Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
"maamainen" ja "maanläheinen" ovat aivan oikeita adjektiiveja kuvaamaan Terrea. "Luonnollinen" sopisi myös.

Marc Jacobsin uudet Splashit kannattaa myös tsekata, 200ml 59e tjs ja jopa Jonna pitäisi pullosta.

Pidän suurimmasta osasta miesten hajuvesistä. Yleensä se menee niin, että on hyviä ja parempia. Mutta on myös tuoksuja, joista en pidä. Tämä "pahojen" hajusteiden outo haju kulminoituu fahrenheitissa.

PS. Eikö threadin nimi ole Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää (eikä pojat) ? ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidän suurimmasta osasta miesten hajuvesistä. Yleensä se menee niin, että on hyviä ja parempia. Mutta on myös tuoksuja, joista en pidä. Tämä "pahojen" hajusteiden outo haju kulminoituu fahrenheitissa.

PS. Eikö threadin nimi ole Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää (eikä pojat) ? ;)

Alkuperäinen Fahrenheit on yksi suosikkituoksuistani. Kuten myös Antaeus ja Egoiste - kaikki sellaisia powerhouse-tyylisiä 80-luvun tuotteita.

Syy siihen, miksi miesten mielipiteellä on väliä ja keskustelu on mennyt enemmänkin miesten väliseksi ajatustenvaihdoksi, on varmaankin se, että naiset ensinnäkin tuntuvat suhtautuvan tällaisiin elämässä merkittäviin syvällisiin kysymyksiin hieman leväperäisesti. Sen lisäksi naisilla on kertakaikkiaan vääriä mielipiteitä. Tämä on nähty monet kerrat kaikkien elämän pienten luksuskysymysten ympärillä. Jostain kumman syystä sellaiset asiat kuin puvuntakin sisätaskujen saumaus, vuoren kiinnitystekniikka (ompelu vai fuusio), vaihdettavat kainalokolmiot, mustekynän musteen väri, kärjen leveys ja leikkauskulma, paidan helman pituus ja kauluksen malli - ja ihan tässä keskusteltu hajusteiden laatu - eivät tunnu herättävän minkäänlaisia intohimoja naisissa. Pahimmassa tapauksessa niitä pidetään joko ajanhukkana tai muuten epäilyttävänä harrasteena.

Tottahan tuo on, mutta kuinka ollakaan naisen osallistuminen keskusteluun johti sen sivuraiteille joopas-eipäs-kenen-mielipide-on-oikea -linjalle, kuten kaikki muukin keskustelu naisten kanssa. Kyllähän me naisia rakastetaan, mutta ei teidän kanssa voi mistään oikeista asioista keskustella. :haart:

Mulla nyt kaapissa ja osin käytössäkin Guerlain Vetiver, Herrera 212, Bvlgari Aqua ja uusimpana YSL Live Jazz, mikä kolahti täysillä! Hemmetin hyvä kesätuoksu. Lisäksi löytyy myös DKNY Red Delicious for men 30ml, minkä myyn sopuhintaan, jos jotakuta kiinnostaa. varmasti oikein mainio tuoksu, mutta mulle ei osunut. Noin kymmenen suihkausta käytetty.

Muuten, jossain vaiheessa itse käytin Bulgarin Bluta - naisten versiota, joka mielestäni oli miesten versiota parempi.

Muita muistojen kätköstä nostettavia tuoksuja: Versace pour l´Homme ja Ted Lapidus Homme. Aika historiallisia...

Armani Code

mites teillä muilla tuo coden tuoksun voimakkuuden kanssa on? jotenkin tuntuu, että on kovin vaimea tuoksu, ei siis oikein tuoksu kunnolla. onko ne nyt myyneet cheapsmellsistä jotain jatkettua sekundaa?

Onneksi ihoni vihaa Le Malea, koska muuten saattaisin sitä joutua ostamaann :) Hyvä tuoksu muilla, mutta ei minulla. Tällä hetkellä kokoelmani arkikäyttösuosikit ovat

Kenzo - l'eau
DKNY - Be Delicious (tässä taas todistettiin että halpa ei ole välttis huonoa)
Creed - SMW (vahinko vain että vain ampullissa.. isoa en ole vielä ostanut)

Tuota Silver Mountain Wateria voisin kyllä suositella. Kallista ja ehkä alussa vähän marjaisen tuoksuista, mutta pitemmän päälle ehkä paras "arkituoksu" mitä on. :worship:

Iltaan ja vähän kylmempiin keleihin on kyllä YSL - M7 omiaan.

Ja vielä väsyneillä silmillä pitää kehaista kokousten ja tärkättyjä kauluksia pitävien suosikkia eli Diorin - Eau savage.. Ehkä hieman ukkomainen tällä iällä, mutta joissain tilanteissa tuo sellaista kivaa "virallista" meininkiä.

Kuulimpa tässä sellaisen vastauksen että "jos ei nainen tykkää miehen hien tuoksusta niin ei se oikeesti sua rakasta"... tämä siis kun erään vanhemman herran mielestä suihkein liikaa dödöä kainaloon. Ja esitetty siis täysin vakavalla naamalla :D

Löydän tuon Fahrenheitin raikkaana bensiininä.

Sama täällä.

Kertokaapas pro haistelijat mitä mieltä olette Calvin Kleinin crave:sta ?

calvin-klein-crave-1228.jpg

Onneksi ihoni vihaa Le Malea, koska muuten saattaisin sitä joutua ostamaann :) Hyvä tuoksu muilla, mutta ei minulla. Tällä hetkellä kokoelmani arkikäyttösuosikit ovat

Kenzo - l'eau
DKNY - Be Delicious (tässä taas todistettiin että halpa ei ole välttis huonoa)
Creed - SMW (vahinko vain että vain ampullissa.. isoa en ole vielä ostanut)

Tuota Silver Mountain Wateria voisin kyllä suositella. Kallista ja ehkä alussa vähän marjaisen tuoksuista, mutta pitemmän päälle ehkä paras "arkituoksu" mitä on. :worship:

Iltaan ja vähän kylmempiin keleihin on kyllä YSL - M7 omiaan.

Ja vielä väsyneillä silmillä pitää kehaista kokousten ja tärkättyjä kauluksia pitävien suosikkia eli Diorin - Eau savage.. Ehkä hieman ukkomainen tällä iällä, mutta joissain tilanteissa tuo sellaista kivaa "virallista" meininkiä.

Silver Mountain Water on oiva, mutta kuten muidenkin kyseisen valmistajan tuoksuissa, kesto ei ole kaksinen. Eau Savage ja Egoiste ovat kyllä tuollaisia ns. neukkarituoksuja.

Gentleman.fi otti muuten myyntiin mm. Armani Whiten. Varmaan ok mainita asia kun siitä on täällä puhuttu ja oma taloudellinen intressi asiassa nolla.

Meikä kävi tuoksuttaa tota Baldessarini Ambre by hugo boss, tykkäsin.. Joutu tilailee tuolta fragrancex.comista. Joku tais kehua sitä tässä ketjussa, kiitokset.

:rolleyes:Nyt tuli sitten hetken (hyvästä) mielijohteesta tilattua 120ml SMW eBaysta... Tuttu myyjä jolta ennenkin tullut alkuperäistä tavaraa.. Siinä olikin kesän tuoksuostokset :dance:

Tuli tuliaisena quik silveriä. Mitäs mieltä pakkiksen hameväki on ko. tuoksusta?

Policen Cosmopolitan sai peräti kolmelta eri naiselta kehuja. Paljon tuokin, kun mitään muuta tuoksua ei naiset ole koskaan erityisesti kehuneet :rolleyes:

product_435048.jpg

Mä tein nyt ekan kunnon tilaukseni :P Tilasin shopping4netistä nämä 3.

Escada Moon Sparkle

Davidoff Cool Water

Bulgari (vai Bulgvri?:D) Aqua

Oon todella tyytyväinen tähän, tilaus oli nopea, tuli suoraan postilaatikkoon tää boksi + lasku.

Davidoffin Cool Water on kuulemma vain kopioitu Creedin ...En muista nimeä, Creedin eau da toiletesta kuitenkin. Mutta mä taidan olla näitä ihmisiä joka heittää moraalin sivuun ku rahaa voi säästää. Olen tyytyväinen.

Aquaan myös!

Moon Sparkle menee lahjaksi isälle, en oo laittanu pitkään aikaan isäukolle mitään lahjaa ja tällä yritän korjata omatuntoa ;) Mä en oo tästä varma et soveltuuko tää edes miehille vai pojan nulikoille mutta tästä mä kuulin hyvää :D Joten toivottavasti pitää, jos ei pidä niin.. Noh, minkäs mahtaa.

Ja iso kiitos tälle threadille ja siihen osallistuneille. Troynpaluulle varsinkin, toivottavasti et nyt sätki tuskissas jos ostin jotain kliseistä tai huonoa :P

Tuli sitten Jyväskylästä ostettua Le Malea. Tykkäsi porukka tai ei.:D

Olen tässä miettinyt mitkä tuoksut olisivat vähän samantyyppisiä?

Sellaisia, missä ei ole mitään kovin pistävää tuoksua. Olen huomannut, että meinaa aiheuttaa päänsärkyä, jos on joku pistävä/todella vahva tuoksu.

Itse asiassa Le Malehan saattaa naisen kuin naisen vahvaan kiimaan. Sen avulla on moni löllöperse päässyt kostuttaan kompassiaan. Siis sitä kun on niskassa niin ei tarvitse olla edes panomiehiä, että saa semi siideripömppiksen väpättään.

Eli siis eikö tämän thredin pitäisi palata juurilleen ja keskusteltais just niistä tuoksuista, mitkä on saanut aikaan reaktioita hameväessä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom