Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tytöt tykkää Acqua di Giosta. Koirat tosin tulee haistelemaan. En kyllä ole suhtauttanu sitä sinne, mihin dogit nokan tunkee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko legendaa vai tykkääkö tytöt J.P.Gaultierin Men tuoksusta (vai onko liian gay?)

Liitteet

• aftershave.jpg
    aftershave.jpg
    11,9 KB · Katsottu: 14 505
Tosiaan niitä tuoksuja on hyviä vaikka kuinka (bossit ja ralphit)

mulla on muutama sellainen kylmät väreet apua tuoksu;
Issey Miyake; L'eau D`Issey Pour Homme :kuola:
Calvin Klein; Crave (ja muutkin kleinin tuoksut on namia)

yksi on ylitse muiden;
Dior; Fahrenheit
siinä tuoksussa on vaan jotain...on siinä muistojakin,mutta silti..
se on vaan niin...
Velipoika teki mulle kerran källin...oli laittanut 4-vuotiaalle pojalleen paitaan sitä tuoksua kun lähdettiin porukalla laivalle.
Siinä oli täti ihan höperönä ja nuuski poikaa :D

Muutama eri tyttö on ostanut mulle Clinique Happy for men tuoksua
clq_62YL_250.jpg

Ihan ok. Hieman ehkä liian "raikas", mutta tytöt tykkäsivät.:)

Sellainen tervainen miehen tuoksu joka joillain on, ei saa kaupasta. Saan itsetunto-ongelmia ja allergiaoireita jos mies tuoksuu kukkakedolta :eek:

En ymmärrä tätä "Hyi tollanen ruokakauppatuoksu, et voi olla tosissasi"-rutinaa. Tuskin niihin Hugo Bosseihin ja vastaaviin käytetään niin kalliita valmistusaineita että niiden perusteella hinta voidaan moninkertaistaa. Toki jos merkistä ja mielikuvasta välttämättä haluaa maksaa niin eihän siinä mitään.

En ymmärrä tätä "Hyi tollanen ruokakauppatuoksu, et voi olla tosissasi"-rutinaa. Tuskin niihin Hugo Bosseihin ja vastaaviin käytetään niin kalliita valmistusaineita että niiden perusteella hinta voidaan moninkertaistaa. Toki jos merkistä ja mielikuvasta välttämättä haluaa maksaa niin eihän siinä mitään.

Itse törmäsin kerran Le Male kopioon, hinta oli muistaakseni 10-20 € luokkaa. Tuoksu oli nii lähellä samaa, et harva tunnistaa (jos kukaan) kumpi on kumpaa. Pullon koko oli myöski sama mitä le male on. Tässäkin tapauksessa nimi maksaa paljon enemmän kuin tuoksu itse.

Kuulun itse ryhmään joka käyttää dödöä vain siksi että hiki ei haise ja siihen ns marketti tuoksut on ihan ok. Esim nivean ja doven dödöt ajavat asian toisin kuin monet kalliimmat tuoksut jotka hien kanssa alkoivat haisemaan ihan kissan kuselle vaikka suoraan purkista hyviä olivatkin.
Partavettä jos lotraa niin se sitten jotain "hienompaa" ja tohon mistä tytöt tykkää niin lol, jos se piparin saanti on hajusteen merkistä kiinnin niin :) eiköhän olennaisempaa ole se mikä sattuu omaan nenään olemaan se vähiten paha ja vähiten päänsärkyä aiheuttava.

Jarmo82 sanoi:
Itse törmäsin kerran Le Male kopioon, hinta oli muistaakseni 10-20 € luokkaa. Tuoksu oli nii lähellä samaa, et harva tunnistaa (jos kukaan) kumpi on kumpaa. Pullon koko oli myöski sama mitä le male on. Tässäkin tapauksessa nimi maksaa paljon enemmän kuin tuoksu itse.

Noista kopiotuoksuista vaan häviää se tuoksu iholta nopeammin, ja saattaa käydä niin että se tuoksu muuttuu hajuksi... Onhan se nyt selvää, ettei siinä samaa tavaraa ole.

Taisi olla Hugo Bossin Boss joka on mielestäni mahtava. Jos joku kulkee ohi jolla sitä on päällään kyllä vaistonomaisesti kääntyy katsomaan kuka sen tuoksun kantaja on

mä en oikein ymmärrä tätä kysymystä. En mä ainakaan käytä mitään hajusteita naisten mieltymysten takia. mutta kysynpä nyt silti tytöiltä, että mitenkäs YSL Opiumin laita? irtooks sil:D

mä en oikein ymmärrä tätä kysymystä. En mä ainakaan käytä mitään hajusteita naisten mieltymysten takia. mutta kysynpä nyt silti tytöiltä, että mitenkäs YSL Opiumin laita? irtooks sil:D
Heh, haistoin opiumin naisten mallia stockkalla, haisi ihan salmiakkikossulta/yskänlääkkeeltä. Aika erikoinen tuoksu kieltämättä naisella, miesten versiokin on muistaaseni aika tujua.

Oma tyttö tykkää ainakin L'eau par Kenzosta ja Hugo Bossin tuoksuista. Hän on aika herkkänenäinen eikä pidä voimakkaista tuoksuista mutta nuo ovat hänen mielestään sopivan tuoksuisia, eivät liian voimakkaita.

Noista kopiotuoksuista vaan häviää se tuoksu iholta nopeammin, ja saattaa käydä niin että se tuoksu muuttuu hajuksi... Onhan se nyt selvää, ettei siinä samaa tavaraa ole.

Varmaan aika tapauskohtaista, mutta kopiotuoksuissa voi olla myös ihan samanlaatuista tavaraa kun alkuperäisessäkin, olettaen että hinta nyt ei ole mitään 2e purkki, vrt. alkuperäisen vaikkapa 30e. Se merkki maksaa noissa kalliissa tuoksuissa niin paljon että laadultaan ei ole välttämättä mitään eroa vaikkapa 10e kopiossa ja 30e alkuperäisessä tuoksussa.

Ehdottomasti Lacosten se "metsätuoksu" :kuola: :evil: . En muista nimeä, mutta muistaakseni vuosi sitten tuli tjsp..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom