Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo kauppa taitaa muuten olla Kanaalisaarilla, joka ei kuulu EU:in, joten jos tilaa yli 45 euron edestä tavaraa, niin joutuu maksamaan verot. Postikuluthan tuolta näyttävät olevan kohtuullisen vähän, joten tilaus kannattaa kuitenkin. Voihan sitä tilailla vaikka parissa eri erässä.

Joo olet oikeassa (ei kovin näkyvästi ilmoitettu tuolla sivuilla), mutta postikulut ovat 100% muuttuvia kustannuksia, joten tuotteet voi tilata vaikka 1kpl kerrallaan (2e laaki). En tosin tiedä miten tullissa tulkitsevat jos sinne napsahtaa esim. 5 pakettia samasta osoitteesta samaan aikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo olet oikeassa (ei kovin näkyvästi ilmoitettu tuolla sivuilla), mutta postikulut ovat 100% muuttuvia kustannuksia, joten tuotteet voi tilata vaikka 1kpl kerrallaan (2e laaki). En tosin tiedä miten tullissa tulkitsevat jos sinne napsahtaa esim. 5 pakettia samasta osoitteesta samaan aikaan.

Kuinka tämä pitää tulkita?

"What about VAT?
All of our prices are inclusive of UK VAT where applicable. If you are eligible for a VAT refund please contact us, quoting your order number, on +44 (0) 1481 811188 or email info@cheapsmells.com."

Tuotteiden hinnat sisältävät Iso-Briannian arvolisäveron, joten eikö tuo tulisi vähentää hinnasta Suomeen tilatessa? Käytännössä jos tilaa alle 45E laakeissa, niin veroa ei tarvitse sitten maksaa ollenkaan ja sen voi vähentää putiikin hinnoista?

Kävin tänään vähän nuuhkimassa hajuja ja täytyy kyllä sanoa, että Guerlainin Homme oli kyllä lievästi ilmaistuna mielenkiintoisen tuoksuinen... :). Ei se huono ollut, mutta ei kyllä sovi ihan jokaiselle.
Armani code oli ihan ok, samoin Hugo bossin Hugo, mutta pitää tässä vielä joku päivä tehdä tarkempia tutkimuksia. :)

Ja ei ainakaan tällä kertaa löytynyt Armanin whitelle tai Diorin Fahrenheit 32:lle voittajaa...
Se on jännä. Minttua ja seksuaalisuutta purkissa, ei tosiaan sovi jokaiselle. Fahrenheit 32 on erinomainen, mutta en ehkä näin talvisin läiskisi. Kevääksi upea valinta.

Strawberrynetin tulliin jämähtäneistä paketeista voi käsittääkseni pyytää korvauksen myyjältä ts. korvaavat kulut.

www.gentleman.fi muuten myy ekana suomessa terre d'hermestä :haart:

Janne: UK on EU-maa eli sinne maksetaan ALV, ei Suomeen. Tulliongelmia ei täten ole. Vapaa liikkuvuus, muistathan.
VAT refundin saanee kun tilaa EU:n ulkopuolelle.

Se on jännä. Minttua ja seksuaalisuutta purkissa, ei tosiaan sovi jokaiselle. Fahrenheit 32 on erinomainen, mutta en ehkä näin talvisin läiskisi. Kevääksi upea valinta.

Strawberrynetin tulliin jämähtäneistä paketeista voi käsittääkseni pyytää korvauksen myyjältä ts. korvaavat kulut.

www.gentleman.fi muuten myy ekana suomessa terre d'hermestä :haart:

Janne: UK on EU-maa eli sinne maksetaan ALV, ei Suomeen. Tulliongelmia ei täten ole. Vapaa liikkuvuus, muistathan.
VAT refundin saanee kun tilaa EU:n ulkopuolelle.

"The relationship of Guernsey (and Jersey) with the Community is set out in Protocol 3 of the United Kingdom’s Treaty of Accession.

Guernsey is within the Customs territory of the Community. Guernsey is NOT within the Fiscal territory of the Community. So Guernsey does not have a V.A.T. regime and it follows that Guernsey traders do not have V.A.T. registration numbers.

Exports to Guernsey should therefore be zero rated in the same way as exports to destinations outside the European Community."

Gurnseyn saaret eivät kuulu UK, vaan verrattavissa Ahvenanmaahan.

"The relationship of Guernsey (and Jersey) with the Community is set out in Protocol 3 of the United Kingdom’s Treaty of Accession.

Guernsey is within the Customs territory of the Community. Guernsey is NOT within the Fiscal territory of the Community. So Guernsey does not have a V.A.T. regime and it follows that Guernsey traders do not have V.A.T. registration numbers.

Exports to Guernsey should therefore be zero rated in the same way as exports to destinations outside the European Community."

Gurnseyn saaret eivät kuulu UK, vaan verrattavissa Ahvenanmaahan.
Kappas, oletusarvioisesti mietin UK:ta. Oletan sitten ettei VATia tarvitse maksaa, mutta tullista ilmoitetaan että tahtovat ALVin ja jotain muuta pientä. Saakohan yksityinen tilattua ilman ALVia.

Kappas, oletusarvioisesti mietin UK:ta. Oletan sitten ettei VATia tarvitse maksaa, mutta tullista ilmoitetaan että tahtovat ALVin ja jotain muuta pientä. Saakohan yksityinen tilattua ilman ALVia.

Tullin ohjeiden mukaan avl ei peritä, jos vero jää alle 10E, eli tuote saa maksaa 45. Nyt siis pohdin tuota VAT kuviota tuossa kaupassa. Oletan että tuo kauppa tilittää ALV:t britanniaan vietäessä, koska tuolla sivuilla lukee "All of our prices are inclusive of UK VAT". Suomeen tilatessa ei käsittääkseni tarvi tilittää Britanniaan mitään ja siksi britannian 17,5% alvin voi vähentää vielä tuotteiden hinnoista. Eli esim. tuolle mainitsemallesi Terre D'Hermekselle jää hinta postikulujen kanssa n. 35 euroa. Voisi tietysti meilailla tuonne.

http://www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut..._tilastointi/ostaisinko_Internet_kaupasta.pdf

Britannian tullin mukaan:

"For goods purchased on the internet UK Customs have special arrangements that allow some overseas traders to charge, collect and pay over to us the import VAT that would normally be chargeable at the time the goods are imported. These arrangements operate under Memoranda of Understanding signed with the overseas countries customs and postal authorities, and traders wanting to use this procedure must be authorised to do so by these authorities."

Eli Cheapsmells.com:lla lienee tuon kaltainen järjestely ja VAT:n voi siten vähentää.

No perkale! Tuoltahan sitä pitää alkaa tilaileen! Säästää pitkän pennin. Oli näköjään vähän spesiaalimpiakin merkkejä tarjolla. Omassa hyllyssä CK/Obsession, DKNY/Red Delicious for men, Bulgari/ Aqua ja Rochas/homme ja joku Boss. Green irish tweediä ja Vetiveriä pitäis päästä testaileen jossain??

Escada: Moon Sparkle
CK: One Summer

Jos raikkaat tuoksut putoo, niin kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaa noi. Ainakin yks tytsy tykkää noista ;P

Tulipa tehtyä perjantaina tilaus tuolta Cheapsmells.comista. Kiitettävää asiakaspalvelua. Paketti lähti heidän ilmoituksen mukaan pari tuntia sen jälkeen kun olin tilauksen tehnyt. Pyysin tilauksen teon jälkeen hyvitystä VAT:sta ja maksoivat sen takaisin tilille n. tunnin sisällä. Hyvittivät tuosta 30 punnan ostoksesta nelisen puntaa. Nyt täytyy vielä odotella että tuote saapuu kotiin.

Onko kukaan testannut Molecule 01 nimistä hajua? Kyseisellä hajulla pitäisi olla feromonimaisia vaikutuksia myyntipuheiden mukaan :D

Tuossa surffatessa aiheen tiimoilta tuli eteen varsinainen feromoni mitä kaupataan: A314. Onko kukaan kokeillut tätä feromonia tai ylipäätään muita feromoneja? Mainospuheet ovat ainakin kovat.

Mm. "If you're looking to get ahead at work or in sales, then you absolutely must try Alpha A314. The trust & leadership effect easily helps you to move ahead professionally, and definitely gives you the potential to increase your income. "

Nää on taas näitä naisten höpinöitä. Ihan kuin nainen olisikin valmis kun kenellä tahansa miehellä on tuota tuoksua. Eiköhän se ulkonäkö ensin iske ja sitten tuoksutellaan tarkemmin. :D

Burberryn Touch saa mut syttymään. Jos mies on sitä laittanut niin ei tarvi kun nuuhkaista ja oon ihan valmis... :haart: ;)

Onko kyseessä joku tietty mies, vai kuka tahansa? :D

Kävin tänää vahingossa nuuhkimassa Chanel Allure Homme Edition Blanchea. Eipä ollut vaan rahoja mukana, kun salille olin menossa. Tuo on kyllä pakko käydä ensi viikolla poistamassa.

Nää on taas näitä naisten höpinöitä. Ihan kuin nainen olisikin valmis kun kenellä tahansa miehellä on tuota tuoksua. Eiköhän se ulkonäkö ensin iske ja sitten tuoksutellaan tarkemmin. :D

No itse asiassa... pää kääntyy refleksinomaisesti kun haistaa hyvän miestentuoksun. Ja vasta sitten ruvetaan katsomaan että kuka on tuoksun lähde. ;)

No itse asiassa... pää kääntyy refleksinomaisesti kun haistaa hyvän miestentuoksun. Ja vasta sitten ruvetaan katsomaan että kuka on tuoksun lähde. ;)

Jep, ja tämä toimii muuten toiseenkin suuntaan. Jos isossa tilassa vastaan tulee ensin kammottava katku jotain miesten "tuoksua" niin aika sama millainen könsikäs tulee perässä kun meikäläinen makaa lattialla vedet silmissä kakomassa henkitorveaan auki. Ja vaikka tuoksu olisi kuinka hyvä, jos sitä on niin paljon että tarttuu naiseen nopeassa halauksessa niin laattailuksi menee.

Varsinaista annettavaa tähän ketjuun ei ole, kun tuoksut muuttuvat iholla ja kaikille ei siksikään sovi sama. Jos tuoksulla haluaa jotain vietellä niin varmaan olisi hyvä miettiä että millaisesta naisesta on kyse. Itseeni ei iske yhtään mitkään "sporttiset ja raikkaat", mutta monelle pakkiskarjulle semmoinen voi olla mitä mainoin naarasansa.

Parfyymimaailman itseoikeutettuna R Kellyna suosittelen testaamaan Karl Lagerfeldin uudet Kapsule-tuoksut. Maksavat noin 35e kappale ja ovat valinnasta riippumatta hyviä. Itse menen Hermesillä ja Gaultierilla kevääseen.

hei mä huomasin tällä viikolla jossain, että mua miellytti ihan hirveästi joku sellanen vanhojen miesten tuoksu. mikäköhän se vois olla? tuli ihan meidän vaari mieleen.

oli jännä huomio, että kun itse olen aiemmin tykännyt miehillä näistä kevyemmistä ja raikkaista tuoksuista... niin nyt sitten mielikuvitus lähti lentoon kun tuli oikein kunnon aikuisen miehen aromikas ja vahva tuoksu....

harmi kun en tiennyt kuka tuoksui, että olisin voinut mennä kysymään...

hei mä huomasin tällä viikolla jossain, että mua miellytti ihan hirveästi joku sellanen vanhojen miesten tuoksu. mikäköhän se vois olla? tuli ihan meidän vaari mieleen.

oli jännä huomio, että kun itse olen aiemmin tykännyt miehillä näistä kevyemmistä ja raikkaista tuoksuista... niin nyt sitten mielikuvitus lähti lentoon kun tuli oikein kunnon aikuisen miehen aromikas ja vahva tuoksu....

harmi kun en tiennyt kuka tuoksui, että olisin voinut mennä kysymään...

En tiedä, mutta käy nuuhkaisemassa Dior Hommea. Se on risteytys vanhan herran ja nuoren pyrkyrin aromia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom