Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Ensiviikolla ois tarkotus lähtee laivalle ja ostaa 1. Edt. Omasta mielestä parhaat hajut ovat olleet Paco Rabanne 1 Million (löytyy dödönä) ja CA Code. Suosituksien pohjalta olen poiminut vaihtoehdoiks CK Free, YSL L'Homme ja erikoisuutena Ungaro III. löytyiskös näistä hyvää ensituoksua vai mitäs suosittelisitte?
Tuli ostettua Davidoff Hot Water ja osoittautui hyväks valinnaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vain olis rahaa, niin ostaisin heti Calvin Kleinin hajusteita. Mikään ei oo niin siistiä kuin hajuvesillä hifisteleminen. Merkkejä on tietty monia hyviä, itse vain olen tykästynyt vähän joka tuotetyypin kohdalla Kleiniin :) Taidan investoida tässä loppukesällä johonkin yhteen hajuveteen, pitää todella tarkasti valita ettei mene pieleen.

Jos vain olis rahaa, niin ostaisin heti Calvin Kleinin hajusteita. Mikään ei oo niin siistiä kuin hajuvesillä hifisteleminen. Merkkejä on tietty monia hyviä, itse vain olen tykästynyt vähän joka tuotetyypin kohdalla Kleiniin :) Taidan investoida tässä loppukesällä johonkin yhteen hajuveteen, pitää todella tarkasti valita ettei mene pieleen.

E: Tällä hetkellä ihan vain Nivean Fresh Active for men -dödö. Ihan jees, muttei tietysti vedä vertoja varsinaisille hajuvesille.

Mitä tulee tuohon keskusteluun siitä, ovatko aidot laatumerkit hintansa väärtejä... en osaa sanoa kuinka suuria eroja varsinaisessa laadussa on, mutta itse tunnustan ihan hyvillä mielin olevani vahvasti myös brändin perään. Esimerkkinä toimikoon läppäri, jonka juuri ostin. Tarvitsin sitä työkäyttöön eikä mihinkään pelleilyyn. Etsin tehomyllyä ja halusin sen myös olevan korkeaa laatua. Korkean tason läppäreitä myy esim. Lenovo, HP, Apple ja Sony. Valitsin Sonyn, koska diggaan kyseistä brändiä todella paljon. Musta on ihan mahtavaa aina nähdä Sony-logo omissa tuotteissa. Eikä se Vaio-tekstikään pahaa tee. Ja onhan se laatukin korkea - nyt kun katselen tuota 12h sitten käsiini saamaa konetta ja vertaan tähän Aceriin jolla nyt kirjoitan (en valitettavasti pääse vielä nettiin uudella koneella), niin tämähän näyttää käsiin hajoavalta paskalta.

Sony ja Calvin Klein :D

Paco Rabanne - Black XS
Ihan paras tuoksu ikinä!

Carolina Herrera - 212 Men
Ihan kiva, mutta ei pärjää tuolle ensin mainitulle mitenkään.

. Korkean tason läppäreitä myy esim. Lenovo

Tulin vaan korjaamaan viestisi ;). MB pro on tosin poikkeus, ja löytyyhän Sonyltakin ajoittain huipputavaraa.

Mitä topiikkiin tulee, niin on teillä vaan hämmästyttävän tarkat hajuaistit ja analyyttinen asenne.:D

Meikä ei ole juuri hajuvesikaupoilla käynyt, mutta usein on saatu lahjaksi. Useimmat jääneet käyttämättä, ainoana poikkeuksena Ralph Laurenin Polo Black..tykkään niin kovasti..

E: Tällä hetkellä ihan vain Nivean Fresh Active for men -dödö. Ihan jees, muttei tietysti vedä vertoja varsinaisille hajuvesille.

Mitä tulee tuohon keskusteluun siitä, ovatko aidot laatumerkit hintansa väärtejä... en osaa sanoa kuinka suuria eroja varsinaisessa laadussa on, mutta itse tunnustan ihan hyvillä mielin olevani vahvasti myös brändin perään. Esimerkkinä toimikoon läppäri, jonka juuri ostin. Tarvitsin sitä työkäyttöön eikä mihinkään pelleilyyn. Etsin tehomyllyä ja halusin sen myös olevan korkeaa laatua. Korkean tason läppäreitä myy esim. Lenovo, HP, Apple ja Sony. Valitsin Sonyn, koska diggaan kyseistä brändiä todella paljon. Musta on ihan mahtavaa aina nähdä Sony-logo omissa tuotteissa. Eikä se Vaio-tekstikään pahaa tee. Ja onhan se laatukin korkea - nyt kun katselen tuota 12h sitten käsiini saamaa konetta ja vertaan tähän Aceriin jolla nyt kirjoitan (en valitettavasti pääse vielä nettiin uudella koneella), niin tämähän näyttää käsiin hajoavalta paskalta.

Sony ja Calvin Klein :D

http://theperfumedcourt.com Tilaappa tuolta näytteiksi vaikkapa alkuunsa jotain Creedin tuoksuja. Suosittelen vaikkapa Green Irish Tweed & Aventus & Windsor. On oikeasti nannaa ja laadukasta.

Kellään hajua mistä vois ostettua/tilattua Estee Lauderin Pleasures for men? (Eau de Toilette version)
getthumb.php

Ei oo netistä löytyny euroopan puolelta ainakaan yhtään paikkaa kovasta etsinnästä huolimatta.

Itse tilasin Estee Lauderin Pleasures for Meniä Mika Nyyssölän suosittelemana StrwawberryNETistä. Cologne versiona kylläkin, hintaa tuli postikuluineen 52,50 euroa. Puolet halvempi kuin Suomessa. Paketti täytyi tulliselvittää, mutta sivustolla on lupaus korvata tullimaksu. Laitoin sähköpostia asiakaspalveluun ja he hyvittivät tullimaksun tililleni. Suosittelen ko. tuoksua 100% :)

Itse tuli tänään ostettua paco rabanne 1 million tuoksua, omaan nenään loistava, toivottavasti myös joku nainenkin tuota sietäisi :) Näytepakkaus fahrenheit 32 tuli tilattua eilen ja lisäksi kaupassa
mielenkiinnon herätti ysl l'homme... ysl la nuit del homme jotenkin liian mausteinen omaan makuun, vaikka voisihan se talvea ajatellen olla hyväkin asia?

Minkälaista tuoksua suosittelette nuorelle kaverille syksyyn/talveen?
Burberryn Touchia kävin nuuhkimassa ja se oli ihan hyvä. Samoin Chanelin allure homme blanche edition oli ihan hyvä mutta vähän turhan raikas.

Minkälaista tuoksua suosittelette nuorelle kaverille syksyyn/talveen?
Burberryn Touchia kävin nuuhkimassa ja se oli ihan hyvä. Samoin Chanelin allure homme blanche edition oli ihan hyvä mutta vähän turhan raikas.

Kato joku vähän "raskaampi" tuoksu ni ei huku heti ilmaa. Ite aattelin ostaa CK Euphoria Intense tai YSL La Nuit De La Homme vai mikä se oli.

Porukat toivat laivalta tässä joskus Davidoffin Champion-tuoksun - en tiedä tykkäävätkö tytöt, mutta itse ainakin!

C9094_davidoff_champion_02.jpg

Käsipaino, vittuilua? :D

Näistä kahdesta tullut positiivista palautetta niin kai tytöt niistä tykkää.. :)

Kyllä on jotain vikaa tytöissä jos bossista tykkää.

Calvin klein CK ONE
Giorgio Armani aqua di gio
BURBERRY Brit
CALVIN KLEIN Euphoria
LACOSTE Essential (?)
Terre d'Hermes
Kenzo Power

Taas jonkun verran testailtu, ja Terre oli jokseenkin pettymys ja sellainen... noh ei tosta mitään osaa sanoa, aikahko mielenkiintoinen. Ei siitä oikeen kukkaa tykänny. :D Pari positiivista ylläriä, esim. taas Lacoste omaan mieleen kevyempänä ihan ok, Kenzo hiukan miehisempänä ja CK:t viime CRAVE-pettymyksen jälkeen ihan loistavia. Burberryt brit ja brut vai mitä helvettejä olivatkaan ni ihan peruskamaa (oli joku toinenkin muttei muistu mieleen).

Noista kun on jo tiettyjä suosikkeja, niin tekis mieli tilailla jotain isommassa purkissa. Vaan mistäpä, ja suht halvalla + lyhyellä toimitusajalla (ei mitään viittä viikkoa)?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom