Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Niin jossakin keskustelussa olen jo maininnutkin, että karvojen ajelu on tuttua puuhaa. Jäi aikoinaan kilpauintiharrastuksesta päälle niin pahasti, että nykyään oikeastaan enää hiukset saavat yleensä säilyä täysin koskematta. Niillekin tulisi kyllä kohta tehdä jotain.

Mach3:lla minäkin lyhentelen (en siis surinapartakoneella, kuten Angelos ;) )karvojani suihkun yhteydessä, aina kun on tarvis. Siitä on tullut jo niin tapa, ettei sitä enää edes kummemmin ajattele. Normaalia vartalorasvaa käytän ajon/suihkun jälkeen, kun iho tahtoo muutenkin kuivua. Ei punoita eikä kirvele jälkeenpäin, kun iho on niin tottunut jo.

Joskus joku tuttu (tai yhdenillan tuttavuus) saattaa kummastella hieman ja silloin monesti joutuu ihan itsekin havahtumaan, että joo niin tosiaan.

Itse tykkään ainakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja sitte "kaveri" lähti tämän tredin innoittamana ajelemaan pallikarvojaan siinä toivossa että sais ujutettua ne daamin suuhun, ei kuulemma mahdu... :jahas:
pitää vissiin ottaa kuuri, jos sit...

masai1967 sanoi:
Ja sitte "kaveri" lähti tämän tredin innoittamana ajelemaan pallikarvojaan siinä toivossa että sais ujutettua ne daamin suuhun, ei kuulemma mahdu...

:lol2: Millaiset helvetin jauhosäkit sun kaverilla on kivesten paikalla?

Koitettaisko kuitenkin pitää tämä thredi asialinjalla ettei taas mene isoa kasaa hyvää matskua roskiin perseilyn ansiosta. Kiitos.

Eilen mach kolmosella vedetyt kainalot on todella asialliset. Ei punota, eikä hikoilututakaan ihan niin paljon, kai, placebo... :rolleyes: Suosittelen! :kippis1:

Spidey sanoi:
Kutiseeko muilla paikat ajelun jälkeen. Se on vittumaista :D

Kyllä mulla kutisi muutaman tunnin. Sitten helpotti ja loppu päivä meni ihan normaalisti. Kyllähän se ekoilla kerroilla kutisee ajon jälkeen, mutta pitäisi helpottaa, kunhan muutaman kerran olet ajanut. :)
Rasvaa vaan, se auttaa.

masai1967 sanoi:
Ja sitte "kaveri" lähti tämän tredin innoittamana ajelemaan pallikarvojaan siinä toivossa että sais ujutettua ne daamin suuhun, ei kuulemma mahdu...

Mitä helv....Minkälainen fetistaattori haluaa tunkea naisten suihin omia irti leikattuja kassikarvoja? Melkoinen tuppo pitää kuitenkin olla, jos ei suuhun mahdu. :kippis1:

Mikäs on se gilletten paristokäyttönen sheiveri uutuus? Lähteekö munakarvat liukkaammin kun noilla vanhoilla karvalakki malleilla? Mitä nyt vähän sitä takakantta vilkuilin niin siinä ei puhuttu mitään välilihan ajamisesta, vaan jostain ihme partakarvoista että kuulemma nostaa sen karvan jotenki paremmin pintaan.

kodari76 sanoi:
Mitä helv....Minkälainen fetistaattori haluaa tunkea naisten suihin omia irti leikattuja kassikarvoja? Melkoinen tuppo pitää kuitenkin olla, jos ei suuhun mahdu. :kippis1:

hahahaaa :lol2: julmaa

Poies vaan kaikki lukuunottamatta hiuksia, kulmakarvoja, sääriä ja käsiä.
Kutinaakaan ei tule enää kun on "operoinut" tarpeeksi monta kertaa. :)

Miten nuo munakarvat trimmataan? Ettei olisi sellaisia paljon puhuttuja 4 sentin kiekuroita ja ei ihan posliiniksikaan kehtaa ajaa.. Uskaltaako sitä parturikoneella ajaa?

Spidey sanoi:
Miten nuo munakarvat trimmataan? Ettei olisi sellaisia paljon puhuttuja 4 sentin kiekuroita ja ei ihan posliiniksikaan kehtaa ajaa.. Uskaltaako sitä parturikoneella ajaa?

ironchef sanoi:
hqc241.jpg

:D

No ei se aikuisen miehen käden enää pitäisi innostuksesta 2 sentin vatkaukseen ryhtyä, kun omia vehkeitään lähestyy. Harjoittele, tuskin sua täältä kukaan tulee himaan niittämisessä auttamaan. Sitä varten on ihan omat forumit.

Jos ei ihan kaljua halua, niin rajotin koneeseen (tai ilman) ja sillä yläosa, takaa ja sivut. Kasseille en tollasta näyttäis, koska kassinahka halajaa tonne terien väliin. Kasseille kelpaa nätti sheivi.

:lol2: Edit: Kun alkaa lukemaan näitä opastuksia ja typpien omia kokemuksia, niin tulee kummasti sellanen tunne että tää threadi vois olla paremminkin jossain homppelipalstalla. :lol2:

ironchef sanoi:
:lol2: Edit: Kun alkaa lukemaan näitä opastuksia ja typpien omia kokemuksia, niin tulee kummasti sellanen tunne että tää threadi vois olla paremminkin jossain homppelipalstalla. :lol2:

Tä? Eikö tämä muka sitten ole? Onko tämä vain kiinni mun lukihäiriöstä, kun mä luulen aina loggautuvani sisään Faggotoisto.comiin? Sisältö tulee ainakin osoitteen nimeä!! :nolo: :kuola:

Miksei niitä karvoja voi leikata saksilla. Karvoista kiinni vaan ja sopivasta kohtaa poikki, ei ainakaan jää minkään leikkurin terien väliin. Ja kun ei niihin mitään jakausta muutenkaan saa kun kiharoita yleensä ovat, joten ei ihan niin tarkkaa jos vähän jää erimittaisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom