"Rae- hei, jos Jessica Alba on sairastanut anoreksiaa joskus / sairastaa sitä yhä kautta näiden vuosien, niin uskomattoman terveennäköisen, kauniin ja toiminnallisen kropan on pimu kuitenkin pystynyt itselleen luomaan. Pitäiskö tää kaikki kuitenkin suhteuttaa siihen, että jokaikinen (wannabe tai oikea) bodari, (urheilija), näyttelijä, tanssija, muusikko, runopoika, kettutyttö, hirmuvaltias, diktaattori, keskitysleirinvartija, ihminen ja kasvissyöjä kärsii jonkinasteisesta kompleksista oman kroppansa suhteen. Ja se tulee näkyviin sitten eri tavoin. "
reino...
toi loppu sun tekstist oli ihan järkevää, mutta ootko nähny siis oikeesti Jessica alban ja sen uskomattoman terveenNÄKÖISEN, kauniin ja toiminnallisen kropan? Kyllähän tyttö on varmasti treenannutkin.. mutta uskallan väittää edelleeeeen, etteivät tv ja valokuvat ole aina ihan totuudenmukaisia
Miehet täällä korostaa sitä, että haluavat hoikan naisen, joka todennäköisesti olisi hyvässä kunnossa vielä +40-vuotiaanakin. Mutta eikös se oo tärkeempää että oikeesti oliski siinä hyvässä kunnossa eikä vain NÄYTTÄISI siltä..? Gillyannella ihan loistavia mietteitä just tosta.. Samaa mieltä!!
Jos nyt aatellaan esim. jotain naista joka sairastaa anoreksiaa/bulimiaa tai syö muuten ihan päin metsiä ja urheilee, niin todennäköisesti näyttääkin jonkinverran terveeltä ton urheilun ansiosta, mutta totuushan tolloin on, ettei henkilö ole välttämättä terve, tai ei ainakaan välittömästi terveempi kuin plus kokoinen henkilö. Ja kun miehet haluaa laihalta/treenatulta näyttävän mimmin, niin ihmettelen, jos joku jaksaa katella muuten mieleltään hukassa olevaa neitokaista.
-enkä nyt tietenkään tarkoita, että hoikka nainen=sairas, en todellakaan, mutta noi syömishäiriöt ym. on yleisempiä kuin moni tietääkään..
... enkä siis oo itse mikään hirmu tankki joka puolustaa pulleita;)
oon vaan niin surullista kun tuntuu, että ihmiset on niin tajuttoman sisisilmäsiä ton kauneuden edessä..
ainiin, ja sit joku kyseli, että oisko naisten itsensä luomaa toi laihuuden ihannointi nyky-yhteiskunnassa, niin varmasti mun mielestä suurelta osin joo..