Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin käydä nuuhkimassa tota ja jos mielyttää niin ehkä ostaa sen pois. Palailen asiaan kunhan käyn tosiaan nuuhkaisemassa sitä ensin jossain kaupassa.

Sori mutta kerkesin jo kaupata ton eteenpäin:D

Eli ei enään myynnissä tämä tosimiesten testo-tuoksu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietääkö kukaan mitään nettikauppaa mistä saisi dödöjä tilattua? Edellisellä sivulla oli mainittu parfyymi.fi, mutta sielläki näyttää olevan remontti. Mitään muita?

Tietääkö kukaan mitään nettikauppaa mistä saisi dödöjä tilattua? Edellisellä sivulla oli mainittu parfyymi.fi, mutta sielläki näyttää olevan remontti. Mitään muita?
www.strawberrynet.com tuolta olen itse tilannut, ei postimaksuja ja suht edulliset hinnat...:)

Itse käytän vaan ihan axen dödöä ja en mitää muuta...halpaa ja iha ok :D Muuten oon täysin natu. Pakko myöntää että jotkut hajut on kyllä sellasia mitkä tuoksuu oikein hyvälle ja vois käydä paremmin flaksi baarissakin. Joka päivä en kyllä alkaisi käyttämään moisia kalliita hajusteita, tulis jotenki metro olo.

No ei metroilulla ja hyvältätuoksumisella oo mitenkään toisiaan täydentäviä funktioita. Ei ne hajusteet oo kalliita, saattaa joku 50-70euroa kuullostaa paljolta, mutta tuoksut ovat todella riittoisia. Mitä mä oon ulkomailla asiaa seurannut niin siellä tuoksut ovat ihan kertaluokkaa yleisempiä miehillä, samoin myös tietysti pukeutumistyyli on tärkeämpää. Ei se silti ole metroilua. Flaksista en sitte osaa sanoa:D se on enemmän kuitenkin kiinni kaikesta ihan muusta..;) Musta tuoksut kuuluu elämään, samoin tietty hyvin pukeutuminenkin, mutta siihin ei valitettavasti oo tarpeeksi käteistä;) oisi tota täppiä enemmin, niin ostaisin kyllä kertaluokkaa parempia vaatteita, ja hieman erityylisiä eri tilanteisiin. Kenkiä kanssa, mut nyt en tunne itseäni tarpeeksi varakkaaksi, että voisin tostanoinvaan laajentaa garderoobbia 1000 eurolla;)

Kannattaa kuitenkin kokeilla tuoksuja, koska mistäs sitä tietää milloin se elämän nainen tapaa sut baarissa, sä meet sille juttelemaan, mutta sen mielestä susta huokuvat aromit on niin ikäviä, että vaikka sä oisit muuten mitä ihanin sen mielestä, niin silti et kelpaisi. Mul on sellanen tuntuma että tytöt tykkää jos tuoksuu hyvälle;) Edittii: musta baarituoksuksi on Laura Biagiottin Aqua di roma uomo ehkä se ykkösvalinta, jotenkin vaan sellanen fiilis, koskaan oikeasti muullon en sitä käytä, ei sillä etteikö se olisi hyvä, mutta musta se vaan jotenkin yhdistyy iltaan. Bl0ndiosasto.. jos joku poika tulee siltä tuoksuen juttelemaan iltaelämässä, se voin hyvin olla vaikka meikä.....:D
niin ja Axe on ihan hyvää kamaa puiden halkomiseen, tai vaikka kärpästen tappoon, mutta elkää hyvät ihmiset itseenne sitä laittako, ihan kauhean hajusta myrkkyä. Mieluummin hajuton tai hyvin vähätuoksuinen antiperspirantti, ja sitte hajusteita sen jälkeen. Hajujen sekamelskä sotkee hyvätkin tuoksut pilalle.

Itse käytän vaan ihan axen dödöä ja en mitää muuta...halpaa ja iha ok :D

Joka päivä en kyllä alkaisi käyttämään moisia kalliita hajusteita, tulis jotenki metro olo.

No ei metroilulla ja hyvältätuoksumisella oo mitenkään toisiaan täydentäviä funktioita.

Musta tuoksut kuuluu elämään...

Kannattaa kuitenkin kokeilla tuoksuja...

Mul on sellanen tuntuma että tytöt tykkää jos tuoksuu hyvälle;)

Mieluummin hajuton tai hyvin vähätuoksuinen antiperspirantti, ja sitte hajusteita sen jälkeen. Hajujen sekamelskä sotkee hyvätkin tuoksut pilalle.

Aivan just ja jetsulleen. Indicalta aika hyvä vastaus :eek: Ei uskois että sanon näin mut on! :wtf::hyvä:

naruranne tosiaan... Voin luvata että hyvältä tuoksumisella ja metroseksuaalisuudella ei ole juuri mitään tekemistä keskenään, tai ehkä yhtä paljon kuin sillä että tosimies haisisi sitten paskalle.

En ymmärrä tätä "Hyi tollanen ruokakauppatuoksu, et voi olla tosissasi"-rutinaa. Tuskin niihin Hugo Bosseihin ja vastaaviin käytetään niin kalliita valmistusaineita että niiden perusteella hinta voidaan moninkertaistaa. Toki jos merkistä ja mielikuvasta välttämättä haluaa maksaa niin eihän siinä mitään.

Kun ihmisiltä tulee tuollaisia kommentteja, huomaa, että mainosmiehet ovat onnistuneet kampanjoissaan. :rolleyes:

Jos nätissä pienessä pullossa olevista alkoholiin sekoitetuista eteerisistä öljyistä haluaa maksaa 30-50 e, kun pullon kyljessä on oikea brändi, niin senkun. Ei se ole tyhmä, joka pyytää... :D

Uusin tuoksuni on Gant adventure. Todella raikas ja miellyttävä tuoksu, joka ei ehkä ole niinkään baarikäyttöön, mutta aktiivisen ihmisen arkituoksuna loistava! Toki menee juhlissakin, mutta baarin tungoksessa peittyy mennenin ja muiden voimakkaiden hajujen alle. Kannattaa testata!

Onko muilla kokemuksia tästä adventuresta? +/-

Tollanen 50e purnukka kestää yhtä pitkään ku normi kaupastaostettu halpis 4e axe purnukka? Verratkaas hintoja..

Edelleenkään ne dödöt ei maksa 50e... vaan eau de toiletet. Ja ne kestää kyllä pidempään kuin 4e dödö. Sama purkki riittänee 6kk-12kk riippuen siitä kuinka usein käytetään ja onko montaa muutakin tuoksua kierroksessa. Älä siis sekoita mitään kainaloon tungettavaa deodoranttia ja miesten hajuvettä keskenään, ne kun eivät ole todellakaan sama asia.

Se mitä kalliimmalla tuotteella voi voittaa on esim. se että tuoksu säilyy iholla pidempään eikä haihdu 1h käytön jälkeen jne. Mielestäni hinta ei ole se minkä perusteella tuoksuja ostetaan vaan mieltymys tuoksuun, joten sen puolesta en dissaa mtn halpistuoksujakaan. Ostaa sitä mikä tuoksuu omasta mielestään hyvälle :)

Mutta joo, mitäpä näistä hinnoista riitelemään. Jos alennuksessa olevat reilu parinkympin tuotteetkin ovat liikaa budjetille niin... Noh, jokainen taaplaa tyylillään ja tunkee kainaloihinsa vaikka Offia :rolleyes:

Ton tuoksun "säilymisen" kyllä huomaa, kävin anttilassa jotakin Axea tms. suihkauttamassa vähän tohon kädelle ja sitten eri paikassa jotakin Bossin tuoksua toiselle... Bossi tuoksu vielä seuraavana aamuna vaikka olin käyny suihkussa... Tosin oli aika tumma tuoksu.

Ton tuoksun "säilymisen" kyllä huomaa, kävin anttilassa jotakin Axea tms. suihkauttamassa vähän tohon kädelle ja sitten eri paikassa jotakin Bossin tuoksua toiselle... Bossi tuoksu vielä seuraavana aamuna vaikka olin käyny suihkussa... Tosin oli aika tumma tuoksu.

Juu. Tuon saman eron huomaa jos käy esim Seppälässä ruiskimassa niitä 'kopiotuoksuja', niin eivät enää tuoksu illalla. Aito tuoksuu kyllä. Sama myöskin aidon merkin eau de toileten ja eau de parfymin välillä, vahvuuseroja on.

Kalliimmissa on lienee enemmän niitä "tuoksuaineita" kuin halvemmissa - sama ero on saman merkin after shavella ja Edt:llä.

Kalliimmissa on lienee enemmän niitä "tuoksuaineita" kuin halvemmissa - sama ero on saman merkin after shavella ja Edt:llä.

Aivan. Sinäpä sen sanoit. Sitä tuoksupigmenttiä tms on enempi.

Miltäs naisten nokkaan tuoksuu harley davidson?:hyvä:

Miltäs naisten nokkaan tuoksuu harley davidson?:hyvä:

Mä en muistaakseni tykkää. Mutta, joku muu voi tykätä? Hieman vaikee saada tohon mitään selkeetä vastausta koska makuja on monia. Osta sitä mikä SUN mielestä tuoksuu hyvälle.

Mites Emporio Armani He uppoo? Pari vuotta sitten tota ostin ja vieläki se tyhjä tötsä luuraa tuolla hyllyllä..ehkä vois toivoo joululahjaks jo uuden :-P

Mites Emporio Armani He uppoo? Pari vuotta sitten tota ostin ja vieläki se tyhjä tötsä luuraa tuolla hyllyllä..ehkä vois toivoo joululahjaks jo uuden :-P

Hyvä. Tosin, Emporio Armanin White on yksi maailman parhaista tuoksuista [taju lähtee ja alkaa änkyttää jos sitä tuoksuttelee, eli varsin huumaavaa kamaa!]. Ikäväkseni tuota ei ilmeisesti saa mistään :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom