Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dödöpuolelta jotkut Axet...
Joo, tuommoinen adonis-torso-pötikkä kylppäriin ja viimeisetkin heteroimagon rippeet roskakoriin :DOnko legendaa vai tykkääkö tytöt J.P.Gaultierin Men tuoksusta (vai onko liian gay?)
Muutama eri tyttö on ostanut mulle Clinique Happy for men tuoksua
Ihan ok. Hieman ehkä liian "raikas", mutta tytöt tykkäsivät.
En ymmärrä tätä "Hyi tollanen ruokakauppatuoksu, et voi olla tosissasi"-rutinaa. Tuskin niihin Hugo Bosseihin ja vastaaviin käytetään niin kalliita valmistusaineita että niiden perusteella hinta voidaan moninkertaistaa. Toki jos merkistä ja mielikuvasta välttämättä haluaa maksaa niin eihän siinä mitään.
Jarmo82 sanoi:Itse törmäsin kerran Le Male kopioon, hinta oli muistaakseni 10-20 € luokkaa. Tuoksu oli nii lähellä samaa, et harva tunnistaa (jos kukaan) kumpi on kumpaa. Pullon koko oli myöski sama mitä le male on. Tässäkin tapauksessa nimi maksaa paljon enemmän kuin tuoksu itse.
Heh, haistoin opiumin naisten mallia stockkalla, haisi ihan salmiakkikossulta/yskänlääkkeeltä. Aika erikoinen tuoksu kieltämättä naisella, miesten versiokin on muistaaseni aika tujua.mä en oikein ymmärrä tätä kysymystä. En mä ainakaan käytä mitään hajusteita naisten mieltymysten takia. mutta kysynpä nyt silti tytöiltä, että mitenkäs YSL Opiumin laita? irtooks sil:D
Noista kopiotuoksuista vaan häviää se tuoksu iholta nopeammin, ja saattaa käydä niin että se tuoksu muuttuu hajuksi... Onhan se nyt selvää, ettei siinä samaa tavaraa ole.