Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Jos sporttista tuoksua havittelet, niin en suosittele Allure Homme Sport Extremeä. Tuosta normaalista sportista en tiedä, mutta tuo extreme versio ei todellakaan ole mikään sporttimainen.

Lisäksi joku niistä Allure Homme Sporteista on sellainen sitruunainen (läpinäkyvä pullo). Minä ja toinen kommentoija tarkoitettiin tätä:
allure.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelen vähän miksi Armani lopetti Whiten myymisen aikoinaan? Ei ehkä myynyt kuitenkaan tarpeeksi hyvin vaikka monet ovat kehuneet sitä?
Armanin Aqua Di Gio ja He tulivat muistaakseni samoihin aikoihin myyntiin ja silti edelleen myynnissä, Aqua Di Gio myy varmasti todella hyvin.

giorgio-armani-emporio-white-mens-edt-spray-30ml.jpg

Yksi syy huonoon menekkiin saattoi olla tuo järkyttävän ankea pullo ja pakkaus. :D

Dieselin only the bravee tilattu edellis sivun mestasta kun oli hyvät alennuksetkin 125ml iso leka parfyymia ja 2 dödöö 79 ekee,mahtava tuoksu,guiltia gussilta vielä jossain vaiheessa.

Mä ostin ukolle just Armani Code :n putelin. Ihan miellyttävä, ei ehkä mitä hain, mutta Palokan Emotionissa oli aika suppea valikoima. (Siellä on muuten poistoja kohtuu edullisesti, kun liike loppuu.)

Mä ostin ukolle just Armani Code :n putelin. Ihan miellyttävä, ei ehkä mitä hain, mutta Palokan Emotionissa oli aika suppea valikoima. (Siellä on muuten poistoja kohtuu edullisesti, kun liike loppuu.)

En tiedä onko samaa, mut oon reilu vuoden käyttäny pelkästään tota Armanin Black codea. Diggaan, koska ei lemua, on tarpeeksi mieto, mutta miehekäs.

Aqua di Gio on kyllä sporttinen ja raikas, usein salilla suihkun jälkeen tulee sitä laitettua. Jumppamammat silmäilee perään kun aulan läpi kävelee
Hajuvesi kokoelma täydentyi Guccin Guiltyllä. Omaan nenään tuoksuu todella hyvältä. Sopivan syvä ja tyylikäs, muttei kuitenkaan mikään pelkkä juhlatuoksu imo.

Agua on ihan jees mutta tuoksun kesto iholla huono.

Tuli sitten sokkona tilattua Joopin Nightflight, josta itse en tykkää yhtään, mutta tyttöystäväni näytti nuuhkivan tuota innoissaan... Sen verran monta putelia omistan tällä hetkellä, että jos joku tuon haluaa ostaa erittäin edullisesti niin myyn mielelläni. Myös vaihto toiseen hajuveteen sopii hyvin. Eilen avattu paketista ja kaksi suihkasua vain suihkautettu ja alkuperäinen paketti kuuluu mukaan.

Tuli sitten sokkona tilattua Joopin Nightflight, josta itse en tykkää yhtään, mutta tyttöystäväni näytti nuuhkivan tuota innoissaan... Sen verran monta putelia omistan tällä hetkellä, että jos joku tuon haluaa ostaa erittäin edullisesti niin myyn mielelläni. Myös vaihto toiseen hajuveteen sopii hyvin. Eilen avattu paketista ja kaksi suihkasua vain suihkautettu ja alkuperäinen paketti kuuluu mukaan.

Mitä muun muassa löytyy ja millaisin hinnoin? Alustavasti kyselen en tee minkään suuntaista ostopäätöstä vielä.

Tuli kommentoitua toiseenkin ketjuun, että tämän naisen sukat saa jaloissa pyörimään ainakin Hugo Boss Unlimited. Mmmm... I like!

Mitä muun muassa löytyy ja millaisin hinnoin? Alustavasti kyselen en tee minkään suuntaista ostopäätöstä vielä.

Jos useamman haluisit niin pakettina voisin myydä: Davidoff Hot Water 60ml jäljellä noin 95%, Creed Aventus 30ml jäljellä noin puolet ja tuon Joopin Nightflightin 75ml. Jos kiinnostaa niin heitä jokin hintaehdotus. Yksittäisenä ei ole niin suurta hinkua luopua halvalla muusta kuin tuosta Joopista.

Kaikki ovat täysin aitoja ja alkuperäiset paketit löytyvät jokaisesta ja tuosta Creedistä voisin luopua sen takia, koska minulle on tulossa isompi pullo sitä.

Tuo kiinnostais, vaihdatko mihinkään ? josset niin paljolla myyt.. ?

Paljonko olisit valmis maksamaan tuosta? En hirveen halvalla sitä viitsi myydä, sillä pidän tuon varmaan reissupullona, mutta voisin esim. pakettina nuo myydä hintaan 85€.

Jos joku haluaa ostaa tuon Joopin Nightflightin niin 15€ hintaan voi noukkia pois.

Summer is coming. Nyt pitäs 19v jannulle löytää uus tuoksu kesäksi.
Paikallisen sokoksen valikoimaan käyty tutustumassa sen verran, että omiksi suosikeiksi löytys
Giorgio Armani, Acqua di Gio
Calvin Klein, Eternity
Dolce & Gabbana, The One for Men Sport
Kenzo, L'eau Par Kenzo Pour Homme

Pakkiksen raadin mielipidettä kysytään. Liian vaikeeta päättää, tykästyin kaikkiin muttei budjetti kestä ostaa kuin 1 kerrallaan.

Mulla olisi ylimääräisenä lähes täysi pullo Creedin Millessime Imperilia ja YSL:n L'Homme (perusversio). Ensimmäinen maksoi ns. vitusti mutta noista voin luopua. PM jos kiinnostaa, Hki.

Kertokaas joku perusvarma tuoksu nuorelle miehelle arkikäyttöön. Jotain raikasta, kesäistä, ei mitään älyttömän voimakasta. Ehkä tää voi tuntua mahdottomalle, mutta vinkkejä otetaan vastaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom