Dior Sauvage, pillua tulee ovista ja ikkunoista!
Saa tilattua vaikka amazonista.
Kohtuu kovia lupauksia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dior Sauvage, pillua tulee ovista ja ikkunoista!
Saa tilattua vaikka amazonista.
Yks ensimmäisistä partavesistä, mitä mulla on ollu. Tytöt tykkäs ainaki sillon, elettiin noin vuotta 1996. Kyllähän tän tuoksun tunnistaa edelleen, jos tulee vastaan. Ja tosiaan mulla oli partavesi, eikä mikään tommonen spray.Eternity
-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)
hikiparfyymi jantterit hiipii samoissa kalsareissa viikon pari eikä niitä ees käännetä. Ei Mietokaan kääntänyt. Voi luoja mitä junttejaIhme akkoja miähet nykyään, hajusteilla läträtään ja nenää puuteroidaan.
Juha Mieto sen sanoi, "hiki on kuin parfyymiä kun paljon urheiloo", tai jotain.
Saatoin hieman provosoida.
Ehkä.
Mutta Mietoa on paha kyseenalaistaa.
Kai nyt tajusit etten ihan tosissani ollut? Mutta sen verran pitää vääntää, että enhän minä mitään puhunut etteikö pitäisi peseytyä ja puhtaita vaatteita käyttää. Kyseenalaistin vain ajatuksen, että millekkään ylimääräiselle hajusteelle olisi mitään tarvetta. Itse voin myöntää etten käytä mitään, aiheuttaa lähinnä päänsärkyä ja pahoinvointia joku myskihärän kiveksistä uutettu litku. Ja huvittavinta tässä on se, että useammankin kerran olen kuullut tuoksuvani hyvältä, olemalla vain oma itseni. Ilme ollut näkemisen arvoinen kun sanonut etten kyllä käytä yhtään mithään koskaan.hikiparfyymi jantterit hiipii samoissa kalsareissa viikon pari eikä niitä ees käännetä. Ei Mietokaan kääntänyt. Voi luoja mitä juntteja
Jahas, kiitti vinkistä. Toihan vaikuttaa ihan järkevältä, vois jopa kokeilla.Jep ja kannattaa koittaa dödöksi alunakiveä. Toimii sata kertaa paremmin kuin perus dödöt. Ei sotke paitoja, pitää hien hajun paljon paremmin perus dödöön verrattuna, ei sisällä mitään kemikaaleja joita imeyttäisi joka päivä ihoon ja se könttikin kestää näköjään useamman vuoden. Ja halpakin vielä jos ite netistä tilaa palasen.
https://www.ebay.com/itm/SAL-Alum-Block-100g/232781534699?hash=item3632dc55eb:g:OlEAAOSwfcVUFwpdJahas, kiitti vinkistä. Toihan vaikuttaa ihan järkevältä, vois jopa kokeilla.
Joo..pilke silmäkulmassa eikä liian totisestiKai nyt tajusit etten ihan tosissani ollut? Mutta sen verran pitää vääntää, että enhän minä mitään puhunut etteikö pitäisi peseytyä ja puhtaita vaatteita käyttää. Kyseenalaistin vain ajatuksen, että millekkään ylimääräiselle hajusteelle olisi mitään tarvetta. Itse voin myöntää etten käytä mitään, aiheuttaa lähinnä päänsärkyä ja pahoinvointia joku myskihärän kiveksistä uutettu litku. Ja huvittavinta tässä on se, että useammankin kerran olen kuullut tuoksuvani hyvältä, olemalla vain oma itseni. Ilme ollut näkemisen arvoinen kun sanonut etten kyllä käytä yhtään mithään koskaan.