Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kyseessä joku tietty mies, vai kuka tahansa? :D

Kävin tänää vahingossa nuuhkimassa Chanel Allure Homme Edition Blanchea. Eipä ollut vaan rahoja mukana, kun salille olin menossa. Tuo on kyllä pakko käydä ensi viikolla poistamassa.

No, kyllähän sillä miehelläkin taitaa olla osuutta asiaan, jonka käyttämänä olen siis tähän tuoksuun tutustunut. Mutta kyllä se mies sytyttää vielä enemmän silloin kun se on sattunut kyseistä tuoksua laittamaan. ;)

Kyllähän tuoksut muuttuu iholla niin paljon, että ei niistä ainakaan pullosta nuuhkaisemalla ota selvää, että onko hyvä vai ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just hain postista paketin, jossa oli Hermesin Terre d'Hermes edt ja sellainen pienen pieni näyte Green Irish Tweediä. Hitto, että toi GIT on hyvä tuoksu! Olisi vaan pitänyt tilata sitä tuon Hermesin sijaan, mutta on sen verran arvokas tuoksu, että ei viitsinyt kokeilematta tilata. No, ensi tilaukseen sitten.

hei mä huomasin tällä viikolla jossain, että mua miellytti ihan hirveästi joku sellanen vanhojen miesten tuoksu. mikäköhän se vois olla? tuli ihan meidän vaari mieleen.

oli jännä huomio, että kun itse olen aiemmin tykännyt miehillä näistä kevyemmistä ja raikkaista tuoksuista... niin nyt sitten mielikuvitus lähti lentoon kun tuli oikein kunnon aikuisen miehen aromikas ja vahva tuoksu....

harmi kun en tiennyt kuka tuoksui, että olisin voinut mennä kysymään...
http://www.parfyymi.fi/Product.aspx?ProductID=1560 Jos tommosta näät jossain kaupas niin haistas. Mulla ainakin tulee tuosta ihan pappavainaa mieleen. =)

En tiedä, olisiko tässä sukupolviero tosiaan. Lagerfeld oli suosikkituoksuni 18-vuotiaana. Sitten siirryin Diorin Fahrenheitin (alkuperäinen) Antaeukseen (Chanel) ja alkuperäiseen Versace pour homme... Ei mitään litkuvesiä tai laimennettuja nuorisoversioita!

Jos sitten pikkuveljeni ei olisi käyttänyt Egoistea (siis sitä oikeaa, ei näitä Platinum-versioita), olisin itsekin joskus 90-luvun vaihtanut alussa siihen, mutta enhän voinut tokikaan olla samantuoksuinen...

Tommosta

HBH002.jpg

kyl ainaki omaa nokkaa tuoksuu hyvälle.

Just hain postista paketin, jossa oli Hermesin Terre d'Hermes edt ja sellainen pienen pieni näyte Green Irish Tweediä. Hitto, että toi GIT on hyvä tuoksu! Olisi vaan pitänyt tilata sitä tuon Hermesin sijaan, mutta on sen verran arvokas tuoksu, että ei viitsinyt kokeilematta tilata. No, ensi tilaukseen sitten.

Davidhoffilla on budjetti malli tuosta tuoksusta. Cool water tuoksuu hyvin samankaltaiselle (ei nyt tietenkään täysin identtinen). Pullo Creediä 150€, pullo Cool wateria 30€. Mutta jos tahdot snobeilla ja sinulle itselle on tärkeää että tuoksut Creedille niin hommaa tuota Irish Tweediä. :) Toki ne Creedin purkit näyttää hyvältä kylpyhuoneessa.

Davidhoffilla on budjetti malli tuosta tuoksusta. Cool water tuoksuu hyvin samankaltaiselle (ei nyt tietenkään täysin identtinen). Pullo Creediä 150€, pullo Cool wateria 30€. Mutta jos tahdot snobeilla ja sinulle itselle on tärkeää että tuoksut Creedille niin hommaa tuota Irish Tweediä. :) Toki ne Creedin purkit näyttää hyvältä kylpyhuoneessa.

Jep, Basenotesissa monet myös sanovat Cool Waterin ajavan saman asian, joten sitä täytyy käydä haistelemassa.

Olet kyllä hieno mies. Molemmat noista sopii täydellisesti kevääseen, GIT tosin myös kosteisiin syysaamuihin. Hermesiä pistät kivasti ranteeseen kun tulee ensimmäiset plussapäivät, niin kanssaihmisesikin piristyvät.

Mitä Davidoffiin tulee, niin on surullisenkuuluisa synteettisista tuoksuista. Sekä Cool Water että Echo ovat pohjiltaan hyviä, mutta sellainen liika kemikaalisuus pilaa kokonaisuuden. GIT on paljon luonnollisemman ja aidomman tuoksuinen, tosin myös kestää vähemmän iholla. Ja mitä hintaan tulee, niin maksoin Creedin kaupassa 125ml pullosta n.100e, eli ei se kohtuuttoman kallis ole.

Lagerfeldin uudet 30ml Kapsule-tuoksut kannattaa testata. n.30e pullo ja jokainen on hyvä. Aikaisemmat Lagerfeldit ovat haisseet aika virtsamaisille, mutta nämä on hyviä.

Edit: Egoistesta saa muuten kauhean jysärin.

Olet kyllä hieno mies. Molemmat noista sopii täydellisesti kevääseen, GIT tosin myös kosteisiin syysaamuihin. Hermesiä pistät kivasti ranteeseen kun tulee ensimmäiset plussapäivät, niin kanssaihmisesikin piristyvät.

Mitä Davidoffiin tulee, niin on surullisenkuuluisa synteettisista tuoksuista. Sekä Cool Water että Echo ovat pohjiltaan hyviä, mutta sellainen liika kemikaalisuus pilaa kokonaisuuden. GIT on paljon luonnollisemman ja aidomman tuoksuinen, tosin myös kestää vähemmän iholla. Ja mitä hintaan tulee, niin maksoin Creedin kaupassa 125ml pullosta n.100e, eli ei se kohtuuttoman kallis ole.

Lagerfeldin uudet 30ml Kapsule-tuoksut kannattaa testata. n.30e pullo ja jokainen on hyvä. Aikaisemmat Lagerfeldit ovat haisseet aika virtsamaisille, mutta nämä on hyviä.

Ostitko tuon GITin kivijalkakaupasta vai netistäkö löysit tuohon hintaan?

Ego nyt on sellainen 80-luvun lopussa kehitetty ja 90-luvun alussa markkinoille päässyt megatuoksu, joita silloin harrastettiin. Ei sellaisia nykynuoriso enää ymmärrä.

Olen nyt pari päivää kokeillut sitä Diptyquen L´Eau de Lierreä ja tänään suihkautin TDC:n Osmanthusta. Ihan onnistunut lisä kaappiin. Vaimo ei ole vielä päässyt nuhastaan, joten ei ole juuri kommentoinut.

anteeksi offtopic.

mikäs on suosituin/halvin nettilafka mistä tilaatte tuoksunne hinnan ja postikulujen suhteen?

http://shopping4net.com/

Tuolta oon ite tilannu. Ainakin tota bossin tuoksua lähti 100ml pullo 10 euroa halvemmalla kun 50ml pullo tässä paikallisessa liikkeessa. Ihan tyytyväinen siis hintaan oon. Postikulujakaan ei tullut kun tilasin yli 60 eurolla. :D

Jep, itsekkin tuolta shopping4netistä tilannut muutaman kerran ja hyvin on homma toiminut. Molemmilla kerroilla paketit tulivat suoraan kotiin, joten ei tarvinnut postista noutaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom