Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielipide.
Le male on aivan liian yleinen (luultavasti johtuen houkuttelevasta pullosta), voimakas ja "tunkkainen" - raikkaan vastakohta mun makuun ja samoin myös monien muiden.
Fahrenheiti tuoksuvat polttoaineelle.
Guerlainit ovat ok, mutta mielestäni ehkä hieman liian tavanomaisia.
Diamonds for men on aivan liian naismainen. Ihan ok se kyllä on, mutta silti liian naismainen.
Suosittelisin nuoremmille tyypeille raikkaampia tuoksuja. Sääntönä jokaisessa ns "laatu" tuoksussa on se, että se sisältää mandariinia. Tämän olen oppinut huomaamaan.
Muutamia lemppareita.
LaCoste essential (ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin alla olevat). Myös pour homme.
Calvin Kleinin euphoria (kevyempi versio). Truth on myös hyvä. Ja sitten se uusi muovipullossa oleva, jonka nimeä en nyt muista.
Beckhamin tuoksut ei oo pahoja, mutta parempiakin löytyy jos jaksaa etsiä.
Burberry the beat
Bvlgari aqua ja aqua marine (todella hyviä! - etenkin marine, mutta sitä ei vaan kannata ostaa kun kesto on n.15 min, jonka jälkeen tuoksu häviää)
Hugo Bossin in motion ja sen eri versiot on aina hyviä vaikka kaikki käyttäisivät tätä tuoksua - en usko, että siihen siltikään kyllästyisi. Boss pure on myös ok.
Vihreä hypnose on kans aika hyvä.
Itse suosittelisin että kokeilee erilaisia ja ajan saatossa huomaakin että itselle on muodostunut oma ns. nimikkotuoksu. Jos tämä nimikkotuoksu on esim. Boss, niin jotain on mennyt vikaan.
Le Male on yleinen, mutta se on silti erinomainen ja ihan puhdas klassikko. Diamonsista samaa mieltä, mutta juuri tuo pieni naisellisuus tekee siitä poikkeavan. Fahrenheit 32 ei tosiaan tuoksu mainitsemallesi, joskin alkuperäinen voi niin tehdä. Guerlainit ovat kaikkea muuta kuin tavanomaisia.
Suosituksiesi suhteen olen kriittinen. Hugo Bossia tai Lacostea "raikkautta etsivälle" nuorelle tarkoittaa mopopoikaa/pissalauria.
Itse suosittelisin että kokeilee erilaisia ja ajan saatossa huomaakin että itselle on muodostunut oma ns. nimikkotuoksu. Jos tämä nimikkotuoksu on esim. Boss, niin jotain on mennyt vikaan.
Ihan hiton hyvä.Dior Homme tuli hankittua.Tässä on sitä ns. ajatonta tyylikkyyttä pullotettuna. Tuleva klassikko? Muutama akkakin jo kehunu, eli kentällä testattu laatuostos.
TroynPaluu : Muistin Guerlainin tuoksun virheellisesti väärin. Ajattelin mielesäni YvesSaintLaurenin LHommea. Guerlain hopeisessa pullossaan on eräs suosikkejani.
Virhe oli yhdentekevä, molemmat ovat kaukana tavanomaisesta.
Guerlain Homme ei ole aivan guerlainmainen, mutta omalla tavallaan ensiluokkainen. Hieno ensituoksu ja jos nuuhkijalla on edes yksi sierain niin kehua tulee.
Niin sun mielestä. Ei kai sun mielipide ole se ainoa ja oikea? Kaikki bossit on samaa scheissea ja Le Male kunniaan. Yeah right.
Käsitin että Riikasta haetaan enemmänkin hoikkia vaimoja kuin tuoksuja.
Pysyn noissa varmoissa suosituksissani, en ole kerennyt nyt tutkia uusia. Dior homme voisi olla syksyksi aika varma.