Jos vain olis rahaa, niin ostaisin heti Calvin Kleinin hajusteita. Mikään ei oo niin siistiä kuin hajuvesillä hifisteleminen. Merkkejä on tietty monia hyviä, itse vain olen tykästynyt vähän joka tuotetyypin kohdalla Kleiniin
Taidan investoida tässä loppukesällä johonkin yhteen hajuveteen, pitää todella tarkasti valita ettei mene pieleen.
E: Tällä hetkellä ihan vain Nivean Fresh Active for men -dödö. Ihan jees, muttei tietysti vedä vertoja varsinaisille hajuvesille.
Mitä tulee tuohon keskusteluun siitä, ovatko aidot laatumerkit hintansa väärtejä... en osaa sanoa kuinka suuria eroja varsinaisessa laadussa on, mutta itse tunnustan ihan hyvillä mielin olevani vahvasti myös brändin perään. Esimerkkinä toimikoon läppäri, jonka juuri ostin. Tarvitsin sitä työkäyttöön eikä mihinkään pelleilyyn. Etsin tehomyllyä ja halusin sen myös olevan korkeaa laatua. Korkean tason läppäreitä myy esim. Lenovo, HP, Apple ja Sony. Valitsin Sonyn, koska diggaan kyseistä brändiä todella paljon. Musta on ihan mahtavaa aina nähdä Sony-logo omissa tuotteissa. Eikä se Vaio-tekstikään pahaa tee. Ja onhan se laatukin korkea - nyt kun katselen tuota 12h sitten käsiini saamaa konetta ja vertaan tähän Aceriin jolla nyt kirjoitan (en valitettavasti pääse vielä nettiin uudella koneella), niin tämähän näyttää käsiin hajoavalta paskalta.
Sony ja Calvin Klein :D