Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Itselläkin ollut tuo Terre'D Hermes ahkerassa käytössä jo maaliskuusta lähtien. Tuntuu että tuo ei lopu ikinä. Myös Acqua Di Parman Coloniaa on tullut suihkuteltua harva se päivä.

Näistä kahdesta Acqua Di Parmalla on parempi alkutuoksu. Ehkä joka paras citruksen tuoksu mitä tiedän. Harmi vain että haju muuttuu kohtuu nopeasti ja vahva citruksen haju hälvenee. Tässä tuoksussa on tiettyä eleganttiutta ja hienostuneisuutta.

Terressä on päinvastoin mielestäni huonompi alkutuoksu ja paranee päivän loppua kohden. Alkutuoksu on omaan nenään aivan liian pippurinen, tosin siihenkin on jo pikkuhiljaa tottunut.

Versacen Dreamer tuli ostettua sokkona muutama kuukausi sitten kun sain sen naurettavan halvalla. Ehkä oudoin haju mitä tiedän. Tyttöystävä tykkäsi, mutta itseä alkaa yököttää. Menee luultavasti isänpäivälahjaksi isälle.

Myös jo pari vuotta himoitsemani Millesime Imperial on tullut ostettua. Erittäin hyvä haju. Harmi vain että se ei kestä. Aika vähälle käytölle jäänyt Creed tämän takia, mikä toisaalta ärsyttää hajun hinnan huomioon ottaen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eka tilaus on tullut tehtyä ja tavara saapui viikossa, asiallista. palauttivat toisiaan vat:n, vähentyi automaattisesti visa laskulta. hyvää palvelua. eihän suomesta kannata ostaa tuoksuja ollenkaan, kun tuollanen nettilafka on olemassa.

Armani Diamons for Men on muuten sarjassamme "tahtoisin inhota", mutta hitto vie se on ihan hyvä tuotos.

Oon ollut huomaavinani, että meillä on ollut aiemminkin vähän samanlaisia mieltymyksiä ja täytyy taas kerran todeta samaa :D Diamonds on käytössä ja se on loistava. En perusta vain Armanista brändinä kovin paljoa(tosin boksereista tykkään), mutta kyllä sielä on aiemminkin ihan miellyttäviä tuoksuja putkahdellut.

eka tilaus on tullut tehtyä ja tavara saapui viikossa, asiallista. palauttivat toisiaan vat:n, vähentyi automaattisesti visa laskulta. hyvää palvelua. eihän suomesta kannata ostaa tuoksuja ollenkaan, kun tuollanen nettilafka on olemassa.

ainiin, cheapsmells oli paikka mistä tilasin.

Paljon on tullut maksamaan teille kun cheapsmellssin tilaus on jäänyt tulliin. Miten ne saa sieltä pois ?

maksusta en osaa sanoa mutta eikös sieltä tule ilmoitus, että heillä on tavara. menet rahan kanssa sinne ja maksat pois jos haluat tuotteet.

Mitäs mieltä olette Burberryn the beatista ?

burberry-the-beat-for-men.jpg

Kävin tuossa viime viikolla ensimmäistä kertaa tuoksuja haistelemassa Sokoksella ja omaksi ihmeekseni, innostuin hommasta yllättävän paljon. Tuli ostettua samalla kertaa pienet pakkaukset Armani Diamons for Men ja Armani attitude extreme tuoksuja.

Ymmärsin että Attitude extreme sopisi ennemmin syksymmällä käytettäväksi(?), mutta mitäs mieltä porukka on tuosta Diamonds for menin käytöstä?

Lisäksi kun ajattelin tässä erilaisia tuoksuja kokeilla, niin mikä tuoksu voisi olla nuorelle miehelle sopiva kesä tuoksu? Tai mistä ylipäätään tällainen "harrastuksen" aloittelija voisi vinkkejä hakea tuoksujen käytöstä (muualta kuin tästä ketjusta)?:)

Kävin tuossa viime viikolla ensimmäistä kertaa tuoksuja haistelemassa Sokoksella ja omaksi ihmeekseni, innostuin hommasta yllättävän paljon. Tuli ostettua samalla kertaa pienet pakkaukset Armani Diamons for Men ja Armani attitude extreme tuoksuja.

Perkule, pitääkös tässä nyt itsekkin käydä nuuhkimassa noita tuoksuja, kun niitä niin kauheasti tunnutaan kehuvan...

Ymmärsin että Attitude extreme sopisi ennemmin syksymmällä käytettäväksi(?), mutta mitäs mieltä porukka on tuosta Diamonds for menin käytöstä?

Lisäksi kun ajattelin tässä erilaisia tuoksuja kokeilla, niin mikä tuoksu voisi olla nuorelle miehelle sopiva kesä tuoksu? Tai mistä ylipäätään tällainen "harrastuksen" aloittelija voisi vinkkejä hakea tuoksujen käytöstä (muualta kuin tästä ketjusta)?:)
Ensimmäistä päiväksi ja jälkimmäistä illaksi, kenties. Yleisesti saatavilla olevista nuuhkisin esim. Gaultierin Le Male, Chanel Egoiste (klassikko), Dior Fahrenheit 32, Guerlainin tuoksut ja vaikka Acqua di Parman Intensan.

Poika (viittä vaille 12v) on näköjään perinyt isältään kiinnostuksen tuoksuihin. Käytiin kaksi viikkoa sitten Tukholman risteilyllä ja miesten tuoksuosastolla meni jokunen hetki, kun poika ilmoitti haluavansa etsiä itselleen tuoksun. Mukaan päätyi sitten Issey Miyaken L'Eau d'Issey pour Homme Concrete Edition.

Meikäläiselle tuo on hieman liian "nuorekas" tuoksu, mutta toimii nuorella miehen alulla. Vannotin poikaa vielä olemaan käyttämättä teiniannostusta, eli ei kaadeta puolta pulloa kerrallaan niskaan.

Itse käytän GITiä ja Terreä varmaan vielä kauan. Pinta ei pulloissa tunnu vajoavan ollenkaan ja oli taas sen verran arvokkaat hankinnat, että ei kovin helposti tule varmaan heitettyä vajaita pulloja menemään. Miksi ihmeessä ei voida myydä tuoksuja 20ml pulloissa, että voisi vaihtaa tuoksuja useammin/hankkia kerralla usempia.

Ensimmäistä päiväksi ja jälkimmäistä illaksi, kenties. Yleisesti saatavilla olevista nuuhkisin esim. Gaultierin Le Male, Chanel Egoiste (klassikko), Dior Fahrenheit 32, Guerlainin tuoksut ja vaikka Acqua di Parman Intensan.

Kiitoksia vinkeistä. Pitää käydä noita katsastamassa seuraavalla kerralla. :)

Jos käyttää saman päivän aikana eri tuoksuja eri tilaisuuksissa, niin voiko olettaa, että kun käy ihan normaalisti suihkussa ja vaihtaa vaatetusta siinä välissä, niin tuoksut eivät pääse sekoittumaan mitenkään? Ymmärsin että tuoksujen sekoittuminen saa aikaan vähän liian mielenkiintoisen yhdistelmän.:D

Minusta voi laittaa vaikka vanhan päälle, eivät lähtökohtaisesti kestä iholla puolta päivää. Suihkun ja vaatteiden vaihdon jälkeen ei varmasti jää mitään.

Suosittelisin jengiä käymään esim. annankadun (n. Zazaa vastapäätä) tuoksu/kosketiikkaliikkeessä testaamassa Carthusian UOMOa näin kesäksi. Upea.

Mun mielipide.

Le male on aivan liian yleinen (luultavasti johtuen houkuttelevasta pullosta), voimakas ja "tunkkainen" - raikkaan vastakohta mun makuun ja samoin myös monien muiden.

Fahrenheiti tuoksuvat polttoaineelle.:)

Guerlainit ovat ok, mutta mielestäni ehkä hieman liian tavanomaisia.

Diamonds for men on aivan liian naismainen. Ihan ok se kyllä on, mutta silti liian naismainen.

Suosittelisin nuoremmille tyypeille raikkaampia tuoksuja. Sääntönä jokaisessa ns "laatu" tuoksussa on se, että se sisältää mandariinia. Tämän olen oppinut huomaamaan.

Muutamia lemppareita.

LaCoste essential (ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin alla olevat). Myös pour homme.

Calvin Kleinin euphoria (kevyempi versio). Truth on myös hyvä. Ja sitten se uusi muovipullossa oleva, jonka nimeä en nyt muista.

Beckhamin tuoksut ei oo pahoja, mutta parempiakin löytyy jos jaksaa etsiä.

Burberry the beat

Bvlgari aqua ja aqua marine (todella hyviä! - etenkin marine, mutta sitä ei vaan kannata ostaa kun kesto on n.15 min, jonka jälkeen tuoksu häviää)

Hugo Bossin in motion ja sen eri versiot on aina hyviä vaikka kaikki käyttäisivät tätä tuoksua - en usko, että siihen siltikään kyllästyisi. Boss pure on myös ok.

Vihreä hypnose on kans aika hyvä.

Itse olen käyttänyt aina tuoksua vastaavaa deo stickkiä, mutta tuntuu ettei nuo "pidä" kauhean hyvin ja tätä ketjua lukiessani olen saannut käsityksen, että on parempi käyttää EDT. tä ja sitten jotain tuoksutonta antiperspiranttia kaianloissa.

Suosituksia kainaloon laitettavaksi tavaraksi? Tuoksuton ja tehokas, mieluiten ei roll-on eikä ponnekaasu, mutta jos jompikumpi on valittava niin ponnekaasumallia.

Tuoksuina:
Armani - Armani Mania
Boss - Elements Aqua
Boss - Hugo Boss (juuri hankittu)
CK - Eternity
CK - Euphoria

Hugo Boss ja Armani Mania ovat vähän "tummempia" ja ei-niin raikkaita tuoksuja, joista ennen pidin pääasiallisesti. Elements Aqua on ikiaikainen ja voisin jotain raikasta ja lievästi sporttista tuoksua sen tilalle hankkia, ei vaan löytynyt oikein mitään...

Carolina Herrera 212 for Men ja Giorgio Armani Acqua di Gio Men ovat mun tän kesän tuoksut. Viime kesänä oli käytössä Calvin Klein Male For Him Eternity For Men Summer 2007. Hyvin saman tyyppisiä kaikki käyttämäni tuoksut.

Mun mielipide.

Le male on aivan liian yleinen (luultavasti johtuen houkuttelevasta pullosta), voimakas ja "tunkkainen" - raikkaan vastakohta mun makuun ja samoin myös monien muiden.

Fahrenheiti tuoksuvat polttoaineelle.:)

Guerlainit ovat ok, mutta mielestäni ehkä hieman liian tavanomaisia.

Diamonds for men on aivan liian naismainen. Ihan ok se kyllä on, mutta silti liian naismainen.

Suosittelisin nuoremmille tyypeille raikkaampia tuoksuja. Sääntönä jokaisessa ns "laatu" tuoksussa on se, että se sisältää mandariinia. Tämän olen oppinut huomaamaan.

Muutamia lemppareita.

LaCoste essential (ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin alla olevat). Myös pour homme.

Calvin Kleinin euphoria (kevyempi versio). Truth on myös hyvä. Ja sitten se uusi muovipullossa oleva, jonka nimeä en nyt muista.

Beckhamin tuoksut ei oo pahoja, mutta parempiakin löytyy jos jaksaa etsiä.

Burberry the beat

Bvlgari aqua ja aqua marine (todella hyviä! - etenkin marine, mutta sitä ei vaan kannata ostaa kun kesto on n.15 min, jonka jälkeen tuoksu häviää)

Hugo Bossin in motion ja sen eri versiot on aina hyviä vaikka kaikki käyttäisivät tätä tuoksua - en usko, että siihen siltikään kyllästyisi. Boss pure on myös ok.

Vihreä hypnose on kans aika hyvä.

Le Male on yleinen, mutta se on silti erinomainen ja ihan puhdas klassikko. Diamonsista samaa mieltä, mutta juuri tuo pieni naisellisuus tekee siitä poikkeavan. Fahrenheit 32 ei tosiaan tuoksu mainitsemallesi, joskin alkuperäinen voi niin tehdä. Guerlainit ovat kaikkea muuta kuin tavanomaisia.

Suosituksiesi suhteen olen kriittinen. Hugo Bossia tai Lacostea "raikkautta etsivälle" nuorelle tarkoittaa mopopoikaa/pissalauria.

Itse suosittelisin että kokeilee erilaisia ja ajan saatossa huomaakin että itselle on muodostunut oma ns. nimikkotuoksu. Jos tämä nimikkotuoksu on esim. Boss, niin jotain on mennyt vikaan.

Itse olen käyttänyt aina tuoksua vastaavaa deo stickkiä, mutta tuntuu ettei nuo "pidä" kauhean hyvin ja tätä ketjua lukiessani olen saannut käsityksen, että on parempi käyttää EDT. tä ja sitten jotain tuoksutonta antiperspiranttia kaianloissa.

Suosituksia kainaloon laitettavaksi tavaraksi? Tuoksuton ja tehokas, mieluiten ei roll-on eikä ponnekaasu, mutta jos jompikumpi on valittava niin ponnekaasumallia.
Olen huomannut itsekin saman etteivät ole niin pitäviä. Karsein esimerkki mun kainalossa oli higher energy sticki josta puski läpi suurinpiirtein samantien kun sitä kainaloon tunki. Ei mulle sopinu se, vaikken mä ny mikään hikisika kuiten oo :D

Lacosten essential stick ei kans ole paras mahdollinen. Bossin pure taas on erinomainen kestoltaan. Joskus testasin huvikseen espritin horizonia ja se on sen jälkeen ollu mulla ehdoton valinta kun haen kestävyyttä.

Kuiten kaappiin tarttis jonku hajuttomanki, kunhan vain olisi kestävä.

Tuoksuina ittellä on:
Terre
Lacoste Essential
Boss Pure
Diesel ++Masculine

Seuraavaksi kiinnostaa ehkä Fahrenheit 32. Armanin Diamonds for men oli kyllä hyvä tuoksu kun kävin nuuhkimassa, mutta minähän en Armania osta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom