Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Millasta hajuvettä suosittelisitte tällaselle kohtapuolii 18 täyttävälle lukiopojalle :D Ainaki tälle talvelle sopivaa tuoksua nyt etitään. Semmonen all-around-tuoksu olis nyt hakusessa.
Kävin Sokoksella haistelemassa, mutta en osannu oikeen päättää mikä on paras ja jätin vielä hankkimatta. Mistä erityisesti tytöt tykkää ;) Le Male jää suosiolla kauppaan.

No esim. toi ylläoleva minkä laitoin, tai sitten hankit useampia (ei välttämättä kerralla ellei sit rahaa löydy) ite ainakin kyllästyn jossain vaiheessa tiettyyn tuoksuun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millasta hajuvettä suosittelisitte tällaselle kohtapuolii 18 täyttävälle lukiopojalle :D Ainaki tälle talvelle sopivaa tuoksua nyt etitään. Semmonen all-around-tuoksu olis nyt hakusessa.
Kävin Sokoksella haistelemassa, mutta en osannu oikeen päättää mikä on paras ja jätin vielä hankkimatta. Mistä erityisesti tytöt tykkää ;) Le Male jää suosiolla kauppaan.

Osta kaks pienempää .. joku sporttinen esim. DavidOff coolwater on pirun kova, tai chanel allure homme sport.. Sitten iltahajuks joku, mmm vaikkapa Armanin Code, YSL Homme

Elikkäs olisi aika hajustehyllyn päivitykselle parikymppiselle miehen alulle. Tällä hetkellä käytetty ainoana putelina Lacosten Essentialia päivät ja illat joten ajattelin vähän joitakin muitakin vaihtoehtoja kaappiini. Enkä ennen ole pahemmmin miettinyt eroa päivä ja baarihajuilla mutta nyt siihenkin voisi kiinnittää huomiota. Suosituksia? Ajatuksissa ovat muun muassa paljon puhutut Acqua di Gio, Allure sport tai joku YSL.

edit: Ja niin olen tällä hetkellä Tukholmassa, mitä veikkatte tuleekohan halvemmaksi ostaa täältä keskustasta vai lentokentältä?

Diesel Only the brave Edt - 50 ml - Eau de Toilette - 142654 at Stylepit. onko kellään kokemuksia tästä, että kannattaako toista kertaa ostaa. mulla on nimittäin nyt parhaillaan käytössä.

Itse ostin tätä taas miehelle joululahjaksi, kun en tuoksuhyllyjä kierrellessä edelleenkään löytänyt parempaa :D Ja itse olen oikeastaan vähän hajuherkkä, en käytä itse edes päivittäin tuoksuja, mutta tuo on vaan niin hyvä että pakko nuuskutella miestä aina kun lähelle pääsee. Se Tattoo versio oli ihan hyvä myös, mutta tämä perus vei silti voiton.

Elikkäs olisi aika hajustehyllyn päivitykselle parikymppiselle miehen alulle. Tällä hetkellä käytetty ainoana putelina Lacosten Essentialia päivät ja illat joten ajattelin vähän joitakin muitakin vaihtoehtoja kaappiini. Enkä ennen ole pahemmmin miettinyt eroa päivä ja baarihajuilla mutta nyt siihenkin voisi kiinnittää huomiota. Suosituksia? Ajatuksissa ovat muun muassa paljon puhutut Acqua di Gio, Allure sport tai joku YSL.

edit: Ja niin olen tällä hetkellä Tukholmassa, mitä veikkatte tuleekohan halvemmaksi ostaa täältä keskustasta vai lentokentältä?

Ollessani Tukholmassa huomasin siellä olevan noin 200000x paremman valikoiman. Mene ihmeessä NK (Nordiska Kompaniet) haistelemaan, siellä oli oikein hajuvesiliike.. Siellä myytiin paljon sellaisia tuoksuja mitä Suomesta ei saa, esim Creed, Bond NO 9. Suosittelen lämpimästi ostamaan sellaisen mitä ei Suomesta saa, erotut kivasti joukosta. Täällä kun jokatoisella on jotain YSL Acqua Allure etc sokosta päällänsä.

Tässäpä on tuoksu, josta taatusti jokainen hameväen edustaja pitää:

500_Euro_Banknoten.jpg

Täällä on jengi arvostellu eri parfyymejä, englanniksi tietysti. Suosituimmissa tuoksuissa toki eniten kommentteja. Sieltä voi myös lukee millasia ne on ennenku menee tietysti haistelemaan niitä.

Luottotuoksuja Armani Diamonds, Aqua Di Gio, Guess Seductive, Kenzon L'Eau Par pour homme on tosi jees kevyempi tuoksu. Sit löytyy kans toi Only The Brave Tattoo, minkä chujang laitto muutama posti ylempänä. Hyvä haju sekin.

Olikos Chanelin Allure Homme Sport jo? Ei se sitruunainen vaan sellainen harmaa purkki. On hyvää kamaa mutta ei oikein talveksi sovi minusta.

Toi Allure on muuten ihan tajuttoman hyvä. Sain testerin joku aikaa sitten ja välittömästi siitä muodostui yksi all-time suosikeista. Täytyy seuraavaksi käydä poistamassa puteli tota. Tuoksu todella mukava, mutta silti ryhdikäs ja kursailematon.

Aqua di Gio imelä? Eikö se nimenomaan ole aika raikas ja sporttinen? Omaan nenään ei tosin enää toimii ollenkaan. Aluksi oli ihan ok silloin muutama vuosi sitten, kun erehdyin pullon ostamaan. Nyt on kesätuoksuna ollut Armani White, mutta se ei riitä ensi kesäksi ja uutta ei saa. Allure Sport kiinnostaisi, mutta on aika hinnakasta. Mistä muuten porukka nykyään ostelee tuoksut? Menee nykysin niin helposti alvirajat rikki, että jenkeistä tilaamalla ei ainakaan alveilta välty.

PARRACUDAlle voisin suositella Cool Wateria, edukas ja hyvä. Saatampa itsekin ostaa sitä taas, jos en raaski Allure Sportiin sijoittaa.

Aqua di Gio on kyllä sporttinen ja raikas, usein salilla suihkun jälkeen tulee sitä laitettua. Jumppamammat silmäilee perään kun aulan läpi kävelee
Hajuvesi kokoelma täydentyi Guccin Guiltyllä. Omaan nenään tuoksuu todella hyvältä. Sopivan syvä ja tyylikäs, muttei kuitenkaan mikään pelkkä juhlatuoksu imo.

Itse olin juuri 3 yötä Tukholmassa ja lentokentältä saat halvemmalla(ellet jostakin Kicksistä, bongaa jotakin miellyttävää tarjouksien seasta). Valikoima oli ihan tajuttomasti parempi verrattuna Suomeen ja NK Hamngatanista löyty tosiaan mm. Creediä, josta olisin mielelläni ostanut Aventusta lisää, kunnes katsoin hintaa(reilu 1900sek.). Täytyy ostaa joltakin toiselta reissulta puteli.

Cool water ja allure homme sport menee testiin vkl.Parfyymi.fi olen tilannu mielestäni tarpeeks edullinen vs. vaikka sokos.

Jotain sporttista ja raikasta kaipais,aika imeliä noi giot,malet,millionit,diamondit,agvat sun muut.
Cool water ja allure homme sport menee testiin vkl.Parfyymi.fi olen tilannu mielestäni tarpeeks edullinen vs. vaikka sokos.

Jos sporttista tuoksua havittelet, niin en suosittele Allure Homme Sport Extremeä. Tuosta normaalista sportista en tiedä, mutta tuo extreme versio ei todellakaan ole mikään sporttimainen.

Aqua di Gio imelä? Eikö se nimenomaan ole aika raikas ja sporttinen? Omaan nenään ei tosin enää toimii ollenkaan. Aluksi oli ihan ok silloin muutama vuosi sitten, kun erehdyin pullon ostamaan. Nyt on kesätuoksuna ollut Armani White, mutta se ei riitä ensi kesäksi ja uutta ei saa. Allure Sport kiinnostaisi, mutta on aika hinnakasta. Mistä muuten porukka nykyään ostelee tuoksut? Menee nykysin niin helposti alvirajat rikki, että jenkeistä tilaamalla ei ainakaan alveilta välty.

PARRACUDAlle voisin suositella Cool Wateria, edukas ja hyvä. Saatampa itsekin ostaa sitä taas, jos en raaski Allure Sportiin sijoittaa.

Ihmettelen vähän miksi Armani lopetti Whiten myymisen aikoinaan? Ei ehkä myynyt kuitenkaan tarpeeksi hyvin vaikka monet ovat kehuneet sitä?
Armanin Aqua Di Gio ja He tulivat muistaakseni samoihin aikoihin myyntiin ja silti edelleen myynnissä, Aqua Di Gio myy varmasti todella hyvin.

giorgio-armani-emporio-white-mens-edt-spray-30ml.jpg

Aqua di Gio on kyllä sporttinen ja raikas, usein salilla suihkun jälkeen tulee sitä laitettua. Jumppamammat silmäilee perään kun aulan läpi kävelee
Hajuvesi kokoelma täydentyi Guccin Guiltyllä. Omaan nenään tuoksuu todella hyvältä. Sopivan syvä ja tyylikäs, muttei kuitenkaan mikään pelkkä juhlatuoksu imo.
Itsellä myös harkinnassa Guccin Guilty seuraavaksi tuoksuksi, mielestäni vähän samantyylinen kuin Aqua di Gio, sopivan raikas tuoksu.
gucci-gucci-guilty-pour-homme-edt-spray-90-ml-18635474.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom