Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Armanin *Aqua Di Gio* -> aaaaah! aivan törkeen huumaannuttava. tekee mieli purra urosta kaulasta, kun tämä leijuilee nenään :haart:
Diorin homme, aivan huumaava tuoksu miehiselle miehelle.
Kröh, isälle oon ostamassa myöhästä joululahjaa, kattelin jotaki "randomia"..."" ja huomasin Calvin Kleinin Be ja One. Sitäki oon kuullu täs threadis, ainaki tuota Onea. Mut miks noi oli kategoriassa "naisille" ja miehille noita ei ainakaan ollut?
Liikkeenä tää shopping4net
E: Ja nii, onko tämä se acqua di gio(?)
Fedit2: Ja niihä siinä tosiaa lukee mutta haluan olla 100% varmaa ku rahaa palaa
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nytteku tätä luen nii itekki huomaan kuinka vammaselle tää kuulostaa. Flametusta taitaa tulla, mutta oon suojautunu ;)
Tänään tuli postilaatikkoon nuo tuoksut, jotka tilasin 30.12. illalla. Voin suositella Fragrance Directia.
Nuo tuoksut olivatkin sitten aika erikoisia, en tosin koittanut vasta kuin paperille. Olisi pitänyt varmaan pysytellä kestosuosikeissa. :D
Maksaminen onnistui niin hyvin kuin voi vain onnistua. Korttina oli Säästöpankin Visa Electron. Tuollahan on käytössä Verified by Visa -palvelu, vaikka sitä ei missään suuremmin mainostetakaan. Tällä kortilla ei tosiaan varmistamattomiin palveluihin voikaan maksaa.miten sulla onnistui luottokorttimaksaminen? mulla on muutaman kerran jumahtanut kesken varmistuksen. Pankkinahan mulla on tietysti surullisen kuuluisa Sampo, tää olisikin eka kerta kun ko.pankin kanssa olisi henkilökohtaisesti ongelmia
Mitä eroa on Aftershavella ja EDT:lla?
Eau de toilettessa on enemmän tuoksuvia ainesosia kuin aftershavessa -> EdT:tä tarvii käyttää vähemmän ja tuoksu kestää kauemmin iholla.Mitä eroa on Aftershavella ja EDT:lla?