Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Angelos sanoi:
Näyttääkö typerältä jos ajaa vain karvat perseestä ja polvista ylöspäin?

Kyllä näyttää typerältä, kaikki pois vaan. Sillon kun harrastin viel uintia, niin tuli noi jalkakarvat ajeltua ihan säännöllisesti. Mun mielestä ihan tyylikäs ilman karvoja, tosin nyt en enää jaksa tuohon rumbaan lähteä.

Kainalokarvat ajelen säännöllisesti, alapään aina tarpeen vaatiessa.

Mun mielestä mikään ei oo hirveempää, kun jollain on päällä hihaton paita ja kainalosta pilkistää ihka aito viidakko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyttöystävän mielestä miehen pitää olla karvainen, joten sheivailut rajoittuu pääasiassa pärstävärkkiin ja kainaloihin aina silloin kun ne alkavat liikaa viidakoitumaan.

Suurempi ongelma onkin karvojen itsestään pois lähteminen: hiusraja se vaan vetäytyy vuosi vuodelta. :( Mutta no, ei taida liittyä tämän topikin aiheeseen.

masai1967 sanoi:
Onko kukaan täällä, jolla on kunnolliset rintakarvat ajellut niitä pois?
Lähinnä mietityttää miltä se nakkelo rinta näyttää...
olen alkanu ajatella luopuvani omistani koska rinta rehottaa aika törkeesti nykyisin.Jos joku haluaa ainekset tummaan peruukkiin ottakoon yhteyttä.

On kunnolliset rintakarvat ja vaimo pistäs mut varmana munista hirteen jos menisin ne pois ajamaan. Jos kovasti kasvaa pehkoa, niin ainahan niitä voi lyhentää parturikoneella.

Muuten kyllä toi Mach 3 on loistopeli karvojen kun karvojen ajeluun jos haluaa ihan kaikki pois ajaa.

Huppe sanoi:
Noh, eikös tämä aihe ole käyty kertaalleen jo läpi? No vastataan nyt silti, eli edellisen topicin innoittamana ostin Gillette Mach 3 Turbon ja sillä ajelen kassit ja kaljun, kainalot menee trimmerillä millin sängeksi kun kirvelee jos ajelis kaiken pois. Sitä hassua vaahtoavaa geeliä vaan kasseihin ja kaljuun ja homma toimii, jos saa aikaiseksi seisokin niin ajosta tulee helpompaa :D Ja onhan se pehko siistittävä muutenkin kuin kassien osalta, muutenhan vehje näyttäisi aivan katkaravulta joka on istutettu peruukkiin :rolleyes:

Eikö kellään muulla ole mitään terävien esineiden kammoa kassien osalta? Ymmärrän kyllä alakerran pöheikön trimmauksen mutta jo ajattelu kassien ajelusta Gillettellä saa hampaat kiristymään.

Dragon sanoi:
Eikö kellään muulla ole mitään terävien esineiden kammoa kassien osalta? Ymmärrän kyllä alakerran pöheikön trimmauksen mutta jo ajattelu kassien ajelusta Gillettellä saa hampaat kiristymään.
No eihän se Gillettellä ajelu ole mitenkään vaarallista. Sillä et pysty kovin syvälle leikkaamaan, edes vaikka sitä yrittäisit ihan tarkoituksella. Jollain partaveitsellä ajelu sitten ei kyllä tulisi enää kysymykseenkään... :D

Jos jotain extremeä haluatte kokeilla, niin kainaloiden ajelu epilaattorilla on muuten sitten melko kivuliasta... ;)

Dragon sanoi:
Pelottaa joka ikinen kerta aivan mielettömästi, mutta eipä tuolla kovin syvälle saa haavaa, nimim. kokemusta :eek:

Huppe sanoi:
Pelottaa joka ikinen kerta aivan mielettömästi, mutta eipä tuolla kovin syvälle saa haavaa, nimim. kokemusta :eek:
Ehkä minulla on jokin äidillinen hoivaamisvietti kassejani kohtaan, mutta en helvetti voisi kuvitellakaan, että antaisin minkään terän tulla 2m lähemmäksi kulkusiani.

Jylli81 sanoi:
No eihän se Gillettellä ajelu ole mitenkään vaarallista. Sillä et pysty kovin syvälle leikkaamaan, edes vaikka sitä yrittäisit ihan tarkoituksella. Jollain partaveitsellä ajelu sitten ei kyllä tulisi enää kysymykseenkään... :D

Jos jotain extremeä haluatte kokeilla, niin kainaloiden ajelu epilaattorilla on muuten sitten melko kivuliasta... ;)

Ajattelin juurikin seuraavaksi testata koko kropan epilointia... saas nähdä miten jänskää touhua siitä tulee :hyper:

Strappado sanoi:
Ehkä minulla on jokin äidillinen hoivaamisvietti kassejani kohtaan, mutta en helvetti voisi kuvitellakaan, että antaisin minkään terän tulla 2m lähemmäksi kulkusiani.
Milläs ajelet kassisi? No kun kerran ajelet ja saat kassisi jonkun mimmin (tai herran????) suuhun niin mieli muuttuu ;)

BTW, mites Strappadon elämää suuremmat vonkausyritykset edistyvät? Ei olla kuultu hetkeen :D Voisit kokeilla "suihkuttelua" paljailla kasseilla ensi kerralla? :lol2:

Huppe sanoi:
Milläs ajelet kassisi? No kun kerran ajelet ja saat kassisi jonkun mimmin (tai herran????) suuhun niin mieli muuttuu ;)
Ilmastointiteippikin tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin se, että lähtisin sohimaan rakkaita lemmenpallojani jollain terällä. Suihkuttelen mieluummin karvaisten kassien kanssa, kuin kokonaan ilman kasseja. Elämä olisi silloin aika munatonta. Trimmailen kyllä karvat sopiviksi hiustenleikkuukoneella.

Huppe sanoi:
BTW, mites Strappadon elämää suuremmat vonkausyritykset edistyvät? Ei olla kuultu hetkeen :D Voisit kokeilla "suihkuttelua" paljailla kasseilla ensi kerralla? :lol2:
Homma kääntyi nyt niin, että tarkoitus oli viettää pari kuukautta ihan muita hommia tehden, mutta nyt tyttö on vinkunut joka hiton päivä perääni. No, kohta tehdään yhteinen viikonloppureissu Helsinkiin, joten yritän päästä fobioistani eroon siihen mennessä ja tarjota tytölle suuhun kahta vastasheivattua granaattiomenaa.

Kyllä toi kassien sheivi menee höylällä ihan turvallisesti eikä tarvi edes kauheen varovainen olla kun pikkasen toisella kädellä avittaa pahimmat rypyt suoriks. :D
Kokeilkaapa leikata sama seutu hiustenleikkuukoneella tai trimmerillä. Hiukka "nipistelee" kun iho menee terien väliin. :itku:

ironchef sanoi:
Kyllä toi kassien sheivi menee höylällä ihan turvallisesti eikä tarvi edes kauheen varovainen olla kun pikkasen toisella kädellä avittaa pahimmat rypyt suoriks. :D
Kokeilkaapa leikata sama seutu hiustenleikkuukoneella tai trimmerillä. Hiukka "nipistelee" kun iho menee terien väliin. :itku:

Mulla nyppäs toi hiustenleikkuukone kassien karvoihin kiinni joku vuos sitten ja muistona viäkin sellasia pintaannousseita karvatuppia tai jotain.Teki muuten gutaa.

Ja tää ei tapahtunu NMKY:n salilla...ennenkuin ehdit taas kiusaan. :D

Snake sanoi:
Mulla nyppäs toi hiustenleikkuukone kassien karvoihin kiinni joku vuos sitten ja muistona viäkin sellasia pintaannousseita karvatuppia tai jotain.Teki muuten gutaa.
Been there, done that :itku:

ironchef sanoi:
Oliks kone niin tylsä ettei leikannu vaan nyppi? Mulla on ongelmana lähinnä noi palkeenkielet...
Olsi synkkä ja myrskyinen yö.... Aikojen alussa kyseessä oli Philishave merkkinen partakone, jossa siis pyörivät terät ja sellainen rajain. Pyörivät terät eivät oikein toimineet, jostain kumman syystä se repi karvaa irti ja irtosi veret. Sitten kokeilin rajaimella ja se vetäisi ihoa hieman sinne väliin, kirpaisi kovasti ja verta tuli paljon. Lopetin ajelun.

Kesällä 2004 päätin lopettaa olemasta kynis. Kävin surffaamaan netissä, löysin pakkotoiston ja huomasin karvojen ajeluthreadin. Ostin sitten Gilletten ja poistan sillä karvani :D

PS. Olen edelleen kynis, mutta tytöt tykkää palleista :D

Miehekkäiden alehallin pikkuhousujen rajat olen viimeksi repinyt ihan käsin. "Sattuiko?" vs. Kyllä. "Kestikö kauan?" vs. Kohtuullisen määrän aikaani.

Kipuhan on kuitenkin miehekästä. Monta repäisyä meni, kipua oli, mutta verta ei tullut ja raja on nyt bueno.

Pistäkää reilusti sitä vaahtoa tai geeliä kasseihinne ennenkuin lähdetteä gilletellä sohimaan. Ja jos terä on suht tuore eli terävä ja vaahtoa on riittävästi, on se haavan saaminen suorastaan hankalaa.

Itse en mitään hiustenleikkuuhärveliä tai parranajokonetta veisi lähellekään kassejani. Ja syitä on saanut luke jo tossa edellä.

Huppe sanoi:
...kun kerran ajelet ja saat kassisi jonkun mimmin (tai herran????) suuhun niin mieli muuttuu ;)

AAMEN! voi sitä lapsellista intoa, voi sitä intohimoa; voi sitä lutkutuksen lätinää. :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom