Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Onko porukalla vain muutamia eri hajusteita? Itselläni on kaappi ja kirjahyllyn selät täynnä noita (eikä mitään axeja). En tiedä miten noita on kertynyt, mutta niitä on noin 20 erilaista.
Ihan mukavaa vaihdella vaikka päivän ja fiiliksen mukaan tuoksua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en pidä viittä enempää kerralla varastossa. Nyt on neljä tuoksua käytössä, ja se saa riittää toistaiseksi. Yritän saada pullot tyhjiksi noin vuodessa, etteivät "happane".

Joo, eikös noi tosiaan happane suhteellisen piankin, nehän ovat aromeja ja mausteetkin vanhenevat nopeasti.
Tämän vuoksikin epäaidot kannattaa jättää ostamatta, joita esim. paljon myydään Thaimaassa toreilla +40 asteen lämmöissä, jossa ne ovat hyvässä lykyssä maanneet jopa vuoden auringossa.

Joo, eikös noi tosiaan happane suhteellisen piankin, nehän ovat aromeja ja mausteetkin vanhenevat nopeasti.
Tämän vuoksikin epäaidot kannattaa jättää ostamatta, joita esim. paljon myydään Thaimaassa toreilla +40 asteen lämmöissä, jossa ne ovat hyvässä lykyssä maanneet jopa vuoden auringossa.
Bulgariasta tuli ostettua niitä muutaman euron hajuvesiä pari kappaletta. Kotona kun paketin avasi niin huomasi, että niitä oli jatkettu vedellä aika pahasti. Tuoksun voimakkuus oli todella olematon.

Jahas, Armanin white testattu ja hyväksi havaittu. On kyllä pirun hyvän tuoksuinen, mutta tuntuisi olevan huomattavasti laimeampaa tavaraa kuin tuo fahrenheit 32.

Jahas, Armanin white testattu ja hyväksi havaittu. On kyllä pirun hyvän tuoksuinen, mutta tuntuisi olevan huomattavasti laimeampaa tavaraa kuin tuo fahrenheit 32.

Armani White on semmoinen arki/päivätuoksu. Tota Fahrenheit 32 laittaisin iltamenoihin :)

Jokos Huppen tuoksut tuli tuolta fragrancelta.. Itekkin tilasin tuossa 9.1 mutta ei ole vielä myrkkyjä näkynyt..

Mulla ollu jo pari vuotta nyt toi Lacosten style in play ja siihen stickki samaa laatua. Aluksi siitä sai paljon kommenttia, että hyvälle tuoksuu, mutta nykyisin oon jo ite todella kyllästynyt tohon -_-. Ei vaan oo toi ite pullo vielä loppunu. Käytän sitä vain viihteellä ja se on vasta vähän alle puolivälissä, niin en tahdo uutta ostaa. Stickkejä onkin sitte mennyt kaiketi neljä kappaletta :D

P73503_hero.jpg

Sanoisin, että toi on nuorille kundeille ihan jees, mutta vanhemmille ehkä liian raikas.

Toisena mikä mulla on, on sitten Emporio Armanin Remix. Helvetin hyvää tavaraa, mutta en käytä siksi, että siihen ei stickkiä löydy(eikä ole edes olemassa), enkä tosiaan sitä virhettä tee, että laittaisin dödön ja hajusteen eri laatua.

ArmaniRemixMan.jpg

Tän treadin takia kävin haistelemassa tuoksuja stockkalla. Jännitti ja olin ihan hermona aluksi. Noh sitten rohkaistuin ja pyysin muijaa haistattelemaan mulle tuoksuja ja tuo Guerlainin Homme tarttui mukaan. Kivan tuoksunen ja pitää testata vkl radalla. Jos naiset tykkää niin käyn ostaa toisen pullon! :D
Oli hyvä ja vähän erilainen ostos. Ei siinä ole mitään jännittämisen aihetta tai hävettävää jos haluaa tuoksua hyvälle.

Tuo Le Male on kyllä aika... hmm... riskialtis. Tuoksu on todella suosittu, sitä on vähän yhdellä jos toisella ja aika monet naisetkin sitä hehkuttaa. Ongelmaksi itselläni muodostuu nykyään se että tämä on ns. "karvakäsituoksu" mistä joku jo aiemmin tässä ketjussa mainitsikin jos oikein muistan.

Tuntuu että juurikin turkkilaiset, arabit ym suosivat tota Le Malea ja pizzerioiden pitäjät tuolle yleensä tuoksahtaa kun ohi kävelevät [ja muuten hölväävät sitä ilmeisesti aina puoli pulloa kerrallaan ja hierovat kaksin käsin itseensä...]

Bongasin tänään Porin Sokoksella Guerlainin Homme -lahjapaketin, jossa 50ml edt ja joku suihkugeeli. Oli jäänyt varmaan muutama paketti joulusta yli, kun myivät puoleen hintaan. Jouduin poistamaan, kun alkaa tuo White olemaan lopuillaan ja siis paketille jäi hintaa 'bout 34 euroa. Pari niitä sinne vielä jäi, jos täältä päin on ja kiinnostaa. Täytyy kyllä myöntää, että mielenkiintoinen tuoksu.

Meneekö tytöilläki niin, että ne ostaa sellasia tuoksuja, joista äijät diggaa vai ostetaanko tuoksut enemmän oman maun mukaan?

Heittäkääs jotain samantyylisiä ku:

Emporio Armani HE
Calvin Klein Crave
Calvin Klein One
Hugo Boss Pure

Noi on ollu nyt käytössä, mut ainahan uudet tuoksit kelpaa :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom