Eppunormaali
Banned
Ehkä kuvittelen, mutta paremmin on kehuttu Puman Jamaicaa kuin perus- Axea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, ei todellakaan. Silloinhan sivelisin itseni pekonilla ja sammalilla. Tarkoitus on lumota vastapeluri niin totaalisesti, ettei tämä saa sanaa suustaan kohdatessa vaan on heti valmista kauraa.
Taas tuli näytteitä huutonetistä, ja tämmönen kuin Carolina Herrera 212 for MEN. Olin ihan satavarma et sain jotain naistentuoksua, mut niin vain väitetään et se on miehille. Ihan saatanan täysfeministinen puhdas orvokkituoksu. Miten helvetissä tällästä kehtaa käyttää? Ei edes mitään unisexia, vaan miehille. Jeps.
Tiettyyn yleisöön tuntuu vetoavan.. Kohta 2:20
Kävin testaamassa naispuolisen kaverin kanssa tuota Paco Rabannen 1 millionia. Kaverini sanoi että hyvän tuoksuinen, mutta ei omaan nenään nenään iskeny noin pehmeä ja tasainen tuoksu ollenkaan. Kuuntelenko häntä vai ostanko jotain muuta?
http://www.fragrancevogue.com/
Kukaan tilannu tuolta mitään? Onko luotettava? Helvetisti halvempi kun mikään muu mesta. Ei paljoa yli kahta kymppiä maksa mikään pönttö.
Oon yrittäny etsiskellä Diorin Higher -deodoranttia, mutta eipä ole osunut kohdalle. Onko sitten lopetettu vai mitäh? Onko kellään ideoita saman tyyppisestä tuotteesta?
Kävin testaamassa naispuolisen kaverin kanssa tuota Paco Rabannen 1 millionia. Kaverini sanoi että hyvän tuoksuinen, mutta ei omaan nenään nenään iskeny noin pehmeä ja tasainen tuoksu ollenkaan. Kuuntelenko häntä vai ostanko jotain muuta?
Osta tuoksu vain itseäsi varten. Tuoksu,josta itse nautit. Muutenkin tuo 1 million on sen verran suosittu,että kannattaako ostaa se, jos kaikki muutkin tuoksuu siltä ja itse et edes tykkää siitä?