Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää väittely vois ihan yhtä hyvin mennä näin: "Mä ostan mun vaatteet Seppälästä, koska niissä ei oo mitään brändi- lisää", "tai ennemmin mä ajan skodalla ku mersulla, koska skodassa on parempi hinta-laatu- suhde."
Mun kaappiin ei axet exy. Ei ees vahingossa.
Järkevä brändilisä on ihan ookoo, mutta hinnan moninkertaistaminen pelkän merkin perusteella menee jo meikäläisen silmissä kusetuksen puolelle, jota en mielellään maksa vaikka varaa olisikin, ihan periaatteesta. Samaan kategoriaan menevät muun muassa kolminumeroisella hintalapulla varustetut Made In China/Vietnam/tms.-kengät, farkut jne.
klassinen Davidoffin Cool Water...
Onko legendaa vai tykkääkö tytöt J.P.Gaultierin Men tuoksusta (vai onko liian gay?)
Joo, elikkäs... Suositelkaahan jotakin tuoksua... Vähän machomaista, "maskuliinista", tummaa mutta ei liian tummaa, ei "kulmikasta" ja eikä mitään unsex tuoksua tai jotakin lacosten fruittari tuoksua:jahas: Ei jaksa lähteä kauppaan tuoksuttelemaan, joten pitää täältä näin kysellä neuvoa Toki riippuu henkilöstä kelle sopii mitäkin... Bossin dark blue oli ihan kiva tuoksu, ainakin tyttöjen mielestä
Taidan olla kyllä aika kun tämmöstä mietiskelen...
Joo, elikkäs... Suositelkaahan jotakin tuoksua... Vähän machomaista, "maskuliinista", tummaa mutta ei liian tummaa, ei "kulmikasta" ja eikä mitään unsex tuoksua tai jotakin lacosten fruittari tuoksua:jahas: Ei jaksa lähteä kauppaan tuoksuttelemaan, joten pitää täältä näin kysellä neuvoa Toki riippuu henkilöstä kelle sopii mitäkin... Bossin dark blue oli ihan kiva tuoksu, ainakin tyttöjen mielestä
Kunhan Janpa nyt sitten muistaa, että setätuoksu 16-vuotiaan päällä saattaa olla myös aika koominen. Nuorella miehellä vähä raikkaampi tuoksu lienee parempi. No joo.. Näin sanoo kaveri joka käyttää tuoksua n. 5 kertaa vuodessa.