Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei niitä kinttuja tarvitse sileäksi asti ajaa jos ei jaksa.. säännöllinen surautus 15-21 millisellä pitää reisirastat kurissa. Sama pätee kainaloihin yms alueisiin. Intiimimpien paikkojen ajelusta terällä sanoisin senverran että kerran tai pari kaljua yläpäätä nähnyt terä on melkein parhaimmillaan, suoraan paketista vedetyllä on mielestäni helpompi tehdä (minimaalisia) vekkejä. Älkääkä tosiaan tunkeko sitä hiustenleikkuuhärveliä kulkusten läheisyyteen!

Ja kutiaako se? Totta helvetissä kutiaa. Pari ensimmäistä viikkoa himo tunkea kädet kyynärpäitä myöten kasseihin on samaa luokkaa kun pappavainaan kessunhimo kun muija on ne lääkärin määräyksestä piilottanut. Mutta äkkiä siihen tottuu.

On tämä taas hauskaa luettavaa.Mä en ole koskaan höylänny kassejani koska luulen sen kutkan olevan infernaalista joka tulisi sänkivaiheessa(mutta kaivanhan mä kassejani joka tapauksessa,so not)
Mä olen saksilla lyhennellyt karvoja ikäänkuin punomalla ne nippuun ja saksilla sitten nippu poikki.Tässä on kuitenkin riskinsä kun lähestytään "taka-kassilaa" ja pari kertaa on tullut palkeenkieli kulkusiin.Ehkä mä löydän itseni höylähommista jo tänään, jos muutkin niin minäkin.

masai1967 sanoi:
Ehkä mä löydän itseni höylähommista jo tänään, jos muutkin niin minäkin.
Kyllä, pakko tätä on kokeilla, vaikka edelleen karvojen polttaminen toholla olisi minusta turvallisempi vaihtoehto kuin terällä sohiminen. Kun kaikki menee pieleen, perustetaanko yhdessä pakkiksen korkealta laulava eunukki-duetto?

Tarvitaan siis:
-Mach3
-Paljon vaahtoa
-:hard-on:
-Ryppyjen siloittaminen jollain vetolaitteella
-Laastaria ja pelastusarmeijan puh.nro. valmiiksi näpyteltynä puhelimeen

Mach vain riuskasti kouraan ja vasurilla vähän nostelee/siirtelee kasseja. Oikea hoitaa niittämisen. Saa kyllä olla aikamoinen Erkki Nystén, jos sheiverillä onnistuu itseänsä vahingoittamaan. :)

Erkit ilmoittautukoon...

aina kun tulee siistittyä palliosastoa trimmerillä niin kyllä varullaan saa olla. täytyy pitää sellainen 10-20mm hajurako ja aina kun vahingossa hosuu palli-ihoon niin haava siihen tulee :itku:

masai1967 sanoi:
On tämä taas hauskaa luettavaa.Mä en ole koskaan höylänny kassejani koska luulen sen kutkan olevan infernaalista joka tulisi sänkivaiheessa(mutta kaivanhan mä kassejani joka tapauksessa,so not)
Mä olen saksilla lyhennellyt karvoja ikäänkuin punomalla ne nippuun ja saksilla sitten nippu poikki.Tässä on kuitenkin riskinsä kun lähestytään "taka-kassilaa" ja pari kertaa on tullut palkeenkieli kulkusiin.Ehkä mä löydän itseni höylähommista jo tänään, jos muutkin niin minäkin.
Ei anneta tulla mitään kunnon sänkivaihetta. Parin kolmen päivän välein kun ajelee niin ei paljon kutise. Ja aikaa menee about 3 minsaa enemmän suihkussa.

Kuulostaa aika hurjalta kun jengi vetelee kulkusista karvat pois tukanleikkuukoneella tai SAKSILLA.Tsiisus. Eka sheivaus aloitettiin koneella, mutta ei koskaan enää uudelleen.

Kokeilin ajaa tossa noita karvoja munasta pois ja ainoa ärsyttävä tekijä on, että pippeli on lepoasennossa mulla pieni ja kun tulee stondis, niin se alue nahkaa, josta silloin ajaa pois karvat on sen verran iso, että lepoasentoon palattua huomaa, että pippelin ympärillä on iso kalju alue...

No ainakin tiedän mitkä osat mun nahoista löytää tikkuun asti stondiksen aikana. Ehkä tostakin tiedosta on joskus hyötyä...

naksu sanoi:
... että pippelin ympärillä on iso kalju alue...

No ainakin tiedän mitkä osat mun nahoista löytää tikkuun asti stondiksen aikana. Ehkä tostakin tiedosta on joskus hyötyä...

Aamen to that, brotha! :D

naksu sanoi:
Kokeilin ajaa tossa noita karvoja munasta pois ja ainoa ärsyttävä tekijä on, että pippeli on lepoasennossa mulla pieni ja kun tulee stondis, niin se alue nahkaa, josta silloin ajaa pois karvat on sen verran iso, että lepoasentoon palattua huomaa, että pippelin ympärillä on iso kalju alue...

HAH HAA...varmaan tosi seksikkään näköistä.Yritäppäs tarjota tätä eksoottista nakkia jollekin ja kerrot meille miten kävi..?

JoAT sanoi:
Ei anneta tulla mitään kunnon sänkivaihetta. Parin kolmen päivän välein kun ajelee niin ei paljon kutise.

Juur näin, ku homma on rutiini niin se ottaa ehkä 45 sekkaa suihkussa ollessa.

Itse käyttelen hieman sisäänajettua mach 3:sta, aina ei tarvii edes vaahtoa laittaa ei oo koskaa haavoja tullu.

Ja eukko tykkää
:hyper:

Mach 3:lla tulee kainalot ja parta ajettua. Pitää kyllä toi alapää siistiä kanssa, jotta tyttöystävä tykkäis :D

En jaksanut koko keskustelua plärätä lävitse mutta; Miten kannattaisi sheivata pallit kun aika ryppyistä aluetta tuo minulla on. Ja muutenkin nuo karvatupit ovat aika esiintulevia eli shaverilla en uskaltaisi ajella...

Clayman sanoi:
Pitää kyllä toi alapää siistiä kanssa, jotta tyttöystävä tykkäis :D
Voi kuule ystäväni, siitä ei vain tyttöystävä tykkää. Se avaa aivan uusia maailmoja! :hyper:

Sinäkin siis varmasti tykkäät.

Angelos sanoi:
Tuntuu vain, että voi tulla erittäin alaston olo, jos nuo säärikarvatkin menee ajamaan.
Kyllähän se on vähän niinku ois alasti, ihan vaatteitten allakin. ;)

Mut nopeesti siihen tottuu ja varsinkin kun kesällä saa rusketusta paljaisiin sääriin nii se on kaunista.

Vihattu sanoi:
En jaksanut koko keskustelua plärätä lävitse mutta; Miten kannattaisi sheivata pallit kun aika ryppyistä aluetta tuo minulla on. Ja muutenkin nuo karvatupit ovat aika esiintulevia eli shaverilla en uskaltaisi ajella...
Tossa se on pähkinänkuoressa.

Ohje

Suosittelen pitkien karvojen leikkausta jollakin turvallisella tavalla ja sitten sänki tuon ohjeen mukaan. Vähän lämmintä vettä munille ennen operaatiota ja homma sujuu kuin tanssi.

P.S. jos olet vasuri, pidä Mach 3 vasemmassa kädessä. :D ;)

JoAT sanoi:
Voi kuule ystäväni, siitä ei vain tyttöystävä tykkää. Se avaa aivan uusia maailmoja! :hyper:

No kyllä varmasti tykkään juu :) . Kerran ajoin ja kutisi aika kiitettävästi palleista pari päivää, mutta kuten muutamat kirjoitti tässä threadissa, niin siihen tottuu :rock: , eli ei muuta kuin illalla sileeksi :whip:

JoAT sanoi:

Joo,kannattaa varoo ettei ihan joka munienpesukerta riistäydy käsistä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom