Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Jos noita Creedin tuoksuja kaipaa, niin http://www.scentworldwide.co.uk/ on ollut varsin hyvä ja edullinen kauppa. Millesime Imperial on tosiaan ihan miellyttävä tuoksu, mutta ei mun mielestä kaiken saamansa hehkutuksen arvoinen...

Ebaysta tilatessa ainakin http://stores.shop.ebay.co.uk/PerfumeParadiseUK on palvellut hyvin.

http://www.strawberrynet.com/ on myös toimittanut tavarat perille nopeasti ja halvalla. Lähettävät vaan Hong Kongista paketin, joten mitään kalliita lasteja ei kannata tilata tai tulli puuttuu peliin.

Postikulut brittikaupoista tilattaessa ovat yleensä pienille paketeille n. 10-15€ luokkaa. Tuota enemmän on jo rahastusta tai tarpeettoman kalliin kuriiripalvelun käyttöä kaupan puolesta. Isoilla ja painavilla paketeilla postikulut toki nousevat...

Shopping4netistä mulla on pääosin hyviä kokemuksia. Yhdellä tilauskerroista yksi tilatuista tuotteista oli kuitenkin loppu varastosta ja tilauksen perille tulossa kesti useita viikkoja. Lisäksi informaatio tilauksen tilasta oli varsin niukkaa. Perille tuokin paketti kuitenkin lopulta saapui, kun olin kauppaan yhteydessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan ei oo vielä maininnu www.cheapsmells.com kauppaa.

Tuolta tilatessa kannattaa meilata aspaan että hyvittävät luottokortille VAT:n (mikä siis sisältyy kaikkien tuoksujen hintaanc valmiiksi). Cheapsmells on ylivoimasesti halvin kauppa. Tuotteet lähtee tilauspäivänä ja saapuu viikossa. Tuolta ei vaan mitään harvinaisempia ja hienompia tuoksuja saa.

http://www.fragrancex.com nyt ilman postikuluja. Ehkä laajin valikoima netissä. Tulliuhka jos tilaa suuria tilauksia.

Tuoltahan saisikin GITin testerin halvalla. Onko kellään kokemuksia noiden testerien tilaamisesta? Sivuilla lukee, että on ihan samaa kamaa kuin normaali pullokin, mutta ilman aitoa pahvilootaa ja mahd. ilman korkkia (eli varmaankin vain se testerien suihke"korkki").

Tuoltahan saisikin GITin testerin halvalla. Onko kellään kokemuksia noiden testerien tilaamisesta? Sivuilla lukee, että on ihan samaa kamaa kuin normaali pullokin, mutta ilman aitoa pahvilootaa ja mahd. ilman korkkia (eli varmaankin vain se testerien suihke"korkki").

Voisin kuvitella että tuo korkin puuttuminen saattaa vaikuttaa hajun säilymiseen. Itselläni ei ole kokemusta kuin Acqua Di Parman Fico Di Amalfi testeristä, josta tosiaan taisi puuttua korkki mutta muuten oli samanlainen. Tuo Fico Di Amalfi on muuten pirun mukava haju, mutta harmi että se ei kestä iholla sitten yhtään. Laimennettu aivan liikaa alkoholilla.

Tilailen Asos.comista parhaillaan vaatetusta kevääseen ja kesään, silmiin pisti fragrance-osio samaisilla sivuilal josta löytyy parikymmentä putiloa. Suurin osa varmaan kuraa noistakin, mutta TroynPaluu varmaankin osaa sanoa kannattaako noista mitään tilata. Oli vain sen verran halpoja vs suomi.

http://www.asos.com/Men/Grooming/Fr...cid=5039#parentID=-1&pge=0&pgeSize=-1&sort=-1

Guccin PH II ja YSL Homme löytyvät omasta kaapista. Molemmat ovat varsin miellyttäviä tuoksuja. PH II:ssa on mun nenään kuitenkin hieman enemmän luonnetta. Tuolta myös Polo Double Black voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen tuttavuus.

Voisiko laittaa off-topicia sen verran (siis naisten tuoksuja, joista miehet pitävät), että vaimo suihkautti eilen Mallen Carnal Floweria (Dominique Ropion) hieman ulos lähdettäessä korvien taakse ja ranteisiin. Hän tuoksuu edelleen valloittavalta. Tuo parfyymi on varmaankin paras naisten tuoksu, jota koskaan olen päässyt läheltä todistamaan.

Tilailen Asos.comista parhaillaan vaatetusta kevääseen ja kesään, silmiin pisti fragrance-osio samaisilla sivuilal josta löytyy parikymmentä putiloa. Suurin osa varmaan kuraa noistakin, mutta TroynPaluu varmaankin osaa sanoa kannattaako noista mitään tilata. Oli vain sen verran halpoja vs suomi.

http://www.asos.com/Men/Grooming/Fr...cid=5039#parentID=-1&pge=0&pgeSize=-1&sort=-1

Onhan tuolla kivojakin, mutta ei mitään mitä et saisi stockalta. Olin mukana fiksaamassa Hermesin miestentuoksua (ei saa Suomesta) gentleman.fi :n verkkokauppaan, voisit ehkä kokeilla sitä näin keväällä.

demos: Itse olen törmännyt parissa paikassa Frederic Mallen tuoksuihin, mutta ei ole ikinä tullut otettua mukaan. Highly recommendedeja ovat ja erittäin tyyriitä myös. Ehkä seuraavaksi tutustun niihin.

Kiitän vinkistä, mutta tällä hetkellä en halua käyttää 109 euroa tuon pullon ostamiseen.

Stockmannilta varmaan saa juu, mutta mikä olisi asiantuntijan suosikki tuosta valikoimasta? Tai mitä ylipäänsä suosittelet kevääksi/kesäksi nuorekkaalle, rennosti pukeutuvalle henkilöllle? Ei mitään kovin raskasta tuoksua. Fahrenheit 32 maybe?

Kiitän vinkistä, mutta tällä hetkellä en halua käyttää 109 euroa tuon pullon ostamiseen.

Stockmannilta varmaan saa juu, mutta mikä olisi asiantuntijan suosikki tuosta valikoimasta? Tai mitä ylipäänsä suosittelet kevääksi/kesäksi nuorekkaalle, rennosti pukeutuvalle henkilöllle? Ei mitään kovin raskasta tuoksua. Fahrenheit 32 maybe?
En nähnyt Dioria tuossa listassa. Fahrenheit32 on hyvä, toisinkuin edeltäjänsä. Jos noista on aivan pakko valita, ottaisin Dolcen Light Bluen kevääksi ehkäpä. Lagerfeldin uusi Kapsule Light tai Floriental voisi myös toimia sulle, maksaakin vain 38e stockalla ja on ihan uusi.

Huutelen täältä takavasemmalta...

Sun kuvailemat tuoksut osuvat hyvin suurella todennäköisyydellä ns. aquatics -kategoriaan. Ko. tuoksut ovat siis juuri tuollaisia raikkaita ja varsin keveitä tuoksuja. Kävisin testailemassa jossakin esim. Givenchy Pour Hommen sinisen version, Bulgari Aquan, Armani Aqua Di Gion tai Issy Miyaken L'eau D'Issey pour Hommen. Kaksi viimeistä noista ovat noiden vesimäisten tuoksujen vanhempia klassikoita. Noita ei valitettavasti ole noissa asoksen valikoimissa saatavilla. (Tai no, Isseystä on after shave.)

Myöskin toi mun aiemmassa postissa mainitsema Guccin PH II toiminee ihan hyvin ainakin kevään ajan. Tuli hankittua ko. tuoksu vasta syksyllä, niin en osaa sanoa kuinka se käyttäytyy hellepäivinä.

Toki toi Troyn Paluun suosittelema Terre D'Hermès on huomattavasti persoonallisempi tuoksu kuin noi mun luettelemat. Siinä on samalla kuitenkin mun nenään metallinen säväys, joka ei välttämättä miellytä kaikkia ainakaan heti alkuvaiheessa. Ko. tuoksu on mielestäni ns. acquired taste...

Mikäli et pääse testaamaan noita tuoksuja missään, niin suosittelen lukemaan esim. http://www.basenotes.net -sivustolta ihmisten jättämiä arvosteluita tuoksuista ja tekemään sokko-ostoksen ton perusteella. Yllätyksethän on osa elämää... :)

Missä tuota GIT:tä pääsee testaamaan Helsingissä? Kävin lauantaina Stokkalla pyörähtää, enkä nopeella vilkasulla löytäny sieltä.

Missä tuota GIT:tä pääsee testaamaan Helsingissä? Kävin lauantaina Stokkalla pyörähtää, enkä nopeella vilkasulla löytäny sieltä.
No ei niin missään, ei täällä ole markkinoita tuollaisille. Voit tosin tilata netistä sellaisen samplen parilla eurolla. Olisiko ollut fragrancex.com tai joku vastaava osoite, kaveri noita aina tilailee. Davidoffin Cool Water on kopio GIT:istä, eli nuuhkaise sitä jos haluat vähän vinkkiä millaista se on. Omasta mielestä se tuoksuu irlantilaiselle niitylle sateisena aamuna (en ole ollut Irlannissa).

Ja tuohon ssi:n postiin: Hermesissä ei kyllä ole metallista tuoksua, mutta joskus siitä aistii "rotten orangen". Acquired tastea se kyllä vaatii, mutta tulee rokkaamaan tämän kevään. Gucci PH2 on ihan hyvä, mutta en näe sitä kevättuoksuna. Isseyn tuoksuista en pidä mitenkään kohtuttoman paljon, mutta yksi sininen (valkoista roisketta) purnukka oli erittäin kevyt ja raikas.

edit: KEKSIN. Carthusia UOMO. Googlella näet mistä voi ostaa Helsingissä (Annankadulla on joku liike Zazaa vastapäätä). Se on mun seuraava ostos, ollut jo..err..vuoden.

Ja tuohon ssi:n postiin: Hermesissä ei kyllä ole metallista tuoksua, mutta joskus siitä aistii "rotten orangen". Acquired tastea se kyllä vaatii, mutta tulee rokkaamaan tämän kevään.

Eipä siinä varmaan tuoksupyramidin mukaan olekaan metalleja, mutta allekirjoittaneen nenään tossa alkutuoksussa on sellainen jännä hieman metallinen vivahde mukana. Ainakaan mä en osaa tota muulla tavalla kuvailla...

Juurikin pistin päälle vaan testatakseni, että muistin oikein. :)

Mitä tulee ton tuoksun rokkaamiseen, niin sitä en ole kieltämässä. Tulee varmaan olemaan säiden lämmetessä varsin kovassa rotaatiossa itselläkin...

No ei niin missään, ei täällä ole markkinoita tuollaisille.

Ihan mielenkiinnosta, minkä takia ei ole markkinoita? Pitää käydä sitä Cool Wateria sitten testaamassa, koska en jaksa alkaa mitään testereitä tilaamaan. Mites Terre d'Hermès, löytyykö Helsingistä?

Mitäs noin muuten suosittelisit näin kevääksi ja kesäksi nuorelle jätkälle? Raikkaista tuoksuista tykkään, mutta jotain särmää siinä pitäis kuitenkin olla.

Ihan mielenkiinnosta, minkä takia ei ole markkinoita? Pitää käydä sitä Cool Wateria sitten testaamassa, koska en jaksa alkaa mitään testereitä tilaamaan. Mites Terre d'Hermès, löytyykö Helsingistä?

Mitäs noin muuten suosittelisit näin kevääksi/kesäksi nuorelle rennosti pukeutuvalle jätkälle? Raikkaista tuoksuista tykkään, mutta jotain särmää siinä pitäis kuitenkin olla.
Olin mukana ottamassa sitä myyntiin tuonne Gentleman.fi-kauppaan, muualla sitä ei tietääkseni ole. Särmää tuossa on.

Creedejä ei ole, koska puteli on päälle 100e ja Suomi on keskinkertainen maa jossa dokausiltaan voidaan dropata satku, mutta vuoden kestävään tuoksuun ei.

Särmää kevääseen ois minusta tuo Hermes, Lagerfeldin uudet Kapsulet (on stockalla ja halpoja), tuo Carthusia uomo (katso googlesta jälleenmyyjät) ja "tavallisista" vaikka tuo Fahrenheit32 ja ehkä Lancomen Hypnose (ei ehkä "raikas"). Le Malessa on myös särmää, mutta se on ehkä turhan yleinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom