavasti sitä rautaa siellä tangossa/laitteessa.

Ehkä eivät voi asialle mitään :o Täällä jossakin oli se threadi coregasmeista ja yllättävän moni nainen muistaakseni tunnusti saavansa joskus näitä. Haulla pitäisi löytyä.

Toki sen voihkimisen pystyy luultavasti ehkäisemään vaikka kuinka euforinen olo olisi. Itsehillintää voihkijat -.-

jos olen ilmaissut että haluan johonkin laitteeseen niin ei vaivauduta huikkaamaan että laite olisi nyt vapaa, väännetään radion volyymit kaakkoon.
Tuota mä en ymmärrä, kyllähän sen laitteen vapautumista pitää itse kytätä, jos johonkin tiettyyn haluaa?

Tuota mä en ymmärrä, kyllähän sen laitteen vapautumista pitää itse kytätä, jos johonkin tiettyyn haluaa?

Tottakai, mutta jos kävin kysymässä että jatkuuko vielä kauan ja hän näki, että jäin samaan salin osaan pyörimään niin olisi mielestäni ollut kohteliasta ilmoittaa kun on valmista. Varsinkin kun tämä tapaus kävi tekemässä aina välissä toisessa laitteessa. Itse siis huikkaisin kaverille, että laite vapaa jos joku olisi käynyt kysymässä koska pääsee. Semmoista kohteliaisuutta mielestäni, ei se toki maailmaani kaatanut vaikka joutuikin vähän arpomaan, että joko kaveri lopetti vai ei.

salillani on vaan se yksi pikkupöytä missä saa kuivata hiuksia ym... eilen tulin pukkariin treenin jälkeen ja siellä yks tyttö meikaa... ok, meen suihkuun ja saunaan. tuun ulos ja se sama tyttö meikkaa. pukeudun. hitaasti. käyn vessassa, ostan palkkarin. sama tyttö meikkaa pipo päässä... sitten se jää sinne peilin eteen laittamaan hiuskeiehkuraa nätisti kaulaliinan alta takin päälle kiehkuralle. siinä vaiheessa näin mustaa... mutta kysyin vaan että voisinko kuivattaa hiuksiani hetkisen. vaastaukseksi tuli että "mulla menee vaan hetki vielä" ja sinne se jäi. laitoin pipon päähän ja menin kuivattaa hiuksia kotiin :)

Voi sentään... Kirjauduin vasta tänään ja ensimmäinen otsikko joka oikein huutaa mua kommentoimaan on tämä :D
Mutta siis kaikki kommentit mitä olette tässä edellä maininneet pistävät jo ajatuksesta veren kiehumaan. Näitä joutuu valitettavasti varmaan lähes joka salilla kestämään. Itse kuulun myös treenaajiin, en turhamaisiin istuskelijoihin. Jos haluat tulla vihatuksi, tee näin:

- tuo tyttöystäväsi salille treenaamaan (lue kuhertelemaan) kanssasi.
- jätä laitteeseen mahdollisimman paljon painoja lopetettuasi.
- kyttää tarkasti paljonko painoa toisella ihmisellä on treenatessaan ja katso halveksuen jos painoa on vähemmän kuin itselläsi
- kommentoi toisen treenaamista mahdollisimman sarkastisin kommentein
- varaa itsellesi vähintään 3 laitetta ruuhka-aikana
- laita hajuvettä juuri ennen salin puolelle astumistasi
- jätä deodorantti käyttämättä.

jne jne....

Näitähän löytyy ;)

Voi sentään... Kirjauduin vasta tänään ja ensimmäinen otsikko joka oikein huutaa mua kommentoimaan on tämä :D
Mutta siis kaikki kommentit mitä olette tässä edellä maininneet pistävät jo ajatuksesta veren kiehumaan. Näitä joutuu valitettavasti varmaan lähes joka salilla kestämään. Itse kuulun myös treenaajiin, en turhamaisiin istuskelijoihin. Jos haluat tulla vihatuksi, tee näin:

- tuo tyttöystäväsi salille treenaamaan (lue kuhertelemaan) kanssasi.
- jätä laitteeseen mahdollisimman paljon painoja lopetettuasi.
- kyttää tarkasti paljonko painoa toisella ihmisellä on treenatessaan ja katso halveksuen jos painoa on vähemmän kuin itselläsi
- kommentoi toisen treenaamista mahdollisimman sarkastisin kommentein
- varaa itsellesi vähintään 3 laitetta ruuhka-aikana
- laita hajuvettä juuri ennen salin puolelle astumistasi
- jätä deodorantti käyttämättä.

jne jne....

Näitähän löytyy ;)

ja lisäksi:

- jätä hikipyyhe kotiin ja jätä penkkeihin mojovia hikilänttejä seuraavan putsattavaksi
- heitä käsipainot aina mahdollisimman kovasti kolisten sarjan jälkeen lattialle ja jätä ne lopetettuasi siihen lojumaan
- tule tekemään kyykäävän typyn taakse jotain hauiskääntöä
- varmista kyykkäävää tyttöystävääsi perseestä työntäen
- opeta kovaäänisesti tyttöystävääsi, että isoilla painoilla treenaessa tulee mieheksi kun vieressä on kovaa treenaavia tyttöjä :)
-
etc etc

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ovi kiinni, ***tana.

Siis mie oon varmaan ihan hirmu onnellisessa asemassa ku luen noit juttui ja mietin, et miten mie en oo salilla törmänny teinipissiksii ja peilin kautta tuijottelevii niljakkeisii?! Toisaalta keskityn omaa treenii ja feidaan ihan totaalisesti tästä maailmasta ku oon salilla ni ehkä en vaa oo kiinnittäny huomiota moisii. Mut oli tuol yks, mihi voin samaistua: pukkarin oven auki jättämiin. Siis mitäh?! Ihmiset on siel kuitenkii (puol)alasti ni eiks nyt ois aika jees pistää se ovi kiinni lähtiessää?!?

Kyttääjät ovat kyllä ihan ykkösiä ärsyttämään, mikään ei ole niin ahdistavaa kuin huomata että toinen kyttää 24/7. Se että katsoo niitä vielä suoraan silmiin kysyvästi niin ei, sama jatkuu vaan.. Muutaman kerran kysynytkin että onko jokin vialla tai voinko mä auttaa jotenkin :D
Toiseksi ainakin meillä päin pistää hieman hymyilyttämään nämä jotkut hifistelijät salilla, viimeisen päälle kaikki vermeet mutta itse tekeminen on sitä luokkaa että huhhuh. Aika menee kaverin kanssa joutavien höpöttämiseen ja siihen että "v*ttuku tää on raskasta" en kyllä tänään tee enempää. Ainakin nämä nuoret ja ehkä vähän vanhemmatkin naiset harrastavat tätä, ovatkohan sitten vaan tulleet katselemaan salin uroksia sillä silmällä? x)

- Urheiluseurojen treenit, ei aina edes se että siellä on ikäluokat 1986-2005 samaan aikaan, vaan se että niillä kaikilla pitää olla just ne samanlaiset seuran verkkarit jalassa.

Tuo on äärettömän ketuttava asia. Itse käyn salilla, jossa käy kaupungin tunnettu futisjoukkue puntilla junnujoukkueineen. Vaikka sali on kooltaan suuri, jää sinne silti itse jalkoihin, kun paikalle hurahtaa 15-20 itseään täynnä olevaan nuorta sälliä hengaamaan. Sitä se nimittäin pääasiassa on, hengailua. Okei, kyllähän siellä välillä vähän etureisiä tehdään tms., mutta pääasiassa se on joukkuekavereiden kanssa paskan jauhamista.

Toiseksi eniten minua ärsyttävät ihmiset, jotka kokevat salilla käymisen sosiaalisena kanssakäymisenä. Itse menen salille treenaamaan, en höpöttelemään. Toisilla näyttää sitä aikaa olevan vaikka millä mitalla, ja sitä sitten yritetään kaikin tavoin luoda uusia ihmiskontakteja. Itsekin olen joutunut seuraavanlaisten kysymysten eteen: "Mikä olet horoskooppimerkiltäsi? Mitä teet työksesi? Missä asut? Minkä ikäinen olet?" WTF? Ne ei kuulu kenellekään toiselle salillakävijälle kuin mulle!

- Ärsyttää kun painoja rymäytellään täysiä maahan
- Ärsyttää kun istutaan laitteissa tai penkeillä juoruamassa tai lukemassa lehtiä... siis pitkään! Eikä ajatella et joku ehkä haluaisi käyttää niitä treenaukseen...
- Ärsyttää kun joskus treenin aikaan sali on tupaten täynnä eikä siellä mahdu juuri mihinkään.. mut minkäs teet, kiva et ihmiset urheilee :)

- Ärsyttää kun painoja rymäytellään täysiä maahan

Minua tämä ärsyttää oikeastaan vain siinä tapauksessa, että kyseessä on sellainen "kattokaa mua!!!" -meininki, jossa painot heitetään maahan tarkoituksena kohdistaa ympärilläolevien huomio itseensä :jahas: Kyllä, tällaiseen on törmätty. Sellainen normi tiputtelu raskaiden sarjojen jälkeen on mielestäni ihan eri asia, joten oikeastaan se painojen rymähtely ei ole se, joka minua ärsyttää, vaan se ylenpalttinen egoilu :rolleyes:

Zone-sarja -42%
mua ärsytti viime viikolla kun sellanen nuori kundi teki vipareita sivulle ja paukautti ne painot joka kerta alhaalla yhteen! Hirmunen kolaus jok kerta, ei sillä kyllä maailmaan ääntä mahtuu mut olishan se kiva ettei painot hajois..

nii ja höpöttövät mummot jotka vaan puhuu ja puhuu ja puhuu :jahas:
reenailen työpaikan salilla ja on vähän pakko olla asiakkaille ystävällinen..

*huoh* tästä aiheesta sais vaikka kuikka pitkän, tässä top3

- Kännykkään kovaan ääneen paskan jauhaminen laitteessa istuen, ihan sama jos joku vastaa ja puhuu mutta menkööt sivummalle ja eikä missään nimessä varatkoon vempelettä.
-´Aerobic hilipatihippa biititetty tiku-taku musiikki punttisalin puolella. Hiljaisuu tai Nova:kin hakkaa sen mennen tullen, raskaampi osasto olis tooooosi jees, mut kaikkea ei voi vaatia.
- Torikokousten pitäminen ja juoruaminen yleensä penkin ympärillä ja menossa sarja luokkaa miljuuna, meidän salilla yl. mies porukat (naisetko muka vain juoruaa, hah)

O.o

Kyylääjät ehdottomasti. Mulla on jopa vakkarikyylääjä jota tekis mieli käydä monottamassa. Tummahko keski-ikäinen kolme metriä leveä ukko joka jokasen sarjan jälkeen käy tekemässä pyörähdyslenkin melonit kainalossa ohitse ja mulkoilee erittäin häiritsevästi päästä varpaisiin. Viel en oo uskaltanu karjasta että MIKÄ V**** ON ONGELMA!?

Kyylääjät ärsyttää aivan tajuttomasti ihan omia vakio kyyliäkin on tullu <3 on se vaan niin ihanaa perkele. Ne urpot iskee silmää siellä salilla ja kattoo päästä varpaisiin ihan ku ei ois ennen naista nähnyt ja en ihmettele vaikka ei oliskaan. :D
Ja sit lapset salilla ärsyttää ehkä vielä enemmän ku kyylät jos vaan on mahdollista. Ei niitä kakaroita tarvi sinne salille tuoda muiden ärsytyksen aiheeks. Kerran meinas meinaan jotkut lapset lentää seinään ku häiritsi mun treeniä painimalla ja riehumalla niitten laitteiden vieressä. helvetti :D

Ärsyttää ihmiset jotka kuuntelee musiikkia kuulokkeilla niin kovaa, että puoli salia kuulee mikä biisi on menossa. Salilla on radio sitä varten.

Latest posts

Back
Ylös Bottom