Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Kuntomaailman omistaja soitti ja pahoitteli väärinkäsitystä. Eli kyse on ollut työntekijän ns. mokasta. Kaikki asiakkaat ovat tärkeitä, joten käykää itsenäisesti zekkaan sali ja todetkaa itse sitten minkälainen se on.
Herman sanoi:
Jos pakkiksella on tollanen voima (omistajat soittelee kun meinaa tulla huonoa mainetta täällä), niin eikö kannattaisi perustaa saliarvosteluketjut jokaisen kaupungin saleille erikseen, mihin käyttäjät voivat antaa pisteitä gallupissa ja kirjoittaa mielipiteensä salista. Luulisi, ettei kukaan salinomistaja halua joutua pakkiksen mustalle listalle :D
Mike sanoi:Kaikki asiakkaat ovat tärkeitä, joten käykää itsenäisesti zekkaan sali ja todetkaa itse sitten minkälainen se on.
Drugsta sanoi:Edit:hohoh, onhan meillä jo tuo laajahko saliketju tossa ylhäällä stickynä. :lol2:
Herman sanoi:Joo, niin on, mutta ei sitä kukaan jaksa lukea läpi. Jos jokainen sali olisi nimellään omassa ketjussa ja ensimmäisenä olisi tollanen gallupgrafiikka salin pisteistä, niin vähän toisella tavalla pomppaisi esiin eri salien vahvuudet.
Mike sanoi:Kuntomaailman omistaja soitti ja pahoitteli väärinkäsitystä. Eli kyse on ollut työntekijän ns. mokasta. Kaikki asiakkaat ovat tärkeitä, joten käykää itsenäisesti zekkaan sali ja todetkaa itse sitten minkälainen se on.
Eikö olisi parempi, että nimenomaan paikan vakiokävijät kirjoittaisivat sen arvostelun? He voivat kuitenkin paremmin kertoa millaista porukkaa salilla käy ja korjataanko hajonneet laitteet 3 päivän vai 3 kuukauden viiveellä.Mike sanoi:Ohjeet olisivat, että menevät paikalliselle salille treenaamaan kertamaksulla. Katsovat palvelun tason, laitteet ja yleisen meiningin.
Harim sanoi:Eikö olisi parempi, että nimenomaan paikan vakiokävijät kirjoittaisivat sen arvostelun? He voivat kuitenkin paremmin kertoa millaista porukkaa salilla käy tai korjataanko hajonneet laitteet 3 päivän vai 3 kuukauden viiveellä.
Jos jollakin salilla ei kukaan pakkislainen käy, niin eikö se jo kerro, että siellä ei ehkä kannatakaan käydä. :D
Harim sanoi:Eikö olisi parempi, että nimenomaan paikan vakiokävijät kirjoittaisivat sen arvostelun?