Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuoksu, joka varmasti tulee jäämään muistiin ja herättämään kuvia vielä monen vuoden jälkeen, on löytynyt.

Gaultier - Le Male

Tavallaan makea minun makuuni, mutta jotain siinä vaan on.

Ilmankos jää mieleen kun joka toisella on tota päällä. Itse lopetin jo käyttämisen koska halusin astetta persoonallisempaa.

Dodih:dance: Sain lahjaksi lacosten essentialia... Mutta tuo ei oikein sovi "ulkoiseen habitukseeni", maiharit+sänki-tukka ja lacosten hippiäis-tuoksu... Jotenkin vaikea luoda mielikuva pääni sisällä siitä:joulu3:

Se oli joku Kenzo tjsp, joka tuoksuu mun nenuun niin hyvälle, että jalat lähtee alta. Vaarallista tavaraa. Toki sen täytyy sopii sille miehelle, ei kaikki tuoksut sovi kaikille.

Ostakaa joku toi kukkaiskeijujen siittämä mesi meikäläiseltä?

Tuollanen Polo Sporthan on ihan sairaan kallista? Mitä nuo bossin tuotteet maksaapi?
Eikö hintaluokka oo kuiteski jotain luokkaa 40e? Moista sumutella kainaloihin muutaku jos lähtee baariin. Sinnekkin liian kallista :)

40 euroa ei kyllä ole 'sairaan kallis'... ellet sitten ole käyttänyt viimeistä 10 vuotta vain Rexonaa joka maksaa ehkä 5e?

Tässä tulisi muistaa nyt se että laatu maksaa, ja hyvät eau de toiletet ovat 30-60e väliltä, melkein poikkeuksetta. Tuoksut ovat kyllä kestäviä että ei niitä kulu pullo viikossa... Noita miesten tuoksuja EI myöskään sumutella kainaloon, ne ovat hajuvesiä. Kainaloon laitat dödöä jonka luonnollisesti valitset samasta tuoksusarjasta jottei hajut sodi keskenään.

Jos miesten edt maksaa 40-50e, niin saman sarjan deodorantti maksaa 15-30e, yleensä parikymppisellä selviää. Tuoksuja myydään jatkuvasti myös alennettuna jos alkuperäinen hinta ei sovi budjettiin.

En tiedä missä naruranne asuu, mutta aika monella paikkakunnalla on esim Sokos/Emotion... Siellä on koko marraskuun ajan miesten tuoksuja reilusti alennettuna hintaan 25.90e. Valikoimasta löytyy Hugo Bossia, Escadaa, Tommy Hillfigeriä, Calvin Kleinia, Burberryä ja muutamaa muutakin jotka normaalisti 10-30e kalliimpia.

Tässä linkki:
http://www.digipaper.fi/sokos/5309/

Ostakaa joku toi kukkaiskeijujen siittämä mesi meikäläiseltä?

Voisin käydä nuuhkimassa tota ja jos mielyttää niin ehkä ostaa sen pois. Palailen asiaan kunhan käyn tosiaan nuuhkaisemassa sitä ensin jossain kaupassa.

Mä oon vähän pettynyt nykyiseen Bossin XY-dödööni...Aika pistävä lemu sanoisin.
conf (6).gif

Seuraavaksi ostan Policea...Kaveri lainas viime baarireissulla, fantsun hajuista.

Jean Paul Gaultierin miesten tuoksut on ihan euforisen hyviä!!
Se semmonen pullo missä on mies-figuuri. :kuola: :haart:

:offtopic: mä en ymmärrä mitä tytöt liittyy tuoksuihin, mä kyllä siis käytän edt:tä jos meen baariin, mut käytän mä kyllä joka päivä muutenkin, vaikka kauppaan mennessä, tai joskus omaksi iloksi kotona....... jotenkin orpo olo tulee jos ei laita mitään hajusteita vaikka kauppaan mennessä. baariin ilman hajustetta on ehdoton nou-nou! Eli on siin vähän sellanen tyttöjenmiellyttämisfunktiokin, tosin en mä kyllä ikinä myöntäis;)

Noniin asiaan: mitenkä on että kun mun tuoksustäshissä on 6 erilaista pulloa, niin kannattaisko ne taloudellisimmin käyttää järjestyksessä loppuun, vai jatkanko vuorottelua, että laitan sitä mikä sattuu sillähetkellä miellyttämään? niin ja lisäys. on pitempää kutitellu ostaa escadan magnetism, mitä tytöt tykkäätte siitä?

:offtopic: mä en ymmärrä mitä tytöt liittyy tuoksuihin, mä kyllä siis käytän edt:tä jos meen baariin, mut käytän mä kyllä joka päivä muutenkin, vaikka kauppaan mennessä, tai joskus omaksi iloksi kotona....... jotenkin orpo olo tulee jos ei laita mitään hajusteita vaikka kauppaan mennessä.

Minunkin mielestä tuoksua tulisi kyllä käyttää jos ei nyt päivittäin niin ainakin useasti viikossa. Ei hajusteet ole mitään 'erikoistilanteita' varten vaan kuuluu ihan normaaliin arkeenkin.

Noniin asiaan: mitenkä on että kun mun tuoksustäshissä on 6 erilaista pulloa, niin kannattaisko ne taloudellisimmin käyttää järjestyksessä loppuun, vai jatkanko vuorottelua, että laitan sitä mikä sattuu sillähetkellä miellyttämään? niin ja lisäys. on pitempää kutitellu ostaa escadan magnetism, mitä tytöt tykkäätte siitä

Hyvä jos löytyy noinkin montaa. Itsellänikin on useita ja käytän niitä tasaisesti, eri tilanteiden mukaan. En siis yhtä pulloa kerrallaan loppuun vaan fiiliksellä mennään. Väkisinkin sitä muutaman tarvitsee, koska mielestäni arkituoksu ja iltatuoksu [lue ravintolat jne menot] vaatii erilaisen edt:n. On hyvä jos kaapista löytyy tuoksua sporttiseen menoon, miedompaan arkikäyttöön, juhliin... Kenties myös erikseen kesä-, ja talvituoksu. Kaikki tuoksut kun eivät todellakaan sovi missä ja milloin vaan :)

Tuo Escadan Magnetism For Men on alessa Emotionissa juuri nyt, kävin tuoksuttamassa ja mielestäni hyvä on. Tosin kaikki ei sovi kaikille joten... Riippunee muusta tyylistäsi!

Itse käytän vaan ihan axen dödöä ja en mitää muuta...halpaa ja iha ok :D Muuten oon täysin natu. Pakko myöntää että jotkut hajut on kyllä sellasia mitkä tuoksuu oikein hyvälle ja vois käydä paremmin flaksi baarissakin. Joka päivä en kyllä alkaisi käyttämään moisia kalliita hajusteita, tulis jotenki metro olo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom