Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolta tilatessa kannattaa meilata aspaan että hyvittävät luottokortille VAT:n (mikä siis sisältyy kaikkien tuoksujen hintaanc valmiiksi). Cheapsmells on ylivoimasesti halvin kauppa. Tuotteet lähtee tilauspäivänä ja saapuu viikossa. Tuolta ei vaan mitään harvinaisempia ja hienompia tuoksuja saa.

miten tuo palautus käytännössä tapahtuu visalla jos maksaa? olen aikeissa tilata mutta koskaan aikaisempien tilauksien yhteydessä en ole törmännyt asiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mieltä TroynPaluu ja muut tuoksuruhtinaat on Frederic Mallen tuoksuista?
Olen tutustunut vain ulkomailla. Mieleeni jäi melko korkea hintalappu. Alan piireissä kuitenkin erittäin arvostettuja.

Kokeilin eilen tuota Armanin Attitude Extremeä. Kesätuoksuksi siitä ei ole, mutta melkoista purkitettua miehekkyyttä se kyllä oli. Hinta oli yli 70 euroa 50ml, ellen väärin katsonut.

Mitä mieltä TroynPaluu ja muut tuoksuruhtinaat on Frederic Mallen tuoksuista?

Mulla on Mallen French Loveria päällä tänään. Kaapissa on myös Vetiver Extraordinaire. Olen täysin ihastunut kumpaankin.

Vaimolla on ollut Lys Mediterranee, Angelique Sous La Pluie ja kokeilun vuoksi Bigarade Concentree, Une Rose ja Carnal Flower. Näistä viimeisin on paras koskaan kohtaamani tuoksu. Aivan käsittämätön. Jos sen ja sen kantajan voisi syödä, niin söisin.

Olen kokeillut Noir d´Epiceä, mutta en pidä siitä päälläni. Enemmän pidin Bigaradesta. Geraniumia en ole ehtinyt testata.

demos: Parfyymiasioissa luotettavin ystäväni vannoo Vetiver Extraordinairen nimeen. Oletko tietoinen saako sitä esim. Pariisin hienommista tavarataloista vai ainoastaan Mallen omista paikoista?

Sen verran Armani White-asiaan, että sitä saa kohta Gentleman.fi:stä. Oletan ettei tämä ole kielletty "mainos" kuin ei ole omaa taloudellista etua asiassa ja täällä on surkuteltu ettei sitä enää saa Suomesta. Jotain muitakin jännittävyyksiä tulossa. Viesti poistettakoon jos se on jonkun mielestä "asiaton".

Tänään Narciso Rodriguez, erittäin miehekäs.

Mitä tykkäätte Bvlgarin Aquasta ?

bvlgari_aqua_men.jpg

mainitaanko täällä polo sport settiä? musta se tuoksuu aika miehekkäälle, hintavaa on ... mitäs mieltä naikkoset on?

demos: Parfyymiasioissa luotettavin ystäväni vannoo Vetiver Extraordinairen nimeen. Oletko tietoinen saako sitä esim. Pariisin hienommista tavarataloista vai ainoastaan Mallen omista paikoista?

Sen verran Armani White-asiaan, että sitä saa kohta Gentleman.fi:stä. Oletan ettei tämä ole kielletty "mainos" kuin ei ole omaa taloudellista etua asiassa ja täällä on surkuteltu ettei sitä enää saa Suomesta. Jotain muitakin jännittävyyksiä tulossa. Viesti poistettakoon jos se on jonkun mielestä "asiaton".

Tänään Narciso Rodriguez, erittäin miehekäs.

Mallea saa shop-in-shopeissa valikoiduissa parfyymiliikkeissä. Olettaisin, että saa myös parhaissa tavarataloissa. Printempsin enkä Galeries Lafayetten sivuilta en tosin löytänyt. Lontoossa en löytänyt myöskään Harrodsilta. Chicagossa Barneysilla oli, joten sen perusteella oletan, ettei ole mahdotonta löytää Euroopassakaan jostain vaate- tai luxustavaratalosta.

Suomenkeikkaa varten tänään matkalaukussa Vetiver Extraordinare... :rock:

miten tuo palautus käytännössä tapahtuu visalla jos maksaa? olen aikeissa tilata mutta koskaan aikaisempien tilauksien yhteydessä en ole törmännyt asiaan.

Lähetät aspaan meiliä ja ne hyvittävät summan kortillesi. Siellä sivuilla on faq;ssa muistaakseni mainittu tämä.

Tällä hetkellä löytyy kaapista Hugo Boss-Boss ja Dior-Fahrenheit 32. Ensi viikolla saapuu myös paljon kehuttu ja itseni kovasti odottama Terre d'Hermes.:dance:

Seuraavaksi siten varmaan syksyä vasten Armani-Attitude Extreme, kun Dior ja Hermes on ehkä enemmän kesätuoksuja.

Bossista taas haluan vain päästä eroon alan olemaan jo aika tympääntynyt tuohon tuoksuun eikä se edes pysy iholla kau'aa.

Mitäs mieltä väki on, että missä noita tuoksuja kannattaisi säilyttää? itselläni ne ovat suihkun peilikaapissa jossa kyllä altistuvat kosteudelle ja lämmölle. Onko huonokin paikka? Olen kuullut joidenkin pitävän jopa jääkaapissa, mutta se kuulostaa jotenkin dorkalta.:david:

Tällä hetkellä löytyy kaapista Hugo Boss-Boss ja Dior-Fahrenheit 32. Ensi viikolla saapuu myös paljon kehuttu ja itseni kovasti odottama Terre d'Hermes.:dance:

Seuraavaksi siten varmaan syksyä vasten Armani-Attitude Extreme, kun Dior ja Hermes on ehkä enemmän kesätuoksuja.

Bossista taas haluan vain päästä eroon alan olemaan jo aika tympääntynyt tuohon tuoksuun eikä se edes pysy iholla kau'aa.

Mitäs mieltä väki on, että missä noita tuoksuja kannattaisi säilyttää? itselläni ne ovat suihkun peilikaapissa jossa kyllä altistuvat kosteudelle ja lämmölle. Onko huonokin paikka? Olen kuullut joidenkin pitävän jopa jääkaapissa, mutta se kuulostaa jotenkin dorkalta.:david:
Olet hieno mies.

Suihku tuntuu aika kostealta paikalta tuoksuille. Itse pidän ihan tavallisessa kaapissa, voi sitten kivasti valita samalla päivän krakavärin ja matchaavan tuoksun.

Lähetät aspaan meiliä ja ne hyvittävät summan kortillesi. Siellä sivuilla on faq;ssa muistaakseni mainittu tämä.

miten tuollanen on mahdollista visalla maksettaessa, call me stupid.

miten tuollanen on mahdollista visalla maksettaessa, call me stupid.

En tiedä miten tämä onnistuu teknisesti, mutta aina ovat palauttaneet euroja tilille kun olen sitä pyytänyt. Tuolta olen tilannut nyt ehkä 5 kertaa ja ei ole kuin tosi hyviä kokemuksia. :5:

Olet hieno mies.

Suihku tuntuu aika kostealta paikalta tuoksuille. Itse pidän ihan tavallisessa kaapissa, voi sitten kivasti valita samalla päivän krakavärin ja matchaavan tuoksun.

Kiitos vinkistä täytyykin viedä omatkin tuoksut suoraan vaatekaappiin vaan.:)

Seuraavaksi voisinkin jatkaa keskustelua siihen miten käyttää oikeaoppisesti tuoksuja. Itse suihkautan suoraan purkista molemmille puolille kaulaa suihkauksen ja sitten toiseen ranteeseen jonka jälkeen hieron ranteita yhteen, että tuoksua on molemmissa käsissä.

Mites muut tuoksunsa levittelee? :D

Pari-kolme suihkaisua kädelle, hieron yhteen ja taputtelen poskia vähän ympäriinsä ja sit loput hieron ranteisiin. Jostain jäänyt tommonen tapa. :D
Joku voisi vaikka valaista oikeaoppinen "asentaminen" ja suihkaisujen määrä edes sinnepäin.

Tulipa muuten ostettua Armanin Attitude Extreme, ja mukaan sain samplen Armani Diamondsia. Molemmat tuoksuvat kyllä omaan kuonoon aivan hemmetin hyvälle.

Rintaan ja niskaan yks suihkaus, ranteeseen ja kämmenselkään yks (yhdelle kädelle) ja painan yhteen että leviää toisellekkin. Sitten sormelle pikkunen suihkaus ja korvan taakse hierasu.

Kyllähän se aluks lemahtaa "liikaa" omaankin nokkaan mutta se tasottuu siitä aikalailla tunnin kuluttua. Tosin taitaa tuokin riippua aikalailla tuoksusta...

Ei kannata suihkutella kehon rasvasille alueille, koska haju voi muuttuua sen mukaan miten rasvanen iho on. Eli ei kaulaan vaan rintaan tissien väliin, koska siinä on vilkas verenkierto ja iho ei ole niin rasvaista mitä kaulassa. Ei myöskään korvan taakse. Kasvojakin kannattaa varoa, koska alkoholi kuivattaa ihoa. Itse suihkuttelen yleensä ranteisiin ja rintaan.

Kiitos vinkistä täytyykin viedä omatkin tuoksut suoraan vaatekaappiin vaan.:)

Seuraavaksi voisinkin jatkaa keskustelua siihen miten käyttää oikeaoppisesti tuoksuja. Itse suihkautan suoraan purkista molemmille puolille kaulaa suihkauksen ja sitten toiseen ranteeseen jonka jälkeen hieron ranteita yhteen, että tuoksua on molemmissa käsissä.

Itse laitan yleensä kaksi puffia vasempaan ranteeseen ja yhden vasempaan tissiin.

Moni pistää kaksi ranteeseen, hieroo ranteita ja sitten toisella ranteella hipaisee korvantausta. Itse en tahdo näin "rikkoa" tuoksua, joten käytän ensimmäistä tapaa.

Armani Diamons for Men on muuten sarjassamme "tahtoisin inhota", mutta hitto vie se on ihan hyvä tuotos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom