Itse käytän vaan ihan axen dödöä ja en mitää muuta...halpaa ja iha ok :D Muuten oon täysin natu. Pakko myöntää että jotkut hajut on kyllä sellasia mitkä tuoksuu oikein hyvälle ja vois käydä paremmin flaksi baarissakin. Joka päivä en kyllä alkaisi käyttämään moisia kalliita hajusteita, tulis jotenki metro olo.
No ei metroilulla ja hyvältätuoksumisella oo mitenkään toisiaan täydentäviä funktioita. Ei ne hajusteet oo kalliita, saattaa joku 50-70euroa kuullostaa paljolta, mutta tuoksut ovat todella riittoisia. Mitä mä oon ulkomailla asiaa seurannut niin siellä tuoksut ovat ihan kertaluokkaa yleisempiä miehillä, samoin myös tietysti pukeutumistyyli on tärkeämpää. Ei se silti ole metroilua. Flaksista en sitte osaa sanoa:D se on enemmän kuitenkin kiinni kaikesta ihan muusta..;) Musta tuoksut kuuluu elämään, samoin tietty hyvin pukeutuminenkin, mutta siihin ei valitettavasti oo tarpeeksi käteistä;) oisi tota täppiä enemmin, niin ostaisin kyllä kertaluokkaa parempia vaatteita, ja hieman erityylisiä eri tilanteisiin. Kenkiä kanssa, mut nyt en tunne itseäni tarpeeksi varakkaaksi, että voisin tostanoinvaan laajentaa garderoobbia 1000 eurolla;)
Kannattaa kuitenkin kokeilla tuoksuja, koska mistäs sitä tietää milloin se elämän nainen tapaa sut baarissa, sä meet sille juttelemaan, mutta sen mielestä susta huokuvat aromit on niin ikäviä, että vaikka sä oisit muuten mitä ihanin sen mielestä, niin silti et kelpaisi. Mul on sellanen tuntuma että tytöt tykkää jos tuoksuu hyvälle;) Edittii: musta baarituoksuksi on Laura Biagiottin Aqua di roma uomo ehkä se ykkösvalinta, jotenkin vaan sellanen fiilis, koskaan oikeasti muullon en sitä käytä, ei sillä etteikö se olisi hyvä, mutta musta se vaan jotenkin yhdistyy iltaan. Bl0ndiosasto.. jos joku poika tulee siltä tuoksuen juttelemaan iltaelämässä, se voin hyvin olla vaikka meikä.....:D
niin ja Axe on ihan hyvää kamaa puiden halkomiseen, tai vaikka kärpästen tappoon, mutta elkää hyvät ihmiset itseenne sitä laittako, ihan kauhean hajusta myrkkyä. Mieluummin hajuton tai hyvin vähätuoksuinen antiperspirantti, ja sitte hajusteita sen jälkeen. Hajujen sekamelskä sotkee hyvätkin tuoksut pilalle.