Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Tuoksu, joka varmasti tulee jäämään muistiin ja herättämään kuvia vielä monen vuoden jälkeen, on löytynyt.

Gaultier - Le Male

Tavallaan makea minun makuuni, mutta jotain siinä vaan on.

Tota on ittellä ollu ja oon ainaki tykänny, eli siis just se miesfiguuripullo. :) Pirun pitkään on kestäny mut kohta pitää varmaan shopata jotain uutta ku toi loppuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkä takia muuten jotkut hehkuttaa tota Bossin Number Onea? Itellä tolla dödö ja tuo mieleen jonkun vanhan porvarin hajun... Eli ei mikään paras "tuoksu", imo.

Aikoinaan tykkäsin semmoisesta kuin Between Sheets (en muista mikä valmistaja) mutta sitä ei ole enää löytynyt mistään missä ostelen tuoksuja. :(

Sokos/Emotion... Siellä on koko marraskuun ajan miesten tuoksuja reilusti alennettuna hintaan 25.90e. Valikoimasta löytyy Hugo Bossia, Escadaa, Tommy Hillfigeriä, Calvin Kleinia, Burberryä ja muutamaa muutakin jotka normaalisti 10-30e kalliimpia.

Kiitos vinkistä, kävinkin poistamassa perus-CK-Onen tuolta.

Vielä tuosta hintakysymyksestä...itse olen huomannut että mulla kestää edt vähintään sen 6kk (syklittelen ehkä kahden eri edt:n välillä tuona aikana) ja itse käytän tuoksuja jokaikinen päivä. Nyt jos vaikka lasketaan että pullo maksaa 30e, niin....

30/180 = 0.167e/pv eli 17 senttiä päivässä maksaa minun joka-aamuinen pikkuluksukseni, mielestäni ei kauhean paha hinta.

Hyvä tuoksu vain jotenkin tuo hyvän olon ja on paljon hienompi dallailla katuja pitkin kun tietää että ainakin tuoksuu hyvältä (naamalle ei tietenkään voi mitään). Edt:n käyttö tuo ainakin mulle vähän samanlaisen fiiliksen kuin hyväntuoksuisen suihkusaippuan käyttäminen, puhtaiden alushousujen pukeminen suihkun jälkeen jne. Eli kyseessä on ainakin mulle omaan itseensä panostaminen ja huolehtiminen itsestä. Edt on pientä arjen luksusta ja oma ajattelumallini on "Minä olen minä, ja goddamnit minähän ansaitsen luksusta!".

Ja jos 17 senttiä päivässä antaa mulle tällaisen fiiliksen, niin ei se voi olla kallista. :)

Miltäs naisten nokkaan tuoksuu harley davidson?:hyvä:

Mistä helvetistä oot tätä ostanu? Ite oon hakenu kaupoista vähän kauempaakin, eikä oo silmiini sattunut :D

Tuli mieleen vaan, muistaakseni tuoksu kohtuu "miehekkäälle":D

Tuli mieleen vaan, muistaakseni tuoksu kohtuu "miehekkäälle":D

Joo näin teki :D Kovaa kamaa oli kyllä ja muistaakseni se Scorpion mitä joskus telkussakin hypetettiin oli myös "miehekkään" tuoksuista/hajuista, mutta en ihan varma ole.

www.strawberrynet.com tuolta olen itse tilannut, ei postimaksuja ja suht edulliset hinnat...:)

Kauan kestänyt toimitukset?

Pistin tuolta 125ml le malea tulemaan, kun alkaa muut vetelee loppujaan. Kovimmassa käytössä ollut viime aikoina Kenzon pour homme.

Iteltähän löytyy joku Arnold Schwarzeneggerin nimikkotuoksu muutaman vuoden takaa. Terminator näyttäs olevan nimeltään ja ihan hyvältä tuoksuu ja eipä naiset oo vielä tähän mennessä mitään huomauttaneet ;)

Ennen kun oli aina le malea niin monet sanoivat päivän aikana jotain että kylläpäs tuoksut hyvälle tai jotai vastaavaa. Nyt Hugo Boss Selection eikä kukaan sano mitään :(

Ennen kun oli aina le malea niin monet sanoivat päivän aikana jotain että kylläpäs tuoksut hyvälle tai jotai vastaavaa. Nyt Hugo Boss Selection eikä kukaan sano mitään :(
Le Male on ihan ykkönen:thumbs: tykkään kovasti myös Armanin Acqua Di Giosta, Cliniquen Happysta sekä Lacosten Essentialista. Miesten tuoksut on ihania ja itselleni ainakin on tärkeää, että mies tuoksuu hyvälle...

- Ralph Lauren: Polo Blue
- Giorgio Armani: Acqua di Gio
- Emporio Armani: White
- Carolina Herrera: 212 Sexy for Men
Nammmm.

Pitää varmaan täs joulun alla käydä vähän shoppailee noita. Le Malea vois toisen pullon ostaa kun on kehuja tullut ihmisiltä :) Sit pitäis vielä joku toinen hyvä huntata. Kun lähtee noita shoppailemaan niin kannattaa ottaa messiin toinenkin hajutuomari.

Kävin tossa kattelemassa mitä toivois joululahjaks, mutta oli niin paljon valinnanvaraa, ettei ees kaikkee ehtiny haisteleen( tai loppupäässä vois olla jo aika turtunu :D), mutta löyty kaks omaan nenään hyvältä tuoksuvaa ainetta. Toi täällä paljon ylistetty Le Male ja sit Hugo Bossin boss in motion. Täytyy varmaan mennä vielä muitakin haisteleen ja kyseleen myyjiltä neuvoja mikä sopis meikäläiselle parhaiten. Mutta kysympä teiltäkin ku ootte kumminkin viisaampia;) että kumpi sopis paremmin tälläselle nuorelle kaverille, joka yleensä pukeutuu farkkuihin ja kauluspaitaan/neuleeseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom