Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Toi CK Crave on kyllä superii, hullun halvalla tilasin tota ison putelin. Saa nähdä tuleeko perille koskaan, toivottavasti.

Jokos Huppen tuoksut tuli tuolta fragrancelta.. Itekkin tilasin tuossa 9.1 mutta ei ole vielä myrkkyjä näkynyt..

Ei tulleet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongasin tänään Porin Sokoksella Guerlainin Homme -lahjapaketin, jossa 50ml edt ja joku suihkugeeli. Oli jäänyt varmaan muutama paketti joulusta yli, kun myivät puoleen hintaan. Jouduin poistamaan, kun alkaa tuo White olemaan lopuillaan ja siis paketille jäi hintaa 'bout 34 euroa. Pari niitä sinne vielä jäi, jos täältä päin on ja kiinnostaa. Täytyy kyllä myöntää, että mielenkiintoinen tuoksu.

Jahas, pitää varmaan käydä poistamassa yks paketti...

Burberryn TOUCH for men..mmmmmm.:kuola: Siinä on tosimiehen tuoksu,ei fruittaireille tai muille ihan poitsuille :D Käykää nuuhkimassa, kannattaa!! kyllä alkaa päät kääntyilee...:lol2:

Minä en pidä viittä enempää kerralla varastossa. Nyt on neljä tuoksua käytössä, ja se saa riittää toistaiseksi. Yritän saada pullot tyhjiksi noin vuodessa, etteivät "happane".

En minä ainakaan ole huomannut noissa mitään vanhenemista.

Ja eikös Strawberrynetistä tule tullit päälle, jos tilaa yli 40-50eurolla(?)
Ne merkkaa siihen pakettiin "Gift", joten ei ainakaan pitäisi jäädä.

E: Ja se raja on muute muistaaksee 45,45€. Siihen päälle sitte alv + tullikustannukset, jos paketissa sattuu näkymään hinta.

Tilasin kuitenkin tuolta. GIO lähti tulemaan (eukko valkkasi tuoksukaupassa kun vertailtiin), eukolle jotain meikkisälää ja tuttu CK Crave heräteostoksena kun halvalla lähti (15e 75ml, kaupassa 45e)
Tänään tuli myrkyt kotiin tuolta Fragrancedirectiltä.

perustelut noiden huonoudelle olis kiva kuulla. Olet kokeillut ja huonoksi todennut vai?

Eivät ne välttämättä huonoja ole, mutta ne ovat kalliita ja niiden kanssa ei voi käyttää muuta kuin yhtä ainoaa EdT:a. Jos sinulla on kolme tuoksua pullossa, sinulla sitten pitäisi olla myös kolme deodoranttia. Se on aivan turhaa. Sellaiset firmat kuin Nivea, Sebamed, Eucerin, Roc esimerkiksi (kolme viimeisintä apteekeista) tekevät varmasti hyviä tuoksuttomia antiperspirantteja tai deodorantteja.

Spraypullo maksaa n. 6-10 euroa ja riittää useaksi viikoksi. Säästyneillä rahoilla voit ostaa entistä parempia hajusteita.

Edit: Jos tarkoitit hajusteitasi, olen sitä mieltä, että voisit kokeilla rohkeasti jotain noita Troynkin täällä puffaamia tuoksuja. Tutki, kokeile, käytä. Ylläty, pety, onnistu ja nauti.

En minä ainakaan ole huomannut noissa mitään vanhenemista.

Tuoksu itsessään kestää ja säilyy aika hyvin, mutta vain jos se on suojassa elementeiltä. Lämpö ja auringovalo, sekä ilman pääsy pulloon vaikuttavat säilyvyyttä huonontavasti. Maksimissaan 3-5 vuotta, mutta silloin ne pitää pitää viileässä ja pimeässä. Mitä parempilaatuinen tuote, sitä pidempi kesto.

Burberryn TOUCH for men..mmmmmm.:kuola: Siinä on tosimiehen tuoksu,ei fruittaireille tai muille ihan poitsuille :D Käykää nuuhkimassa, kannattaa!! kyllä alkaa päät kääntyilee...:lol2:

Itelläni on puteli tuota, mutta en ole paljoa uskaltanut käyttää. Tuoksuu omaan nenään tosi naismaiselta ja yltiömakealta.

Tuoksu itsessään kestää ja säilyy aika hyvin, mutta vain jos se on suojassa elementeiltä. Lämpö ja auringovalo, sekä ilman pääsy pulloon vaikuttavat säilyvyyttä huonontavasti. Maksimissaan 3-5 vuotta, mutta silloin ne pitää pitää viileässä ja pimeässä. Mitä parempilaatuinen tuote, sitä pidempi kesto.

No itselläni ne on kyllä juurikin tuolla tavalla säilytettynä. Tuskin kukaan niitä auringossa pitää, ellei työkseen myy niitä Kanarian toreilla :dance:

No itselläni ne on kyllä juurikin tuolla tavalla säilytettynä. Tuskin kukaan niitä auringossa pitää, ellei työkseen myy niitä Kanarian toreilla :dance:

Aika monet pitävät hyllyilla ikkunan tai lamppujen vieressä, patterin yläpuolella. Itselläni kaikki on laatikossa valolta piilossa.

Mut niin kuin aiemmin jo sanoin, niin paras paikka hajuvesien säilytykseen on jääkaappi.

Hei, selasin tämän aiheen läpi mutta edelleen olo on todella epävarma tästä asiasta. Kaikkien mielipiteet jakautuvat todella paljon ja jotkut toisen mielestä hurmaavat tuoksut ovat toisen mielestä aivan paskaa ja joitakin suositellaan tietyn ikäisille yms. Itse olen tässä viimeiset 4 vuotta käyttänyt pelkkää deodoranttia. Oon ostanut aina joko bossin tai lacosten tollasen parinkympin tikun mutta alkaa pänniä se että ei ne dödöt mihinkään tuoksu. Eli mitä hajustetta suosittelisitte siististi pukeutuvalle lukiolaiselle joka ei kuitenkaan halua tuoksua homomaiselta tai naiselliselta? Mietin tässä tuota Armani - Code:a, Guerlain hommea sekä sitä fahrenheit 32:a. Apua ensikertalaiselle ! =)

Itse käytän silloin tällöin Hugo bossia, löytyy kahenlaista Selection ja Energise. Sitten on vielä puteli Mexxin Ice touchia. Ihan kelpo tuoksuja ovat omasta mielestäni, paras noista kumminkin Energise.

Hei, selasin tämän aiheen läpi mutta edelleen olo on todella epävarma tästä asiasta. Kaikkien mielipiteet jakautuvat todella paljon ja jotkut toisen mielestä hurmaavat tuoksut ovat toisen mielestä aivan paskaa ja joitakin suositellaan tietyn ikäisille yms. Itse olen tässä viimeiset 4 vuotta käyttänyt pelkkää deodoranttia. Oon ostanut aina joko bossin tai lacosten tollasen parinkympin tikun mutta alkaa pänniä se että ei ne dödöt mihinkään tuoksu. Eli mitä hajustetta suosittelisitte siististi pukeutuvalle lukiolaiselle joka ei kuitenkaan halua tuoksua homomaiselta tai naiselliselta? Mietin tässä tuota Armani - Code:a, Guerlain hommea sekä sitä fahrenheit 32:a. Apua ensikertalaiselle ! =)

Itse investoin kyseiseen tuotteeseen ja oman mieltyksen lisäksi välitön positiivinen feedback on saatu kauniimman sukupuolen osalta.

Tilasin fragrancedirectista 9.1 edt:tä ja äsken hain postista, nopeasti siis tuli perille.

Gucci Pour Homme II
Narciso Rodriguez for him

Yksikään ei ole huono. Itse ottaisin ehkä Guerlainia, sen pullokin on niin macho ettei se voi olla tyttömäistä. Tosin arvokasta tavaraa. Fahrenheit32 on mielestäni enemmän kevät/kesätuoksu.

edellinen postaaja: Hyvät tilaukset, etenkin Narciso on aika jännä. Itsekin ostin pullon Ruotsista..very manly <3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom