Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin hintaan olisit luopumassa Creedistä?
e. en löytänyt yksityisviestiä
Kertokaas joku perusvarma tuoksu nuorelle miehelle arkikäyttöön. Jotain raikasta, kesäistä, ei mitään älyttömän voimakasta. Ehkä tää voi tuntua mahdottomalle, mutta vinkkejä otetaan vastaan.
Kertokaas joku perusvarma tuoksu nuorelle miehelle arkikäyttöön. Jotain raikasta, kesäistä, ei mitään älyttömän voimakasta. Ehkä tää voi tuntua mahdottomalle, mutta vinkkejä otetaan vastaan.
Sori viive. Olisiko 40e. Yli satkun pullo.
Pari kiperää kysymystä. Minkä kokoinen pullo? paljonko käytetty? Onko pakkaus tallella? Onhan aito
onko kukaan tilaillut tuolta parfyymi.fi? näyttäs olevan paljon halvemmpa kuin stockalla/cittareissa/prismassa.
Versace Man Eau Fraiche: Varmaan yhtiä raikkaimpia tuoksuja mitä oon nuuhkinu, mutta kyllästyin tähän suht nopeasti. Mimmit tykkää kyllä tästä, mutta ei ole niitä miehekkäimpiä tuoksuja.
Pari kiperää kysymystä. Minkä kokoinen pullo? paljonko käytetty? Onko pakkaus tallella? Onhan aito
120ml. Ei ole montaa suihkausta käytetty. Laita sposti tänne jos haluat sen.
^
Jos tuo on mitä sanotaan ja Bloodsport1 ei ota, minä otan sen tuohon neljäänkymppiin.
Eli Tommi odottaa sen aikaa kun katsoo aiheelliseksi ja jos ei actionia tuon tuoksu ympäröi sitten minua... ;)
-Franco