Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Armanin *Aqua Di Gio* -> aaaaah! aivan törkeen huumaannuttava. tekee mieli purra urosta kaulasta, kun tämä leijuilee nenään :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, tilasinpa tuolta Fragrance Directista ihan sokkona Nicole Farhi Homme ja Yves Saint Laurent Jazz EdT:t. Täällä korvessa kun ei ole mahdollisuutta haistella etukäteen muita kuin Axeja. :rolleyes: Basenotesista koitin vain katsella sellaisia tuoksuja joita ei ole joka pojalla ja ei ole saanut paljon muuta kuin positiivista kommenttia.

Katsotaan (haistellaan) parin viikon päästä miten nuo minulle käy. :)

Armanin *Aqua Di Gio* -> aaaaah! aivan törkeen huumaannuttava. tekee mieli purra urosta kaulasta, kun tämä leijuilee nenään :haart:

Komppaan täysin! :kuola:

Sain joululahjaksi Truth Calvin Klein eau de toilette sprayn. Mitäs tytöt tykkäilee? Ja taitaa ihan hyvin sopia tämmöiselle 17-vuotiaalle pojanklopille, vai?

mitäs dikkailee fuel for life? kävin tänään tuoksuttelees.. ihan ok, tosin tuo vanilijan (?) tuoksu on suht voimakasta. haistoin myös aqua di gio:a ja kyllä hyi helvetti sellattii tuu tunkee itteeni.

Ostin tuon fuel for lifen vähän heräteostoksena. Ihan ok sanoisin. Joskus tuntuu, et se olis tosi hyvä ja joskus vähän päin vastoin.

Ostin viime viikolla itselle Diorin sport hommen, tästä pidän tosi paljon. Voin onnitella itseäni sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa :D

Diorin homme, aivan huumaava tuoksu miehiselle miehelle.

Eilen sain ihan hienon kehun hajustani. Tanssin tytön kanssa baarissa illan viimeisiä hitaita ja yhtäkkiä se tokasee et "vittu nää haiset hyvälle". :rolleyes: eikä tuo ollu edes mikään piikki... kannatti siirtyä sittenki noista axeista pois.

Niin tuoksuhan oli Policen Cosmopolitan

Kröh, isälle oon ostamassa myöhästä joululahjaa, kattelin jotaki "randomia"...":rolleyes:" ja huomasin Calvin Kleinin Be ja One. Sitäki oon kuullu täs threadis, ainaki tuota Onea. Mut miks noi oli kategoriassa "naisille" ja miehille noita ei ainakaan ollut?

Liikkeenä tää shopping4net

E: Ja nii, onko tämä se acqua di gio(?)
Img-CGIO9.jpg

Fedit2: Ja niihä siinä tosiaa lukee mutta haluan olla 100% varmaa ku rahaa palaa

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nytteku tätä luen nii itekki huomaan kuinka vammaselle tää kuulostaa. Flametusta taitaa tulla, mutta oon suojautunu ;)

Kröh, isälle oon ostamassa myöhästä joululahjaa, kattelin jotaki "randomia"...":rolleyes:" ja huomasin Calvin Kleinin Be ja One. Sitäki oon kuullu täs threadis, ainaki tuota Onea. Mut miks noi oli kategoriassa "naisille" ja miehille noita ei ainakaan ollut?

Liikkeenä tää shopping4net

E: Ja nii, onko tämä se acqua di gio(?)
Img-CGIO9.jpg

Fedit2: Ja niihä siinä tosiaa lukee mutta haluan olla 100% varmaa ku rahaa palaa

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nytteku tätä luen nii itekki huomaan kuinka vammaselle tää kuulostaa. Flametusta taitaa tulla, mutta oon suojautunu ;)

Osta sun faijalle Dior Hommea. Jossei se diggaa, niin ei ole hääppöinen isähahmo. Seriously.

Edit: Aqua di Gioa vaan jos sillä on takatukka ja nahkatakki.

Tänään tuli postilaatikkoon nuo tuoksut, jotka tilasin 30.12. illalla. Voin suositella Fragrance Directia.

Nuo tuoksut olivatkin sitten aika erikoisia, en tosin koittanut vasta kuin paperille. Olisi pitänyt varmaan pysytellä kestosuosikeissa. :D

Tänään tuli postilaatikkoon nuo tuoksut, jotka tilasin 30.12. illalla. Voin suositella Fragrance Directia.

Nuo tuoksut olivatkin sitten aika erikoisia, en tosin koittanut vasta kuin paperille. Olisi pitänyt varmaan pysytellä kestosuosikeissa. :D

miten sulla onnistui luottokorttimaksaminen? mulla on muutaman kerran jumahtanut kesken varmistuksen. Pankkinahan mulla on tietysti surullisen kuuluisa Sampo, tää olisikin eka kerta kun ko.pankin kanssa olisi henkilökohtaisesti ongelmia

miten sulla onnistui luottokorttimaksaminen? mulla on muutaman kerran jumahtanut kesken varmistuksen. Pankkinahan mulla on tietysti surullisen kuuluisa Sampo, tää olisikin eka kerta kun ko.pankin kanssa olisi henkilökohtaisesti ongelmia
Maksaminen onnistui niin hyvin kuin voi vain onnistua. Korttina oli Säästöpankin Visa Electron. Tuollahan on käytössä Verified by Visa -palvelu, vaikka sitä ei missään suuremmin mainostetakaan. Tällä kortilla ei tosiaan varmistamattomiin palveluihin voikaan maksaa. :offtopic:

Käydääs huomenna hajukaupassa (täällä on semmosii aivan pimeen kokosii myymälöitä (Douglas http://www.douglas.de) joista saa minkä tahansa tuoksun) ja ostetaan joku noista mainituista. Hävettää tunnustaa mutta pari vuotta on menty Axella joka onneksi aamulla loppui... :nolo:

Mitä eroa on Aftershavella ja EDT:lla?

Fragrance direktistä tulisi 70e tuote himaan saakka alle 50 eurolla. Kivastihan tuossa säästäisi. (125ml Le Male siis kyseessä esimerkkinä)

Mitä eroa on Aftershavella ja EDT:lla?
Eau de toilettessa on enemmän tuoksuvia ainesosia kuin aftershavessa -> EdT:tä tarvii käyttää vähemmän ja tuoksu kestää kauemmin iholla.

Ja mä muuten en ymmärrä miten joku alkoholilitku rauhoittais ihoa parranajon jälkeen, vaikka niin kai se joskus on tarkoitus ollut... Tai ehkä sitä aikoinaan on käytetty desinfioimaan alkeellisilla parranajovälineillä aikaansaadut haavat. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom