Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm.. käytän calvin klein tuoksuja ja silloiselta tyttöystävältä tuli kehuja tuoksusta jonkun verran... kerran en sit laittanut mitään tuoksua vaan olin suihkussa käyttänyt jotain axen shittiä niin tyttöystävä kehu niin perkeleesti.. sit kerroin mikä "tuoksu" oli kyseessä niin oltiinpa sitten nolona :D Exä itse käyttää sadan euron arvoluokassa olevia tuoksuja ja sit muutaman euron tuote onkin hyvä.. eli kannattaa varmaan käyttää axea ja kertoa että sen on jotain japanilaista merkkituotetta mitä ei saa suomesta :D tai sit axe lisää hintoihin yhden nollan lisää :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asiassa Le Malehan saattaa naisen kuin naisen vahvaan kiimaan. Sen avulla on moni löllöperse päässyt kostuttaan kompassiaan. Siis sitä kun on niskassa niin ei tarvitse olla edes panomiehiä, että saa semi siideripömppiksen väpättään.

Eli siis eikö tämän thredin pitäisi palata juurilleen ja keskusteltais just niistä tuoksuista, mitkä on saanut aikaan reaktioita hameväessä?

Kaks kertaa Le Malean olen käyttänyt ja kummallakin kerralla tuli vaan pää kipeeks siitä. Enkä itseasiassa tunne kovin montaa naistakaan, jotka siitä pitää.

Paco Rabannen 1Millionia ovat naiskaverini kehuneet. Harmi vain, ettei taida vieläkään Suomesta saada, mutta ainakin Tallinkilla löytyy valikoimista. Vuoden olen nyt pääasiallisesti sitä suhhuuttanut, kun haisee minunkin mielestäni varsin hyvältä.

Le Male on nerokas. Jos on eri mieltä niin oot off this fucking case.

Pistin tänään Guerlainin Hommea. On hyvä tuoksu, mutta tässä on jotain ärsyttävän teennäistä vrt. kyseisen talon muut tuotokset.

Suosikki tuoksuni on jo pitkään ollut Lacoste essential. Tämän kauniin vihreän litkun raikas, sitrusmainen tuoksu on myös kerännyt huomattavan määrän kehuja kauniimman sukupuolen edustajilta. Tuoksu ei ole myöskään mielestäni kovin yleinen.

Burberryn the beat on erään kaverini mukaan saanut myös kehuja naisilta, mutta omaan nenääni se tuo mieleen lähinnä männyn. Tyylikäs, mutta ei kovinkaan raikas tuoksu. Erottuu joukosta.

Gantin silver on seuraavana ostoslistalla, raikas ja tyylikäs tuoksu.

Häpeäkseni tunnustan että olen myös Hugo Bossin Hugoa käyttänyt. Tuoksuna ihan ok, ei erityisen hyvä tai huono, mutta aivan liian yleisiä nuo Bossin tuoksut.

Pakko vielä todeta tähän, että Le Malesta en ole koskaan itse juurikaan pitänyt. On toki mahdollista että naiset tästä tunkkaisesta tuoksusta pitävät. Toimii joidenkin iholla, joidenkin iholla ei. Myös aivan liian yleinen.

Itselläni löytyy tällä hetkellä Lancomen Hypnose, Gantin Adventure ja DKNY:n Red Delicious. Olen jonkun aikaa etsiskellyt paria uutta tuoksua, ja kävin eilen ketjun innoittamana suihkauttamassa Le Malea, täytyy kyllä myöntää että toimii. Todennäköisesti seuraavat ostot ovat juurikin Le Male, ja toinen johon olen mieltynyt, Diorin Fahrenheit 32.

Tuli tänään haisteltua tuoksuja kauan aikaa. Mukaan tarttui CK Crave, ajattelin, että ois sellanen yleistuoksu. Armanin Diamonds tai Code on seuraavana listalla.

Itselläni löytyy tällä hetkellä Lancomen Hypnose, Gantin Adventure ja DKNY:n Red Delicious. Olen jonkun aikaa etsiskellyt paria uutta tuoksua, ja kävin eilen ketjun innoittamana suihkauttamassa Le Malea, täytyy kyllä myöntää että toimii. Todennäköisesti seuraavat ostot ovat juurikin Le Male, ja toinen johon olen mieltynyt, Diorin Fahrenheit 32.
Hypnose ja nämä suunnittelemasi ovat hyviä valintoja. Onnea hienosta nenästä.

Itse testasin eilen taas Pradan Infusion d'Hommea. Ihan kiva "fiilis", mutta tuoksuu tosiaan halvalta hotellisaippualta.

Noniin, nyt on hyvä hetki leimata itsensä "juntiksi"...

...kävinpä parfymeriassa tuoksuttelemassa ja oli Fahrenhei 32 ja Le Male hyllyssä. Kokeilin momlempia:

Fahrenhait 32: Alkuperäinen tuoksu taitaa olla juurikin se "klassikkotuoksu" joka saa kaikki vähänkään nuoremmat naiset oksentelemaan ja valittamaan hedaria. 32 on kyllä parempi, mutta silti tuo liikaa mieleen pöhöttyneen, hikisen pukuäijän. Ketkä naiset tästä oikeasti tykkää +40v??

Le Male: Menee melkein samaan sarjaan. En ostaisi, en käyttäisi.

Molemmat menee samaan sarjaan naisten Chanel no.5:sen kanssa. Ihan hirveetä hedarikamaa, josta kyllä tykkää vanhat miehet ja naiset.

Ostin sitten deo stickit Armani Maniaa ja CK:n Euphoriaa...

Btw. vaikka Bossia parjataan, niin Hugo Boss tuoksu on saanut kyllä paljon kehuja tuttavien naisten joukossa. Ehkä se ei toimi suomenruotsalaisten seurapiireissä, mutta kyllä tuo hienosti vaniljainen tuoksu tuntuu olevan ainakin joidenkin pirkkojen mieleen.

Iteltä löytyy Calvin Kleinin eternity, obsession night, one, in2u ja joku mitä en muista. Sit löytyy Burberryn London for Men ja joku Kenzon. Varsinki baariin laittaa mielellään jotakin vahvan hajuista ku puskee kuitenkin elämää suurempi soija. Eikä ainakaan valituksia ole vielä tytöiltä tullut... Joskus tuli tuota Tommy Hilfigerin True Star nimistä hajustetta ostettua kun ihq enriquekin sitä käytti. Niin tyyristä shittii, että jäi yhteen purnukkaan, vaikka olikin aivan loistavan tuoksuista.

Pistin tänään Guerlainin Hommea. On hyvä tuoksu, mutta tässä on jotain ärsyttävän teennäistä vrt. kyseisen talon muut tuotokset.

Suihkaisin tänään ranteeseen tuota Guerlainin Hommea. Tosiaan, jotain teennäistä tässä kyllä on.
Tosi hyvä tuoksu kyllä, mutta itselleni en ostaisi.

Tarttis jotain vähän miehekkäämpää/maskuliinisempaa, Fahrenheitista en digannu.

Uskaltaiskohan ihan sokkona tilata tota Armanin Whitea, kuka jaksais kuvailla vähän sen tuoksua?

Semiraikasta, maskuliinista ja valtatuoksuista erottuvaa hakisin. Haluisin jotain melko naturellia tuoksua.

Suihkaisin tänään ranteeseen tuota Guerlainin Hommea. Tosiaan, jotain teennäistä tässä kyllä on.
Tosi hyvä tuoksu kyllä, mutta itselleni en ostaisi.

Tarttis jotain vähän miehekkäämpää/maskuliinisempaa, Fahrenheitista en digannu.

Uskaltaiskohan ihan sokkona tilata tota Armanin Whitea, kuka jaksais kuvailla vähän sen tuoksua?

Semiraikasta, maskuliinista ja valtatuoksuista erottuvaa hakisin. Haluisin jotain melko naturellia tuoksua.

Kannattaa jättää hyllyyn. Mieto ja mitäänsanomaton, saa olla kokoajan suihkimassa. Noihin sun kuvauksiin sopiva vois olla Dior homme sport tai vaan Dior homme. Myös YSL L'Homme on ainakin itelläni kerännyt kehuja.

Osaisko joku suositella tuoksua, joka ois sitrusmainen, raikas, ja suht kestävä? Normaalihintaista mieluusti :)

Osaisko joku suositella tuoksua, joka ois sitrusmainen, raikas, ja suht kestävä? Normaalihintaista mieluusti :)

Ck summer tai burberryn kesätuoksu.

Ihmiset : Olen löytänyt kaikkien aikojen ylivoimaisesti parhaimman tuoksun!! Sergio Tacchini : Sport Ego - Aivan ylivoimaisesti parhain! Kokeilkaa.

Kannattaa jättää hyllyyn. Mieto ja mitäänsanomaton, saa olla kokoajan suihkimassa. Noihin sun kuvauksiin sopiva vois olla Dior homme sport tai vaan Dior homme. Myös YSL L'Homme on ainakin itelläni kerännyt kehuja.
Niinno riippuu mihin sen haluu, iltamenoihi vai kouluun/töihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom