Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
total13 sanoi:AAMEN! voi sitä lapsellista intoa, voi sitä intohimoa; voi sitä lutkutuksen lätinää. :kippis1:
Kyllä, pakko tätä on kokeilla, vaikka edelleen karvojen polttaminen toholla olisi minusta turvallisempi vaihtoehto kuin terällä sohiminen. Kun kaikki menee pieleen, perustetaanko yhdessä pakkiksen korkealta laulava eunukki-duetto?masai1967 sanoi:Ehkä mä löydän itseni höylähommista jo tänään, jos muutkin niin minäkin.
Ei anneta tulla mitään kunnon sänkivaihetta. Parin kolmen päivän välein kun ajelee niin ei paljon kutise. Ja aikaa menee about 3 minsaa enemmän suihkussa.masai1967 sanoi:On tämä taas hauskaa luettavaa.Mä en ole koskaan höylänny kassejani koska luulen sen kutkan olevan infernaalista joka tulisi sänkivaiheessa(mutta kaivanhan mä kassejani joka tapauksessa,so not)
Mä olen saksilla lyhennellyt karvoja ikäänkuin punomalla ne nippuun ja saksilla sitten nippu poikki.Tässä on kuitenkin riskinsä kun lähestytään "taka-kassilaa" ja pari kertaa on tullut palkeenkieli kulkusiin.Ehkä mä löydän itseni höylähommista jo tänään, jos muutkin niin minäkin.
naksu sanoi:... että pippelin ympärillä on iso kalju alue...
No ainakin tiedän mitkä osat mun nahoista löytää tikkuun asti stondiksen aikana. Ehkä tostakin tiedosta on joskus hyötyä...
naksu sanoi:Kokeilin ajaa tossa noita karvoja munasta pois ja ainoa ärsyttävä tekijä on, että pippeli on lepoasennossa mulla pieni ja kun tulee stondis, niin se alue nahkaa, josta silloin ajaa pois karvat on sen verran iso, että lepoasentoon palattua huomaa, että pippelin ympärillä on iso kalju alue...
No ainakin tiedän mitkä osat mun nahoista löytää tikkuun asti stondiksen aikana. Ehkä tostakin tiedosta on joskus hyötyä...
JoAT sanoi:Ei anneta tulla mitään kunnon sänkivaihetta. Parin kolmen päivän välein kun ajelee niin ei paljon kutise.
Voi kuule ystäväni, siitä ei vain tyttöystävä tykkää. Se avaa aivan uusia maailmoja!Clayman sanoi:Pitää kyllä toi alapää siistiä kanssa, jotta tyttöystävä tykkäis :D
Kyllähän se on vähän niinku ois alasti, ihan vaatteitten allakin. ;)Angelos sanoi:Tuntuu vain, että voi tulla erittäin alaston olo, jos nuo säärikarvatkin menee ajamaan.
Tossa se on pähkinänkuoressa.Vihattu sanoi:En jaksanut koko keskustelua plärätä lävitse mutta; Miten kannattaisi sheivata pallit kun aika ryppyistä aluetta tuo minulla on. Ja muutenkin nuo karvatupit ovat aika esiintulevia eli shaverilla en uskaltaisi ajella...
JoAT sanoi:Voi kuule ystäväni, siitä ei vain tyttöystävä tykkää. Se avaa aivan uusia maailmoja!
Sinäkin siis varmasti tykkäät.
Joo,kannattaa varoo ettei ihan joka munienpesukerta riistäydy käsistä :DJoAT sanoi:Voi kuule ystäväni, siitä ei vain tyttöystävä tykkää. Se avaa aivan uusia maailmoja!
Sinäkin siis varmasti tykkäät.