Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Vastapäivään kannattaa ajaa, niin sänki ei tule niin nopeasti. Mutta tuossa tapauksessa näppylätkin ovat helpompia. Eli kannattaa ekalla kerralla sheivata myötäkarvaan ja siitä sitten vastakarvaan, kun on iho käynyt tottumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nonnih. Tämän topicin saattelemana innostuin sitten käymään sheivaamassa. Vastapäivää veden ja joku melko kertakäyttösheiverin avulla sheivasin eikä punaisia näppylöitä ole, eikä myöskään kutise.

Neuvostoliitto sanoi:
:kuvia:

Voitasko perustaa joku osio kassien kuville, esim Kassigalleria? Kuka uskaltaisi postata ensimmäisenä? Mike varmaankin?
Hyvä idea. Itse en voi tällä hetkellä osallistua, koska digikamerassa on makrokuvatoiminto vähän sökönä ja optinen zoomi on vain 3-kertainen. :(

BigBucks sanoi:
Siis noi näppylät johtuu siitä että olet ajanut väärän suuntaan ne karvat...
Mulle ainakin tapahtui niin viime kerralla... ja kaveri sanoi kokemuksetaan samat myös..
Mutta kysymys kuuluukin ajattaeko alhaalta ylös vai ylhäätlä alas?
Mielestäni tämä ei pidä paikkaansa. Henk. koht. en ole havainnut mitään eroa siinä mihin suuntaan ajelee.

Mulle tulee näppylää, jos ajan vastapäivään. Nykyään ei ole tullut, kun olen ajanut myötäpäivään :) ..

Ajoin tänään perskarvat ja kainalot, partakoneella. Tulos jokseenkin järkyttävä: Kainaloissa helvetinmoinen punoitus ja perse kutiaa koko ajan kun istun. Paras hetki oli kun suihkutin vasempaan kainaloon Givenchya, sillä kirvely oli sanoinkuvaamaton.

Ei partakoneella enää :D

Tomi sanoi:
Hyvä idea. Itse en voi tällä hetkellä osallistua, koska digikamerassa on makrokuvatoiminto vähän sökönä ja optinen zoomi on vain 3-kertainen. :(

Laita suurennuslasi väliin. Tai ota offilla kun kassit on näkyvis. Vai onko niitä mahdotonta saada silloinkaan näkyviin?

:offtopic: Ja mikä helv*** vauvabuumi täällä on menossa, kun kaikilla on ipana avas?

Angelokselle vain tiedoksi et jos et enaa partakoneella perskarvoja hoylaa. Niin anna sit kasvaa. Kutina loppuu parissa paivassa.

Mut jos yritat jollakin muulla konstilla. Esim. ilmastointi teipilla, niin kutinaa on paljon miedompaa. Mut se on ihan varma, ettei toista kertaa tunge mitaan karvanpoisto teippia kakkapattereiden valiin. Sen verran kirpaisee!

Hapykarvat ja palliikarvat sheivaan ihan tavallisella sheiverillä ja sitten... no joo, that's it.

Pitäskö ajella sääretkin?

Loput takapuolet ja selän karvotus kantsis sit poistattaa jossain.

Vahalla

Vedin kerran veetin kuumavahalla heppikarvat(kaikki), jalat, rinta, perse ja vatsa. :rock:

Ai vittu että siinä kysyttiin luonnetta kun repi hepin juuresta karvoja.

Tyttö kaveri onneksi hoiti muut paikat :hyper:

Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen mutta antaa lisäkannustusta ajella karvojaan...
mar127SRS_093425048.jpg

http://www.ultramegapicpost.com/images/mar127SRS_093425048.jpg
Moderaattorit poistakoon jos katsovat aiheelliseksi. :rolleyes:

aloittelija sanoi:
Vedin kerran veetin kuumavahalla heppikarvat(kaikki), jalat, rinta, perse ja vatsa. :rock:

Ai vittu että siinä kysyttiin luonnetta kun repi hepin juuresta karvoja.

Tyttö kaveri onneksi hoiti muut paikat :hyper:

Sukupuolikarvotus vahalla? AI ***TANA mun pallit!!! :hyper:

JoAT sanoi:
[NUS NUS] Mitä helvettiä on sukupuolikarvoitus? [/NUS NUS] ;)

Toi meni ohi... mutta oli varmaan tosi hauska vitsi ja älykäs tarkoitus.

Kipi I sanoi:
:offtopic: Ja mikä helv*** vauvabuumi täällä on menossa, kun kaikilla on ipana avas?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=29434

Nonniin... Äsken lähti kainalot puhtaaks mach kolmosella. Mukavasti lähti eikä mitään ongelmia. Rasvaa perään ja voila.

Onneks oon niin vähäkarvanen, että ei tarvi kun heppi ja kainalot ajastaa. Jaloissa olis tavaraa, mutta niitä en kyllä ala putsaamaan.

Angelos sanoi:
Ajoin tänään perskarvat ja kainalot, partakoneella. Tulos jokseenkin järkyttävä: Kainaloissa helvetinmoinen punoitus ja perse kutiaa koko ajan kun istun.

Olenkohan minä liian väsynyt vai mitä, mutta repesin ihan helkutisti... :lol2:

Mulle tuli heti mieleen, että käytössä on ollut siis sellainen suriseva partakone... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom