Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehe, ei todellakaan. Silloinhan sivelisin itseni pekonilla ja sammalilla. Tarkoitus on lumota vastapeluri niin totaalisesti, ettei tämä saa sanaa suustaan kohdatessa vaan on heti valmista kauraa.

Hahaaa. :D Sain hyvät naurut!

Miten ton perusteella sitten valitaan ne tuoksut? Onko aina joku naispuolinen makutuomari messissä?

Taas tuli näytteitä huutonetistä, ja tämmönen kuin Carolina Herrera 212 for MEN. Olin ihan satavarma et sain jotain naistentuoksua, mut niin vain väitetään et se on miehille. Ihan saatanan täysfeministinen puhdas orvokkituoksu. Miten helvetissä tällästä kehtaa käyttää? Ei edes mitään unisexia, vaan miehille. Jeps.

Carolina%20Herrera%20212%20For%20Men.jpg

Tylsää on ja olen hurahtanut ihan täysin tuoksujen maailmaan niin katellaan vähän mitä on testailtu. En osaa mitään tuoksutermejä tai mitään kummempia analyyttisia lausuntoja heittää mut enivei.

Dior homme sport - ihan perseestä. Nimikin sen sanoo. Kunhan kokeilin, sportti kuin sportti. Pisti kyllä taas naurattamaan revikat http://www.fragrantica.com/perfume/Dior/Dior-Homme-Sport-4033.html - ei tuo paska kyllä tuoksu miltään, vaikka sisällä pysyttelisi ja suihkuttelisi pullollisen menemään naamaan. Kesto ihan onneton. Kesätuoksu, mut kyl sen nyt sisätiloissa pitäis jossain tuoksua edes.

YSL La Nuit de L'Homme - hyvä tuoksu ehdottomasti, kesto vain heikko.

THÖ Le MALE - loistava, mitäpä tohon voi edes kommentoida enempää. Kesto aivan uskomaton, harmi kun ei vain istu itelleni yhtään. :D

CHANEL Allure Homme - tästä testailusetistä ehdoton lemppari.

DIESEL Fuel for Life - Dieselimäinen tuoksu, ihan kiva ylläri, vaikka only the bravekin oli jo ihan ok-kamaa. Hyvä tuoksu ja kantaa ihan kivasti ja sopii syksyyn täydellisesti.

TOMMY HILFIGER Loud - täysin mitäänsanomaton, huono kesto, huono tuoksu, kesätuoksu.

E: Calvin Kleinin Free testaamatta, Herreran orvokki212. Katsoo jos uskaltaakaan, melko keskinkertaisia joka tavalla CK:t ja 212 tekee naiseksi. Olis kyllä kiva lukea, onko se oikeasti tuollainen vai oonko saanut myyjän kovasta vastauksesta huolimatta naisten tuoksua. :D

Jokoha mä kohta saisin vihdoin haettua sen CK Euphoria Intense:n tai sit katon jonkun muun. Joku mainitsi Puma Jamaican, sehän on ihan loistavan fressi tuoksu, varsinkin nuoremmille, ainakin ite oon tykänny.

Diamonds varmaa eniten käytössä itellä atm. Mistähän löytäs L'Eau Par Kenzo pour Homme:a? Sitä vanhemmassa pullossa olevaa, se on mielestäni hieman fressimpi kuin se uus.

Tulin ostaneeksi, nuoruusvuosia muistellakseni, Chanelin Antaeusin. Silloin joskus nuortenkin tuoksuissa oli jotain mystistä. Nyt noita sanotaan herrasmiesten hajusteiksi. Vaimo kuitenkin pitää.

Taas tuli näytteitä huutonetistä, ja tämmönen kuin Carolina Herrera 212 for MEN. Olin ihan satavarma et sain jotain naistentuoksua, mut niin vain väitetään et se on miehille. Ihan saatanan täysfeministinen puhdas orvokkituoksu. Miten helvetissä tällästä kehtaa käyttää? Ei edes mitään unisexia, vaan miehille. Jeps.

Carolina%20Herrera%20212%20For%20Men.jpg

Tiettyyn yleisöön tuntuu vetoavan.. Kohta 2:20

Viimeks tilasin tota Estee Lauder Pleasures for meniä. Nyt kun vähän sitä käyttäny niin tuntuu jo paremmalta. Panohommiin yms sopiva, romanttisiin öihin jne. Semmonen mielikuva.

Lisäks tilasin viimeksi: Bvlgari Black ja Versace Dreamer molemmat sokkona kun oli halpoja ja kehuttu kovasti.

Bvlglari on ihan helvetin outoa litkua, joka haisee kumille ja vaniljalle yms. En tiedä oikein mihin toi sopii, mutta mustat vaatteet ja nahka tulee ekana mieleen. Miehekkäille miehille johonkin tilanteeseen.

Dreamer haisee alkuun ihan karmealle jollekin pesuaineelle, mutta kuivuttuaan sellanen mukavan puhdas tuoksu, johon voi jäädä koukkuunkin ja on ajoittain oikein hyvä. Omaperäinen ainakin, kun ei tota nykyisin Suomessa myydä. Ei toikaan mikään suosikki ole, vaikka joidenkin mielestä yks parhaista ikinä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin testaamassa naispuolisen kaverin kanssa tuota Paco Rabannen 1 millionia. Kaverini sanoi että hyvän tuoksuinen, mutta ei omaan nenään nenään iskeny noin pehmeä ja tasainen tuoksu ollenkaan. Kuuntelenko häntä vai ostanko jotain muuta?

Kävin testaamassa naispuolisen kaverin kanssa tuota Paco Rabannen 1 millionia. Kaverini sanoi että hyvän tuoksuinen, mutta ei omaan nenään nenään iskeny noin pehmeä ja tasainen tuoksu ollenkaan. Kuuntelenko häntä vai ostanko jotain muuta?

Ostat sellasen mikä miellyttää sua ittees. Se oli kuitenkin vaa yhen muijan mielipide.

http://www.fragrancevogue.com/

Kukaan tilannu tuolta mitään? Onko luotettava? Helvetisti halvempi kun mikään muu mesta. Ei paljoa yli kahta kymppiä maksa mikään pönttö.

Enpä ainakaan ite saanu mitään tilattua. Maksukohdassa tulee "payment status: declined" ja pyydetään painamaan "continue", jonka jälkeen sivusto antaa tilausnumeron ja kiittää tilauksesta. Missä lie vika.

Oon yrittäny etsiskellä Diorin Higher -deodoranttia, mutta eipä ole osunut kohdalle. Onko sitten lopetettu vai mitäh? Onko kellään ideoita saman tyyppisestä tuotteesta?

kyllä pitäs löytyy, ainakin stockman beautyssa oli joku aika sitten, ite käytin vuosia.

Osta tuoksu vain itseäsi varten. Tuoksu,josta itse nautit. Muutenkin tuo 1 million on sen verran suosittu,että kannattaako ostaa se, jos kaikki muutkin tuoksuu siltä ja itse et edes tykkää siitä?

Osta tuoksu vain itseäsi varten. Tuoksu,josta itse nautit. Muutenkin tuo 1 million on sen verran suosittu,että kannattaako ostaa se, jos kaikki muutkin tuoksuu siltä ja itse et edes tykkää siitä?

Juurikin näin. Koulussa tulee vähän väliä vastaan Le Male, ja ei voi kuin nauraa. Jokaisella sitä, ja kaiken lisäksi luikuilla itteäni nuoremmilla jätkillä. Kertoo ainakin itseluottamuksesta jotain. Rispektii, kun ite ei edes tuollaista pysty käyttämään vaikka olenkin melko helvetin miehekäs.

Kannattaa oikeasti hiukan käydä testailemassa noita tuoksuja, ja ostaa mistä ite tykkää ja SOPII ITSELLE. Ja sopii myös edes hiukan vuodenaikaan. Voi miettiä pariin kertaan onko jostain valmiiksi pirun köykäisistä CK:n pintatuoksuista talveen, tai sporteista. ;)

On sitten tullut viimeistään nyt hurahdettua ihan täysin näihin homotuoksuihin, ja jouluksi sain vasta ekat isommat putelit kaappiin. Pakkikselta löytyi aika komias tuoksu YSL M7. Jos oot lukemassa, ni älä kerro miks myit, mut oon helvetin tyytyväinen. Upea tuoksu ja erilainen. Perkele kun katoin fragrance.netistäkin tuoksuosat, mutten tiiä ees mitä ne tarkoittaa (oud tulee mieleen ainakin). :D

Armanin Diamonds myös tottakai. Ihan uskomaton tuoksu, vähän makea kylläkin....

Tuli huomattua, että palautetta pitäis saada noista käytetyistä tuoksuista AINA, kun tuli huomattua et kaverille ei tietynlaiset sovi vittuakaan. Aivan karmea lopputulos kun änkee jotain makeaa päälle. Siis ihan järkyttävää. Ralph Lauren, D&G , Lacoste, yhh...

Miten sitten itelle? Joku omantasoiseni metroseksuaali kaveri kun näistä jotain tietäis ni osais antaa feedbackkia. Jotenkin itelle tuosta ei jää samaa vaikutelmaa mitenkään kuin muille. No shit. Mut jotain suositteluja;

Viktor & Rolf - antidote (yksi uusista suosikeista itelle)
Chanel - bleu de chanel
Jean paul gaultier - kokorico
Cartier - declaration (keväälle enempi menee)
Gucci - pour homme (varovaisesti tän kanssa, perkeleen vahva savun haju)

Myös tuli Kenzon Boisee, mikä oli peruskevättuoksu - välttävä.
Carolina Herreran 212 sexy men oli jäätävää paskaa. Pelkkä makea vaniljapaska, joka kesti helvetin vähän aikaa. Surkea.

Calvin Kleinin Freen ostin joku aika sitten ja tytöiltä on tullut kehuja. Mulla löytyy kaapista pari kertaa käytetty Caroline Herreran 212 VIP tuoksu, hyvä tuoksu, mutta ei oikein sovi meikäläiselle. Jos jollain on kiinnostusta ostaa, niin yhteyttä meikäläiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom