Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Calvin Kleinin Freen ostin joku aika sitten ja tytöiltä on tullut kehuja. Mulla löytyy kaapista pari kertaa käytetty Caroline Herreran 212 VIP tuoksu, hyvä tuoksu, mutta ei oikein sovi meikäläiselle. Jos jollain on kiinnostusta ostaa, niin yhteyttä meikäläiseen.

Heitäs kuvailuja millainen tuo VIPpi on? Ite kun olin toosi epäileväinen ton normi 212:sen suhteen.

CK:n free oli ihan freessi. Tykkäsin Onesta enempi kun on unisex. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä mitään hienojen merkkien tuoksudödöjä ei kannata ostaa. Ovat täysin tehottomia ja kalliita. Ostaa mieluummin tuoksuttoman perusdödön joka oikeasti toimii ja sitten se tuoksu pullosta.

On sitten tullut viimeistään nyt hurahdettua ihan täysin näihin homotuoksuihin, ja jouluksi sain vasta ekat isommat putelit kaappiin. Pakkikselta löytyi aika komias tuoksu YSL M7. Jos oot lukemassa, ni älä kerro miks myit, mut oon helvetin tyytyväinen. Upea tuoksu ja erilainen. Perkele kun katoin fragrance.netistäkin tuoksuosat, mutten tiiä ees mitä ne tarkoittaa (oud tulee mieleen ainakin). :D

Hyvä jos kelpaa! :D

Heitäs kuvailuja millainen tuo VIPpi on? Ite kun olin toosi epäileväinen ton normi 212:sen suhteen.

CK:n free oli ihan freessi. Tykkäsin Onesta enempi kun on unisex. ;)

Tuoksu on erilainen, mihin oon ite tottunut. Olen yleensä käyttänyt aika raikkaita ja tavallaan mietoja tuoksuja. 212 on aika vahva tuoksu. Biletuoksuksi sitä kovasti mainostetaan. Omaan makuuni tuo on turhan vahva, kun olen noihin raikkaampiin mieltynyt.

Heh, ykkösenä Giorgio Armanin Acqua di Gio. Tutun näkönen pullo :rolleyes:

Toi on sellanen hajuvesi, jota ite käytän melkeinpä jatkuvasti koko ajan. Melkeinpä jokainen mimmi tykkää tosta tuoksusta ja toi on omasta mielestäni tosi freeshi viel.

Suositelkaapas jotai tosi freeshiä ja raikasta hajuvettä, tai sit jotakin samantyyppistä ku toi Giorgio Armanin Acqua di Gio?

Toi on sellanen hajuvesi, jota ite käytän melkeinpä jatkuvasti koko ajan. Melkeinpä jokainen mimmi tykkää tosta tuoksusta ja toi on omasta mielestäni tosi freeshi viel.

Suositelkaapas jotai tosi freeshiä ja raikasta hajuvettä, tai sit jotakin samantyyppistä ku toi Giorgio Armanin Acqua di Gio?

Creed - Silver Mountain Water
Creed - Windsor
Creed - Aventus
Chanel - Allure Homme Sport (Hopea metallinen pullo, myös Blanche versio ok, eli tämä on valkoisen värinen, vähän sitrusmaisempi tuoksu)
Joop! - Nightflight
Armani - Code Summer
Issey Miyake - L'eau D'issey

Iteltä löytyy noi ja omasta mielestä freshimmästä ja sportimmasta päästä.

sorry offtopic mutta http://theperfumedcourt.com tuolta olen tilannut valehtelematta satoja näytteitä. Hyvin toiminu. Siellä mm. vaihtoehtoina maksat summan x (vaikkapa 25$) ja voit poimia joku 12 tuoksua siihen hintaan. Pullokoot vaihtelee 2ml -> 10ml about. Eli ei tule tosiaan ostettua sikaa säkissä.

Löytyisi 50ml pullo Chanelin Allure Homme Sportia, josta olisin valmis luopumaan. Muistaakseni kolme suihkausta käytetty. Muutaman kuukauden vanha, hyvin säilytetty, alkup. pakkauksessa. Myös jonkunnäköinen vaihtodiili on mahdollinen :)

Löytyisi 50ml pullo Chanelin Allure Homme Sportia, josta olisin valmis luopumaan. Muistaakseni kolme suihkausta käytetty. Muutaman kuukauden vanha, hyvin säilytetty, alkup. pakkauksessa. Myös jonkunnäköinen vaihtodiili on mahdollinen :)

Ai, mun mielestä toi on ihana tuoksu! Vaikka se Versacen vaaleansininen pullo on kyllä vielä parempi:)

Ai, mun mielestä toi on ihana tuoksu! Vaikka se Versacen vaaleansininen pullo on kyllä vielä parempi:)

Juu, myös omasta mielestäni hyvä tuoksu kyseessä, ei siinä mitään. Kaapista vaan löytyy lämpimille keleille omasta mielestä parempia ja mielenkiintoisempia vaihtoehtoja, joten melko vähälle käytölle jäisi tämä :) Eräänlaisena heräteostoksena tuli hankittua, toimii kyllä omalla iholla todella hyvin, mutta vähän tylsä omaan makuun :)

Taas tuli näytteitä huutonetistä, ja tämmönen kuin Carolina Herrera 212 for MEN. Olin ihan satavarma et sain jotain naistentuoksua, mut niin vain väitetään et se on miehille. Ihan saatanan täysfeministinen puhdas orvokkituoksu. Miten helvetissä tällästä kehtaa käyttää? Ei edes mitään unisexia, vaan miehille. Jeps.
On hyvä tuoksu. Ja varmasti miesten. Mä ainakin tykkään tuosta miehillä, yks parhaista kun ei ole mikään niin tavallinen tusinatuoksu.

Itse tykkään ehkä enemmän Blanche versiosta, mutta sinänsä voisin olla tuosta kiinnostunut. Vähän tässä arponut Dior Homme Sportin ja tämän välillä, kun pitäisi lisää kesäisiä tuoksuja saada. Mitä pyydät? Vaihtareihin en lähde kun en halua juuri mistään tuoksuistani luopua :)

Itse tykkään ehkä enemmän Blanche versiosta, mutta sinänsä voisin olla tuosta kiinnostunut. Vähän tässä arponut Dior Homme Sportin ja tämän välillä, kun pitäisi lisää kesäisiä tuoksuja saada. Mitä pyydät? Vaihtareihin en lähde kun en halua juuri mistään tuoksuistani luopua :)

Heitä joku summa niin katsotaan mihin suuntaan siitä. Mihinkään pilkkahintaan en kyllä luovu, kun tosiaan lähes uudenveroinen. Tosin nyt käytetty viisi suihkausta, kaveri kävi testaamassa. :) Itselle kyllä noista vaihtoehdoista Diorin HS on ehkä mielenkiintoisempi ja miellyttävämpi. Omaan nenään DHS:n sitruuna-inkivääri-kombo toimii todella hyvin. :)

Mulla olis myytävänä talveen sopivampi tuoksu nimittäin DIOR HOMME. 100ml pullo, josta n. 95% JÄLJELLÄ. Ostettu syksyllä. Stockmannin hinta 50ml pullolle oli muistaakseni jotain 68e?

Mistäpäin ihmiset yleensä ostaa hajuvedet, deodorantit jne. jos on tarkoitus ostaa vähänkään enemmän "hienompaa" merkkiä ? Lähinnä naurattaa nuo stockmannin hinnat. Armanin ja Calvin Kleinin tuotteita olen suosinut viimeaikoina ja nyt pitäis ostaa pitkästä aikaa lisää. Ebaystä olen ostanut joskus. Myös Amazonin hinnat vaikuttais ihan hyviltä. Entä Strawberrynet.com ? Lähinnä siis tiedän mitä haen (Armani Code), mutta helpoin ja halvin kauppa ois hyvä löytää ja tietty sellainen jota suosisi myöhemminkin uudestaan.

Mistäpäin ihmiset yleensä ostaa hajuvedet, deodorantit jne. jos on tarkoitus ostaa vähänkään enemmän "hienompaa" merkkiä ? Lähinnä naurattaa nuo stockmannin hinnat. Armanin ja Calvin Kleinin tuotteita olen suosinut viimeaikoina ja nyt pitäis ostaa pitkästä aikaa lisää. Ebaystä olen ostanut joskus. Myös Amazonin hinnat vaikuttais ihan hyviltä. Entä Strawberrynet.com ? Lähinnä siis tiedän mitä haen (Armani Code), mutta helpoin ja halvin kauppa ois hyvä löytää ja tietty sellainen jota suosisi myöhemminkin uudestaan.

Jos hajuvesiä käyttää niin se on oikeastaan samantekevää mitä deodoranttia käyttää. Eli ihan kaupasta voi ostaa ja mieluiten ihan perus dödö ei antipersiranttia, joka sisältää alumiinia. Hajuvedet olen ostanut yleensä Amazonista tai http://www.fragrancedirect.co.uk/mens/mens-fragrance/icat/mensfragrance/. Amazonin hinnat erittäin kilpailukykyisiä, mutta pakettia joutuu odottaa n.1-3vkoa. Sama juttu Fragrancedircetissa, mutta odotusaika on n.1vko tai parhaimmillaan 3päivässä.

Myös Ebay on hyvä, koska siellä on se ostajanturvasysteemi. Eli jos saat feikin hajuveden, voit saada rahat takas Ebaylta ilman, että puhut edes sen myyjän kanssa. Sielläkin odotusaika on n.1-3vko. Jos haluat 2-3päivässä, niin sitten tilaat ruotsista glossme.fi. Hinnat ei niin kilpailukykyisiä, mutta biittaa helposti Stockmannin ja nopea toimitus. HUOM! Toimitus tulee maksikirjeenä,että jos ei ole postilaatikkoa niin kannattaa olla aamulla vastaanottamassa paketti.

Muutamalta edelliseltä sivulta bongasinkin parit hyvät nettikaupat. fragrancedirect vaikuttaa varsinkin fiksulta.

Tuosta Amazonista sen verran, että hinnat tuolla on kyllä yllättävänkin halvat, mutta jonkin verran näyttää myös arvosteluiden perusteella liikkuvan feikkitaravaraa näidenkin tuotteiden parissa. Kuulemma tulee kuitenkin rahat helpostikin takaisin jos suoraan amazonilta ostaa tuotteen ja feikkiä tulee perille. Hitusen arveluttaa vaikka Amazonia muuten pidänkin varsin asiallisena kauppapaikkana.

Näistä ainakin itselläni kokemusta:

http://www.fragrancex.com/ (täällä paras valikoima, aika ruhtinaallinen oikeestaan... koodilla "FREE" tulee suomeen ilman postikuluja pienemmätkin tilaukset ja halpa..)
http://www.shopping4net.fi/
http://www.parfyymi.fi/
http://www.fruugo.fi/ (löytyy paljon muuta hajujen lisäksi, kuten halvemmalla partakoneenteriä mitä kaupoista)

Suoraan sanoen täysin perseestä tuo Fragrancedirect. Ei anna tilata tuotteita, vaan valittaa ettei niitä voi toimittaa eurooppaan. iImeisesti sen takia, että niissä on muka ponnekaasua. Eikä edes ole niissä tuotteissa mitä yritin ostaa. Paska kauppa. Rupesi vituttamaan pelleily kun ei kerran saa tilattua. Pitää ilmeisesti marssia sitten stokkalle saatana.

Näistä ainakin itselläni kokemusta:

http://www.fragrancex.com/ (täällä paras valikoima, aika ruhtinaallinen oikeestaan... koodilla "FREE" tulee suomeen ilman postikuluja pienemmätkin tilaukset ja halpa..)

Tilasin täältä itse joskus toissa kesänä pari tuoksua. Toimituksessa kesti todella kauan. En enää muista tarkalleen, mutta kyse oli kuitenki useammasta viikosta. Mutta tuli tosiaan lopulta perille ja hinnat halpoja kyllä.

Suoraan sanoen täysin perseestä tuo Fragrancedirect. Ei anna tilata tuotteita, vaan valittaa ettei niitä voi toimittaa eurooppaan. iImeisesti sen takia, että niissä on muka ponnekaasua. Eikä edes ole niissä tuotteissa mitä yritin ostaa. Paska kauppa. Rupesi vituttamaan pelleily kun ei kerran saa tilattua. Pitää ilmeisesti marssia sitten stokkalle saatana.

Mitä yritit tilata? Ei ainakaan hajuvesien suhteen mulla ole koskaan ollut ongelmia siellä. Eksyit kenties .com sivustolle etkä co.uk? Jos suomesta haluaa netistä tilata niin oranssikauppa.fi on hyvä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom