Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttää useassa listassa kiikkuvan top 10 puolella toi Armanin Back Code... Minkälaistahan mahtaa olla dödönä??

On sitä kyllä pöljä, muutenkaan ei ole liiaksi rahaa ja sitten ostaa jonkun 20e dödö purkin...:rolleyes:
Mutta on se sen arvoista, viimestään sillon kun on saanut tytön kainaloon:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missähän välissä evoluutio on epäonnistunut, kun miehen luonnollinen tuoksu/löyhkä häiviää jollekin kemianteollisuuden tuotteelle?

Käyttääkö kukaan Tommy Hilfigerin dödöjä?? Omasta mielestä varmaa paras deodorantti mitä oon haistanu, tosin en oo kyllä totakaan suomesta löytäny. Tietääkö kukaan mistä sais hankittua lisää??

itseltä löytyy pari axea,pari adidasta ja yksi lacoste.jostain noita aina kertyy.

en tiedä tykkääkö tytöt,valituksia ei ole ainakaan tullut :D

Käyttääkö kukaan Tommy Hilfigerin dödöjä?? Omasta mielestä varmaa paras deodorantti mitä oon haistanu, tosin en oo kyllä totakaan suomesta löytäny. Tietääkö kukaan mistä sais hankittua lisää??

Löytyyhän melkein kaikki edt:t yms ainakin Stockalta tai Sokokselta. Jossain K-Supermarketeissakin on nykyään aika hyvä valikoima. Hilfigeriä on ollut Suomessa varmaan 10 vuotta.

Onko kukaan törmänny Ferrarin Extremeen? Aikamoista myrkkyä toi "pinta" haju:D

E. typo

Löytyyhän melkein kaikki edt:t yms ainakin Stockalta tai Sokokselta. Jossain K-Supermarketeissakin on nykyään aika hyvä valikoima. Hilfigeriä on ollut Suomessa varmaan 10 vuotta.

no kai mä sitte oon pers silmä ku en oo nähny:D

Itellä Escadan Magnetism. Enää vuosiin en ollu pystyny käyttään mitään tuoksuja koska ne tuoksu omaan nenään liian voimakkailta, kunnes toi tuli sattumalta vastaan viime kesänä. Todella hyvä, heti lähti pullo mukaan.

Naisten kommentteja ko. tuoksusta?

Joo, elikkäs... Suositelkaahan jotakin tuoksua...:nolo: Vähän machomaista, "maskuliinista", tummaa mutta ei liian tummaa, ei "kulmikasta" ja eikä mitään unsex tuoksua tai jotakin lacosten fruittari tuoksua:jahas: Ei jaksa lähteä kauppaan tuoksuttelemaan, joten pitää täältä näin kysellä neuvoa:rolleyes: Toki riippuu henkilöstä kelle sopii mitäkin... Bossin dark blue oli ihan kiva tuoksu, ainakin tyttöjen mielestä:hyper:

Taidan olla kyllä aika:david: kun tämmöstä mietiskelen...

Jean Paul Gaultierin 2 o aika hyvä machotuoksu,semmonnen karvakäsimäinen.

Salaisuushan tuo tuntuu olevan, tai sitten tykkään minäkin suihkunraikkaista/hien aromeista. Aina kun mieheltä kysyy, mitä sä oot laittanu kun tuoksut niin hyvältä, on vastaus: Hikeä se vaan on..:D

Sergio Tacchini -Uomo... vie heti jalat alta mutta ei taida enää suomesta saada... viimeksi löytyi Tallinnasta...

ja Emporio Armanin mattamusta he on myös huippu

Armani code?

Mä olen nyt viikon sisään käynyt neljän eri naisen kanssa treffeillä, joka kerta ainoana tuoksuttimena on ollut pelkkänä deodoranttina Calvin Kleinin In2U ja jostain syystä jokainen deitti on kainalossa istuessaan kommentoinut jossain välissä iltaa "kylläpä tuoksut hyvälle". :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom