Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä on Puma Flowing ja ainoa Axen hyvä tuoksu Click, stickinä, ne axen aerosolit on kaameita :urjo:

Edit: ainiin ja pikku pullo Hilfigerin Summer colognea

en muista mille mikäkin miesten dödö tuoksahtaa, mutta ilmeisesti tykkään jostain axen tuoksusta:D koska poikakaveri kertoo, että on laittanu sitä joka kerta kun sanon , että hän tuoksuu erikoisen hyvälle (mmm...hän tuoksuu AINA hyvälle:kuola: )

ma en kayta mitaan. en muista ikina kayttaneenikaan. Tasta joskus tyttoystava on kaveilleen sanonu, ja hanen kaverinsa on tullu viela oikein nuuskimaan. taman jalkeen viela todenneet etta ei haise pahalle ?? ihmeellista ??
Asun talla hetkella ranskassa ja taala miehet kayttaa kaikenlaisia hajuvesia ja paljon. Sama oli englanissa. Noh eglanissa ihmiset eivat pese itseaan, joten siella tahan tuleekin jo jonkinlainen tarve. se on sita elamaa ruuhkametrossa lontoossa klo8.00 aamulla. voi elama sita loyhkaa.
Enklanissa muuten muuten mun kamppis suihkutti aina pukunsa baarillan jalkeen jollain halvalla hajuvedella, kysyin etta miksi ihmeessa ?? Kaveri vaan totes tyynesti etta muuten puku haisee pahalle seuraavana paivan toissa. Nain silla vuoden aikana 3 pukua, kaikki puvut saivat kerran viikossa taman hajusuihkeen :)
tais menna vahan offtopiciin, mutta innostuin.

Joku hyvä tuoksu voi kieltämättä herättää tuntemuksia, mutta sillä hetkellä kun kuulee miehen suusta jotain "mä mitään axeja käytä, mulla on tätä Armanin tuoksua" niin kyllä lerpahtaa. Hienostelu on miehessä totaalinen turn off, joten vaihtakaa asennetta, vaikka oliskin tuoksu oikein stokkan kosmetiikkaosastolta :lol2:
Miehen pitää haista mieheltä eikä miltään kemikalio-osastolta. Se perus sininen Nivean dödö on tosi kivan hajuista (jos sattuu kainaloon työntämään nenän). Mulla ei ole kokemusta mutta voin hyvin kuvitella, että axetkin on ihan ok. Hajuvedet haisee liian... hajuvedeltä. Ehkä jos osaa oikein pienen tujauksen laittaa niin ihan ok, niin kauan kuin ei puhu tuoksuista tai hajuvesistä mitään. Kohta sitä sitten mennäänkin koruliikkeeseen helminauhaa ostamaan :rolleyes:

Pakkiksen miehet tuntee enemmän muotisuunnittelijoita ja parfyymiguruja kuin minä :lol2: Piti tämäkin päivä vielä nähdä.

Ei tarvi provosoitua. Menen toiseen ketjuun itkemään. Anteeksi.

kyse ei ole merkistä, hinnasta tai hienostelusta vaan siitä tuoksusta ja Axet haisee pahalle.

Ja etkö sitä tiennyt että kehonrakentajat ovat tutkimusten mukaan niin narsisteja,trendikkäitä ym. että käyvät makyyrissäkin:eek:

Ja etkö sitä tiennyt että kehonrakentajat ovat tutkimusten mukaan niin narsisteja,trendikkäitä ym. että käyvät makyyrissäkin:eek:

En. Mun näkemäni kaikki kehonrakentajat on aika tyylittömiä. Narsisteja ne kyllä on iso osa.

Mä kannatan luonnollisia tuoksuja miehessä. Itse ainakin valitsen kumppanini tuoksuferomonien perusteella, enkä halua että soppaa on sotkemassa joku hajuste :jahas:

Itelle ainaki moni muija on kehunut tuota Hugo boss - Dark blue hajuvettä. Pari jopa baarissaki ohi käveltyään jotain sanonu "tuoksut hyvälle" :D

Boss myy nimellä. Sitä käyttävät vain ne miehet, jotka joutuvat pönkittämään olematonta itsetuntoaan. Älä leimaudu. Äläkä lemahtele!

Axe Dimension - oi miten kutsuva, miehekäs tuoksu. Tuo heti mieleen...hmm...

Shame on you! Axehan nyt on vaan junttien tuoksu, kaikki itseään kunniottavat miehet käyttävät Bossia, joka on kaikkea muuta kuin "itsetunnottomien" miesten tuoksu. Ehkä jossain Kuusamossa tms. on samantekevää haiseeko paskalle vai Axelle...

Boss on yksinkertaisesti tuoksuista paras, en käy erittelemään mistä pidän erityisesti koska kuten Emmah sanoi, tuoksuihin liittyy niin paljon tunnetiloja ym.

Jep jep. Ja tämä nyt on taas vähän samanlaista ku vertai ladaa ferrariin :D Axen osissa tuoksuissa ei sinäänsä hirveästi vikaa ole, mutta itse ainakin olen huomannut että nämä kalliimmat tuoksut pysyvät huomattavasti pidempään kuin nämä halppistuoksut ja kalliimmat myös yleensä tuoksuvat paremmalle. Se on taas sitten toinen kysymys haluaako sijoittaa 40-50e pieneen hajuvesi pulloon? tai sitten maksaako 5e axen deostickin sijasta vaikka 20e jostain kalliimmasta merkistä. Aika kallista btw toi suihkuttelu :) laskin joskus että pistän vuodessa 350e hajusteisiin :lol2:

Shame on you! Axehan nyt on vaan junttien tuoksu, kaikki itseään kunniottavat miehet käyttävät Bossia, joka on kaikkea muuta kuin "itsetunnottomien" miesten tuoksu. Ehkä jossain Kuusamossa tms. on samantekevää haiseeko paskalle vai Axelle...

:thumbs:

Samoin se on toisinkinpäin, jos nainen tuoksuu jo kaukaa vaippapa Calvin Kleinin - Euphorialle tms loistavalle tuoksulle., niin takuuvarmasti kääntää pään paremmin ja kertoo naisesta enemmän kuin Nivea ja Rexona... ja 99%:sti hyvän tuoksun kantaja näyttääkin paremmalle.

Boss nyt on joku jäänne 90-luvun alun jupeista. Hävettäis pitää moista kaapissa. :D

Kenkäkauppiaiden "tuoksu".

Samaa sarjaa ku kouros.

Eli mimmit:Onko bossin number one deodorant stick ok ja jos käyttää axea niin mikä niistä on teidänmielestä paras?

All time favourite on Paco Rabannen Ultraviolet Man. En vain ole löytänyt tuota Suomesta, pakko varmaan lähteä edes laivalle, että löytyisi. Vai olisiko joku sattumalta törmännyt? Toinen suosikki on omalle miehelle täydellisesti istuva Armanin He. Yleensäkin on tärkeää, että tuoksu sopii sitä käyttävälle henkilölle. "Perubosseille" on omat tyyppinsä, muille tuoksuille omansa.

Tärkeää näissä tuoksuasioissa on ehdottomasti myös se, että sitä ei läträtä liikaa. Mun mielestä on pahasti pielessä, jos tuoksun havaitsee jo kaukaa. Maltilla sitä tuoksua, potuttaa joskus kun salillakin käy tyyppejä (miehiä ja naisia) joiden parfyymit häiritsee hapenottoa pahemmin kuin 15 vuoden tupakointi :rolleyes:

Yksi mielenkiintoinen asia näissä tuoksuissa on "hajumuisti". Itsellä on esimerkiksi pari aivan ehdotonta eiei-tuoksua, jotka yhdistyvät erittäin voimakkaasti huonoihin kokemuksiin. Siitä riippumatta, onko kyseessä hyvä vai huono tuoksu, tällaisen aistiminen aiheuttaa niskakarvojen nousemisen pystyyn.

Jos hajuista ei paljoa tiedä niin kyllä kannattaa sen myyjän avulla valkata se oma hajuste ja tietenkin olla mukana mahdollisesti se naispuolinen haistelija. Meet hajustekauppaan ja ostat esim. Lacoste Essential, Hugon energise tjmv hajua niin tajuat ihmismassassa liikkuessasi että noita hajuja on joka toisella teineillä. Se jos mikä hajottaa päätä :D Myyjät kyllä tietävät yleensä näiden hajujen "teiniasteen". Esim itse menin hajukauppaan ja kun menin jonku kyseisen hajun kohdalle niin parfyymimyyjä sanoi suoraan että tuohan on täysi teinihajuste.

Hugo Bossin boss, ainakin tytöt ovat kehuneet, vaikka kuitenkin on kovin suosittu niin ei silti ole ns. teinihaju.

plz älkää sekottako mtn axeja tämmöseen topikkiin ko puhutaan hajusteista eikä kärpässmyrkyistä.

Käytössä on sekä Emporio että Giorgio Armanin tuoksut kautta linjan.

Jossain lehdessä oli joskus testi, jossa naiset arvioivat tuoksuja. Armani White voitti tuon testin ylivoimaisesti.

Arkisessa käytössä kainaloon voi laittaa ihan vaan Rexonaa, tehokkuutensa takia.

Axet on jostain syystä ällöttänyt aina. Lasken samaan kastiin myös Tabacin, Kouroksen ja Old Spicen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom