Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Millanen hajuvesi sopii kylmälle talvelle, ja ettisin myös vähän vaihtelua Le male tuoksulle.

Tilasin sokkona äsken Salvador Dalin Black Sunin, joka muistuttaa hieman Armanin Black Codea, mutta mielestäni paljon parempi versio ja vanilja tuoksuu tässä erittäin mukavasti hetken päästä(ei mikään naisellinen vaniljan tuoksu). Hyvä tuoksu näin talveksi varsinkin.

Oli pakko hommata puteli Creedin Aventusta ja pakkomielle tota hajuvettä kohtaan on erittäin suuri, tekisi mieli koko ajan suihkutella itteeni sitä. Kehuja tullut erittäin paljon ja baarissa ollessa eräs 21v mimmi kävi ihan kiimasena tuohon tuoksuun tanssilattialla. Ja nainen, jota tapailen tällä hetkellä näyttää tykkäävän ihan tajuttomasti tuosta tuoksusta ja kuulema kiva nuuhkia lakanoita ja tyynyjä lähtöni jälkeen... :D Erittäin hyvä tuoksu myös toimistotyöhön, kunhan ei liikaa suihkuttele sitä itteensä. Kerää huomiota erittäin paljon ja kehuja kans näköjään nuoriltakin naisilta.

Tuo Aventus ei välttämättä ihan jokaiselle nuorelle jampalle sovi, mutta itse olen saanut tosta uuden "päähajuveteni", jota pystyn käyttämään tilanteessa kuin tilanteessa ja kehuja ropisee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuon Salvador Dalin Black Sunin tilasin halvalla Strawberrynetistä. Yleensä muuten olen ostanut hajuvedet matkoilta taxfree shopeista, tai hajuvesiputiikeista.

Oli pakko hommata puteli Creedin Aventusta ja pakkomielle tota hajuvettä kohtaan on erittäin suuri, tekisi mieli koko ajan suihkutella itteeni sitä. Kehuja tullut erittäin paljon ja baarissa ollessa eräs 21v mimmi kävi ihan kiimasena tuohon tuoksuun tanssilattialla. Ja nainen, jota tapailen tällä hetkellä näyttää tykkäävän ihan tajuttomasti tuosta tuoksusta ja kuulema kiva nuuhkia lakanoita ja tyynyjä lähtöni jälkeen... :D Erittäin hyvä tuoksu myös toimistotyöhön, kunhan ei liikaa suihkuttele sitä itteensä. Kerää huomiota erittäin paljon ja kehuja kans näköjään nuoriltakin naisilta.

Tuo Aventus ei välttämättä ihan jokaiselle nuorelle jampalle sovi, mutta itse olen saanut tosta uuden "päähajuveteni", jota pystyn käyttämään tilanteessa kuin tilanteessa ja kehuja ropisee.

Itsellä kanssa kolmen kärki on Creed Aventus, Creed Green Irish Tweed ja Creed Windsor.. helvetin hyviä kyl kaikki.

Itse en juurikaan miesten tuoksuja tuoksuttele niin, että tietäisin nimenkin. Ehkä täytyy seuraavan kerran Stockalla käydessä poiketa myös miesten puolelle. Äiti aina kehuu Guccin Guiltyä, ja meillä on kyllä niin samanlainen maku, että suosittelen testaamaan. Kaikillehan eivät kaikki tuoksut myöskään sovi, joten kannattaa testata myös iholla ennen ostamista, mikäli vaan mahdollista.

Hyvälle tuoksuvat miehet on maailman seksikkäin asia, ja jos jonkun tutun tuoksun haistaa, niin kyllä multa ainakin menee jalat alta.

Ainakin jos massasta tahtoo erottua, niin mitä tahansa muuta, kuin bossia tai lacostea. Käy haistelemassa kaupassa, ja tee päätös sitten. Itse suosittelisin Guccin Guiltyä ja CK Onea.

Muista myös, että edt ja deo kulkee käsi kädessä.

Niin tai sitten sen sijaan että ostaisi ylihintaista mätsäävää deodoranttia, ostaisikin hajutonta antiperspiranttia? Säästää pitkän pennin...

Hajusteeton antiperspirantti biittaa kyllä dödöt 100 - 0 imo. Hajusteet sitten hajuvesistä ja dödön kanssa hais hiki läpi jossakin vaiheessa, paidat kellerty kainaloista ja kainalot "palo".

Pari Armania lähti mukaan näin alkuun..

Kävin tossa pyörimässä yhdessä isossa liikkeessä tuoksuttelemassa j a oli aika vaikea valita mitään suosikkia yht'äkkisesti siis kun tuoksuttelee 10 -15 eri parfuumia niin on aika pyörällä päästään mutta ehkä helpompi blokata pois mistä ei tykkää..Tietty toi jälkituoksu on sitten erilainen ja silleen useesti miellyttävämpi kuin kaupassa koklailtaessa..Niin ja ennestään ollut vain dödöjä ja ei mitään tuoksuja niin noviisinä liikenteeseen..Tuli ostettua pari vissiin aika varmaa Armania alkuun kokeiluun Gio ja He se musta puteli..täytyy sit kattoo ja kokeilla muita ajan kanssa..

En nyt äkkiseltään keksinyt sopivampaa ketjua mutta kysynpähän nyt täällä:
Mitähän noiden pullojen edp ja edt lyhenteet tarkoittavat, ja mitä eroa toisistaan? Siis kyseessä naisten hajut.

Pätee kaikkiin hajusteisiin.

Edp= Eau de Parfumiissä on enemmän hajuaineita, prosentteja en muista. Tuoksuu kovemmin ja pitempään

EdT Eau de Toilette vähemmän hajuaineita kuin edellisessä

Edc Eau de cologne kaikista vähiten hajuaineita.

Hyvälle tuoksuvat miehet on maailman seksikkäin asia, ja jos jonkun tutun tuoksun haistaa, niin kyllä multa ainakin menee jalat alta.

Tai ainakin yksi seksikkäimmistä asioista :) Olkoon se Gaultierin Le Male sitten kuinka jo eilisen juttu, mutta kyllä se mun kohdalla toimii aina. Tässä eräs päivä joku mieshenkilö käveli mun ohi, jolla oli kyseistä tuoksua ja samantien siinä meni pasmat sekunneiksi sekaisin ja tokasin kaverille, että "nyt oli jollain Le Malea..." :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom