Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Tai ainakin yksi seksikkäimmistä asioista :) Olkoon se Gaultierin Le Male sitten kuinka jo eilisen juttu, mutta kyllä se mun kohdalla toimii aina. Tässä eräs päivä joku mieshenkilö käveli mun ohi, jolla oli kyseistä tuoksua ja samantien siinä meni pasmat sekunneiksi sekaisin ja tokasin kaverille, että "nyt oli jollain Le Malea..." :)

Koulussa aikoinaan joka toinen jamppa käytti ko. hajustetta, niin siihen meni totaalisesti maku. Nykyään se alkaa oleen taas ihan ok, kun sitä ei käytä enää joka toinen. :) Mä törmäsin menneenä kesänä sellaseen miesten tuoksuun, kun Kenzon Colours. Oli sit ihan pakko mennä välillä kaverin viereen ihan vaan haisteleen sitä, kun se niin kauheen hyvälle tuoksu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ymmärsin tämän ketjun väärin ajattelin tulla kertomaan tänne omituisia mieltymyksiäni liittyen miehen peniksen tuoksuun. Enpä taida kertoakaan.

Ja aiheeseen liittyen, yksi entinen jätkäni käytti jotakin Playboyn deodoranttia, mikä oli todella miellyttävän tuoksuinen. Nimeä en (ylläripylläri) muista.

Haha, enpä olis arvannut pakkikselta näin pitkää ketjua ko. aiheesta löytäväni (vaikka toisaalta, miksipäs ei? ;)), mutta ajattelin uskaltautua kysymään teiltä miehisiä suosituksia. Etsin poikakaverilleni joululahjaksi hajuvettä, mutta aiemmin en ole pahemmin miesten puolella sitä osastoa kierrellyt. Ehdotuksia hyvistä tuoksuista 23-v. skeittarijätkälle otetaan vastaan! Ei mitään pappatuoksua. Tusinatuoksu ei haittaa, jos/kunhan on hyvä. Ja jooooo, tiedän että nämä on makuasioita, ja niihin liittyy niin paljon muutakin kuin se itse tuoksu, mut olis enemmän kuin tervetullutta saada jotain vinkkejä tuoksuista joita lähteä haarukoimaan. Kiitos!:)

Jean Paul Gaultier Le Male
Diesel Only The Brave
Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme
Hugo Boss Bottled Night
Giorgio Armani Code

Mielipiteitä näistä tuoksuista? :)

Haha, enpä olis arvannut pakkikselta näin pitkää ketjua ko. aiheesta löytäväni (vaikka toisaalta, miksipäs ei? ;)), mutta ajattelin uskaltautua kysymään teiltä miehisiä suosituksia. Etsin poikakaverilleni joululahjaksi hajuvettä, mutta aiemmin en ole pahemmin miesten puolella sitä osastoa kierrellyt. Ehdotuksia hyvistä tuoksuista 23-v. skeittarijätkälle otetaan vastaan! Ei mitään pappatuoksua. Tusinatuoksu ei haittaa, jos/kunhan on hyvä. Ja jooooo, tiedän että nämä on makuasioita, ja niihin liittyy niin paljon muutakin kuin se itse tuoksu, mut olis enemmän kuin tervetullutta saada jotain vinkkejä tuoksuista joita lähteä haarukoimaan. Kiitos!:)

Tuohon ikäluokkaan suosittelisin näitä:
Versace Eau Fraiche
Yves Saint Laurent La Nuit de l`Homme

sillä varauksella tosin, että itse pidät niistä, koska "sinua vartenhan" nuo tulevat :)

Versace Eau Fraiche

sillä varauksella tosin, että itse pidät niistä, koska "sinua vartenhan" nuo tulevat :)

Kiitos! Tota YSL:ää tosiaan suunnittelin. Pitääpä suunnata viel huomenna sokkarin hajupuolelle!

Versace Eau Fraiche

Lähes tulkoon 100% komppaus; tuo Versacen Eau Fraiche on mielestäni erittäin toimiva ja YSL:ltä käytän tällaista:

o.13519.jpg

Pitäis käydä nuuskimassa taas jotain tuoksuja kaupoissa, löysin netistä ainakin ck one shock suihkugeeliä niin ajattelin että voisi vaihteluks ostaa myös sitä itse tuoksua. Harmi vaan kun en oo löytäny tota suihkugeeliä suomen puolelta mistään.

Jean Paul Gaultier Le Male

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme

Giorgio Armani Code

Mielipiteitä näistä tuoksuista? :)

Le Male oli pari vuotta sitten niin suosittu, että itseä kyllästyttää.

Ton YSL:n ostin itsekin kuukausi sitten, mutta on aika perhanan vahvaa ja imelää. Jakaa varmasti mielipiteet.

Tota Codea mulla taisi olla näytepakkaus, enkä sen perusteella isoa pulloa osta.

Edelleen oma suosikki Chanelin Allure Homme Sport eau Extreme.

Veikkaan, että lahjan olet ostanut jo, mutta tässä omat joululahja hajusteet, mitä hommasin itselleni.

Ostin itselleni joululahjaksi kaksi tuoksua Bvlgarin Aqva Pour Hommen ja Bvgarin Pour Homme Soirin. Tuo Aqva Pour Hommen ostin lähinnä ens kuussa tulevaa Thaimaan matkaa varten ja tuoksuu ihan tajuttoman merelliseltä ja lomalta. Menin tyttöystäväni luokse ja hän innoissaan alkoi nuuhkimaan minua ja sanoi, että sulla on nyt Aqua di Gioo(hänen yksi suosikki tuoksuistaan) ja tuo AdG on ollut aikoinani useamman vuoden oma suosikkini. Hän tuntui nuuhkivan koko ajan rintakehääni kehuen tuota tuoksua koko illan ajan. Omalla ihollani tuo muuttuu erittäin saman tuoksuiseksi tuon kanssa jos laitan sitä usemman suihkasun. Itse huomaan kyllä selkän eron noitten välillä, mutta tuo AdG tuntuu olevan jokaisen mimmin suosikki ja kerännyt itselläni kehuja kaikista eniten. Tuohon Pour Homme Soiriin tyttöystäväni totesi vain, että "sulla on jotai uutta tuoksua nyt..." eikä mitään muuta.

Diesel Only the brave Edt - 50 ml - Eau de Toilette - 142654 at Stylepit. onko kellään kokemuksia tästä, että kannattaako toista kertaa ostaa. mulla on nimittäin nyt parhaillaan käytössä.

Jos itse tykkäät niin miksi ei?

Pakko nyt avautua. Olen kyllä lahjan ostanut, mutten vielä antanut. (Ei nähty jouluna.) Päädyin tuohon aiemmin mainitsemaani YSL:n La Nuit De L'Hommeen. Lahjan ostossa tuli kamala kiire (en onneksi jätä koskaan mitään viime tippaan...) ja myyjä vakuutti et tuoksu on ihan fine. No, kuten joku tuolla jo yllä mainitsikin, se jakaa varmasti mielipiteet, on nimittäin aika voimakas ja mausteinen, ehkä jopa aika makea? Mua alkoi pänniä ko. ostos niin, että se menee varmaan vielä huomenna vaihtoon. En nimittäin tiedä suostuisko poikkis edes suihkimaan niin voimakasta tuoksua itseensä. Painajaislahja siis. Poikaystävä kun ei ole mikään tuoksuilla hifistelijä ollut koskaan. Lidlin suihkugeeli on kuulemma hyvää ja sininen nivean deodorantti rocks. En kyllä valita. Edellä mainitut plus puhtaantuoksuinen t-paita on ihan hyvä komppi. Ajattelin nyt kuitenkin, että joku kiva tuoksu olis sellanen lahja, mitä tän jätkän ei tuu koskaan itse hankittua. Huomenis tää YSL:n vahva ja talvinen tuoksu vaihtuu todennäköisesti johonkin hieman neutraalimpaan ympärivuotiseen arkituoksuun, ja poikaystäväni kohdalla myös ensituoksuun. Ps. Antakaa anteeksi kirjoitusvihreet, kirjoitan älypuhelimella (harvinaisen ärsyttävää muuten..) Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nyt lähtis YSL:n tuoksupaketti jossa tuoksu, aftershave ja suihkugeeli, alkuperäisessä paketissaan. ;) hinnasta voidaan neuvotella. Tuoksu on oikeasti hyvä, mut on ehkä enemmän juhlahetkiin, ja vaatii kantajaltaan ehkä jo vähän itsevarmuutta ja "kokemusta" tuoksuista. Ei mikään ensituoksu.

Huh mikä avautuminen. Onneksi poikkis ei tietääkseni lue näitä palstoja, tai ainakaan tiedä nimimerkkiäni.. :D Ja ehei, en toki ole perfektionisti, mutta jos joskus jollekin lahjan annan, sen tulisi mielestäni kuvastaa lahjan saajan luonnetta vähintäänkin TÄYDELLISESTI.. ;)

Pakko nyt avautua. Olen kyllä lahjan ostanut, mutten vielä antanut. (Ei nähty jouluna.) Päädyin tuohon aiemmin mainitsemaani YSL:n La Nuit De L'Hommeen. Lahjan ostossa tuli kamala kiire (en onneksi jätä koskaan mitään viime tippaan...) ja myyjä vakuutti et tuoksu on ihan fine. No, kuten joku tuolla jo yllä mainitsikin, se jakaa varmasti mielipiteet, on nimittäin aika voimakas ja mausteinen, ehkä jopa aika makea? Mua alkoi pänniä ko. ostos niin, että se menee varmaan vielä huomenna vaihtoon. En nimittäin tiedä suostuisko poikkis edes suihkimaan niin voimakasta tuoksua itseensä. Painajaislahja siis. Poikaystävä kun ei ole mikään tuoksuilla hifistelijä ollut koskaan. Lidlin suihkugeeli on kuulemma hyvää ja sininen nivean deodorantti rocks. En kyllä valita. Edellä mainitut plus puhtaantuoksuinen t-paita on ihan hyvä komppi. Ajattelin nyt kuitenkin, että joku kiva tuoksu olis sellanen lahja, mitä tän jätkän ei tuu koskaan itse hankittua. Huomenis tää YSL:n vahva ja talvinen tuoksu vaihtuu todennäköisesti johonkin hieman neutraalimpaan ympärivuotiseen arkituoksuun, ja poikaystäväni kohdalla myös ensituoksuun. Ps. Antakaa anteeksi kirjoitusvihreet, kirjoitan älypuhelimella (harvinaisen ärsyttävää muuten..) Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nyt lähtis YSL:n tuoksupaketti jossa tuoksu, aftershave ja suihkugeeli, alkuperäisessä paketissaan. ;) hinnasta voidaan neuvotella. Tuoksu on oikeasti hyvä, mut on ehkä enemmän juhlahetkiin, ja vaatii kantajaltaan ehkä jo vähän itsevarmuutta ja "kokemusta" tuoksuista. Ei mikään ensituoksu.

Tuoksauta YSL:n perus L'Hommea(raikkaampi ja kevyempi versio tuosta).

Tuon ensituoksu on kyllä voimakas.. Itse tykkäsin tuon pohjatuoksusta taas kovasti.. eli se mikä alkaa tuoksumaan about tunnin parin jälkeen :) siksi tuo löytyykin omasta hyllystä. Itsellä ei taas toimi yhtään noi miedot tuoksut, ne kun ei tunnin päästä tuoksu yhtään missää tai yhtään miltään.

JOOPin tuotteisiin olen mieltynyt, niin naisten kuin miestenkin. Beckham ja Ferrari tais kans tuoksuu kivoille. Harmi, kun ei aina kivantuoksuiselta tutulta mieheltä tuu kysyttyä mitä se käyttää...joskus jostain ohikulkijasta sit saattaa ajatella et "hei, toi käyttää samaa ku x!" *nuuh*

Millasta hajuvettä suosittelisitte tällaselle kohtapuolii 18 täyttävälle lukiopojalle :D Ainaki tälle talvelle sopivaa tuoksua nyt etitään. Semmonen all-around-tuoksu olis nyt hakusessa.
Kävin Sokoksella haistelemassa, mutta en osannu oikeen päättää mikä on paras ja jätin vielä hankkimatta. Mistä erityisesti tytöt tykkää ;) Le Male jää suosiolla kauppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom