Pakko nyt avautua. Olen kyllä lahjan ostanut, mutten vielä antanut. (Ei nähty jouluna.) Päädyin tuohon aiemmin mainitsemaani YSL:n La Nuit De L'Hommeen. Lahjan ostossa tuli kamala kiire (en onneksi jätä koskaan mitään viime tippaan...) ja myyjä vakuutti et tuoksu on ihan fine. No, kuten joku tuolla jo yllä mainitsikin, se jakaa varmasti mielipiteet, on nimittäin aika voimakas ja mausteinen, ehkä jopa aika makea? Mua alkoi pänniä ko. ostos niin, että se menee varmaan vielä huomenna vaihtoon. En nimittäin tiedä suostuisko poikkis edes suihkimaan niin voimakasta tuoksua itseensä. Painajaislahja siis. Poikaystävä kun ei ole mikään tuoksuilla hifistelijä ollut koskaan. Lidlin suihkugeeli on kuulemma hyvää ja sininen nivean deodorantti rocks. En kyllä valita. Edellä mainitut plus puhtaantuoksuinen t-paita on ihan hyvä komppi. Ajattelin nyt kuitenkin, että joku kiva tuoksu olis sellanen lahja, mitä tän jätkän ei tuu koskaan itse hankittua. Huomenis tää YSL:n vahva ja talvinen tuoksu vaihtuu todennäköisesti johonkin hieman neutraalimpaan ympärivuotiseen arkituoksuun, ja poikaystäväni kohdalla myös ensituoksuun. Ps. Antakaa anteeksi kirjoitusvihreet, kirjoitan älypuhelimella (harvinaisen ärsyttävää muuten..) Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Nyt lähtis YSL:n tuoksupaketti jossa tuoksu, aftershave ja suihkugeeli, alkuperäisessä paketissaan. ;) hinnasta voidaan neuvotella. Tuoksu on oikeasti hyvä, mut on ehkä enemmän juhlahetkiin, ja vaatii kantajaltaan ehkä jo vähän itsevarmuutta ja "kokemusta" tuoksuista. Ei mikään ensituoksu.