Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Käydääs huomenna hajukaupassa (täällä on semmosii aivan pimeen kokosii myymälöitä (Douglas http://www.douglas.de) joista saa minkä tahansa tuoksun) ja ostetaan joku noista mainituista. Hävettää tunnustaa mutta pari vuotta on menty Axella joka onneksi aamulla loppui... :nolo:

Mitä eroa on Aftershavella ja EDT:lla?

Fragrance direktistä tulisi 70e tuote himaan saakka alle 50 eurolla. Kivastihan tuossa säästäisi. (125ml Le Male siis kyseessä esimerkkinä)
Huh, jopas oli tuoksut Le Malessa, eipä enempää olis voinu pizzanpyörittäjälle tuoksahtaa, just semmonen neilikka/kaneli -dunkkis mikä kaikissa inkkarirafloissa leijuu :lol2: Ei toi sinänsä paha ollut mutta ei tota pokkana pysty käyttämään :D
Toi GIO oli aika jees, Diorin Hommen lisäksi. Hintaa olikin sitten melkein 80 euroa kaupassa, pitänee tilata netistä tuota GIOta, säästää ihan hirmuisesti.

Ite käytän arkena Hugo Bossin Bossia ja taas enemmän tai vähemmän spesiaaleissa tilaisuuksissa Hugos Bossin Soulia. Omaan nenään kumpikin sopii kuin nenä päähän. Soulista oon jopa saanu positiivista kommenttia vastakkaiselta sukupuolelta. Mikä mahtaa olla Bossin laita, siitä ei muilta vielä oo kommenttia tullu, enkä jaksa alkaa kelaamaa hirveesti keskustelua takaspäin:rolleyes:

Ferrari Black on ainakin kovan tasoinen tuoksu. Sehän on kyllä mainittu jo, mutta lisää ääniä sille. Toinen, mikä on ilmeisesti häpeällistä myöntää, on Axe Dark Temptation.

Huh, jopas oli tuoksut Le Malessa, eipä enempää olis voinu pizzanpyörittäjälle tuoksahtaa, just semmonen neilikka/kaneli -dunkkis mikä kaikissa inkkarirafloissa leijuu :lol2: Ei toi sinänsä paha ollut mutta ei tota pokkana pysty käyttämään :D
Toi GIO oli aika jees, Diorin Hommen lisäksi. Hintaa olikin sitten melkein 80 euroa kaupassa, pitänee tilata netistä tuota GIOta, säästää ihan hirmuisesti.
Perun sun 80s news-tilauksen ja älä osta Giota. Osta toi Homme. Guerlainin uus Homme vois myös toimia. Oot liian vanha ja kalpea le malelle.

Mitäköhän ihmetta sitä ostais...
Mitäs arvon tuoksugurut suosittelee tälläselle pikkasen vajaa 19v jampalle? Ihan vaan jos jotain mahdollisia sopivia heittelisitte, kun ei millään kykene kaikki kaupan tuoksuja nuuhkia. Mielellään suhteellisen harvinainen, mutta sellanen, että löytyy emotionista tai parfyymi.fi :stä. Tottakai täytyy perehtyä sitten kaupassa ja pyytää myyjältä apua, mutta jos vähän esimerkkejä:) Aqua di gio tuoksu nenään ihan hyvältä, mutta menee vissiin samaan kasaan tuoksujen kanssa, joita kaikilla on?

Ferrari Black on ainakin kovan tasoinen tuoksu. Sehän on kyllä mainittu jo, mutta lisää ääniä sille. Toinen, mikä on ilmeisesti häpeällistä myöntää, on Axe Dark Temptation.
Tuo Axen Dark Temptation suihkuaine on ainaki ihan päällikkökamaa (vaikka Axea ois kiva aina dissata)! Vois melkeen käydä kokeileen jos ne tuoksut sopis normaaliin arkikäyttöön... Tai miksei muulloinkin.

Mulla on omat epäilykseni mut kertokaas muut jotain... sain joululahjaksi tollasen Axe Vice EDT:n ja nyt loppu tuo edellinen hajuste niin uskaltaako tolla suihkia vai tuoksunko jokirotalle jos tuota laitan :D

fragrance directilta koitin Visalla tilata hajuja mutta ei tuosta mitään tullut, pitäisi kirjautua heidän sivustonsa kautta verkkopankkiin, luovuttaa tunnukset + avainluvut. Ei minun elinaikanani...

Tilasin kuitenkin tuolta. GIO lähti tulemaan (eukko valkkasi tuoksukaupassa kun vertailtiin), eukolle jotain meikkisälää ja tuttu CK Crave heräteostoksena kun halvalla lähti (15e 75ml, kaupassa 45e)

Tilasin Shopping4netistä Armani Emporio White. Ihan jees mutta ei kyllä mielestäni erotu mitenkään pirkan hajusteista. 32€ ei vissiin voi parempaa toivoakkaan... Kalliimpaa tilaukseen. :thumbs:

Mitäköhän ihmetta sitä ostais...
Mitäs arvon tuoksugurut suosittelee tälläselle pikkasen vajaa 19v jampalle? Ihan vaan jos jotain mahdollisia sopivia heittelisitte, kun ei millään kykene kaikki kaupan tuoksuja nuuhkia. Mielellään suhteellisen harvinainen, mutta sellanen, että löytyy emotionista tai parfyymi.fi :stä. Tottakai täytyy perehtyä sitten kaupassa ja pyytää myyjältä apua, mutta jos vähän esimerkkejä:) Aqua di gio tuoksu nenään ihan hyvältä, mutta menee vissiin samaan kasaan tuoksujen kanssa, joita kaikilla on?

Vitun huppe.

Ainiin asiaan. Tilaa Guerlainin uutta Hommea jos oot 19.
Aqua di Gio on ihan hyvä jossei ole hajuaistia.

Jahas, myrkyt saapui tänään ja pitää kyllä kehua tota Fahrenheit 32:sta.On kyllä mahtava tuoksu...
Viikonloppuna sitten nähdään, miten se selviytyy vaativista kenttätesteistä... :)

Seuraavaksi otetaan sitten syyniin Armanin White, joka sekin vaikutti pikaisesti nuuhkittuna todella hyvälle hyvälle...

Mikä ois hyvä tämmöselle 17 vuotiaalle pojalle? sopis edes jotenki ettei ole mitää pappa tuoksui :D

Tän treadin takia kävin haistelemassa tuoksuja stockkalla. Jännitti ja olin ihan hermona aluksi. Noh sitten rohkaistuin ja pyysin muijaa haistattelemaan mulle tuoksuja ja tuo Guerlainin Homme tarttui mukaan. Kivan tuoksunen ja pitää testata vkl radalla. Jos naiset tykkää niin käyn ostaa toisen pullon! :D

Tämä Davidoff Coolwater saa kyllä naisilta kovasti kehuja. Tuoksuu TODELLA raikkaalta ja puhtaalta. Muutenkin raikkaat tuoksut on aina leidien mieleen (oma havaintoni)

Jos meinaa akkoja kaataa baarissa, niin sitten pitää olla iltatuoksu. Kovin rauta siihen minun mielestäni on Yves Saint Laurentin M7 tai Calvin Klein Obsession for men.

Itse olen kokeillut varmaankin viittäkymmentä eri tuoksua, mutta nyt löytyi ylivoimainen voittaja, Armani Code. :thumbs:

On muuten hyvä tuoksu. Itellä oli 100ml pullo ja vuoden käytön jälkeen about puolet jäljellä, kunnes pullo muuton yhteydessä tippui rappukäytävän lattialle ja paskaksi. Tuoksui rappukäytävä aika voimakkaasti sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom