Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin tällaisen taannoin. On kyllä hyvä laite nyt kun muutamat kokeilu-/harjoituskerrat on takana. Suosittelen jos selkäosastoa joutuu itsenäisesti siistimään.

back-hair-shaver1.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin tällaisen taannoin. On kyllä hyvä laite nyt kun muutamat kokeilu-/harjoituskerrat on takana. Suosittelen jos selkäosastoa joutuu itsenäisesti siistimään.

back-hair-shaver1.png

Tuollainen pitäisi hankkia. Kovin kehnosti näyttää suomalaisista nettikaupoista löytyvän miehille muutakuin satoja erilaisia partakoneita. Amazon.co.uk näyttää out of stockia. Ei nyt ihan jenkkilästä asti jaksais tilata. Onko tietoa myykö suomessa kukaan näitä ?

Tuollainen pitäisi hankkia. Kovin kehnosti näyttää suomalaisista nettikaupoista löytyvän miehille muutakuin satoja erilaisia partakoneita. Amazon.co.uk näyttää out of stockia. Ei nyt ihan jenkkilästä asti jaksais tilata. Onko tietoa myykö suomessa kukaan näitä ?
En ainakaan itse silloin löytänyt. Amazonista muistaakseni itsekin tilasin.

Elikkä rintakarvat hiustenleikkuukoneella ilman säätöosaa, jää pieni sänki joten ei tuu näppyjä.

Eikös tuollainen sänki ole pistelevä? Järkevää karvanpoistolaitetta on tullut etsittyä kun iho ei oikein kestä sheivausta... En sitten tiedä, miten joku vahaus/sokerointi sujuisi, kai ne jonkin verran ihoystävällisempiä ovat, vaikkakin kivuliaampia?

Eikös tuollainen sänki ole pistelevä? Järkevää karvanpoistolaitetta on tullut etsittyä kun iho ei oikein kestä sheivausta... En sitten tiedä, miten joku vahaus/sokerointi sujuisi, kai ne jonkin verran ihoystävällisempiä ovat, vaikkakin kivuliaampia?

Sokerointi on ymmärtääkseni kaikista ihoystävällisin vaihtoehto. Samallahan se kuorii ihoakin.
Onhan se varmasti epämukavampi vaihtoehto, kuin joku höylä, mutta lopputulos kestää huomattavasti pidempään.

Itse olen kokeillut sokerointia. Sattuu aivan saakelisti mutta kyllä se iho tottuu ja sileää jälkeä tulee. Eikä karvat kasva niin nopeaa takaisin kun lähtevät juuresta asti.

Kannattaa ihan suosiolla kokeilla sokerointia.
Vaikka se taitaakin meille miehille olla vähän myytti.

Itse olen kokeillut sokerointia. Sattuu aivan saakelisti mutta kyllä se iho tottuu ja sileää jälkeä tulee. Eikä karvat kasva niin nopeaa takaisin kun lähtevät juuresta asti.

Pitääkö paikkansa karvojen takaisin kasvamisen kestävän pari viikkoa ?

Philips satinelle. Melkeen koko ajan tarjouksessa gigantissa 29 €.. Missään muussa mallissa ei ole yhtä leveää nyppijää. Auttaa aika kivasti isoilla alueilla leveys.

Epilaattori pitäisi ostaa pääasiassa rintataljan ajeluun (mahdollisesti reisiä myös), koska höylällä tulee näppyjä. Mikä noista nyt kannattaa ostaa tuohon tarkoitukseen, suosituksia? Tarkoittaako höyhenen kevyt tätä mallia Philips Satinelle epilaattori HP6422/01 - Ladyshave - Gigantti ?

Hep, yks metroseksuaali lisää :D

Mennään vielä sen verran urbaanille alueelle, että mistäs sais hyvään hintaan vartalosokeria? Tuommoisen löysin eikä ole pahan hintainenkaan. Mietin vaan löytyiskö jotain vieläkin edullisempaa?

Kootut selitykset:

Homma lähti sheivailulla hygienian parantamiseksi, mutta pakkohan noi muutkin vetää pois kun näyttää muuten niin typerältä (niin niin :nolo:)

Wikipedian mukaan vois näemmä tehä ton mössön itekin pelkästä sokerista, vedestä ja sitruunasta. Mikäs siinä, vois kokeilla.

Jumaskuta, minäkin kokeilen! Kauppaan!

Niin ton sokerointimössön tekemistä ite? Joo itekin huomenna.

Pitäis vielä sopia miitti vastavuoroiseen selkäkarvanpoistoon... :D

Vituttaa ajella rintaa ja vatsaa jatkuvasti. Joskus jaksoin vahailla, mutta on liian kova työ ja sen jälkeen saa toluttaa kylpyhuonetta siitä töhnästä. Jos repäsen jostain rahaa, niin käyn vielä laseroimassa kaiken helvettiin. Haluisin olla enemmän pretty boy, mutta on tämmöset karhugeenit siunaantunu. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom