Mihin kaikkeen verorahat menee ja ei

Verorahojen käytöstä yhteiseen hyvään on varmasti mielipiteitä vähintään yhtä paljon kuin veron maksajiakin.
Pakko kuitenkin laittaa esimerkkiä miten vituiksi tietyt asiat hoidetaan...
Tuossa menneellä viikolla sai txt-tv:stä lukea kuinka valtio on jättänyt maksamatta lakisäääteisiä maksuja veteraaniparantoloille:curs:
Mä olisin vaikka valmis maksamaan lisää veroja jos samalla saisin kirjelmän jossa pääministerin allekirjoituksella varmistetaan että nämä kansamme viimeiset sankarit hoidetaan kaikki 100% tyylikkäästi ja vaikka vittu Espanjan auringon alla jos niin haluavat...., mutta hallitus päättää näitä miehiä kiittää itsenäisyydestä jättää maksamatta edes lain vaatimia hoitomaksuja ja nyt sitten hoitoja karsitaan:curs:

Samalla kyseinen (Suomi) valtio antaa puoluetukea (rahaa)poliittisille puolueille useita satojatuhansia euroja jotta nämä puolueet voivat mainostaa itseään EU vaaleissa...VOI :curs:
Siis puolueet ostaa mainostilaa vaikkapa Helsingin Sanomilta ja me kaikki (veronmaksajat) maksamme nuo kampanjat.

Äänestä meitä sillä maksathan tämän mainoksenkin typerä veronmaksaja

TAI esim. Radio kanava YLEX mainostaa nyt näkyvästi itseään ulkomainoksilla pitkin kaupunkeja, Ylellä itsellään on useita TV kanavia ,lähes 10 radiokanvaa joissa voisivat itse mainostaa omia kanaviaan ja ohjelmiaan, mutta PRKL verorahoilla ostetaan ulkomaiselta yritykseltä mainostilaa ja mainostetaan meille meidän omilla rahoilla...ei vittu mitään järkeä...

Kuuntele Ylexiä sillä maksathan tämän mainoksenkin typerä veronmaksaja....:joulu3:

"Veteraanit ?niin anteeksi ketkä?"

PS. Paljon on maailmassa päin v.....ja varsinkin suomen verojärjestelmässä mutta että häpästään nuo viimeiset sankaritkin....panee vihaksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laivanvarustamot (lue: ryyppylotjat) jotka rapakon yli ovat aina viinan voimalla kitkutelleet saivat juuri kohtuuttoman suuret tuet, ja TÄSTÄ HUOLIMATTA liputtivat laivojaan ulkomaille...

Järkeä? Ei.

Ja pakolaiset ostaa camelbootseja meidän verorahoilla.
Ja istuu päivät asematunnelin kahviloissa verorahoilla joita ei edes niitten esi-isät ole kartuttanut.

Ihan ensimmäiseksi leikkaisin pakolaisten tuet työttömän suomalaisen tasolle.

Originally posted by AsteriX

Ihan ensimmäiseksi leikkaisin pakolaisten tuet työttömän suomalaisen tasolle.

Ne on jo siellä. Ei ulkomaalainen saa sen enempää tukea kuin suomalaisetkaan.

Se on ihan itestään kiinni mihin ne rahat käyttää. Jos haluaa camelbuutsit ni se on jostain muusta pois.

Yksi työtön kaveri ostaa uusia vaatteita ja juo paljon alkoholia ja rahan käyttö on ihan hillitöntä. Sitten sillä ei ole rahaa ruokaan ja laskut on aina rästissä.

Paskan marjat sanon minä, mulla on yksi entinen luokkakaveri töissä espoon sosiaalivirastossa ja se kertoi että pakolaisille maksetaan suomalaisen keskivertopalkansaajan mukaan tukea koska heillä ei ole mahdollisuuksia työmarkkinoille.
Ja toi Camelbootsjuttu tulee siitä kun olin itse ostamassa helsingin asematunnelissa kenkiä ja pakolainen tuli liikkeeseen ja otti kalleimmat kengät(Camelbootsit 250€) mitä löysi ja löi sossulapun tiskille,jolla maksoi ne.
Kyllä kenkäliikkeen myyjäkin kirosi.

On tääl Suomes kyl asiat niin vitun perseest. Pitäis varmaan muuttaa Venäjälle.

Niin tai irakiin tai afganistaniin:jahas:

Originally posted by AsteriX
Paskan marjat sanon minä, mulla on yksi entinen luokkakaveri töissä espoon sosiaalivirastossa ja se kertoi että pakolaisille maksetaan suomalaisen keskivertopalkansaajan mukaan tukea koska heillä ei ole mahdollisuuksia työmarkkinoille.
Ja toi Camelbootsjuttu tulee siitä kun olin itse ostamassa helsingin asematunnelissa kenkiä ja pakolainen tuli liikkeeseen ja otti kalleimmat kengät(Camelbootsit 250€) mitä löysi ja löi sossulapun tiskille,jolla maksoi ne.
Kyllä kenkäliikkeen myyjäkin kirosi.

Nyt olis kyllä aika hyvä nähdä jonkinlaisia todisteita tosta sossutuki väitteestä, on aika vaikee uskoa?

Originally posted by Hippa

Ootko Hippa koskaan kuullut harkinnanvaraisesta tuesta?
Tota niille syydetään noiden rahojen lisäksi.Tätä taas ei monet Suomalaiset, suhteessa Somaleihin saa.

Originally posted by vapaudenpatsas
ehkä kun hieman saat ikää alat arvostamaan sotiemme sankareita ja ymmärrät tämän threadin oikein.....:david:

Mä nyt lähinnä tarkotin ettei joka asiasta jaksa jeesustella. Varsinki täst iän ikuisesta pakolaiskriisistä Suomessa, josta on jengi avautunu 17000 kertaa.

Mut onhan se paska juttu jos sotaveteraanit jää ilman korvauksia. Toisaalta mun isoisä, joka on sotaveteraani, saa enemmän ku tarpeeks tukee perheeltään ja muulta suvultaan.

Originally posted by Cthulhu
Esimerkiksi tälläisiin apinoihin verorahoja tuhlataan:

http://batman.jypoly.fi/~c1972/

Kusipää polttaa lippuja ja vetää kiljua veronmaksajien piikkiin.

:curs:
Eikös tämä ole se sankari josta oli sunnuntain kympin uutisissa, ensin näytettiin aiempaa kuvaa jossa ilmoitti jotain tyyliin "ihan rauhallisin aikein olen menossa kuokkavierailemaan, toivottavasti vastapuolikin... plaa plaa" ja sitten kuvaa illalta jossa kaveri läpsii poliisia pleksiin ja kiljuu "sano nimes" huivi naamalla... :wall: Siis tämä "illan kovin jätkä ärsyttämään poliiseja"

mask.jpg

Eikös romanien kansallispuvut mene veronmaksajien piikkiin?Mietin vaan että pitäisköhän ruveta kinuamaan omaa kansallis pukua.

Originally posted by 45shelley
Originally posted by Hippa

Ootko Hippa koskaan kuullut harkinnanvaraisesta tuesta?
Tota niille syydetään noiden rahojen lisäksi.Tätä taas ei monet Suomalaiset, suhteessa Somaleihin saa.

Aivan!
45shelley tietää mistä puhuu.
Jotain on mätää jos veteraaneille heitetään murusia ja työttömiä on leipäjonoisssa ja ulkomailta tulee ihmiset istumaan kahviloihin tekemättä mitään.
Meidän verorahoilla, mut se siitä ,turha tätä on enempää jatkaa.
Se oli mun näkemys joka välillä kyllä sapettaa..

Muistaakseni eniten veromarkkoja kuluu Suomessa terveydenhuoltoon.
Työttömyys ja koulutus aiheuttaa myös paljon kuluja.:arvi:

edit: siis euroja

Suomessa maksetaan veroja eniten Euroopassa, tai helvetisti ainakin, silti ei mukama rahat riitä.

Tampereellakin kaupungilla ei "ollut varaa" jäädyttää kaukaloita talvella, ensimmäiset jäät saatiin vasta kun vanhemmat maksoivat vesilaskun!!! Siis mitä helvettiä?! Mihin ne rahat menevät?

Tietenkin, helsingin ylipormestari Eeva-Riitta Siitonen maksaa asunnostaan vuokraa helsingin ydinkeskustassa n.650e, kun oikea vuokra tavalliselle kansalaiselle olisi varmasti tuplat.

Eduskunta käy joka vuosi keikalla Kansallisoopperassa, ja veronmaksajat kuittaavat laskun, eivät edes maksa sitä palkastaan.

Onhan näitä juttuja kokoajan medioissa. Sitten ihmetellään, kun ei äänestysprosentit nouse. Helvetti, ketä tässä enää viitsii äänestää kun kaikki on samanlaisia törppöjä kun saa vain siihen tilaisuuden.

Originally posted by Cthulhu
Esimerkiksi tälläisiin apinoihin verorahoja tuhlataan:
http://batman.jypoly.fi/~c1972/
Kusipää polttaa lippuja ja vetää kiljua veronmaksajien piikkiin.
:curs:

Haha, vittu mikä ukko. Uskomatonta.

Minä olen kuitenkin sitä mieltä että kyllä Suomessa on asiat melko hyvin. Totta on, että vähäisiä elossa olevia sotaveteraaneja saisi kuitenkin avustaa huomattavasti enemmän. Se on vuan niin omahyvväenen tuo immeinen kun piättämään piäsee, että suattaapi ensinnä tulla omat intressit mieleen ennen ku älyvää järellä ja usseemmalta kantiltain miettijä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom