Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Pyranha sanoi:
Itse käyttelen hieman sisäänajettua mach 3:sta, aina ei tarvii edes vaahtoa laittaa ei oo koskaa haavoja tullu.
Sama kuvio täällä. Harvalla varmaan koko muna on tasaista karvapintaa täynnä, ja ainakin meikäläisellä toimii yksittäisten kohteiden paikantaminen aika lailla tehokkaammin ilman vaahtoa. Suihkuun vaan ja hommiin. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho, en tiennykään et tää miespuolisten karvojen ajelu muualta kuin päästä on näin yleistä, no ei siinä mitään kai mäkin sitten tästä lähen höyläilemään viikonloppu edessä ja kaikkea...

A-P sanoi:
Oho, en tiennykään et tää miespuolisten karvojen ajelu muualta kuin päästä on näin yleistä, no ei siinä mitään kai mäkin sitten tästä lähen höyläilemään viikonloppu edessä ja kaikkea...
njoo.. mikäli käytät kumia tai potenssirengasta niin tiedät mitä on karvat jää sinne väliin. ei niitä kaikkea tarvitse poistaa. kivistä ja juuresta vaan.

JoAT sanoi:
Voi kuule ystäväni, siitä ei vain tyttöystävä tykkää. Se avaa aivan uusia maailmoja! :hyper:

Sinäkin siis varmasti tykkäät.

Hmm... :confused: noh pitääkin tossa ohimennen kysäistä ovatko kämppiksetkin hyvin otettuja jos sheivaan.

Dragon sanoi:
Hmm... :confused: noh pitääkin tossa ohimennen kysäistä ovatko kämppiksetkin hyvin otettuja jos sheivaan.

Kysy mielipidettä ja väläytä kulkuset pöytään? ;)

Mun mielipide on se, että genitaalikarvat on turhia, niin miehellä kuin naisellakin. Enkä voi sanoa, että olisin mikään karvafani muutenkaan, eli ylimääräiset vaan pois.

Gillette Mach 3 toimii tukassa ja naamakarvoissa, samoin kuin tuolla alempanakin :)

Sumu sanoi:
Enkä voi sanoa, että olisin mikään karvafani muutenkaan, eli ylimääräiset vaan pois.

Heh, tämä tuli taannoin esille joo :D

Mutta entäs kun geenit kertoo että meikkis on suurinpiirtein kävelevä karvamatto, melkein verrattavissa Chewbaccaan? Ei nuo karvat omastakaan mielestä komeita ole ja siistiä niitä voisi, mutta miten edes siistiä tätä hirvittävää metsää? Melkoinen homma on lähteä tekemään avohakkuuta. Vinkkejä?

ttopi sanoi:
Heh, tämä tuli taannoin esille joo :D

Mutta entäs kun geenit kertoo että meikkis on suurinpiirtein kävelevä karvamatto, melkein verrattavissa Chewbaccaan? Ei nuo karvat omastakaan mielestä komeita ole ja siistiä niitä voisi, mutta miten edes siistiä tätä hirvittävää metsää? Melkoinen homma on lähteä tekemään avohakkuuta. Vinkkejä?

hqc241.jpg

Sumu sanoi:
Hehe, niin teki. Pardon me for my ilkeä ilmaisu silloin taannoin ;)

None taken.

Mutta pitää ryhdistäytyä seuraaviin kuviin kyllä silti, tuo rautakokin ehdotus on ihan hyvä alku :)

Dragon sanoi:
Ensikertalaisen kassienajelukokemus: Mach 3:lla meni viidessä minuutissa puhtaaksi. Huomattavasti helpompaa kuin luulin.

Näin se maailma avartuu :D

:kuvia:

Voitasko perustaa joku osio kassien kuville, esim Kassigalleria? Kuka uskaltaisi postata ensimmäisenä? Mike varmaankin?

Miksei ole tullut vielä yhtään keskustelua alapään karvojen ajelun jälkeisistä kutiamisista... helvetti ittelläki yli viikon alapää syyhys niin saatanasti, sai olla koko ajan käsi housuissa... onko jotain keinoja välttää tätä?

Se kutiaminen loppuu ihan ajan myötä kun iho siihen tottuu.
Vähän voi ehkä helpottaa jos rasvailee jollain perusrasvalle aluetta. Tai jos haluaa extremeksi ruveta, niin jollain desinfiontiaineella vähän sivelee aluetta. Ei tunnu hauskalta ellei tykkää SM-leikeistä, mutta eipähän kutia. :hyper:

Voiko noita paripäivää sheivauksen jälkeen ilmestyviä näppylöitä välttää mitenkään? Vituttaa ku on munan ympäristö iha punanen. "Ei mulla mitää tauteja oo".

Jartze sanoi:
Miksei ole tullut vielä yhtään keskustelua alapään karvojen ajelun jälkeisistä kutiamisista... helvetti ittelläki yli viikon alapää syyhys niin saatanasti, sai olla koko ajan käsi housuissa... onko jotain keinoja välttää tätä?
Kutiaa? Ei itsellä vaan... Niveaa kehiin ajelun jälkeen ja homma toimii...
SuperStar sanoi:
Voiko noita paripäivää sheivauksen jälkeen ilmestyviä näppylöitä välttää mitenkään? Vituttaa ku on munan ympäristö iha punanen. "Ei mulla mitää tauteja oo".
Mitenkäs ajelet? Terävällä Mach3:ella ei ainakaan näppylöitä ole tullut...

masai1967 sanoi:
Onko kukaan täällä, jolla on kunnolliset rintakarvat ajellut niitä pois?
Lähinnä mietityttää miltä se nakkelo rinta näyttää...
olen alkanu ajatella luopuvani omistani koska rinta rehottaa aika törkeesti nykyisin.Jos joku haluaa ainekset tummaan peruukkiin ottakoon yhteyttä.

Tänään tyhjensin naaman ja tulipa samalla huvin vuoksi lyhennettyä rintakarvatkin. Syväsheivauksesta minulla seuraa se ikävä karva-kasvaa-ihon-sisään-efekti. Viime kesänä pelkkä lyhentäminenkin toi ikävän kutiavan punoituksen viikoiksi, mutta se saattoi johtua siitä, että olin likaisessa ja hiostavassa työssä, jossa paita ei voinut pysyä puhtaana.

Näyttäähän se hassulta, vähän sama kuin paljas naama pitkäaikaisen parran jälkeen. Voin kuvitella, kuinka joku läski gynorinta kiroaa itsensä ajettuaan tuuhean rintapehkon pois :)

Miksi tämä nettisivusto muuten mainostaa aina Mach 3:sta? Ihan yhtä hyviä (ellei parempiakin) ole Mach -hyllyssä olevat BIC:it (tosin alarivillä). Sieltä saa 1,2 ja 3 teräisiä. Ja IMO yksiteräiset olisivat parempia pikkuveijarin ajeluun.

Eikä se nyppiminenkään ole niin stnan kivuliasta, kun ajattelee sitä, että sitäkun jaksaa tehdä, niin ei kohta enää karvat kasva...

Siis noi näppylät johtuu siitä että olet ajanut väärän suuntaan ne karvat...
Mulle ainakin tapahtui niin viime kerralla... ja kaveri sanoi kokemuksetaan samat myös..
Mutta kysymys kuuluukin ajattaeko alhaalta ylös vai ylhäätlä alas?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom