Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Suomesta voi kyllä olla vaikea saada noita pieniä "perinteisiä" tuotteita, joita toki voisi myös highendiksi sanoa. Mutta matkoilta, lentokentiltä esim., löytyy aika usein Hermeksen myymälä - ja siellä pääsee jo ihan oikean highend-tuoksun pariin. Troy joskus aiemmin täällä hehkutti miehille esimerkiksi Hermeksen Terreä. Sehän on ihan oikea upscale-hajuste.

Monilla kaupunkilomilla saattaa onnistua löytämään pienen hajustekaupan. Sinne kannattaa mennä ihmettelemään tuotteita, joita ei Sokoksista tai Stockalta löydy. Eivätkä hinnatkaan aina ole niin hirveitä. Joidenkin merkkien osalta toki on, mutta minusta esimerkiksi 50ml pullosta 70 euroa (tuo Hermeksen Jardin sur le toit lentokenttäkaupassa Euroopassa) ei ole kohtuuton hinta, ottaen huomioon sen laadun; varsinkin, kun kaupan setä antoi minulle 15ml koepullon omaan käyttöön Eau de Pamplemoussea (greippivettä).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mmm, A*Men Pure Malt, Frederic Malle Musc Ravageur, Creed Silver Mountain Water & Green Irish Tweed & Aventus , Tom Ford Vanilla & Tobacco.. Uutta herkkua :) Ihan buenoja. Vanhoja joutu lemppaamaan roskiin. Aventus mm. sai kehuja illanistujaisissa kovasti =)

Edellisistä mun nenään Musc Ravageur ja Tobacco Vanille oli aivan hirveitä. Kaikki muut on tosta listasta tuttuja paitsi Aventus.

Pidättekö Armani Codea pelkästään iltatuoksuna vai käyttä(isi)ttekö myös päivällä, esim. toimistotöissä? Nythän tuo kesä kyllä jo pukkaa päälle, että muutenkin mennee tämä tuoksu vähäksi aikaa hyllylle..

Emporio Armanin White miehille on lopetettu jo jonkun aikaa sitten, mutta mä en ole löytänyt kelvollista tuoksua sen tilalle, vaikka olen haistelemassa käynyt muutamaan otteeseen. Voisin olla kiinnostunut ostamaan, jos jollain löytyy ei-liian-vanhaa-tai-homeista-pulloa jostain parin vuoden takaa tms.

Ärsyttää liian hyökkäävät miesten tuokset jotka pistää nenään, mutta samalla en pidä liian raikkaista enkä myöskään "metsäisistä" tuoksuista... tuo White tuntui jotenkin istuvan mun luonteeseen ja nyt olen Calvin Kleinin Onea käyttänyt, mutta se ei ole yhtä hyvä.. on vähän liian makea ja vähän liian unisex mulle... osaako kukaan suositella tuon Whiten tilalle jotain oikeesti järkevää..?

Emporio Armanin White miehille on lopetettu jo jonkun aikaa sitten, mutta mä en ole löytänyt kelvollista tuoksua sen tilalle, vaikka olen haistelemassa käynyt muutamaan otteeseen. Voisin olla kiinnostunut ostamaan, jos jollain löytyy ei-liian-vanhaa-tai-homeista-pulloa jostain parin vuoden takaa tms.

Täältä näytts vielä saavan Whiteä ja vieläpä hyvään hintaan ja pienillä postareilla: http://ametisti.net/kauppa/store5/agora.cgi?cart_id=9999999.99999*nF6me3&next=18&product=Parfyymit&user4=Armani

Sitä en kyllä tiedä, onko noilla oikeasti tuota hyllyssä ja onko White He sama kuin pelkkä White.

On muuten melkosen järkyttävät sivut. :P

Joko Lacoste on ns. junttihajuste, eli käyttääkö sitä joka toinen vastaantulija? Nelly.comiin olisi 20e lahjakortti ja ajattelin sen käyttää johonkin tuoksuun. Ilmaset postikulut tuolla kanssa näyttäisi olevan, joskin hinnoissa näyttäisi olevan aika paljon ilmaa. Mitä suosittelisitte tuolta valikoimasta? Itseltä löytyy tällä hetkellä hyllystä mm. Bruno Banani Magic, Replayn joku sotku, Diesel Fuel For Life, DVB jne eli sitä omaa ei oo oikein vielä löytyny.. Suosituksia tuolta Nellyn valikoimasta?

Mulla on Lacosten Style in Play jo toistamiseen, enkä oo ikinä huomannut kenenkään muun käyttävän tätä. Kantsii kokeilla jossain Kicksissä, ihan kivan raikas näin kesäaikaan.

Kävin sitte ostamassa tämmöisen purnukan:

yves-saint-laurent-herrenduefte-la-nuit-de-lhomme-eau-de-toilette-spray-100-ml-id5201766.jpg

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme, vaikkein mitään tiedä hajusteista, niin omaan makuun aika hyvä.

E: eli kannattaako säilyttää ennemmin jääkaapissa, kuin suihkun peilikaapissa?

Joko Lacoste on ns. junttihajuste, eli käyttääkö sitä joka toinen vastaantulija? Nelly.comiin olisi 20e lahjakortti ja ajattelin sen käyttää johonkin tuoksuun. Ilmaset postikulut tuolla kanssa näyttäisi olevan, joskin hinnoissa näyttäisi olevan aika paljon ilmaa. Mitä suosittelisitte tuolta valikoimasta? Itseltä löytyy tällä hetkellä hyllystä mm. Bruno Banani Magic, Replayn joku sotku, Diesel Fuel For Life, DVB jne eli sitä omaa ei oo oikein vielä löytyny.. Suosituksia tuolta Nellyn valikoimasta?

Dieselin Fuel For Life oli omaan nenään aika hyvä :) eikä kovin raskas kesää ajatellen

Kävin sitte ostamassa tämmöisen purnukan:

yves-saint-laurent-herrenduefte-la-nuit-de-lhomme-eau-de-toilette-spray-100-ml-id5201766.jpg

Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme, vaikkein mitään tiedä hajusteista, niin omaan makuun aika hyvä.

E: eli kannattaako säilyttää ennemmin jääkaapissa, kuin suihkun peilikaapissa?

Hyvä ostos, ite myös tykkään kys. tuotteesta :)

Pidättekö Armani Codea pelkästään iltatuoksuna vai käyttä(isi)ttekö myös päivällä, esim. toimistotöissä? Nythän tuo kesä kyllä jo pukkaa päälle, että muutenkin mennee tämä tuoksu vähäksi aikaa hyllylle..

Ite käyttäisin illalla ja miksei myös toimistossa. Ostin tuosta Codesta summer version jota tulee käytettyä myös päivisin, muttei kuitenkaan kesähelteillä, mihin mielestäni codet eivät oikein sovi. Helteisiin en osaa sovittaa muuta kuin jonkun todella raikkaan tuoksun.

Hyviä tuoksuja on suositeltu ketjussa, kiitokset niistä. Aika pitkälle välillä jopa tullut kelailtua. Uusi testisetti tulossa huuto.netistä, mut heitetääs edellisestä nuo tylsät kaikkien tuntemat hajuset.

Fahrenheitti 32 - Ihan jees perustuoksu, muttei jotenkin missään olosuhteissa sopinut itelle kummemmin.
Calvin Klein Crave - Ensituoksu käsittämätön hyttysmyrkky, mutta jotenkin ajan kanssa muotoutuu paremmaksi, joskin vain perustuoksun tasolle.
Dolce & Gabbana the one - edellisen tavoin vähän huonompi mulle.
Gucci pour homme - Kolmas samanlainen. Eivät oikein erottuneet mitenkään toisistaan.
Giorgio Armani diamonds - yksi parhaista. Loistava tuoksu ja tuntui kestävän tosi pitkään.
Diesel only the brave - ehkei ihan samaan yltänyt, mut tosi mukava yllätys. Ehkei sopinut täydellisesti, mut oikein pätevä.
Ralph Lauren polo double black - mahtava. Vähän jokapaikan tuoksu, hiukan miehisempi.
Lacoste elegance - parhaimpia myös. Loistava sporttituoksu. Mitä sitten meinaakaan.

Myös isoveljelle synttäriksi ostama Bruno Banani Magic Man kehuttiin joka puolelta hyväksi. Itellä kaikki röörit tukossa niin ei ite voi vahvistaa täysin. :D

Calvin klein CK ONE
Giorgio Armani attitude
BURBERRY Brit
CALVIN KLEIN Euphoria
LACOSTE Essential
Terre d'Hermes
Kenzo Power

Tossa tulossa olevaa listaa. Jotain unisexiakin :jahas:, mut viime kerrasta oppineena pakkiksen tuoksumiehiin voinee luottaa.

^ Kävin testailee jotain noista mitä mainitsit, en ainakaan Lacostesta pitänyt.
Armani Diamonds oli hyvä.
Mutta ostin Versacen Pour Hommen.
Sekä myöhemmin ostin lisäksi Salvatore Ferragamon Subtil Pour Hommen.

Hyviä tuoksuja on suositeltu ketjussa, kiitokset niistä. Aika pitkälle välillä jopa tullut kelailtua. Uusi testisetti tulossa huuto.netistä, mut heitetääs edellisestä nuo tylsät kaikkien tuntemat hajuset.

Fahrenheitti 32 - Ihan jees perustuoksu, muttei jotenkin missään olosuhteissa sopinut itelle kummemmin.
Calvin Klein Crave - Ensituoksu käsittämätön hyttysmyrkky, mutta jotenkin ajan kanssa muotoutuu paremmaksi, joskin vain perustuoksun tasolle.
Dolce & Gabbana the one - edellisen tavoin vähän huonompi mulle.
Gucci pour homme - Kolmas samanlainen. Eivät oikein erottuneet mitenkään toisistaan.
Giorgio Armani diamonds - yksi parhaista. Loistava tuoksu ja tuntui kestävän tosi pitkään.
Diesel only the brave - ehkei ihan samaan yltänyt, mut tosi mukava yllätys. Ehkei sopinut täydellisesti, mut oikein pätevä.
Ralph Lauren polo double black - mahtava. Vähän jokapaikan tuoksu, hiukan miehisempi.
Lacoste elegance - parhaimpia myös. Loistava sporttituoksu. Mitä sitten meinaakaan.

Myös isoveljelle synttäriksi ostama Bruno Banani Magic Man kehuttiin joka puolelta hyväksi. Itellä kaikki röörit tukossa niin ei ite voi vahvistaa täysin. :D

Calvin klein CK ONE
Giorgio Armani attitude
BURBERRY Brit
CALVIN KLEIN Euphoria
LACOSTE Essential
Terre d'Hermes
Kenzo Power

Tossa tulossa olevaa listaa. Jotain unisexiakin :jahas:, mut viime kerrasta oppineena pakkiksen tuoksumiehiin voinee luottaa.

Diamonds on loistava :thumbs:. Noista tulossa olevista calvinin Euphoria lienee ainakin sun mieleen kun kerta diamondsistakin pidit.

Suosituksia 16-18v ikähaarukkaan!

Ensiviikolla ois tarkotus lähtee laivalle ja ostaa 1. Edt. Omasta mielestä parhaat hajut ovat olleet Paco Rabanne 1 Million (löytyy dödönä) ja CA Code. Suosituksien pohjalta olen poiminut vaihtoehdoiks CK Free, YSL L'Homme ja erikoisuutena Ungaro III. löytyiskös näistä hyvää ensituoksua vai mitäs suosittelisitte?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom