Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tässä jokainen oo käyny kattoos sielä vessan kaapilla :DTässä on oikea meininki. Pisteet siitä että et muistanut tuota tuoksun nimeä ulkoa (etkä ostanut itse) :kippis1:
No ei kai kukaan täysjärkinen enää aerosoli-dödöä käytä :|Itellä on Puma Flowing ja ainoa Axen hyvä tuoksu Click, stickinä, ne axen aerosolit on kaameita :urjo:
No ei kai kukaan täysjärkinen enää aerosoli-dödöä käytä :|
Eiköhän tässä jokainen oo käyny kattoos sielä vessan kaapilla :D
Joku hyvä tuoksu voi kieltämättä herättää tuntemuksia, mutta sillä hetkellä kun kuulee miehen suusta jotain "mä mitään axeja käytä, mulla on tätä Armanin tuoksua" niin kyllä lerpahtaa. Hienostelu on miehessä totaalinen turn off, joten vaihtakaa asennetta, vaikka oliskin tuoksu oikein stokkan kosmetiikkaosastolta :lol2:
Miehen pitää haista mieheltä eikä miltään kemikalio-osastolta. Se perus sininen Nivean dödö on tosi kivan hajuista (jos sattuu kainaloon työntämään nenän). Mulla ei ole kokemusta mutta voin hyvin kuvitella, että axetkin on ihan ok. Hajuvedet haisee liian... hajuvedeltä. Ehkä jos osaa oikein pienen tujauksen laittaa niin ihan ok, niin kauan kuin ei puhu tuoksuista tai hajuvesistä mitään. Kohta sitä sitten mennäänkin koruliikkeeseen helminauhaa ostamaan
Pakkiksen miehet tuntee enemmän muotisuunnittelijoita ja parfyymiguruja kuin minä :lol2: Piti tämäkin päivä vielä nähdä.
Ei tarvi provosoitua. Menen toiseen ketjuun itkemään. Anteeksi.
Ja etkö sitä tiennyt että kehonrakentajat ovat tutkimusten mukaan niin narsisteja,trendikkäitä ym. että käyvät makyyrissäkin
Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Älä leimaudu. Äläkä lemahtele!
Axe Dimension - oi miten kutsuva, miehekäs tuoksu. Tuo heti mieleen...hmm...
Shame on you! Axehan nyt on vaan junttien tuoksu, kaikki itseään kunniottavat miehet käyttävät Bossia, joka on kaikkea muuta kuin "itsetunnottomien" miesten tuoksu. Ehkä jossain Kuusamossa tms. on samantekevää haiseeko paskalle vai Axelle...
Boss nyt on joku jäänne 90-luvun alun jupeista. Hävettäis pitää moista kaapissa. :DShame on you! Axehan nyt on vaan junttien tuoksu, kaikki itseään kunniottavat miehet käyttävät Bossia, joka on kaikkea muuta kuin "itsetunnottomien" miesten tuoksu. Ehkä jossain Kuusamossa tms. on samantekevää haiseeko paskalle vai Axelle...