Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsoppas täältä http://www.nordicfeel.fi/
Sieltä olen itse tilaillut monta kertaa ja toimitus on tosi nopeeta 4-5pv ja hinnat melko edullisia:)

Pistetään korva tanes, ei ainakaan googletuksella tullut mitään pimeetä vielä vastaan. Vauva-sivustoilla äidit suositteli, vou. ;)

Semmosta päivitystä et Kenzon Power tehosi jostain syystä aika kivasti tyttöihin. Semmonen seminormaali, ehkä vähän vivahdus miehisyyttä tuoksussa (mussa sitä on tietysti ihan saatanasti), mut tää ei ole kyllä sitten ihan millekään kynäniskoille kun teistä ei ole tätä kantamaan.

YSL Body Kouros 50ml(99%), YSL M7 50ml(99%) ja Burberry Brit 30ml(95%) olisi myynnissä jos kiinnostaa. Kaikki käytännössä uusia ja alkuperäispakkauksissaan. Suluissa näkyy kuinka paljon litkua jäljellä. Ostettu Stockkalta noin vuoden vaihteessa ja säilytetty hyvin.

Oon yrittäny etsiskellä Diorin Higher -deodoranttia, mutta eipä ole osunut kohdalle. Onko sitten lopetettu vai mitäh? Onko kellään ideoita saman tyyppisestä tuotteesta?

Onko kellään kokemuksia Fragrance Directin nettikaupasta? Hinnat näyttäisivät olevan kohdillaan, mutta tuleekohan tuohon päälle vielä alvit ja tullit... Alkaa tuoksut olla lopuillaan, niin pitää hommaa lisää!

Tilasin tuolta yhden hajuveden tiistaina ja tuli tänään aamulla ovelle. Ihan kiitettävää toimintaa. Tavara tulee yleensä viikossa siis.
Jos vielä nopeammin haluaa tuoksuja, niin Glossme on ihan hyvä. Ruotsista tulee parissa päivässä. Kyseinen firma on sama kuin shopping4net, mutta siitä on annettu paljon negatiivista palautetta niin menisin mielummin glossmen puolelle. Hinnatkin on ihan jees.

Kellään hajua mistä vois ostettua/tilattua Estee Lauderin Pleasures for men? (Eau de Toilette version)
getthumb.php

Ei oo netistä löytyny euroopan puolelta ainakaan yhtään paikkaa kovasta etsinnästä huolimatta.

Tilasin tätä tuolta StrawberryNetistä sokkona. Ensivaikutelma omaan nenään on aika perus persoonaton markettikäry. Kevyt ja raikas, mutta ilman mitään "edgeä", joka kiinnittäisi huomiota. Täytyy vielä kysellä mammoilta mielipidettä. Niinkuin joku totesi, niin naiset pitävät usein eri tuoksuista kuin mikä omaan nenään tuntuu sopivalta.

Oon käynyt tässä muutamaa tuoksua nuuskimassa ja kyllä tuo Fahrenheit 32:nen mulle tuntuisi parhaiten sopivan. Soveltuu varmaan ihan normaaliin päiväkäyttöönkin?

Vähän olin kolmen vaiheilla Armanin Coden & Diamondsin ja tuon välillä, mutta kyllä tuo Fahrenheitti lopulta vei voiton. Diamonds ehkä hiukkasen liian makea mun makuuni ainakin päiväkäyttöön, iltakäyttöön voisi sopia aika hyvin. Codesta taas jäi sellanen hiukan ehkä tunkkainen/raskas tms. mielikuva. Jos olisi hiukan kevyempi niin olisi varmaan vienyt voiton noista kolmesta.

Aiemmin tullut käytettyä Hugo Bossin Bossia ja Ferrari Blackia. Kummastakaan ei ole juurikaan pahaa sanottavaa, hyviä perustuoksuja.

Onkos kukaan testannut tätä suomileijona -tuoksua :D

Jotain tommosta odoteltukin; sellanen tuoksu, et ihan sama kuinka paskalta haisee niin mimmit antaa, muotituoksu. Ehkei sentään, mut sellanen vois oll joku in thö future tyyliä Mikke Granlund pour homme. "Joo mul on mikkee", ja naiset olis heti ihan valmiita.

Tuolta fragrancesta, vähän hinnat ilmesesti noussut sitten ketjun alkuaikojen kun selailin tylsyyksissäni tätä läpi. Jotain suht halvalla mut silti. Noita minisettejä vois testailla, tulee ainakin halvemmaksi kun nuo huutonetin millin-puolentoista testerit.

Mitäs paskaa tämä nyt on, kun koitin tilata Fragrance Directistä Burberryn London EdT:tä, niin väitti tilausta jätettäessä, että ei voi toimittaa Eurooppaan ko. tuotetta? Onko muut onnistuneet tilaamaan viime aikoina?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom