Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Yves Rocherin deodorantteja ja tuoksuja kun olen käyttänyt niin aina on kehuja tullut. Ovat vielä ihan puhtaasti kasvispohjaisia mikä minusta on pelkkää plussaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipas napattua hyvään hintaan puteli Creedin Aventusta Bangkokin Siam Paragonista tuossa viime vklp. Koko massiivisen hajuvesipuolen kaikki putelit olivat koko vklp ajan -15% ja hinnat ei nyt muutenkaan ihan älyttömän pahoja olleet.

Kertokaas joku perusvarma tuoksu nuorelle miehelle arkikäyttöön. Jotain raikasta, kesäistä, ei mitään älyttömän voimakasta. Ehkä tää voi tuntua mahdottomalle, mutta vinkkejä otetaan vastaan. :)

36890_d0d19510e0546563e37ba1ede66e912a.jpg

Tommosen ostin just itelle kesäks ja on aika raikas perusvarma tuoksu.

harmi ettei Escadan Magnetismia valmisteta enää miehille,siinä oli semmonen tuoksu että kiihottu itsekin,ku töräytti sitä

sisälsi varmaan niitä feromoneja ku teki mieli vetää XXX aina ku joi sitä.. suihkutti siis. se oli sekavaa aikaa muutenki

Kertokaas joku perusvarma tuoksu nuorelle miehelle arkikäyttöön. Jotain raikasta, kesäistä, ei mitään älyttömän voimakasta. Ehkä tää voi tuntua mahdottomalle, mutta vinkkejä otetaan vastaan. :)

Kannattaa mennä kauppaan nuuhkimaan pulloja, tai tilailla netistä näytteitä. Tässä muutama raikkaampi hajuvesi, mitkä kannattaa kattoo:

Bvlgari Aqva pour homme: Raikas! Itelläni tulee mieleen tästä tuoksusta loma, meri ja rannat.

Armani Acqua di Gio: Hieman pippurisempi versio tuosta Aqvasta ja kehuja heruu joka suunnasta!

Creed Green Irish Tweed: Erittäin raikas, jostakin syystä tekee mieli tätä suihkutella sadepäivinä. Muistuttaa Davidoffin Cool Wateria, mutta paljon raikkaampi ja ei synteettinen.

Chanel Egoiste Platinum: Erittäin miehekäs, mutta saattaa olla hieman voimakas, jos et sellaista halua. Tekee erittäin freshin ja skarpin olotilan, jos heräät aamulla silmät ihan killissä.

Versace Man Eau Fraiche: Varmaan yhtiä raikkaimpia tuoksuja mitä oon nuuhkinu, mutta kyllästyin tähän suht nopeasti. Mimmit tykkää kyllä tästä, mutta ei ole niitä miehekkäimpiä tuoksuja.

Dior Homme Cologne (2013) ja Biotherm homme aquafitness kannattaa kans kokeilla. Ja heti toisena; Älä luota sokoksen myyjään vaan omaan nenään.

^
Jos tuo on mitä sanotaan ja Bloodsport1 ei ota, minä otan sen tuohon neljäänkymppiin.

Eli Tommi odottaa sen aikaa kun katsoo aiheelliseksi ja jos ei actionia tuon tuoksu ympäröi sitten minua... ;)

-Franco

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom