Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Yksikään ei ole huono. Itse ottaisin ehkä Guerlainia, sen pullokin on niin macho ettei se voi olla tyttömäistä. Tosin arvokasta tavaraa. Fahrenheit32 on mielestäni enemmän kevät/kesätuoksu.

edellinen postaaja: Hyvät tilaukset, etenkin Narciso on aika jännä. Itsekin ostin pullon Ruotsista..very manly <3

Okei, tuo guerlain todellakin voisi olla mun valinta. Osaisko joku sanoa mistä sellasen löytäis ihan myymälästä, onko stockmannilla? Espoossa asun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sainpa viimein aikaiseksi tehtyä sen mistä jo jonkin aikaa oon haaveillut... Sain ostettua kaappiini Dior Hommea :) Tuoksujen tuoksu, jos multa kysytään. Kyllä vaan tiukkaa teki aikaseksi päästä kauppaan, kun ajatteli että pitäisi pärjätä niillä neljällä muulla tuoksulla, joita kaikkia on yli puoli potelia kaapissa. Mutta nyt kävi näin ja onnellinen siitä :dance:

Muuten ihan tästä välikysymyksenä ja -huomautuksena, mutta huomaako porukka koskaan tuoksua ostaessa ajatella, miten se tuoksu sopii omaan imagoon ja olemukseen? Suurin osa varmaan vain ajattelee, että kunhan tuoksuu hyvältä niin voin ottaa ja varmaan yhtä moni valitsee sen mukaan mikä tuoksuu testatessa omalla iholla hyvältä... Mutta entä sitten kaikki ne mielikuvat, joita tietty tuoksu herättää? Esim. itse en vain voisi kovin helposti kuvitella käyttäväni Calvin Kleinin tuoksuja, vaikka niitäkin on montaa hyvää tullut testattua. Mulla vain tulee Calvinista mieleen joku yliaktiivinen puhelias sporttisiin vaatteisiin pukeutuva 175-senttinen vaaleatukkainen mies mieleen :D Vain siis sellaisia piirteitä, joita ei itselläni ole. Oon usein huomannut kokeillessani jotain uutta tuoksua, että mieleen tulee vaikkapa sellaisia kuvia, että ei pitkän ja solakan miehen tuoksu, ei sovi mun vaatteiden kanssa jne.

Tuoksu kertoo mun mielestä vain niin paljon kantajastaan, että sen takia mietin niitä melko tarkasti. Vaikuttaa jostain syystä mulla paljon itseluottamukseen joissakin tilanteissa. Tulee oltua paljon itsevarmempi ja rohkeampi tyttöjen kanssa, kun käytössä on ollut vaikkapa Diorin Fahrenheit 32, tulee oltua paljon luontevammin uusien ihmisten keskellä Dior Hommen kanssa kuin arkikäyttöisen Armanin Acqua di Gion kanssa. En tiedä oonko ihan hullu, mutta mä mietin tällaisia tosi paljon kun valitsen uusia tuoksuja :D

Juu no onhan tuo mutta haluan jotain kunnollista ostaa. Kumpi sit olisi se parempi higher energy vai guerlain homme?
No se on varmasti ns. makuasia. Molemmat noista on mun mielestä nuorelle todella hyviä. Guerlainin pullo on makeempi, saat ns. cooliuspisteitä.

Kulmasoutaja: Oi kyllä. Meinasi tulla tippa linssiin kun luin tuota. Synkkä syyspäivä, kosteutta ilmassa, mustat vaatteet, savuke ja Dior Hommen tuoksu :haart:

Tällä hetkellä käytössä Mexxin FLYING HIGH. Helvetin raikas tuoksu, ja edullinenkin oli. Esim. Polo Black ja Issey Miyake on jääneet käyttämättä kun tuota Mexxiä olen viime viikot suihkutellu...

Itseltä löytyy myös tuo Armani code. Omasta mielestäni enemmänkin juuri talvituoksu. En tiedä onko oma pulloni mennyt jo pilalle kaapissa, mutta itse en tuosta kauheasti välittänyt.

Löysin alennusmyynnistä Diorin Homme Natural spray 125 ml hintaan 45 €, joten piti poimia pois.
Kauppa oli nimeltään Kicks.:joulu3:

Kävin tänään vähän nuuhkimassa hajuja ja täytyy kyllä sanoa, että Guerlainin Homme oli kyllä lievästi ilmaistuna mielenkiintoisen tuoksuinen... :). Ei se huono ollut, mutta ei kyllä sovi ihan jokaiselle.
Armani code oli ihan ok, samoin Hugo bossin Hugo, mutta pitää tässä vielä joku päivä tehdä tarkempia tutkimuksia. :)

Ja ei ainakaan tällä kertaa löytynyt Armanin whitelle tai Diorin Fahrenheit 32:lle voittajaa...

Kävin tänään vähän nuuhkimassa hajuja ja täytyy kyllä sanoa, että Guerlainin Homme oli kyllä lievästi ilmaistuna mielenkiintoisen tuoksuinen... :). Ei se huono ollut, mutta ei kyllä sovi ihan jokaiselle.
Armani code oli ihan ok, samoin Hugo bossin Hugo, mutta pitää tässä vielä joku päivä tehdä tarkempia tutkimuksia. :)

Ja ei ainakaan tällä kertaa löytynyt Armanin whitelle tai Diorin Fahrenheit 32:lle voittajaa...

Bossin Bossia on ainaki mulle tytöt kehunu :rolleyes:

tän ketjun innottama ostin vaihteluks tuota dieselin fuel for life. Iha yllättävän hyvä oli, eikä kovin pahan hintanen!

Itekkin pari kertaa lentokentillä suihkauttan tot fuel for lifee. En oo vieläkään osannu oikee päättää oliko se nyt hyvä vai ei. Tosi vahva tuoksu on kuitenkii pienelläkin suihkautuksella...

Onko kukaan tilannut cheapsmells.com:sta? Kokemuksia? Melko halpoja hajuja ja muuta kosmetiikkaa. Esim. Biothermin cleansing gel mistä maksoin kesällä stokkalla muistaakseni 30E maksaa tuolla 11,5 puntaa eli palttiarallaa 12E. Verojakaan ei joutune pulittamaan, koska kauppa on EU alueella. Tigin hiustuotteet myös naurettavan halpoja. Hiusvaha vitosella kun suomessa sama tavara maksaa 20E.

Onko muista tuntunut että fragrance directin myymiä tuotteita olisi laimennettu? Jotenkin tuntui että tuoksu oli miedompaa kuin kaupasta ostetussa...

Onko kukaan tilannut cheapsmells.com:sta? Kokemuksia? Melko halpoja hajuja ja muuta kosmetiikkaa. Esim. Biothermin cleansing gel mistä maksoin kesällä stokkalla muistaakseni 30E maksaa tuolla 11,5 puntaa eli palttiarallaa 12E. Verojakaan ei joutune pulittamaan, koska kauppa on EU alueella. Tigin hiustuotteet myös naurettavan halpoja. Hiusvaha vitosella kun suomessa sama tavara maksaa 20E.

Tuo kauppa taitaa muuten olla Kanaalisaarilla, joka ei kuulu EU:in, joten jos tilaa yli 45 euron edestä tavaraa, niin joutuu maksamaan verot. Postikuluthan tuolta näyttävät olevan kohtuullisen vähän, joten tilaus kannattaa kuitenkin. Voihan sitä tilailla vaikka parissa eri erässä.

Onko muista tuntunut että fragrance directin myymiä tuotteita olisi laimennettu? Jotenkin tuntui että tuoksu oli miedompaa kuin kaupasta ostetussa...

Ainakin tuo Narciso Rodriguez tuntuu kestävän todella pitkään, joten se tuskin ainakaan on "laimennettu". Guccin on ostin myös samasta kaupasta, mutta siitä en osaa sanoa vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom