Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Issey Miyake L Eau D Issey Pour Homme tai CK Truth saa pään kääntymään takuuvarmasti :kuola:. Tosin myös useimmilla muilla CKn tuoksuilla on aika huumaannuttava vaikutus. Ja nyt ihan positiivisessa mielessä.

Että tiedoksi vaan tulevalle siipalle, jompaakumpaa tulee joulupaketissa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:
Ostaako/käyttääkö kukaan Fish Bone:n hajuja? Löytyny ainakin Prisman hyllystä jonkun aikaa jo. Hakkaa kyllä kaikki Axetkin mennen tullen.

Veikkaan, että jos sitä laittaa, niin kyllä päät kääntyy ja jalat lähtee alta. Kissoja varmasti pyörii ympärillä. Voi olla, että koko lähiön kodittomat kissat on jaloissa.

viimeisin ostos lacosten essential, aika pätevän tuoksuinen. muutenkin lacostella on asiallisia tuoksuja, eikä mitään virtsarakon tyhjentäneen minkin hajuisia dödöjä :urjo:

Itellä nyt menossa Mexxin Ice Touch, ei mun mielestä ihan vedä veroja Waterlovella :) Seuraavaks kiertoon Lacosten Essential.

Munkin mielestä vähän hölmön kuulosia noi "hyi helvetti jotai Axee tai Rexonaa, sen pitää olla kallista"-puheet.. :D

Miehen pitää haista mieheltä eikä miltään kemikalio-osastolta. Se perus sininen Nivean dödö on tosi kivan hajuista (jos sattuu kainaloon työntämään nenän).

Tuoksuissa on se juttu, että kaikilla on ominaistuoksunsa ja kun niihin sekoitetaan se kemikaali, niin se yhdistelmä on tärkeä. Hankala sitä on hakea ilman tuotteen ostoa. Purkista sitä ei voi aistia. Ehkä pahimmat ja parhaimmat saa karsittua.

Täällä ei ihan hirveästi oo hehkutettu näitä tosimiesten tuoksuja eli Menneniä, Old Spiceä tai Harley Davidssonia. Mistäköhän tämä johtunee...

Itse vetelen Giorgio Armanin Acqua di gioa tahi sitten toisinaan Puman Jamaicaa, mikä on kyl kieltämättä laittoman makea tuoksu.

Itellä nyt menossa Mexxin Ice Touch, ei mun mielestä ihan vedä veroja Waterlovella :) Seuraavaks kiertoon Lacosten Essential.

Munkin mielestä vähän hölmön kuulosia noi "hyi helvetti jotai Axee tai Rexonaa, sen pitää olla kallista"-puheet.. :D

ei noin ole kukaan sanonut,että kallista sen olla pitää,on vain sanottu,että Axe haisee pahalle ja dödön hinnalla ei ole merkitystä kuin persaukisille.

Tuosta H-D partavedestä:
kaveri kerran vuosia sitten joi junassa pullon sitä,koko pullon,suoraan pullon suusta ja tokas vieressä istuneille,että pierut haisee paremmalle!:hyper:

mitäs vikaa harrikkahajuvedessä on, itse tulee joskus laitettua pari suihkausta. ei se musta pahanhajuinen ole,, aika voimakas tosin

Mä ostan tuoksuni ihan sen mukaan mikä omaan nenään tuoksuu hyvältä:D Onhan se toki positiivinen juttu mikäli joku vastakkaisen sukupuolen edustajakin sattumalta toteaa sen sitten hyväntuoksuiseksi kun sitä on johonkin suihkinu, mutta ei helvetti...ei se dödöstä tai partavedestä voi olla kiinni:D

no huhhuh... "teini hajusteet" vs. "aikusten hajusteet" :D Mä itse käytän aika harvoin mitää hajusteita (kun tulee suihkus käytyy nii paljo) ja jos käytän nii yleensä jotai axea, iha hyvä kuha ei liikaa laita niin pysyy viel tajuissa itse ja muut.

Tällä hetkellä kolahtaa tosi paljon:

Vera Wang for men
Calvin Klein Euphoria for men

Todella seksikkäitä :hyper:

Ikisuosikkeja on

Acqua di Gio
Chanel Egoiste Platinum
Ralph Laurenin kaikki tuoksut

Suihkusta tulleen miehen tuoksu deodorantilla höystettynä on paras. Tupakoimattomissa, siisteissä ja muuten terveissä miehissä on I-H-A-N-A miehentuoksu:haart:. Vaikea selittää, se vaan on semmoinen....pehmeä hyvä haju:)

Makunsa kullakin mutta kovin hajustettu mies on musta vähän akkamainen. Kokemuksetkaan eivät näistä ole olleet mitenkään parhaasta päästä. Vissiin huonoa tuuria.

Ostin just Ferrarin Passion -dödöstickin. Ilmankos haisee palanut kumi kainaloissa :jahas:

No ei sentäs - mukavan raikas tuoksu mun mielestä. ;)

Samaa mieltä, itsekin tuli moinen kaapattua mukaan - joskin spraypullossa. Kyllä voittaa mielestäni esim. Axen dödöt 100-0, enpä enää taida niihin koskea tämän ostoksen jälkeen. Toki esim. Rexonan perus stickit on ihan jees jos vaikka vain salille lähtee, prkl sinne mitään hajuvesiä tartte läträillä naamaa täyteen.

Tuoksuna tällä hetkellä Lacosten essential, eikä paljoa kiinnosta jos on "teinituoksu" kun tuoksuu omasta mielestä hyvälle, ja tytötkin on kehuneet. Seuraavaks vois kyllä kokeilla vaikka tuota paljon kehuttua Hugo Bossin Bossia...

Jos hajuista ei paljoa tiedä niin kyllä kannattaa sen myyjän avulla valkata se oma hajuste ja tietenkin olla mukana mahdollisesti se naispuolinen haistelija. Meet hajustekauppaan ja ostat esim. Lacoste Essential, Hugon energise tjmv hajua niin tajuat ihmismassassa liikkuessasi että noita hajuja on joka toisella teineillä. Se jos mikä hajottaa päätä :D Myyjät kyllä tietävät yleensä näiden hajujen "teiniasteen". Esim itse menin hajukauppaan ja kun menin jonku kyseisen hajun kohdalle niin parfyymimyyjä sanoi suoraan että tuohan on täysi teinihajuste.

Hugo Bossin boss, ainakin tytöt ovat kehuneet, vaikka kuitenkin on kovin suosittu niin ei silti ole ns. teinihaju.

plz älkää sekottako mtn axeja tämmöseen topikkiin ko puhutaan hajusteista eikä kärpässmyrkyistä.

Niin, pitäähän sitä 18-vuotiaana leikkiä niin aikuista että :rolleyes:

En ole koskaan oikein kiinnittänyt huomiota mille haisen, kunhan en hielle, paskalle, röökille tai vanhalle viinalle. Välillä tuo sääntö kyllä unohtuu. Mutta että häh, axen käyttäjiäkö katsotaan kieroon? Nauretaan selän takana ja osoitellaan? Kerrotaan juttuja sauna-illassa "että meilläpä on töissä sellainen, sellainen AXE-MIES" ja sitten nauretaan. Olenko nyt aivan Fonzien vastakohta jos marketista koriin tarttuu jotain axen mömmöjä?

Eiköhän tuo Axen yököttely johdu ainakin yhdeltä osin siitä, että sen käyttäjät (kuten aerosoli-dödöjen käyttäjät yleensäkään) eivät tunnu tajuavan, että tuotteen ei ole tarkoitus olla hajuste/tuoksu, vaan hajustettu deodorantti. Sitä ei siis ole tarkoitus suihkuttaa kainalojen lisäksi vaatteille, pitkin vartaloa ja pilveksi ympärille.

Itse hajut on noissa mielestäni ihan ok, mutta purkkiin pitäisi painaa käyttöohjeet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom